Skrevet av Emne: Stallen og sommerens transfervindu.  (Lest 25661 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #120 på: Mai 20, 2011, 16:22:52 »
Kunne ikke Fergie kommet på kant med Giggs eller Scholes eller noen og solgt en av dem til oss på billigsang som en Ny-Strachan?
Inspirert av MGP, Lojosalg?
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: Re: Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #121 på: Mai 21, 2011, 05:06:09 »
Kunne ikke Fergie kommet på kant med Giggs eller Scholes eller noen og solgt en av dem til oss på billigsang som en Ny-Strachan?
Inspirert av MGP, Lojosalg?
Nei, av Strachan of Fergie

Sent from my Desire HD using Tapatalk
- Leif Olav

magnuer

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #122 på: Mai 21, 2011, 15:59:15 »
Kunne ikke Fergie kommet på kant med Giggs eller Scholes eller noen og solgt en av dem til oss på billigsang som en Ny-Strachan?
Ville ikke hatt noen scum-spillere i stallen

Tom S

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #123 på: Mai 21, 2011, 16:09:14 »
Kunne ikke Fergie kommet på kant med Giggs eller Scholes eller noen og solgt en av dem til oss på billigsang som en Ny-Strachan?
Ville ikke hatt noen scum-spillere i stallen

Så vi skal liksom takke nei til ein evt forsterking av laget pga at spilleren har spilt for manu?
Med all respekt å melde; eg sliter litt med å forstå denne tankegangen.
Men, det er vel ikkje hyperaktuelt at vi skal plukke spillere fra laget fra andre siden av Pennines med det første.

NB!
To av Leeds sine kanskje beste midtbanespillere gjennom tidene hentet vi fra møkkalaget, har ikkje høyrt nokon klage over desse.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #124 på: Mai 21, 2011, 16:34:13 »
Kunne ikke Fergie kommet på kant med Giggs eller Scholes eller noen og solgt en av dem til oss på billigsang som en Ny-Strachan?
Ville ikke hatt noen scum-spillere i stallen

Så vi skal liksom takke nei til ein evt forsterking av laget pga at spilleren har spilt for manu?
Med all respekt å melde; eg sliter litt med å forstå denne tankegangen.
Men, det er vel ikkje hyperaktuelt at vi skal plukke spillere fra laget fra andre siden av Pennines med det første.

NB!
To av Leeds sine kanskje beste midtbanespillere gjennom tidene hentet vi fra møkkalaget, har ikkje høyrt nokon klage over desse.

I nøden spiser fanden fluer!

nikolai.nilsen


kalle_92

  • Gjest
Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #126 på: Mai 22, 2011, 12:37:05 »
http://www.dagbladet.no/2011/05/22/sport/fotball/premier_league/owen_hargreaves/manchester_united/16617474/

Risikosport + Man utd spiller

Sier dere?
Unaffordable! Vi har vel ikke engang råd til å gi BJ de pengene han vil ha.

Sølvreven

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #127 på: Mai 22, 2011, 13:43:46 »
HJELP! Vet noen hvordan man avbryter et bud på ebay???...... Jeg la inn et bud på et Mikke mus antrekk og nå er jeg 6 minutter unna å eie Manchester United FC ..... KRISE  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #128 på: Mai 22, 2011, 13:44:33 »
Unnskyld avsporingen  ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Tom S

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #129 på: Mai 22, 2011, 14:27:30 »
Vi trenger:
keeper (Westwood)
h.back (Lichaj)
midtforsvarer (Woody)
v.back (?)
s.midtbane (Smithy)
s.midtbane (?)
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #130 på: Mai 22, 2011, 15:00:33 »
fatter ikke hva alle ønsker woodgate tilbake for?

er det for det første noen som tror han vil ned til npc for å spille for 12-15000 i uka?

og vil vi virkelig, om så skulle være bruke transfer kittyen på han? for så og vente til november før han er tilbake fra skade, for så og spille 3 kamper og sesongen over?

blir som denne sesongen igjen da, hvor alle har ropt på paddy.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #131 på: Mai 22, 2011, 15:28:19 »
fatter ikke hva alle ønsker woodgate tilbake for?

er det for det første noen som tror han vil ned til npc for å spille for 12-15000 i uka?

og vil vi virkelig, om så skulle være bruke transfer kittyen på han? for så og vente til november før han er tilbake fra skade, for så og spille 3 kamper og sesongen over?

blir som denne sesongen igjen da, hvor alle har ropt på paddy.

