Main Menu

Rykter

Started by soumoh, August 13, 2007, 17:42:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyserSoze

quote:
Originally posted by Svend Anders

Er denne Davies så god at vi kommer til å heve budet vårt for fjerde gang?!?

Mine rykter:

Poengstraff-anken skal visstnok behandles av FA IMORGEN, torsdag!

Bates skal i forhandlinger med en rik investor neste uke en gang (mandag) - navnet på personen havner trolig i media før møtet finner sted. Personen skal ikke ha tidligere vært linket til Leeds-eierskap (jeg vet ikke hvem det er snakk om).

SA

http://www.svendanders.com/

Spennende info, men litt dumt at disse forhandlingene ikke kunne kommet inn litt før så vi kunne brukt evt friske penger til forsterkinger i dette transfervinduet da..

Killa

Du virker å være ganske mye mer velinformert enn de fleste andre her inne, hvor har du dette fra, Svend Anders?
Uansett, disse ryktene er jo egnet til å pirre oss trofaste whites ganske heftig, hehe....Vi får håpe det kommer inn både folk og penger, det hadde virkelig gjort seg!!

Svend Anders

quote:
Originally posted by Killa

Du virker å være ganske mye mer velinformert enn de fleste andre her inne, hvor har du dette fra, Svend Anders?
Uansett, disse ryktene er jo egnet til å pirre oss trofaste whites ganske heftig, hehe....Vi får håpe det kommer inn både folk og penger, det hadde virkelig gjort seg!!

Disse siste ryktene har jeg fra en bekjent over nettet, og er vel litt mer usikre enn hva jeg vanligvis poster.

Men dette er nå en rykte-tråd, og jeg anser de for å ha såpass stor sjanse for å inntrefe at jeg syntes de fortjente å bli nevnt.

SA

Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

auren

Hva skjer med denne spennende, unge og ukjente spilleren fra Uruguay Svend Anders???

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Svend Anders

quote:
Originally posted by auren

Hva skjer med denne spennende, unge og ukjente spilleren fra Uruguay Svend Anders???

auren

Leeds
Till
I
Die!

Overgangsvinduet stenger da ikke før natt til lørdag, gjør et vel!?

[;)]

Følges på:

kjelvi

ryktene surrer også på WACCOE

"  According to the Evening Post Leeds United are attempting to purchase Jemal Johnson before Fridays deadline. "

Budda

quote:
Originally posted by kjelvi

ryktene surrer også på WACCOE

"  According to the Evening Post Leeds United are attempting to purchase Jemal Johnson before Fridays deadline. "

Skjønner ikke helt hva vi skal med han. Han er vel hovedsaklig spiss og det er ikke hovedpri. Vet ikke om han er god nok heller
Endre

Jon R

Tviler sterkt på at Wise ønsker å hente Jemal Johnson. Han floppet totalt i vår og ble nesten ikke brukt i den lange ferden mot nedrykk. Spilleren hadde åpenbart ikke Wise sin tillit. Hvorfor skulle så Wise ønske denne spilleren nå? [B)]

Jon R.
Jon R.

Sleivind

Gikk han ikke mye skadet når han var på lån i vår? Uansett så skjønner jeg ikke helt vitsen med å kjøpe inn en spiss som aldri helt har visst hvor målet står.

fmtj

Oppkjøpsrykter er alltid spennende, men nåer det artigere å følge laget! Det går bra for tiden,men det er deilig å ha rike onkler i ryggen!
Yeboahs vitne

auren

Leeds vil fortsatt ikke gi seg i kampen om å få Davies i følge YEP:

"LEEDS UNITED are refusing to call off their chase of Steve Davies despite seeing a third bid for the winger rejected by Tranmere Rovers.
Tranmere are fighting desperately to end United's interest in 19-year-old Davies and turned down a fresh approach from United yesterday, but Leeds remain confident of securing a deal before the transfer window closes tomorrow.

Dennis Wise is scouring the market with increasing urgency, and Leeds are still interested in Hibernian captain Rob Jones, Blackpool defender Shaun Barker and Wolves forward Jemal Johnson.

But the sacking of Martin Allen by Leicester yesterday has left two other possible signings in doubt. United are understood to have been tracking City forwards Elvis Hammond and Matty Fryatt."

Virker som at Wise vil ha flere angripere. Er Hammond og Fryatt gode nok?

auren

Leeds
Till
I
Die!

auren

Elvis Hammond virker ikke som noen særlig god signering, men Matty Fryatt derimot virker spennende. Bare 21 år, og har alt spilt mange kamper for både Leicester og Walsall...

auren

Leeds
Till
I
Die!

Dennis

Elvis Hammond er jeg lunken til. Matty Fryatt derimot, han tar jeg gjerne i mot med begge hender og et bein!

Håper derimot ikke at Fryatt inn, betyr Beckford ut. Da beholder jeg heller Beckford.
Marching on together!

Kickthemdown

Nå skal jeg ta turen på jobb. Tilbake 21.02 ! Om vi ikke har signert noen til da så begynner jeg å bli bekymret! Vi trenger minst 4 mann inn nå!![}:)]

Alta-White

sindre12

Jeg tar også i mot Fryatt. kansje hammond også han spiller tross alt for Ghana landslaget.
4 spillere  inn:
Fryatt
Davies?
Shiels
En stopper?

