avstemning

Bør Wisey satse på Derry når han er tilbake frå utlånet?

JA
25 (49%)
NEI, SELG HAN
20 (39.2%)
VEIT IKKJE
6 (11.8%)

Stemmer totalt: 49

Avstemning er avsluttet: Desember 10, 2007, 14:20:25

Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Shaun Derry  (Lest 24874 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Shaun Derry
« Svar #30 på: Januar 01, 2008, 21:49:36 »
Jeg skjønner virkelig ikke noe av dette, promo. Heller ikke hva du mener med at "dette er Derrys andre blunder etter muldvarpsaken."  Derry fikk ingen sjanse til å spille seg inn på laget etter sin skade, men ble lånt ut til palace uten en klausul om tilbakekallelse. Hvordan kan da de da forvente at Derry skal svare JA til å bryte en juridisk bindende kontrakt han og klubben har inngått med Palace? ]Det er Leeds sitt problem at de ikke la inn en slik klausul og det virker som et råttent spill mot Derry å sette han i en slik posisjon som de nå gjør. At Basset sier han som han gjør for åpen mikrofon gjør ikke saken bedre, verken for Leeds eller Shaun Derry. Dette virker som nok en klønete offentlig opptreden av klubben!   :(
« Siste redigering: Januar 01, 2008, 21:56:44 av Jon R »
Jon R.

Erik_

Sv: Shaun Derry
« Svar #31 på: Januar 01, 2008, 22:05:03 »
Jeg skjønner virkelig ikke noe av dette, promo. Heller ikke hva du mener med at "dette er Derrys andre blunder etter muldvarpsaken."  Derry fikk ingen sjanse til å spille seg inn på laget etter sin skade, men ble lånt ut til palace uten en klausul om tilbakekallelse. Hvordan kan da de da forvente at Derry skal svare JA til å bryte en juridisk bindende kontrakt han og klubben har inngått med Palace? ]Det er Leeds sitt problem at de ikke la inn en slik klausul og det virker som et råttent spill mot Derry å sette han i en slik posisjon som de nå gjør. At Basset sier han som han gjør for åpen mikrofon gjør ikke saken bedre, verken for Leeds eller Shaun Derry. Dette virker som nok en klønete offentlig opptreden av klubben!   :(
Enig.

Skjønner godt hvorfor Derry ikke vil tilbake. Han spiller fast for Palace. Fikk mer eller mindre vite at han ikke ville bli satset på, før han dro ut på lån. Osv.

Palace har sikkert ingenting de skal ha sagt i denne saken heller tenker jeg. Dette er bare Derry sitt valg... jaaaada. Noen gang er det bedre å holde kjeft, Bassett. :)
« Siste redigering: Januar 01, 2008, 22:11:22 av Enrique »

berlin

Sv: Shaun Derry
« Svar #32 på: Januar 01, 2008, 22:53:25 »
Det synes svært opplagt ja. Shaun Derry spilte godt i CP før han ble hentet til Leeds. Han gikk til Leeds fordi han trodde på det som et skritt videre i karierren, og gjorde sine saker bra i play-off sesongen vår. Resten vet alle, og nå har han tydeligvis funnet tilbake til sitt gamle jeg i en klubb han kjenner godt, og som er på opptur. Det må da være rimelig opplagt hvor Derry ønsker å spille . Det smarteste for alle parter er å selge han, vi trenger ikke mer splid nå.

Wise har rett i en ting, vi trenger spillere om vil spille for Leeds.

Har fått Oldham-tapet litt på avstand nå, og det er jo bare en ting å gjøre - det er å ta seg skikkelig sammen og brette opp ermene,
en opptur avhenger først og fremst av de som er der nå, selv om helt klare forsterkninger også kan øke spiriten (hvis ikke Wise surrer det til igjen da........)

Promotion 2010

Sv: Shaun Derry
« Svar #33 på: Januar 01, 2008, 22:56:03 »
Jeg skjønner virkelig ikke noe av dette, promo. Heller ikke hva du mener med at "dette er Derrys andre blunder etter muldvarpsaken."  Derry fikk ingen sjanse til å spille seg inn på laget etter sin skade, men ble lånt ut til palace uten en klausul om tilbakekallelse. Hvordan kan da de da forvente at Derry skal svare JA til å bryte en juridisk bindende kontrakt han og klubben har inngått med Palace? ]Det er Leeds sitt problem at de ikke la inn en slik klausul og det virker som et råttent spill mot Derry å sette han i en slik posisjon som de nå gjør. At Basset sier han som han gjør for åpen mikrofon gjør ikke saken bedre, verken for Leeds eller Shaun Derry. Dette virker som nok en klønete offentlig opptreden av klubben!   :(

Det var vel Derry som "sto bak" det Wise påsto var lekking av lagoppstilling før Palace-kampen sist sesong. Det var nok kanskje andre motiver bak Wises utbrudd, som f.eks. at Leeds håpet at Derry ville bryte kontrakten som  sikkert var dyr for klubben på det daværende tidspunkt.