Håpet er vel at han har tjent sine penger og vil gjøre noe for Leeds United. Man drømmer om en knallstopper som tetter igjen bakover og er kvitt sine skadeproblemer. Den drømmen er så god at man våkner med et smil rundt munnen..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Somma27

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #132 på: Mai 22, 2011, 17:39:42 »
Alsaker sa nettopp at Holloway har snakket om at 7 spillere skal bort etter sesongen, noen av de er innvolvert i dag. Kanskje Southern er en av de? Absolutt en spiller jeg vil ha til Leeds, hvis vi ser bort ifra den forferdelige missen han hadde mot scum i dag ;)

Leedsfan

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #133 på: Juni 18, 2011, 19:41:57 »
So far er det bare spillere ut og ingen spillere inn... Ikke så veldig spennende transfervindu for Leeds ennå, men satser på at det smeller snart...

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lundewhites

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #134 på: Juli 27, 2011, 11:25:38 »
Etter å ha fått keeperene på plass, er det nå resten av laget som må forsterkes!!
Jeg mener vi trenger 6 nye spillere til, for å kunne kjempe om play off i år. minst 3 spillere som styrker første eleveren og 3 som styrker stallen i tillegg til å låne in en spiss. Dette er fryktelig mange spillere, men er redd det er nødvendig. Vi trenger to nye backer som går rett inn på laget, i tillegg til en god "stall back"
Vi trenger en midbanespiller som styrker laget og en i cover. Vi trenger også en ny spiss i tillegg til den på innlån.

Andy Lonergan
(Eric Lichaj?)
Patrick Kisnorbo
Andrew O'Brien
(ny v. back)
Robert Snoddgrass
Michael Brown
Jonny Howson
(ny midtbane)
Max Gradel
(Lånespiss)

Hvis vi får in kvalitet på de manglende plassene, kan dette bli bra!!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Leedsfan

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #135 på: Juli 27, 2011, 11:33:16 »
Etter å ha fått keeperene på plass, er det nå resten av laget som må forsterkes!!
Jeg mener vi trenger 6 nye spillere til, for å kunne kjempe om play off i år. minst 3 spillere som styrker første eleveren og 3 som styrker stallen i tillegg til å låne in en spiss. Dette er fryktelig mange spillere, men er redd det er nødvendig. Vi trenger to nye backer som går rett inn på laget, i tillegg til en god "stall back"
Vi trenger en midbanespiller som styrker laget og en i cover. Vi trenger også en ny spiss i tillegg til den på innlån.

Andy Lonergan
(Eric Lichaj?)
Patrick Kisnorbo
Andrew O'Brien
(ny v. back)
Robert Snoddgrass
Michael Brown
Jonny Howson
(ny midtbane)
Max Gradel
(Lånespiss)

Hvis vi får in kvalitet på de manglende plassene, kan dette bli bra!!

Vi går noen spennende uker i möte..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #136 på: Juli 27, 2011, 17:20:09 »
Etter å ha fått keeperene på plass, er det nå resten av laget som må forsterkes!!
Jeg mener vi trenger 6 nye spillere til, for å kunne kjempe om play off i år. minst 3 spillere som styrker første eleveren og 3 som styrker stallen i tillegg til å låne in en spiss. Dette er fryktelig mange spillere, men er redd det er nødvendig. Vi trenger to nye backer som går rett inn på laget, i tillegg til en god "stall back"
Vi trenger en midbanespiller som styrker laget og en i cover. Vi trenger også en ny spiss i tillegg til den på innlån.

