Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spillere ut  (Lest 67692 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #120 på: Desember 30, 2007, 10:52:57 »
Hent Shaun Derry tilbake. Lån en stopper som "cover" i Marques fravær. Grav dypere i juniorstallen. Bruk den skarve millionen på en venstre kantspiller og for Guds skyld send de Vries tilbake til Leicester.  :)
« Siste redigering: Desember 30, 2007, 10:55:18 av Jon R »
Jon R.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #121 på: Desember 30, 2007, 11:04:05 »
Hent Shaun Derry tilbake. Lån en stopper som "cover" i Marques fravær. Grav dypere i juniorstallen. Bruk den skarve millionen på en venstre kantspiller og for Guds skyld send de Vries tilbake til Leicester.  :)

That just about sums it up!
Marching on together!

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #122 på: Desember 30, 2007, 13:25:34 »
Manchester City defender Danny Mills is set to return to former club Leeds after a loan spell at Chartlon. (News of the World)

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #123 på: Desember 30, 2007, 13:28:02 »
Leeds 1st bid in Fox Hunt  
Leeds have made a bid said to be in excess of £250,000 for left back and left midfielder Daniel Fox. However the club have said thanks but no thanks to the offer as Denis Wise searches for a left back.
No new Leeds bid for Fox
Promotion-chasing Leeds are playing a waiting game in their pursuit of Saddlers talented young defender Daniel Fox.
The Whites have had a bid worth potentially more than £250,000 turned down and they have not yet returned with an improved offer.
The League One giants have targeted the 21-year-old as they look to recruit a left-back during the January transfer window.
United boss Dennis Wise opened the bidding with an offer that could be worth more than £250,000 to the Saddlers if all of the clauses are invoked.
But Walsall have dismissed the first bid out of hand and are now waiting to see whether whether the Whites return to test their resolve further with an improved package.
Fox has been arguably the Saddlers’ most consistent player this season, especially since he reverted to his preferred left-back role following the knee injury to summer signing Paul Boertien.
Leeds hope to sign a new left-back with Walsall's Daniel Fox their top target. (News of the World)

ragnar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #124 på: Desember 30, 2007, 15:09:18 »
Mye bra kan kjøpes for £ 1m. Håper bare Wise og Bassett er litt lure på overgangsmarkedet.

Ser ut som en ny venstreback er ganske høyt oppe på listen. Bruk £500 000 der og £500 000 på en god spiss. Om dette er på to spillere som helt klart forsterker start11eren, så må resten av pengene hentes inn på salg av eksisterende spillere.

Westlake kan ofres. Constantine og Weston. Parker bør ofres om han er blitt veiet og funnet for lett. Lucas bør vekk. £500 000 til bør kunne skvises ut ved salg av disse 5. Da kan det hentes inn en sentral midtbanespiller med noen kreative gener...
*In El Loco we trust!*

soumoh

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #125 på: Desember 30, 2007, 17:29:24 »
Wise's x-mas wishlist to Santa Bates:

* Fox
* Winger
* Lubo
* Striker
We'll be back.

peacock

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #126 på: Desember 31, 2007, 10:02:40 »
Jeg kan heller ikke begripe hvorfor vi linkes til keepere! Ankergren (dessverre) er tydeligvis et klart førstevalg. Hva med David Lucas og Alan Martin? Er ikke begge disse hentet inn på permanent basis? Har dog ingen forutsetninger for å mene noe om de. Lund må tydeligvis være helt lam!

Ellers ser også jeg at Derry MÃ… tilbakekalles, Mills er bedre enn Frazer (hvem er ikke det?), og Michaelik (staving?) vil forsterke oss.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #127 på: Desember 31, 2007, 11:47:53 »
Jeg kan heller ikke begripe hvorfor vi linkes til keepere! Ankergren (dessverre) er tydeligvis et klart førstevalg. Hva med David Lucas og Alan Martin? Er ikke begge disse hentet inn på permanent basis? Har dog ingen forutsetninger for å mene noe om de. Lund må tydeligvis være helt lam!

Ellers ser også jeg at Derry MÃ… tilbakekalles, Mills er bedre enn Frazer (hvem er ikke det?), og Michaelik (staving?) vil forsterke oss.

Mener du at Ankergren ikke er god nok? Bare litt nysgjerrig ettersom han (etter rapporterne) har vært blant våre klart beste spillere i år. Eller mener du at han dessverre ikke har nok konkurranse?
Marching on together!

peacock

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #128 på: Desember 31, 2007, 12:18:41 »
Jeg har ikke sett kamper i år, så jeg er nok litt på tynn is. Men, de fleste hjemmekamper i forrige sesong gikk jo på Viasat, og disse så jeg. På bakgrunn av disse kampene, mener jeg at han ikke holder mål. En OK skuddstopper, men svært dårlig i feltet. Han ga også for mange farlige returer.