Ingen forventet at Derry ville få spille for Leeds igjen, sikkert ikke ham selv heller. Wise og støtteaperatet fikk ikke brukt Derry i fjorårs sesongen, det var sikkert nok til at de ønsket å skipe ham ut. Da Palace kom med sitt tilbud, kunne ikke Leeds få ham ut fort nok.

Jeg setter nok dette på spissen, men Derry var vel med i feil "gjeng" da Wise kom til klubben og var uønsket. Kanskje Derry selv ønsket å bli pga den statusen han hadde i blant fansen. Ikke vet jeg, men nå er jeg sikker på at han har fått klare signaler om at Palace ønsker ham.

Det er nok ikke så "straight-forward" som du antyder, Jon. I Engelsk fotball handler det om lojalitet. Det har han ikke akkurat vist i forhold til den klubben som har eierskapet i til kontrakten hans.

Dermed, satt litt på spissen, så kan faktisk Derry ha lagt et egg så stort at han kan risikere å spille med juniorere til Leeds ut til sommeren 2009. Da er han 31, og virkelig på hell..... (Kan noen fjerne den smilyen som kysser med en med blått øye???????:)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Shaun Derry
« Svar #34 på: Januar 02, 2008, 00:23:15 »
Det var vel Derry som "sto bak" det Wise påsto var lekking av lagoppstilling før Palace-kampen sist sesong. Det var nok kanskje andre motiver bak Wises utbrudd, som f.eks. at Leeds håpet at Derry ville bryte kontrakten som sikkert var dyr for klubben på det daværende tidspunkt.

Hvis dine antagelser er riktige, må jeg si at Wise dreit skikkelig på draget. Ã… gjøre klubben til latter og skape destruktive foreststillinger om "en indre fiende", med formål å bli kvitt en brysom spiller.... Jeg vet ikke helt... Uansett var Wise klar på at den spilleren som hadde lekket om lagoppstillingen vil aldri mer spille for Leeds United.... Nå ønsker Wise den samme spilleren tilbake igjen...Dette henger ikke på greip for å si det mildt.

Ingen forventet at Derry ville få spille for Leeds igjen, sikkert ikke ham selv heller. Wise og støtteaperatet fikk ikke brukt Derry i fjorårs sesongen, det var sikkert nok til at de ønsket å skipe ham ut. Da Palace kom med sitt tilbud, kunne ikke Leeds få ham ut fort nok.Jeg setter nok dette på spissen, men Derry var vel med i feil "gjeng" da Wise kom til klubben og var uønsket. Kanskje Derry selv ønsket å bli pga den statusen han hadde i blant fansen. Ikke vet jeg, men nå er jeg sikker på at han har fått klare signaler om at Palace ønsker ham.

Er det dette du mener med illojal? At han var "i feil gjeng" da Wise tok over managerjobben? Er det Derry som er skurken, hvis klubben prøvde å kvitte seg med han ved første og beste anledning (og det med skitne metoder og ryktemakeri)?

[i]Det er nok ikke så "straight-forward" som du antyder, Jon. I Engelsk fotball handler det om lojalitet. Det har han ikke akkurat vist i forhold til den klubben som har eierskapet i til kontrakten hans.[/i]

Muldvarpen part 2:
 Wise erklærer i november at Shaun Derry er for "unfit" for å spille for Leeds United. Derry får ikke prøve seg på A-laget. Derry ble kort tid etter bundet av en kontrakt med Crystal P frem til den 19. januar. Leeds velger å ikke legge inn en klausul om tilbakekallelse. Derry får umiddelbar suksess i Palace trøya og spiller 10 kamper på rad der Palace er ubeseiret. Etter 5-6 uker ber Leeds han om er å bryte denne kontrakten med palace, tre uker før den går ut. Derry avviser "forespørselen". Leeds ( Basset) bretter ut saken i media og fremstiller Derry som illojal for åpen mikrofon.
 :o

