Skrevet av Emne: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11  (Lest 36125 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #330 på: November 03, 2007, 17:57:53 »
Fy faen... da tapte vi... TOTALT unødvendig...

Gratulerer Carlisle.. vi GAV dere seieren.. KYLLINGER!  :'( >:(
-SirOlsen-

ragnar

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #331 på: November 03, 2007, 17:58:16 »
i følge sidekommentatoren (fikk ikke med meg hvem det var) så var det i første omgang Leeds spilte bra, andre omgang var ikke Leeds med i det hele tatt. Så alt i alt en slapp gjennomført kamp.

Fotball spilles i 90 minutter...
*In El Loco we trust!*

Roy

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #332 på: November 03, 2007, 17:58:24 »
Skremmende dårlig 2.omg. Men husk at skal vi rykke opp så er det ikke bortekampene mot topplagene som må slås borte, men alle de andre - og der ligger vi godt an.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Dennis

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #333 på: November 03, 2007, 17:59:08 »
På en måte godt å høre Carlisle (topplag) i L1 bli omtalt som et dårlig lag av kommentatorene. At Leeds burde slått dem. Vi har en dårlig dag, folkens, ingen vits å lage 3-4 topics om den forestående kollapsen.
Marching on together!

knut_eknes

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #334 på: November 03, 2007, 17:58:38 »
1-3 sesongens første tap.. Skuffende, men herregud folkens ingen vits i å henge med hode! Den måtte komme før eller siden. Vi ligger fortsatt bra an og har tross alt sanket klart mest poeng! Bare til å legge dette bak seg og se framover mot neste kamp! For opp skal vi! MOT
 

chief

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #335 på: November 03, 2007, 17:59:36 »
Dominerte 1.omg. Ble rundspilt i 2.omg. fortjent tap.

Life goes on. 3 strake seire nå,så er vi der vi skal være igjen.
1 4 all and all 4 1

pedro

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #336 på: November 03, 2007, 17:59:11 »
OFF så jævla vondt detta tapet, helvete. Måtte det bli det sista!!!! Amen
Leedsomaniac

Jon R

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #337 på: November 03, 2007, 17:59:21 »
kjipt da............ bare ikke den jævla basset hadde uttalt seg før kampen om hvis leeds taper.... >:(

JA! UT MED BASSET!  VI HAR IKKE VUNNET EN ENESTE KAMP MED DEN MANNEN!!!  >:(
Jon R.

raggen

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #338 på: November 03, 2007, 17:58:36 »
ser dette som et lite arbeidsuhell mot opprykk,og at gutta legger det fort bak seg. Det skal ihvertfall jeg(PRØVE) gjøre
Forever Leeds United!!!!!!!!

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #339 på: November 03, 2007, 18:00:00 »
Ok dette nye forumet, men irriterende med advarslene hele tiden. Ja eg vil poste innlegget, ja...., ja.... osv..
Du kan "tikke" vekk dette i din profil.
Ahh, kult :) da var irritasjonen borte i vekke :)
-SirOlsen-

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #340 på: November 03, 2007, 18:00:22 »
kjipt da............ bare ikke den jævla basset hadde uttalt seg før kampen om hvis leeds taper.... >:(

JA! UT MED BASSET!  VI HAR IKKE VUNNET EN ENESTE KAMP MED DEN MANNEN!!!  >:(
Hihihi :D
-SirOlsen-

Tom S

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #341 på: November 03, 2007, 18:02:53 »
Slutt, 3-1.

Så kom tapet til slutt, og med den andre omgangen vi presterer er det fullt fortjent.
Etter ein fantastisk 1.omgang der vi burde ledet meir enn 0-1 skjer akkurat det eg fryktet og nemnte i pauserapporten, vi slipper Carlisle inn i kampen. Kanskje trudde vi at vi hadde vunnet allerede etter 45 minutt?
Håper Wisey gjør gutta klar over at dette ikkje er godt nok!
Gratulerer til Carlisle!

Det var faen så synd, når vi først skulle tape, at det vart 3-1 på slutten. Eg hadde 2-1 på season long....

Skuffet, men det er ikkje verdens undergang og stakkars Bournemouth på tysdag for då er det payback time!!!!!

we all love leeds

COME ON LEEDS !!

auren

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #342 på: November 03, 2007, 18:03:18 »
Ok dette nye forumet, men irriterende med advarslene hele tiden. Ja eg vil poste innlegget, ja...., ja.... osv..
Du kan "tikke" vekk dette i din profil.

Da prøver jeg, etter å ha tikket dette vekk... spent nu... Funket aldeles supert, i motsetning til andre omgang.

Men: Marching on together! Vi skal rykke opp uansett!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Roy

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #343 på: November 03, 2007, 18:01:18 »
kjipt da............ bare ikke den jævla basset hadde uttalt seg før kampen om hvis leeds taper.... >:(

JA! UT MED BASSET!  VI HAR IKKE VUNNET EN ENESTE KAMP MED DEN MANNEN!!!  >:(

 ;D ;D ;D :-[
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Le Jardin

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #344 på: November 03, 2007, 18:03:09 »
Hallo!! Carlisle var og er serieledere, (nei, har ikke glemt -15) og man kan ikke forvente å slå serielederne borte. Selvsagt surt med første tap, men det måtte komme før eller siden.
For poengenes del er det bedre med seier og tap enn to uavgjorte. Vi har vunnet mange liknende kamper hvor sikkert motstanderne føler seg litt snurt, anser...
...Terje, som nå penser over på norske kamper..
"Victory is in our sights"

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #345 på: November 03, 2007, 18:03:23 »
 Det endte som jeg innerst inne fryktet. Nei, Auren... jeg sa ikke at Carlisle kom til å være i toppen ved sesongslutt.... bare at denne kampen ble vanskelig. Det er merkelig at det av og til blir så svart-hvitt, med en veldig god omgang påfulgt av en ditto dårlig.  :(
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #346 på: November 03, 2007, 18:06:38 »
Hallo!! Carlisle var og er serieledere, (nei, har ikke glemt -15) og man kan ikke forvente å slå serielederne borte. Selvsagt surt med første tap, men det måtte komme før eller siden.
For poengenes del er det bedre med seier og tap enn to uavgjorte. Vi har vunnet mange liknende kamper hvor sikkert motstanderne føler seg litt snurt, anser...
...Terje, som nå penser over på norske kamper..