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #129 på: Desember 31, 2007, 13:02:43 »
Dennis to be Wise in the market

Leeds United's subdued display in Hartlepool on Boxing Day stirred unusual ire in Dennis Wise, but their demanding manager found sufficient comfort in another show of utter resilience.
United grasped a point at Victoria Park through a last-minute volley from Jermaine Beckford, and their 1-1 draw was December in microcosm.
After positive results against Walsall and Bristol Rovers which came late in the day, and in spite of mediocre performances, a dramatic end to their fixture in Hartlepool was the continuation of what has been normal service during the final month of 2007.
Leeds have not concluded the year with the finest of performances, but their rise up the table has continued unchecked.
United entered Saturday's important game at Swansea City on the back of five games without defeat which yielded 11 points and allowed the club to rest on the top of League One for a short period of time on Boxing Day.
Wise criticised his players for a lack of mental preparation ahead of the noon kick-off in County Durham, but he balanced his anger with the realisation that United's poorer displays this season have come at a limited cost.
After seeing 54 points gained from a possible 66 before yesterday's match, Wise admitted he will be happy to settle for mundane successes over spectacular performances for the rest of the season.
Wise said: "If we get a certain amount of wins then we're going to be in a really good position.
"If we don't then we won't and that's what it boils down to, nothing else.
"You can play pretty football or not-pretty football, whichever you like. But if you haven't got that certain amount of wins, you're not going to be up there. That's that.
"But we go for it, we really do, and we don't sit back. We don't try to draw games.
"We'll keep doing what we're doing, and we'll keep trying to win games in the way that we do, even if it's not pretty.
"At the end of the day it's about results, and that's what we have to get."
United have shown slight signs of fatigue through December, however, and their tired displays look likely to encourage Wise to refresh his squad with new signings next month.
Finnish winger Sebastian Sorsa is expected to complete a free transfer Leeds after the January window opens on Tuesday morning, but Wise has other areas of his squad which require closer attention.
Rui Marques flies out of England to begin his preparation for the African Cup of Nations next Sunday, and his imminent departure has heightened United's search for an additional centre-back.
Lubomir Michalik is Wise's preferred option, provided Leeds can agree an acceptable fee with Bolton Wanderers, although it seems likely that youngster Paul Huntington will be given an opportunity in the immediate aftermath of Marques' exit.
Marques will not resume his career at Elland Road until the first week of February at the earliest, depending on how far Angola progress in Ghana.
The defender said: "We have a good team so it's not about me.
"I'm having a good time and I'm playing well but there's a lot of potential in the group.
"I believe that we can keep doing well without me here."
An approach by Wise for another of his targets – Walsall left-back Daniel Fox – has been met with a firm response from the Saddlers, who were unimpressed by United's offer of around £300,000 and turned down the bid immediately.
Fox is out of contact next summer but, at the age of 21, would still command a fee under FIFA rules.
He convinced Wise to bid for him with a impressive outing during the 1-1 draw between Leeds and Walsall at Bescot Stadium on December 15.
Walsall boss Richard Money said: "I'm under no pressure to sell. We don't need the money. There's no problem on that side of things.
"If clubs were not interested in one or two of our players then I would be very surprised given the way they have played in recent weeks."
Wise is also weighing up the possibility of extending the loans of Leicester City pair Mark De Vries and Radostin Kishishev, who are due to return to the Walkers Stadium next month.
De Vries' position has been complicated by a minor groin injury, and Kishishev's second spell with Leeds has not come with the impact he made while on loan at Elland Road towards the end of last season.
The Bulgarian midfielder struggled to impose himself on United's Boxing Day clash at Victoria Park having been handed a starting place ahead of Alan Thompson, but neither he nor De Vries are believed to be part of the long-term plans drawn up by Ian Holloway at Leicester.

YEP

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #130 på: Desember 31, 2007, 13:17:55 »
"Kav" tildigere linket med Leeds, men havnet hos Sheffielf U. på lån
Keane ready to cash in on Sunderland fringe players
Sunderland boss Roy Keane admits he could cash in on several players in January.
Of the players who could be allowed to go, leading the list will be Graham Kavanagh and David Connolly but others whose days look to be numbered on Wearside are veteran defender Stan Varga and loaned-out players Marton Fulop and Stephen Wright.
Leicester keen on Sunderland's Kavanagh
Leicester City boss Ian Holloway is interested in Sunderland midfielder Graham Kavanagh.
Kavanagh spent part of this season on-loan at Sheffield Wednesday and is expected to leave Sunderland during the January market.  (tribalfootball.com)
Leeds are planning to hijack Sunderland midfielder Graham Kavanagh's move to Sheffield Wednesday.

