avstemning

Ønsker du Ã¥ se  Beckford i en fri rolle pÃ¥ Leeds United, eller den 3. verdenskrig.

Fri rolle
13 (38.2%)
3. verdenskrig
14 (41.2%)
Begge deler
2 (5.9%)
Vet ikke
5 (14.7%)

Stemmer totalt: 33

Skrevet av Emne: Scouting report: Jermaine Beckford  (Lest 7204 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Scouting report: Jermaine Beckford
« på: November 13, 2007, 13:51:46 »
Fant denne lille analysen av Jermaine Beckford på Steve Claridges blogg i The Guardian: http://blogs.guardian.co.uk/sport/2007/11/13/scouting_report_jermaine_beckf.html

Awareness 6/10
Heading 7/10
Attitude 6/10
Pace 9/10
Shooting 8/10
Valuation £750,000

Ikke så mye nytt kanskje, men interessant å lese vurderingen til en mann som har rundet 1000 ligakamper som spiss på absolutt alle nivåer i profesjonell engelsk fotball. Claridge spiller fortsatt fotball i amatørklubben Harrow: http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Claridge

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Erik_

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #1 på: November 13, 2007, 15:09:19 »
I motsetning til den rapporten han hadde om Keogh for en tid tilbake. Så traff han ganske bra her.

Dennis

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #2 på: November 13, 2007, 15:58:15 »
Syns fortsatt det blir usaklig og overdrevet. Er Beckford rett bak de aller raskeste spillerne i verden (9\10) Er han så skuddsikker? Tviler! £750.000 i startverdi, den er jeg mer med på!
Marching on together!

B-m

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #3 på: November 13, 2007, 16:04:45 »
Min scouting report av Steve Claridge, da han spilte i PL

Awareness 4/10
Heading 2/10
Attitude 8/10
Pace 1/10
Shooting 3/10
Valuation £250,000
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #4 på: November 13, 2007, 17:18:11 »
Nå må du slutte å furte, bjønna. Cheer up man!  ;D
Jon R.

Jon R

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #5 på: Januar 06, 2008, 19:46:50 »
Driver og samler Beckford klipp til en liten videokavalkade og etter å ha sett hva han har prestert gjennom hele sesongen må jeg si at vi sitter på en helt særegen juvel i denne spilleren. Steget, rykket, fintene, touchen..... Pure class! Hadde jeg vært manager for en PL klubb hadde jeg ikke nølt med å bla opp 3 mill £ for denne spilleren.  :D

Jeg begynner dog å undres på om "midtspiss" egentlig er hans beste posisjon? Er han ikke en
"playmaker" og tilrettelegger, llike mye som en avslutter? Tom S sammenligner han med Ronaldo og jeg må si jeg skjønner hva han tenker på. Hva med å gi Becks en "fri rolle", omtrent som den Ronaldo har i Man U, eller er det en helt absurd tanke å gi en spiller slike oppgaver i L1?  :)
Jon R.

Dennis

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #6 på: Januar 06, 2008, 19:50:42 »
Dæven Jon R! Jeg hadde løst å spørre deg om du kunne lage en liten Beckford-kavalkade for en liten stund tilbake, men jeg tenkte du hadde nok med hatter og slikt. Moro at det blir noe av "likevel"!
Marching on together!

lojosang

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #7 på: Januar 06, 2008, 19:54:13 »
Oppgaven med å storme inn i 16meter for så å kaste seg over ende i nærheten av første og beste motstander, mener du?  ;D

- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #8 på: Januar 06, 2008, 20:15:43 »
Driver og samler Beckford klipp til en liten videokavalkade og etter å ha sett hva han har prestert gjennom hele sesongen må jeg si at vi sitter på en helt særegen juvel i denne spilleren. Steget, rykket, fintene, touchen..... Pure class! Hadde jeg vært manager for en PL klubb hadde jeg ikke nølt med å bla opp 3 mill £ for denne spilleren.  :D

Jeg begynner dog å undres på om "midtspiss" egentlig er hans beste posisjon? Er han ikke en
"playmaker" og tilrettelegger, llike mye som en avslutter? Tom S sammenligner han med Ronaldo og jeg må si jeg skjønner hva han tenker på. Hva med å gi Becks en "fri rolle", omtrent som den Ronaldo har i Man U, eller er det en helt absurd tanke å gi en spiller slike oppgaver i L1?  :)

Kan du bare rett og slett ikke engang tenke på å legge den ut på noe nettsted før transfervinduet er lukket og låst?