Jeg spør: Er det illojalt mot Leeds å nekte å bryte en juridisk bindende kontrakt med Crystal P og Neil Warnock, som har gitt han 100 % tillit etter han kom dit? Til fordel for en klubb som egentlig ikke ønsker han tjenester, for å følge din "teori" over her? Makes no sense.  :)

Dermed, satt litt på spissen, så kan faktisk Derry ha lagt et egg så stort at han kan risikere å spille med juniorere til Leeds ut til sommeren 2009. Da er han 31, og virkelig på hell..... (Kan noen fjerne den smilyen som kysser med en med blått øye???????:)

Det virkelige egget ville vel vært å bryte kontraken med Palace og dermed bryte båndene til en klubb som ønsker å satse på han?At han blir overpriset og henvist til juniorlaget ut kontrakttiden finner jeg overveiende lite sannsynlig. Spesielt hvis jeg ligger dine antagelser over her til grunn.  ;)

(Foreløpig?) konklusjon: Leeds er nok endelig kvitt Shaun Derry. Synd det måtte gjøres så j**** stygt.  :-[
« Siste redigering: Januar 02, 2008, 00:25:51 av Jon R »
Jon R.

Leedsfan

Sv: Shaun Derry
« Svar #35 på: Januar 02, 2008, 00:37:35 »
Det var vel Derry som "sto bak" det Wise påsto var lekking av lagoppstilling før Palace-kampen sist sesong. Det var nok kanskje andre motiver bak Wises utbrudd, som f.eks. at Leeds håpet at Derry ville bryte kontrakten som sikkert var dyr for klubben på det daværende tidspunkt.

Hvis dine antagelser er riktige, må jeg si at Wise dreit skikkelig på draget. Ã… gjøre klubben til latter og skape destruktive foreststillinger om "en indre fiende", med formål å bli kvitt en brysom spiller.... Jeg vet ikke helt... Uansett var Wise klar på at den spilleren som hadde lekket om lagoppstillingen vil aldri mer spille for Leeds United.... Nå ønsker Wise den samme spilleren tilbake igjen...Dette henger ikke på greip for å si det mildt.

Ingen forventet at Derry ville få spille for Leeds igjen, sikkert ikke ham selv heller. Wise og støtteaperatet fikk ikke brukt Derry i fjorårs sesongen, det var sikkert nok til at de ønsket å skipe ham ut. Da Palace kom med sitt tilbud, kunne ikke Leeds få ham ut fort nok.Jeg setter nok dette på spissen, men Derry var vel med i feil "gjeng" da Wise kom til klubben og var uønsket. Kanskje Derry selv ønsket å bli pga den statusen han hadde i blant fansen. Ikke vet jeg, men nå er jeg sikker på at han har fått klare signaler om at Palace ønsker ham.

Er det dette du mener med illojal? At han var "i feil gjeng" da Wise tok over managerjobben? Er det Derry som er skurken, hvis klubben prøvde å kvitte seg med han ved første og beste anledning (og det med skitne metoder og ryktemakeri)?

[i]Det er nok ikke så "straight-forward" som du antyder, Jon. I Engelsk fotball handler det om lojalitet. Det har han ikke akkurat vist i forhold til den klubben som har eierskapet i til kontrakten hans.[/i]

Muldvarpen part 2:
 Wise erklærer i november at Shaun Derry er for "unfit" for å spille for Leeds United. Derry får ikke prøve seg på A-laget. Derry ble kort tid etter bundet av en kontrakt med Crystal P frem til den 19. januar. Leeds velger å ikke legge inn en klausul om tilbakekallelse. Derry får umiddelbar suksess i Palace trøya og spiller 10 kamper på rad der Palace er ubeseiret. Etter 5-6 uker ber Leeds han om er å bryte denne kontrakten med palace, tre uker før den går ut. Derry avviser "forespørselen". Leeds ( Basset) bretter ut saken i media og fremstiller Derry som illojal for åpen mikrofon.
 :o

Jeg spør: Er det illojalt mot Leeds å nekte å bryte en juridisk bindende kontrakt med Crystal P og Neil Warnock, som har gitt han 100 % tillit etter han kom dit? Til fordel for en klubb som egentlig ikke ønsker han tjenester, for å følge din "teori" over her? Makes no sense.  :)