Leicester have made a £1.25m bid for Derby striker Steve Howard, while moves for Sunderland's Marton Fulop and Graham Kavanagh and Cardiff's Tony Capaldi are also expected. (Daily Mirror, Daily Star)

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #131 på: Desember 31, 2007, 13:18:50 »
West Brom have told striker John Hartson that he is free to leave the club. (The Sun)

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #132 på: Desember 31, 2007, 13:32:58 »
Leeds 1st bid in Fox Hunt  
Leeds have made a bid said to be in excess of £250,000 for left back and left midfielder Daniel Fox. However the club have said thanks but no thanks to the offer as Denis Wise searches for a left back.
No new Leeds bid for Fox
Promotion-chasing Leeds are playing a waiting game in their pursuit of Saddlers talented young defender Daniel Fox.
The Whites have had a bid worth potentially more than £250,000 turned down and they have not yet returned with an improved offer.
The League One giants have targeted the 21-year-old as they look to recruit a left-back during the January transfer window.
United boss Dennis Wise opened the bidding with an offer that could be worth more than £250,000 to the Saddlers if all of the clauses are invoked.
But Walsall have dismissed the first bid out of hand and are now waiting to see whether whether the Whites return to test their resolve further with an improved package.
Fox has been arguably the Saddlers’ most consistent player this season, especially since he reverted to his preferred left-back role following the knee injury to summer signing Paul Boertien.
Leeds hope to sign a new left-back with Walsall's Daniel Fox their top target. (News of the World)

Conor Talbot (Liverpool fan) says...
my cousin is daniel fox who plays for walsall, he has told me that leeds utd have put a £300,000 bid in for him which walsall have rejected.

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #133 på: Desember 31, 2007, 13:37:07 »
Puncheon may follow Hatch
"We don't have to sell."
That was the message from Barnet manager Paul Fairclough on the eve of the January transfer window.
But he warned: "Every player has a price."
And, with Liam Hatch set to join Peterborough United for £150,000 (Fairclough has already found a replacement in Histon target man Cliff Akurang) and Jason Puncheon a target for Leeds United, Barnet fans may be saying goodbye to at least two favourites in the next few weeks.
Fairclough, speaking after the Boxing Day win over Dagenham & Redbridge, said of Puncheon that there were Premier League scouts at Underhill almost every week earlier in the season, though Leeds are the only side to have expressed an interest in recent days.
But he suggested Puncheon's hat-trick on Boxing Day may have given others a reminder of just what the talented winger can do.


Puncheon Above His Weight?
Barnet boss Paul Fairclough admits that it will be hard to keep hold of midfielder Jason Puncheon as Leeds are rumoured to be preparing a January bid.
With Leeds United looking to strengthen further, perhaps with some early signings in preparation for a return to the Championship, it remains to be seen whether a young ‘talent’ would be a ‘wise’ move for the clubs management.

Leeds boss Dennis Wise is planning a surprise £150,000 move for Barnet striker Jason Puncheon. (Daily Mirror)

ragnar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #134 på: Desember 31, 2007, 13:42:32 »
Mange rykter. Det som virker sikekrt er at den finske vingen kommer. Det letes etter en ny spiss og en venstra back. Kanskje kommer Lubo. Eller er det mange spillere som linkes. Virker som det fort kan komme inn 2-4 nye spillere.

Spørsmålet blir da hvem som må forlate Leeds.
*In El Loco we trust!*

peacock

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #135 på: Desember 31, 2007, 13:47:24 »
Huff, misliker disse endeløse klipp/lim-innleggene noen tydeligvis mottar fra mailing-lister. Burde ikke disse hatt egne tråder. Konstruktive diskusjoner kan fort "drukne" helt. Er det "overkill" det kalles?