Jeg blir smånervøs av trekken når det står oppe!   :P
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #9 på: Januar 06, 2008, 20:58:48 »
Ingen fare! Med det tempoet og progresjonen jeg har hatt så langt i dette prosjektet , er den nok ikke ferdig før ca aug 2009.  ::)
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #10 på: Januar 06, 2008, 21:44:09 »


Jeg begynner dog å undres på om "midtspiss" egentlig er hans beste posisjon? Er han ikke en
"playmaker" og tilrettelegger, llike mye som en avslutter?
Tom S sammenligner han med Ronaldo og jeg må si jeg skjønner hva han tenker på. Hva med å gi Becks en "fri rolle", omtrent som den Ronaldo har i Man U, eller er det en helt absurd tanke å gi en spiller slike oppgaver i L1?  :)

...her tror jeg du er inne på noe av dilemmaet rundt Becky. På radioen blir han beskyldt for å vandre litt inn og ut av kampene, nærmest virke uinteressert i perioder...

Og slike playmakere får ikke lenger spilletid, selv ikke nede i L1. Og innleggsfoten hans er vel helst i Douglas-klasse, meg bekjent  ::)

Så nei, tror vi skal dyrke Becks der han er, men sørge for å "komplimentere" rundt ham...

PS! Pass deg for transfervinduet i '09 da  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sveifors

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #11 på: Januar 06, 2008, 22:13:51 »
Driver og samler Beckford klipp til en liten videokavalkade og etter å ha sett hva han har prestert gjennom hele sesongen må jeg si at vi sitter på en helt særegen juvel i denne spilleren. Steget, rykket, fintene, touchen..... Pure class! Hadde jeg vært manager for en PL klubb hadde jeg ikke nølt med å bla opp 3 mill £ for denne spilleren.  :D

Jeg begynner dog å undres på om "midtspiss" egentlig er hans beste posisjon? Er han ikke en
"playmaker" og tilrettelegger, llike mye som en avslutter? Tom S sammenligner han med Ronaldo og jeg må si jeg skjønner hva han tenker på. Hva med å gi Becks en "fri rolle", omtrent som den Ronaldo har i Man U, eller er det en helt absurd tanke å gi en spiller slike oppgaver i L1?  :)

Helt enig med deg her. Denne gutten har det meste, han kan spille i hvilkensom helst divisjon. Juvel er det rette ordet, mange her inne på forumet ser ikke hans egentlige potensial.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Promotion 2010

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #12 på: Januar 06, 2008, 23:03:33 »
Tror kanskje denne Morgan kan brukes i en såkalt fri rolle bak spissene. Han ser på seg selv mer som en tilrettelegger enn targetman, leser jeg et sted...!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #13 på: Januar 06, 2008, 23:24:40 »
Tror ikke vi kan ta oss råd til luksusen å ha en fri mann bak to spisser.
Midtbanen vår har ifølge rapportene ofte blitt overkjørt. Selv om vi har fire mann der. Med tre mann blir vel den overkjørselen større? Klart, uten Thompson og Kish på banen har vi jo uendelig mye mer løpskapasitet, men har vi sluggeren som kan ta den defensive rollen mer eller mindre alene i en midtbane med en fri offansiv mann? Særlig når de to som nevnes som alternativer i den offansive rollen er av/påspillerne Beckford og Morgan? Med Howson som et åpenbart alternativ.



- Leif Olav

Erik_

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #14 på: Januar 06, 2008, 23:42:29 »
Helt enig med deg her. Denne gutten har det meste, han kan spille i hvilkensom helst divisjon. Juvel er det rette ordet, mange her inne på forumet ser ikke hans egentlige potensial.
Nå får du gi deg. Dette med stort potensiale har jeg sagt helt siden debuten hans mot Preston for et par sesonger siden.

Ã…h, pokker. Du snakker om en Skotte som nærmest lo av det hele du, og dro frem hatter i hytt og pine.