Andy Lonergan
(Eric Lichaj?)
Patrick Kisnorbo
Andrew O'Brien
(ny v. back)
Robert Snoddgrass
Michael Brown
Jonny Howson
(ny midtbane)
Max Gradel
(Lånespiss)

Hvis vi får in kvalitet på de manglende plassene, kan dette bli bra!!
Seks nye spillere høres ut som en oppskrift på trøbbel! Det vil jo ta halve sesongen å få dem samspilt.

Vi trenger en venstreback som går rett inn på laget. Underlig, med så mange venstrebacker i stallen, at ingen av dem kan spille venstreback.

Connolly er en grei spiller på dette nivået, men han er vel den eneste høyrebacken vi har. Så en høyreback er velkommen, og da gjerne Lichaj.

På midtbanen har du utelatt Nunez, som har vært en av våre beste i pre-season. Clayton har vel heller ikke gjort seg bort. Men jeg kunne gjerne tenke meg en spiller til, for dybdens skyld.

Hvis Becchio er ute i tre uker (se SA's post i Sandefjordtråden) er ikke spisskrisen så alvorlig likevel. Jeg tror vi bør spille 4-4-2 mens han er ute. Paynter eller McCormack sammen med Nunez eller Gradel (Det betyr Gradel eller Nunez på venstrevingen).

En til tre nye er altså passe for meg. Men jeg tåler vel noen "for the future" i tillegg.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #137 på: Juli 27, 2011, 20:04:14 »
Etter å ha fått keeperene på plass, er det nå resten av laget som må forsterkes!!
Jeg mener vi trenger 6 nye spillere til, for å kunne kjempe om play off i år. minst 3 spillere som styrker første eleveren og 3 som styrker stallen i tillegg til å låne in en spiss. Dette er fryktelig mange spillere, men er redd det er nødvendig. Vi trenger to nye backer som går rett inn på laget, i tillegg til en god "stall back"
Vi trenger en midbanespiller som styrker laget og en i cover. Vi trenger også en ny spiss i tillegg til den på innlån.

Andy Lonergan
(Eric Lichaj?)
Patrick Kisnorbo
Andrew O'Brien
(ny v. back)
Robert Snoddgrass
Michael Brown
Jonny Howson
(ny midtbane)
Max Gradel
(Lånespiss)

Hvis vi får in kvalitet på de manglende plassene, kan dette bli bra!!
Seks nye spillere høres ut som en oppskrift på trøbbel! Det vil jo ta halve sesongen å få dem samspilt.

Vi trenger en venstreback som går rett inn på laget. Underlig, med så mange venstrebacker i stallen, at ingen av dem kan spille venstreback.

Connolly er en grei spiller på dette nivået, men han er vel den eneste høyrebacken vi har. Så en høyreback er velkommen, og da gjerne Lichaj.

På midtbanen har du utelatt Nunez, som har vært en av våre beste i pre-season. Clayton har vel heller ikke gjort seg bort. Men jeg kunne gjerne tenke meg en spiller til, for dybdens skyld.

Hvis Becchio er ute i tre uker (se SA's post i Sandefjordtråden) er ikke spisskrisen så alvorlig likevel. Jeg tror vi bør spille 4-4-2 mens han er ute. Paynter eller McCormack sammen med Nunez eller Gradel (Det betyr Gradel eller Nunez på venstrevingen).

En til tre nye er altså passe for meg. Men jeg tåler vel noen "for the future" i tillegg.

2-3 nye holder for meg. Flere av de vi allerede har i stallen må ta steget denne sesongen..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lundewhites

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #138 på: Juli 27, 2011, 21:28:44 »
Etter å ha fått keeperene på plass, er det nå resten av laget som må forsterkes!!
Jeg mener vi trenger 6 nye spillere til, for å kunne kjempe om play off i år. minst 3 spillere som styrker første eleveren og 3 som styrker stallen i tillegg til å låne in en spiss. Dette er fryktelig mange spillere, men er redd det er nødvendig. Vi trenger to nye backer som går rett inn på laget, i tillegg til en god "stall back"
Vi trenger en midbanespiller som styrker laget og en i cover. Vi trenger også en ny spiss i tillegg til den på innlån.