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #136 på: Desember 31, 2007, 15:05:40 »
Huff, misliker disse endeløse klipp/lim-innleggene noen tydeligvis mottar fra mailing-lister. Burde ikke disse hatt egne tråder. Konstruktive diskusjoner kan fort "drukne" helt. Er det "overkill" det kalles?
  Må si meg enig der. Disse hopper jeg glatt over siden jeg finner dem andre steder. Kanskje er det god lesning for noen likevel.....?
Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #137 på: Desember 31, 2007, 15:31:58 »
Huff, misliker disse endeløse klipp/lim-innleggene noen tydeligvis mottar fra mailing-lister. Burde ikke disse hatt egne tråder. Konstruktive diskusjoner kan fort "drukne" helt. Er det "overkill" det kalles?
  Må si meg enig der. Disse hopper jeg glatt over siden jeg finner dem andre steder. Kanskje er det god lesning for noen likevel.....?

Meget god lesning for noen, ja. Da slipper jeg å sitte å lete etter Leeds-stoff i masse andre medier. Genialt å samle alt her på forumet.
MOT

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #138 på: Desember 31, 2007, 16:08:13 »
ser at Peacock og hallghel er misfornøyd.
nå var tråden i sin tid opprettet for å kunne videreformidler store og små, sikre og mer usikre rykter.
forslår at de som ikke liker å lese slike 'useriøse' innlegg hopper elegant over disse  - og bruker kreftene sine på de 'konstruktive' diskusjonene.

hører gjerne hva resten av folket mener om saken!
ikke meningen å plage folk med det noen mener er endeløse useriøse innlegg/overkill!
 
« Siste redigering: Desember 31, 2007, 16:18:37 av kjelvi »

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #139 på: Desember 31, 2007, 16:09:36 »
ser på nettet at ryktene går i dag om at Derby vil legge inn et £3m-tilbud på Beckford.
kilde er ikke bare WACCOE, men også et par Derby-diskusjoner.

peacock

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #140 på: Desember 31, 2007, 16:41:16 »
"hører gjerne hva resten av folket mener om saken!
ikke meningen å plage folk med det noen mener er endeløse useriøse innlegg/overkill!"

Hårsår, Kjelvi?
Vel, jeg har aldri sagt at de var useriøse. Men, hvor interessant er det? De tar mye plass, og jeg tviler på at mange gidder å lese. Det er ingen stor sak for meg, men tydeligvis for deg, siden du reagerer på denne måten. Det bryr jeg meg lite om.

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #141 på: Desember 31, 2007, 16:56:05 »
Hårsår, Kjelvi?
Vel, jeg har aldri sagt at de var useriøse. Men, hvor interessant er det? De tar mye plass, og jeg tviler på at mange gidder å lese. Det er ingen stor sak for meg, men tydeligvis for deg, siden du reagerer på denne måten. Det bryr jeg meg lite om.
Ikke en milimeter hårsår!
Er levende opptatt av Leeds og engelsk fotball - og har et temmelig stor 'tilsig' av store og små nyheter. Har til nå trodd at mine medmedlemmer på Forum kunne ha glede og nytte av å få videreformidlet noe av dette som er Leeds-relatert. Tidligere skriblerier har i allefall antydet det.
Grunnen for at jeg spør er rett og slett at jeg ikke ønsker å publisere en rekke innlegg dersom det ikke er interesse for det. Helt oppriktelig!

Ellers overrasket over 'debatt-teknikken' din, hvor du tillegg meg holdninger/meninger og samtidig etter å ha startet debatten forteller at dette ikke er noen sak for deg.

Ja - jeg ønsker å høre hva Forum-medlemmene ønsker. Sitter ikke å publiserer stort og smått for min egen del. Jeg har da lest dette før. Men har et ønske om å bidra!

Ønsker fortsatt tilbakemeldinger fra andre om mine bidrag er interessante. Peacocks mening er hvertfall sterk og klar!

Kjelvi
« Siste redigering: Desember 31, 2007, 16:57:47 av kjelvi »

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #142 på: Desember 31, 2007, 17:18:28 »
Hårsår, Kjelvi?
Vel, jeg har aldri sagt at de var useriøse. Men, hvor interessant er det? De tar mye plass, og jeg tviler på at mange gidder å lese. Det er ingen stor sak for meg, men tydeligvis for deg, siden du reagerer på denne måten. Det bryr jeg meg lite om.
Ikke en milimeter hårsår!
Er levende opptatt av Leeds og engelsk fotball - og har et temmelig stor 'tilsig' av store og små nyheter. Har til nå trodd at mine medmedlemmer på Forum kunne ha glede og nytte av å få videreformidlet noe av dette som er Leeds-relatert. Tidligere skriblerier har i allefall antydet det.
Grunnen for at jeg spør er rett og slett at jeg ikke ønsker å publisere en rekke innlegg dersom det ikke er interesse for det. Helt oppriktelig!