Sorry.   :) ;)

For å legge seg på den seriøse linjen. Nå må vi ikke ta helt av heller.  ;D

Enig med Asbjørnsen i dette med å ikke la Becks spille i en fri rolle. Synes heller ikke han er noe Ronaldo-lignende spillertype. Playmaker... Beckford? No no no. Han er bare en annerledes type spiss. En "egoistisk" spiller som vil score mål, gjerne fra umulig hold. Noe han bør få lov til å dyrke, men la oss holde oss til en vanlig 4-4-2. Så kan han heller vandre litt når han føler for det. For det gjør han jo nå selv som midtspiss. Ja, jeg synes han er god og farlig når han kommer seg ut på kanten og utfordrer backer med overstegsfinter og prøver seg på langskudd. Men å begynne å la Beckford spille i en fri rolle, som lagets kreative kraft vil etter mitt skjønn føre til en tragedie og det vil jo være å kaste bort talentet hans.

Så får vi håpe han kan bli litt bedre innenfor 16-meteren også.

Jon R

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #15 på: Januar 07, 2008, 00:22:38 »
Så har klanen bestemt at det var en absurd tanke.  ;D

Men det er viktig at den store tause majoritet også slipper til med sin stemme. Lager derfor en fair og objektiv avstemning etter Holmgang-modellen, for å avgjøre dette viktige spørsmålet.  :)

Når det gjelder hattespiseveddemålet du viser til Enrique, var den først og fremst et tilsvar til alle dere å så naive der ute, som trodde at rørleggeren fra non league skulle bli en instant sucess i CCC. Hatten har jeg i behold, den.  ;)
« Siste redigering: Januar 07, 2008, 00:35:25 av Jon R »
Jon R.

lojosang

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #16 på: Januar 07, 2008, 00:38:53 »
Dette var et like enkelt valg som valget av førstespiss, Jon! 
Satser på at de første ofre for bombene blir Stamford Bridge, Old Trafford og Ninian Park. ;D
- Leif Olav

isak

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #17 på: Januar 07, 2008, 00:44:28 »
Og med mi stemma ligg da no ann til 3.Verdenskrig ;D

Erik_

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #18 på: Januar 07, 2008, 00:51:55 »
Du er for detaljfiksert, Jon.

Jada, er klar over det. Er bare så lenge siden jeg har nevnt ordet hatt. Følte bare at det passet å nevne det i samme åndedrag, for å sverte deg. Hatten har du bare fordi dusten Blackwell ikke satset på han.  ;D

Du kommer forøvrig med en graverende faktafeil. Beckford har aldri vært rørlegger. Og du kaller deg selv for en nazi-moderator... (riste oppgitt på hodet) ::) ???

berlin

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #19 på: Januar 07, 2008, 03:31:03 »
Gutten brenner mange sjanser, men han er da også ligaens suverene toppscorer!

Dennis

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #20 på: Januar 07, 2008, 09:07:40 »
Jermaine Beckford er ligaens toppscorer = han skal spille spiss!
Marching on together!

lojosang

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #21 på: Januar 07, 2008, 09:13:39 »
Og med mi stemma ligg da no ann til 3.Verdenskrig ;D

Aldri har det vært mer betimelig å håpe på dette forums ubetydelighet i Den Store Sammenhengen!  :D
- Leif Olav

flynn

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #22 på: Januar 07, 2008, 10:34:09 »
Beckford er kongen av L1, og det er artig at det nettopp er vi som sitter med dette esset på hånda.
Utfra det jeg leser, ser og hører virker det som om rollen hans er fri nok. Når vi blir trykket bakover ligger han på topp og jakter bakromspasninger, mens når vi trykker på søker han ofte utover i banen for å skape seg selv og andre rom.

Han har teknikk og fart nok til å gjøre det bra også i større settinger enn L1, ingen tvil om det. La oss krysse fingrene for at han får bevist dette i Leeds-trøya  :P

flynn

Jon R

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #23 på: Januar 07, 2008, 18:34:30 »
Jermaine Beckford er ligaens toppscorer = han skal spille spiss!

Jaså, så ligaens toppscorer spille spiss.  ::)

Oversikt over toppscorere i PL.
1 Cristiano Ronaldo Man Utd 13
2 Emmanuel Adebayor Arsenal 12
3 Fernando Torres Liverpool 10
 Roque Santa Cruz Blackburn 10
 Robbie Keane Tottenham 10
 Nicolas Anelka Bolton 10


Jon R.

Sølvreven

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #24 på: Januar 07, 2008, 22:46:01 »
Jermaine Beckford er ligaens toppscorer = han skal spille spiss!