Andy Lonergan
(Eric Lichaj?)
Patrick Kisnorbo
Andrew O'Brien
(ny v. back)
Robert Snoddgrass
Michael Brown
Jonny Howson
(ny midtbane)
Max Gradel
(Lånespiss)

Hvis vi får in kvalitet på de manglende plassene, kan dette bli bra!!
Seks nye spillere høres ut som en oppskrift på trøbbel! Det vil jo ta halve sesongen å få dem samspilt.

Vi trenger en venstreback som går rett inn på laget. Underlig, med så mange venstrebacker i stallen, at ingen av dem kan spille venstreback.

Connolly er en grei spiller på dette nivået, men han er vel den eneste høyrebacken vi har. Så en høyreback er velkommen, og da gjerne Lichaj.

På midtbanen har du utelatt Nunez, som har vært en av våre beste i pre-season. Clayton har vel heller ikke gjort seg bort. Men jeg kunne gjerne tenke meg en spiller til, for dybdens skyld.

Hvis Becchio er ute i tre uker (se SA's post i Sandefjordtråden) er ikke spisskrisen så alvorlig likevel. Jeg tror vi bør spille 4-4-2 mens han er ute. Paynter eller McCormack sammen med Nunez eller Gradel (Det betyr Gradel eller Nunez på venstrevingen).

En til tre nye er altså passe for meg. Men jeg tåler vel noen "for the future" i tillegg.

Vi er ikke så langt unna hverandre :-) Jeg ser på Nunez som venstre kant eller framskutt midtbane. Altså direkte i konkuranse med Gradel eller Howson. Men syns også han har vært bra i treningskampene, så avstanden er ikke stor!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

B_Ød

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #139 på: August 01, 2011, 09:10:34 »
Vel, etter en noe defensiv sommer transfer-wise, var det godt å se at vi ser ut til å kunne bite litt fra oss hvertfall...søndagens kamp ga meg et lite løft.
Stakkars saints nå......  ;)
Ups & Ups!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #140 på: August 01, 2011, 09:34:42 »
Vel, etter en noe defensiv sommer transfer-wise, var det godt å se at vi ser ut til å kunne bite litt fra oss hvertfall...søndagens kamp ga meg et lite løft.
Stakkars saints nå......  ;)

Det var ett oppløftende resultat ja,og en viktig boost foran seriestartenMmen det er sjølsagt ingen grunn til å ta av. At vi har ett lag som kan fikse gode enkeltresultat er eg ikkje i tvil om,heller ikkje at det er mulig å vinne de 3 første kampene f eks. De fleste kamper i serien vil være betydelig vanskeligere i utgangspunktet enn å møte ett halvmotivert dårlig Premier League lag.
Det vi må sørge for å få på plass er en 2-3 klasse spillere som leverer i kamp etter kamp,da kan vi kanskje bli en seriøs opprykkskandidat,da vil vi kanskje ha en tropp som ikkje stopper å levere varene i februar-mai!

B_Ød

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #141 på: August 01, 2011, 09:41:13 »
Det var ett oppløftende resultat ja,og en viktig boost foran seriestartenMmen det er sjølsagt ingen grunn til å ta av. At vi har ett lag som kan fikse gode enkeltresultat er eg ikkje i tvil om,heller ikkje at det er mulig å vinne de 3 første kampene f eks. De fleste kamper i serien vil være betydelig vanskeligere i utgangspunktet enn å møte ett halvmotivert dårlig Premier League lag.
Det vi må sørge for å få på plass er en 2-3 klasse spillere som leverer i kamp etter kamp,da kan vi kanskje bli en seriøs opprykkskandidat,da vil vi kanskje ha en tropp som ikkje stopper å levere varene i februar-mai!
Enig i at det er veeeldig tidlig "å ta av" ja, og du har nok rett i det du sier her ellers også, men sett i lys av sommeren så langt, tror jeg vi må belage oss på at det vi ser pr dag er stallen 2011/2012.
Det er ihvertfall mitt utgangspkt, så får "further additions" evt komme som en positiv overraskelse. 
Ups & Ups!!