Ellers overrasket over 'debatt-teknikken' din, hvor du tillegg meg holdninger/meninger og samtidig etter å ha startet debatten forteller at dette ikke er noen sak for deg.

Ja - jeg ønsker å høre hva Forum-medlemmene ønsker. Sitter ikke å publiserer stort og smått for min egen del. Jeg har da lest dette før. Men har et ønske om å bidra!

Ønsker fortsatt tilbakemeldinger fra andre om mine bidrag er interessante. Peacocks mening er hvertfall sterk og klar!

Kjelvi


Jeg synes det er helt glimrende det du bidrar med her på forumet, Kjelvi. Fortsett med det.

Og til deg Peacock: God bedring! Snakk om å bomme totalt. Hopp over det du ikke gidder å lese. Kvel ikke forumet fordi du ikke liker ditt og datt!!!  ;)
Samtidig må jeg si at responsen din ved å ta mannen og ikke innholdet kanskje er noe du har lært på byen en sen aften...

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

peacock

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #143 på: Desember 31, 2007, 17:33:53 »
"Ellers overrasket over 'debatt-teknikken' din, hvor du tillegg meg holdninger/meninger og samtidig etter å ha startet debatten forteller at dette ikke er noen sak for deg."

Debatt-teknikk? Vel, det var du som hevdet jeg mente innleggene var useriøse. Det skrev jeg aldri; les første innlegg.

Men, dette ble blåst opp. La oss legge denne død, og gå inn i det nye året med de beste ønsker for Leeds United. Er det ikke det vi alle ønsker da?
GODT NYTTÃ…R! :)

stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #144 på: Desember 31, 2007, 17:39:18 »
Synes disse innleggene er helt glimrende, jeg. Dersom noen ikke liker innleggene må de vel være i stand til å la være å lese de trådene det er snakk om?



ser at Peacock og hallghel er misfornøyd.
nå var tråden i sin tid opprettet for å kunne videreformidler store og små, sikre og mer usikre rykter.
forslår at de som ikke liker å lese slike 'useriøse' innlegg hopper elegant over disse  - og bruker kreftene sine på de 'konstruktive' diskusjonene.

hører gjerne hva resten av folket mener om saken!
ikke meningen å plage folk med det noen mener er endeløse useriøse innlegg/overkill!
 


kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #145 på: Desember 31, 2007, 17:43:19 »
Debatt-teknikk? Vel, det var du som hevdet jeg mente innleggene var useriøse. Det skrev jeg aldri; les første innlegg.
Men, dette ble blåst opp. La oss legge denne død, og gå inn i det nye året med de beste ønsker for Leeds United. Er det ikke det vi alle ønsker da?
Sorry!
Ikke lyst å la denne ligge!
Mitt ønske er å bidra - og når først debatten er reist, ønsker jeg å vite hva folk mener om mine (og tilsvarendes) bidrag. Ønsket mitt er å bidra til felles glede og nytte.
Greit nok - du brukte ikke ordet useriøse. Men hva er da motsatsen til 'konstruktiv diskusjoner'?
Kan godt rephrase - "forslår at de som ikke liker å lese slike 'useriøse' ikke-konstruktive innlegg hopper elegant over disse  - og bruker kreftene sine på de 'konstruktive' diskusjonene."

Når det gjelder ønsker om et godt Leeds-år, er det ikke vanskelig å samstemme.

SveinArve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #146 på: Januar 01, 2008, 02:34:24 »
Bates said: "If you plan for the worst possible outcome, you avoid nasty surprises. We budgeted on crowds of 22,000, and we expected to gain £50,000 from our cup matches.

"The attendances this season mean we are making a profit, paying people on time and sitting with money in the bank.

"It gives Dennis a bit of flexibility in the transfer market, and we've got one player coming in on January 2.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #147 på: Januar 01, 2008, 02:39:10 »
Innleggene dine Kjelvi er gull verdt! Keep em coming!!  :)

Mvh

Alta-White

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #148 på: Januar 01, 2008, 07:49:20 »
Tja, kan vel si at jeg aldri orker å lese alle innleggene..noen ganger synes jeg alle "limte" innlegg blir i meste laget. Dvs at jeg gjør som enkelte sier, logger av.

http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=Leeds+United er jeg derimot innom ofte.

Godt nytt år...til dere alle.


baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - spillere ut
« Svar #149 på: Januar 01, 2008, 07:56:04 »
Shaun Derry has refused an urgent request from Dennis Wise to return to Leeds United and solve the club's midfield crisis.
Like greit spør du meg, har vel følt en stund at Derry burde dra videre.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Derry39s-No-to-Leeds-United.3631336.jp