Jaså, så ligaens toppscorer spille spiss.  ::)

Oversikt over toppscorere i PL.
1 Cristiano Ronaldo Man Utd 13
2 Emmanuel Adebayor Arsenal 12
3 Fernando Torres Liverpool 10
 Roque Santa Cruz Blackburn 10
 Robbie Keane Tottenham 10
 Nicolas Anelka Bolton 10



Klapp, klapp. ;) eller 1-0 til Jon R
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Jon R

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #25 på: Januar 11, 2008, 16:04:26 »
Fri rolle  7 (36.8%)
3. verdenskrig  8 (42.1%)
Begge deler  1 (5.3%)
Vet ikke  3 (15.8%)
 
Stemmer totalt: 19

Da er avstemningen over og vi kan komme til en slags konklusjon. Hvis vi holder de utenomsportslige aspektene unna, finner vi at en betydelig andel ( 42,4 % )på dette forumet er av den oppfatning at Beckford absolutt bør spille i en fri rolle på Leeds United. Resten bør gå inn i seg selv.  :)

Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #26 på: Januar 11, 2008, 16:18:15 »
Fri rolle  7 (36.8%)
3. verdenskrig  8 (42.1%)
Begge deler  1 (5.3%)
Vet ikke  3 (15.8%)
 
Stemmer totalt: 19

Da er avstemningen over og vi kan komme til en slags konklusjon. Hvis vi holder de utenomsportslige aspektene unna, finner vi at en betydelig andel ( 42,4 % )på dette forumet er av den oppfatning at Beckford absolutt bør spille i en fri rolle på Leeds United. Resten bør gå inn i seg selv.  :)



Da kan vi altså slå fast at hele 99,6%  av de som har registrert seg her inne ( 1684 av 1691)  i k k e  ønsker Jermaine i en fri rolle.

...so much for that, Jon  ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #27 på: Januar 11, 2008, 16:21:13 »
Jermaine Beckford er ligaens toppscorer = han skal spille spiss!

Jaså, så ligaens toppscorer spille spiss.  ::)

Oversikt over toppscorere i PL.
1 Cristiano Ronaldo Man Utd 13
2 Emmanuel Adebayor Arsenal 12
3 Fernando Torres Liverpool 10
 Roque Santa Cruz Blackburn 10
 Robbie Keane Tottenham 10
 Nicolas Anelka Bolton 10




Jermaine Beckford er like god som Cristiano Ronaldo? Jøss, da holder jeg med på en fri rolle, jeg også likevel!  ;D
Marching on together!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #28 på: Januar 11, 2008, 16:58:13 »
WOW!

Leedsstriker Jermaine Beckford has caught the eye of Manchester United-manager Alex Ferguson, and there are strong rumours that Ferguson is ready to offer Cristiano Ronaldo in exchange for Beckford. It’s believed that Ronaldo has fallen out with Wayne Rooney and other senior key players of the United squad, and Ferguson sees Leedsstar Beckford as Ronaldos ideal successor at Old Trafford.

Manchester United is now the fifth Premiership club that has been linked with Beckford. Leedsmanager Dennis Wise has already rejected offers from Derby, Bolton, Wigan and Fulham for a player that surely must be the hottest property in League One.

Ronaldo is not amused....


Link: http://www.tribalfans.com/scum/ronaldo/luscosprank#3  ;D
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Jon R

Sv: Scouting report: Jermaine Beckford
« Svar #29 på: Januar 11, 2008, 17:04:34 »
Fri rolle  7 (36.8%)
3. verdenskrig  8 (42.1%)
Begge deler  1 (5.3%)
Vet ikke  3 (15.8%)
 
Stemmer totalt: 19

Da er avstemningen over og vi kan komme til en slags konklusjon. Hvis vi holder de utenomsportslige aspektene unna, finner vi at en betydelig andel ( 42,4 % )på dette forumet er av den oppfatning at Beckford absolutt bør spille i en fri rolle på Leeds United. Resten bør gå inn i seg selv.  :)



Da kan vi altså slå fast at hele 99,6%  av de som har registrert seg her inne ( 1684 av 1691)  i k k e  ønsker Jermaine i en fri rolle.

...so much for that, Jon  ::)



Nå er du barnslig. Dette blir jo helt feil bruk av statistikk, dumme dumme Asbjørn.  >:(
Jon R.