Masinga

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #142 på: August 01, 2011, 11:11:03 »
Det nærmer seg seriestart. Spenningen stiger. Mange gjør seg sine oppfatninger om troppen er sterkere eller svakere enn den vi hadde i sesongen vi har bak oss. Mange tror suksessen ligger i nyanskaffelser. Jeg er kanskje mer opptatt av hvordan de spillerne vi allerede har utvikler seg. Faktisk har klubben gjort en meget god jobb med å få frem spillere som Howson, Gradel, Snodgrass m.fl. Jeg tror de vil fortsette utviklingen og jeg håper inderlig av de vil dra med seg flere. Det er all grunn til å tro at Grayson ser potensialet. Forhåpentligvis vil det defensive være styrket med Brown og Kisnorbo på plass.
Masinga, medl.nr. 1250

Promotion 2010

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #143 på: September 01, 2015, 21:02:37 »
Leeds United: All method and none of last year’s transfer deadline ‘madness’

Leeds coach Uwe Rosler, left, got pretty much what he asked for from a transfer window that unexpectedly failed to touch Sam Byram, right.
Phil Hay
15:58 Tuesday 01 September 2015   06:18Wednesday 02 September 2015

Massimo Cellino’s first deadline day in England ended in a PR disaster: a tweet from Leeds United telling supporters to stay up for an 11pm deadline, quickly followed by announcements that Matt Smith and Dominic Poleon had been sold. Cellino was away in Miami and almost uncontactable, leaving an offer for Italian striker Leonardo Pavoletti to wither and collapse at the death. Staff at Elland Road complained about being “hung out to dry” as Twitter closed in.

Twelve months on, Leeds and Cellino had their business in order by the early hours of this afternoon. There was last-minute interest in certain players – Watford’s Lloyd Dyer in particular – but the club were happy to name Jordan Botaka as their final signing of the window. That transfer was finalised late last night and announced several hours before FIFA’s deadline.

United were organised in two senses this summer; in concluding most of their signings promptly and in signing players who they set out to recruit. Fernando Forestieri was one who got away, the transfer Cellino pursued most vigorously without actually completing, but he shook the habit of losing players as handshakes prepared to take place. Frederik Sorensen and Fernando Viviani epitomised the on-the-edge manner in which Leeds attacked the market a year ago.

Their spending in this window amounted to more than £5m; less than Bristol City were prepared to spend on one player but far more than Leeds are used to investing. The finance in any case mattered less than the rationale for pursuing targets and changing the squad. There was method without madness and a clear train of thought; as good a window as Leeds have navigated in years.

In 2014 United brought in 15 new players and loaded almost every position without buying a single winger. They put their finger in the air and adopted a diamond midfield, a formation which only highlighted the elephant in the room. In contrast, the club’s head coach, Uwe Rosler, got most of what he wanted: wingers in Stuart Dallas and Botaka, a goalscorer and centre-forward in Chris Wood and a defensive midfielder in Tom Adeyemi. They were fundamental requirements for a coach who told Cellino at the outset that he would go down the road of 4-3-3.

Rosler touched on those requirements again on Saturday, prior to confirmation of the deal for Botaka. “When you play the majority of games in 4-3-3, you need wingers,” he said. “At this moment in time we’re probably one short.” Arriving from Excelsior on a two-year contract, Botaka filled the gap.

The Congo international is United’s gamble; a wildcard who for all his appearances in the Dutch Eredivisie is an unknown quantity in the Championship. Cellino saw Botaka as a risk, as he did Anthony Limbombe, and nothing like the safe signing that Forestieri would have been. But the rest of the club’s transfers allowed them to take it. Wood, Dallas, Adeyemi and Bamba created a spine of fairly established Championship footballers. Botaka will try to settle amongst them. His first task will be to dislodge an off-colour Sam Byram from the team.