Beckford 4 England!
Beckford 4 England!

kjelvi

Må ha
1) stopper i (helst i meget) solid klasse
2) bra keeper - både som backup og ikke minst utfordrer for Carsten
3) bra spiss - med Flo og Leon på skadelista er det skrint offensivt.

((4) ny eier og manager....!?!)

Per-Stian

Byrjar for alvor å haste med å signe nye spelarar. Håpar det skjer meir i kulissane enn det vi kan få inntrykk av. Det er vel kun Davies frå Tranmere som er blitt nemnd offisielt den siste veka. Ein solid stoggar er framleis mitt største ønskje, deretter ein kantspelar og ein spiss. Klart vi treng ein utfordrar til Ankergren, men det kan vi alltids låne inn seinare.

auren

Min prioriteringsliste:

1) Keeper (faktisk ingen keepere linket med oss den siste tiden, lukter det et lån?)
2) Venstreving (vi har INGEN venstreving i klubben pdd)
3) Midtstopper (vi har kun to stoppere i klubben som til nå har spilt alle kamper. Parker kan være en nødløsning)
4) Midtstopper (vi trenger 4 midstoppere i klubben)
5) Spiss (enig med kjelvi - Constantine er ute, Flo er skadeutsatt, Elliott vel ung. Da har vi kun to spisser).
6) Høyre ving (Vi har kun Carole i klubben som er skikkelig høyreving. Han kan også spille på venstre)

auren

Leeds
Till
I
Die!

Ferre

Skuffende dette, hadde håpet vi skulle signe 3-4 nye spillere denne uken. Nå ser det stygt ut. Det er en dag i morgen, så vi får bare håpe det dukker opp noen overraskelser da. En keeper må vi i alle fall ha!

-WE'LL BE BACK-

KeyserSoze

quote:

Er denne Davies så god at vi kommer til å heve budet vårt for fjerde gang?!?

Mine rykter:

Bates skal i forhandlinger med en rik investor neste uke en gang (mandag) - navnet på personen havner trolig i media før møtet finner sted. Personen skal ikke ha tidligere vært linket til Leeds-eierskap (jeg vet ikke hvem det er snakk om).

SA

Noen nytt om FAs behandling av anken? Virker ikke som det skjedde noe i dag..

Sydhagen

ja, hva skjer med anken..????
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Budda

quote:

Mine rykter:

Noe nytt, Svend Anders? Den skulle jo behandles i dag
Endre

B-m

faen så uoversiktelig denne tråden er..
en skam for OEF
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Etter å ha mottat trusselbrev dynket med et hvitt pulver og poststemplet i Lofoten, tør jeg ikke annet enn å anmode om at ankesaken ifbm poengstraffen diskuteres videre i denne tråden under her. [}:)]

http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8796&whichpage=7

Det blir litt mer oversiktlig på denne måten. Slik det er nå, vil jeg nesten si at denne tråden er en skam for OEF. [8D]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

quote:
Originally posted by Jon R

Etter å ha mottat trusselbrev dynket med et hvitt pulver og poststemplet i Lofoten,

...det er godt "den udetonerte bomben" fra Lofoten igjen har tatt tastaturet fatt og får satt div. skap på plass [:)]

Yes, to dance beneath the diamond sky with one hand waving free
silhouetted by the sea

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

quote:
Originally posted by Sydhagen

ja, hva skjer med anken..????

Sorry for sent svar, har dekket FFK-Hammarby (utrolig surt!).

Anken/apellen skal ha blitt presentert for FA idag, men FA skal visstnok trenge mer tid for å se nærmere på saken. Det er det jeg hørte i ettermiddag, har ikke fått sjekket opp noe mer.

Det er vel i det minste bra at de ikke avslo den på stedet, selv om det jo kan skyldes naturlige årsaker også. Inntil videre er jeg innstilt på at vi IKKE får noe tilbake (i følge spådommen min må det uansett gå til UEFA og FIFA før noe skjer).

God natt!

Følges på:

auren

Graham Kavanagh fra Sunderland linkes med Leeds i følge YEP. 33 årig midtbanespiller. Han er vel også sentral, så han ser jeg ingen vits i å signe.

auren

Leeds
Till
I
Die!

Budda

Nei takk, til Kavanagh. Skal vi ha noen så er det unge vinger. Vi trenger ikke noen flere i midten. I allefall ikke en på 33 år
Endre

Dennis

Jeg tror nok Kavanagh ville hevet laget ytterligere, men som auren og Budda sier, han er sentral og der føler også jeg at vi har god nok dekning med 8-10 spillere som kan spillere der. Alderen taler heller ikke for gamle Graham.

Nei, hent en, helst to midtstoppere og en ving + en spiss?

- Dennis
Marching on together!

Jon R

På oppfordring lukker jeg denne litt forhatte tråden midlertidig (?), og vi forsøker samle alle de heteste spillerryktene i tråden "Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?"

http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8974

Jon R.
Jon R.