Litt skremmende med 0-3 på 45 minutter. Noen vil kalle sånt for kollaps.  ::)
Jon R.

clarke

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #347 på: November 03, 2007, 18:04:54 »
Hmmm..... i høst har jeg hørt på radiokamp TO andreomganger. De har endt med TO røde, en haug gule, 0-4 imot og tap av 5 poeng.  Skikkelig morro >:( Lover (kanskje ???) å holde meg borte fra LUTV er par kamper :o
SuperLeeds

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #348 på: November 03, 2007, 18:03:41 »
Hallo!! Carlisle var og er serieledere, (nei, har ikke glemt -15) og man kan ikke forvente å slå serielederne borte. Selvsagt surt med første tap, men det måtte komme før eller siden.
For poengenes del er det bedre med seier og tap enn to uavgjorte. Vi har vunnet mange liknende kamper hvor sikkert motstanderne føler seg litt snurt, anser...
...Terje, som nå penser over på norske kamper..

USAKLIG!  :D ;D
-SirOlsen-

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #349 på: November 03, 2007, 18:04:18 »
Hmmm..... i høst har jeg hørt på radiokamp TO andreomganger. De har endt med TO røde, en haug gule, 0-4 imot og tap av 5 poeng.  Skikkelig morro >:( Lover (kanskje ???) å holde meg borte fra LUTV er par kamper :o
Ja, fysjom :p
-SirOlsen-

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #350 på: November 03, 2007, 18:05:54 »
Hmmm..... i høst har jeg hørt på radiokamp TO andreomganger. De har endt med TO røde, en haug gule, 0-4 imot og tap av 5 poeng.  Skikkelig morro >:( Lover (kanskje ???) å holde meg borte fra LUTV er par kamper :o
You are banned  ::)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

clarke

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #351 på: November 03, 2007, 18:08:43 »
Hmmm..... i høst har jeg hørt på radiokamp TO andreomganger. De har endt med TO røde, en haug gule, 0-4 imot og tap av 5 poeng.  Skikkelig morro >:( Lover (kanskje ???) å holde meg borte fra LUTV er par kamper :o
You are banned  ::)
Ja det er nok min skyld :-[
SuperLeeds

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #352 på: November 03, 2007, 18:12:46 »
Dette har vært en ræva dag. Helt siden kl 5 i morges da en jævla gramons satte seg under soveromsvinduet og holdt et helvettes leven. Siden har ting gått på tverke gang etter gang. Tror at det blir en kald pils og tidlig kveld. :(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #353 på: November 03, 2007, 18:13:18 »
Det endte som jeg innerst inne fryktet. Nei, Auren... jeg sa ikke at Carlisle kom til å være i toppen ved sesongslutt.... bare at denne kampen ble vanskelig. Det er merkelig at det av og til blir så svart-hvitt, med en veldig god omgang påfulgt av en ditto dårlig.  :(

Da tror jeg vi nærmest er helt enige hallghel. Trodde også på tap, men tror ikke at Carlisle blir å finne i CCC neste år, Leeds derimot... ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

clarke

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #354 på: November 03, 2007, 18:15:20 »
Jaja, vi får trøstedrikke litt og glede oss til NESTE kamp  :D
God kveld (?) alle sammen....
SuperLeeds

Erik_

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #355 på: November 03, 2007, 18:22:02 »
Skulle ikke spretta den pilsen i pausa. Pokker du/dere som frista meg. >:(

Og selvsagt. Bassett out!

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #356 på: November 03, 2007, 18:22:38 »
Det endte som jeg innerst inne fryktet. Nei, Auren... jeg sa ikke at Carlisle kom til å være i toppen ved sesongslutt.... bare at denne kampen ble vanskelig. Det er merkelig at det av og til blir så svart-hvitt, med en veldig god omgang påfulgt av en ditto dårlig.  :(

Da tror jeg vi nærmest er helt enige hallghel. Trodde også på tap, men tror ikke at Carlisle blir å finne i CCC neste år, Leeds derimot... ;)

auren
  Tar et ørlite forbehold med Carlisle i play-off, men ellers er vi 100% enige. God helg til alle!
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #357 på: November 03, 2007, 18:23:55 »
vi kommer igen, efter regn kommer sol :D. väldigt nyfiken hur detta nya Leedslag tar en sådan här förlust, kan vara nyttigt komma ner på jorden igen och kravla upp ärmarna
 

Jon R

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #358 på: November 03, 2007, 20:19:54 »
Sesongens første tap og med et var forumet blåst for folk. Er Leeds United interessant bare når vi vinner?  ::)
Jon R.

RuneSve

Sv: KAMP: vs. Carlisle U. 3/11
« Svar #359 på: November 03, 2007, 20:30:41 »
Mange som er ute og trøstedrikker sikkert, vet jeg skal det. For all del, kunne ikke forvente annet enn at tapet skulle komme før eller senere, men er likevel surt når det faktisk skjer.