Byram, unexpectedly, was the window’s non-story. Aston Villa showed some interest in him early on, talking tentatively about a deal which would have seen Andreas Weimann come the other way, and Newcastle watched him more than once. But the 21-year-old’s promising pre-season form evaporated last month and he was first to be substituted in United’s games against Sheffield Wednesday and Derby County.


Leeds tried to reinvigorate contract talks prior to the closure of the window but their original offer to Byram before Christmas – a proposal in which he was asked to reduce his weekly wage in return for a lengthy deal – sucked the life out of negotiations. Byram indicated that he wanted to stay at Elland Road this season but Leeds have little expectation of extending his contract before it expires next summer. In the meantime, with Botaka in the building and Gaetano Berardi settled in at right-back, his place is coming under threat.

Leeds gave serious thought to signing other wingers, heeding Rosler’s advice that too many was better than too few. They spoke with Wolves about Rajiv van La Parra but could not agree a fee and were less than impressed when news of those talks went everywhere on Friday. Fresh discussions about Will Buckley took place before the weekend but did not lead to an offer and nibbles at Dyer and Nottingham Forest’s Jamie Paterson went the same way. Rosler, in any case, was philosophical about incomings. “If we don’t achieve them in this window then we tap into the loan window,” he said after United’s win over Derby County.

There were, and are, other things that Rosler wanted. He fancied Liam Moore on loan from Leicester City but Cellino was not keen on signing another centre-back unless one of Leeds’ existing defenders moved on. Moore joined Bristol City on loan at lunchtime today. But as a whole, United’s transfer window has been a collective effort: no terse discussions about options like Nile Ranger, no attempts to hoist unknown player after unknown player onto Rosler, no staff left to dangle as the deadline arrived and no temptation to cash in on young, invaluable assets. These feel ever more like changed days.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #144 på: September 02, 2015, 10:20:03 »
Stallen ser bedre og, ikke minst, langt mer velbalansert ut enn på veldig lenge. Spesielt ser vi meget godt dekket ut sentralt på midten.

Det eneste jeg er bekymret for, er avhengigheten av Chris Wood. Det er helt essensielt at han ikke pådrar seg lengre tids skade og en stor, sterk type bør være mulig å få inn på lån eller i januarvinduet. Så skal det sies at vi har Lee Erwin som er en høyreist type spiller (ble mange typer der), men han er vel ikke helt av samme type?
« Siste redigering: September 02, 2015, 12:40:16 av Mr Kaizer »
Marching on together!

AndyMathie

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #145 på: September 02, 2015, 10:21:59 »
Stallen ser bedre og, ikke minst, langt mer velbalansert ut enn på veldig lenge. Spesielt ser vi meget godt dekket ut sentralt på midten.

Det eneste jeg er bekymret for, er avhengigheten av Chris Wood. Det er helt essensielt at han ikke pådrar seg lengre tids skade og en stor, sterk type bør være mulig å få inn på lån eller i januarvinduet. Så skal det sies at vi har Lee Erwin som er en høyreist type, men han er vel ikke helt av samme type?

Om det skjer så har vi lånevinduet! Du har selvsagt helt rett vi må ha flaks med skader for at dette skal  holde helt inn, men jeg har troen :)
We are Leeds and we are proud of it!

Dennis

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #146 på: September 02, 2015, 12:45:08 »
Stallen ser bedre og, ikke minst, langt mer velbalansert ut enn på veldig lenge. Spesielt ser vi meget godt dekket ut sentralt på midten.

Det eneste jeg er bekymret for, er avhengigheten av Chris Wood. Det er helt essensielt at han ikke pådrar seg lengre tids skade og en stor, sterk type bør være mulig å få inn på lån eller i januarvinduet. Så skal det sies at vi har Lee Erwin som er en høyreist type, men han er vel ikke helt av samme type?

Om det skjer så har vi lånevinduet! Du har selvsagt helt rett vi må ha flaks med skader for at dette skal  holde helt inn, men jeg har troen :)

Ja, vi har absolutt det. Tidligere har vi lånt Blackstock med hell. En lignende spiller er sikkert mulig å leie om det skulle bli behov.

Så skrev jeg at jeg syns sentral midtbane ser bra ut. Jeg må derimot innrømme at jeg syns drivet til Rudy Austin hadde vært et fint supplement i den lagdelen. Den er riktignok godt mettet, men jeg de er ikke veldig forskjellige typer. Tenker da heller ikke nødvendigvis på akkurat Austin, men en "løper". Cook, Murphy, Mowatt, Bianchi er alle ballspillere og Adeyemi har figurert mest som dybdeholderen i de kampene jeg har sett.

Dog blir ikke dette like avslørende i år, når vi faktisk har breddeholdere med fart i laget!
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #147 på: September 02, 2015, 16:40:17 »
Stallen ser bedre og, ikke minst, langt mer velbalansert ut enn på veldig lenge. Spesielt ser vi meget godt dekket ut sentralt på midten.

Det eneste jeg er bekymret for, er avhengigheten av Chris Wood. Det er helt essensielt at han ikke pådrar seg lengre tids skade og en stor, sterk type bør være mulig å få inn på lån eller i januarvinduet. Så skal det sies at vi har Lee Erwin som er en høyreist type, men han er vel ikke helt av samme type?

Om det skjer så har vi lånevinduet! Du har selvsagt helt rett vi må ha flaks med skader for at dette skal  holde helt inn, men jeg har troen :)

Ja, vi har absolutt det. Tidligere har vi lånt Blackstock med hell. En lignende spiller er sikkert mulig å leie om det skulle bli behov.

Så skrev jeg at jeg syns sentral midtbane ser bra ut. Jeg må derimot innrømme at jeg syns drivet til Rudy Austin hadde vært et fint supplement i den lagdelen. Den er riktignok godt mettet, men jeg de er ikke veldig forskjellige typer. Tenker da heller ikke nødvendigvis på akkurat Austin, men en "løper". Cook, Murphy, Mowatt, Bianchi er alle ballspillere og Adeyemi har figurert mest som dybdeholderen i de kampene jeg har sett.

Dog blir ikke dette like avslørende i år, når vi faktisk har breddeholdere med fart i laget!

Mot Derby tok nettopp Cook denne rollen som ballfører og som med godt driv tok med seg ballen inn mot 16-meteren.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #148 på: September 02, 2015, 17:23:06 »
Leeds United

In comparison to the scattergun approach of the previous summer transfer window, this year has been a breath of fresh air in comparison. Systematic and structured, with areas across the pitch targeted and players found with the work of head coach Uwe Rosler, owner Massimo Cellino, head of recruitment Martyn Glover and executive director Adam Pearson yielding a thoroughly decent window and to be commended.

A big predatory centre forward: Chris Wood: check. An energetic holding midfielder: Tom Adeyemi: check. A defensive leader: Sol Bamba: check. A pair of wingers: Jordan Botaka and Staurt Dallas: check.

Perhaps just as importantly is that Leeds have kept hold of messrs Cook, Mowatt and Byram, with the wage bill also trimmed with the exits of Billy Sharp and Steve Morison.

Mark out of ten: A polished close-season at Leeds. Not many times that has been seen in recent years. 8.5/10


YEP
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Stallen og sommerens transfervindu.
« Svar #149 på: September 03, 2015, 09:37:37 »
Med Ajose ut av dørene, så er vel dette første gang på veldig, veldig lenge at klubben ikke har en hel del daukjøtt på lønningslista. Med det mener jeg ikke spillere som vi måtte mene er for dårligere, men at stallen nå ikke lenger består av spillere som treneren har avskiltet. Den eneste jeg stiller et lite spørsmål til er Casper Sloth, men han hadde vel forsvunnet om Uwe ikke mente det er en sjans for at han kan bidra?

Selv skulle jeg gjerne byttet Doukara ut også, men man kan ikke få alt man ber om med en eneste gang.
Marching on together!