Dermed, satt litt på spissen, så kan faktisk Derry ha lagt et egg så stort at han kan risikere å spille med juniorere til Leeds ut til sommeren 2009. Da er han 31, og virkelig på hell..... (Kan noen fjerne den smilyen som kysser med en med blått øye???????:)

Det virkelige egget ville vel vært å bryte kontraken med Palace og dermed bryte båndene til en klubb som ønsker å satse på han?At han blir overpriset og henvist til juniorlaget ut kontrakttiden finner jeg overveiende lite sannsynlig. Spesielt hvis jeg ligger dine antagelser over her til grunn.  ;)

(Foreløpig?) konklusjon: Leeds er nok endelig kvitt Shaun Derry. Synd det måtte gjøres så j**** stygt.  :-[

Kunne ikke vært mer enig med deg Jon R, det eneste som er synd er at Leeds virkelig trenger Derry (eller en type som han) nå som Douglas er ute...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

M

Sv: Shaun Derry
« Svar #36 på: Januar 02, 2008, 00:56:08 »
Tatt i betraktning at han nå spiller på et dårligere lag er det ikke sikkert han vil forbedre Leeds noe særlig.
 
Hvis Warnock ønsker å signere ham så bør vi selge - er jo 30 år allerede og vi har yngre spillere på gang som trolig vil være bedre enn ham neste år.


Det er sant , sats på de unge spillerene ..  som f.eks  Da Costa , Howson osv ..
Da Costa kommer til å bli STOR !  

Leeds bør selge noen midtbane spillere og forsterke forsvaret ..

« Siste redigering: Januar 02, 2008, 01:00:27 av mikke »
LEEDS LEEDS LEEDS

berlin

Sv: Shaun Derry
« Svar #37 på: Januar 02, 2008, 01:29:16 »
Tatt i betraktning at han nå spiller på et dårligere lag er det ikke sikkert han vil forbedre Leeds noe særlig.
 
Hvis Warnock ønsker å signere ham så bør vi selge - er jo 30 år allerede og vi har yngre spillere på gang som trolig vil være bedre enn ham neste år.


Det er sant , sats på de unge spillerene ..  som f.eks  Da Costa , Howson osv ..
Da Costa kommer til å bli STOR !  

Leeds bør selge noen midtbane spillere og forsterke forsvaret ..



Hæh? Selge hvilken mb-spiller da? Det er akutt krise på midtbanen, INGEN virkelige gode spillere!
For meg synes det klart at midtbanen må forsterkes, men jeg er enig i at forsvaret også kan ha godt av forsterkninger.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Shaun Derry
« Svar #38 på: Januar 02, 2008, 11:37:21 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Derry-faces-frosty-Leeds-United.3632755.jp

Derry ble spurt om retur før lørdagens kamp, men er mistenkt for å ha gitt f... i det og Basett lover ham en kald skulder hvis han returnerer fra CP etter lånet :(! Derry har det vært mye surr om, selg ham!
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: Shaun Derry
« Svar #39 på: Januar 02, 2008, 11:48:10 »
Uansett hvem som har skyld eller ikke (hele greia er rett og slett barnslig!) så bør Derrys dager i Leeds være talte. Til det beste for begge parter. Tror nok kamelene har blitt for mange til at en av partene klarer å svelge dem og gjenoppta et fruktbart samarbeide.

Fikk ikke hørt på radioen men kalte Bassett Derry for illojal eller sa han bare at Derry ikke ønsket å returnere?
« Siste redigering: Januar 02, 2008, 11:54:29 av Mr Kaizer »
Marching on together!

chief

Sv: Shaun Derry
« Svar #40 på: Januar 02, 2008, 12:47:12 »
Her tror jeg Dennis Wise har dritt på draget.

Wise har vist seg å være en mann med mye guts,og har gjort det aller meste riktig så langt denne sesongen. Han har fått gutta til å brette opp ermene,og virkelig trøkke til når det gjaldt som mest.

Shaun Derry er utvilsomt den beste midtbanespilleren i klubben (min påstand) og her burde Wise vært litt mer taktisk når det gjelder å håndtere episodene som har oppstått etter C.P. kampen ifjor.

Velger å tro at Wise`y har så mye peiling på fotball at han ser hvilken nytte klubben kunne hatt av en Derry i toppform i kampen mot direkte opprykk.

Min teori er at Wise`y har stolt fullt og helt på den sentrale midtbane plassen var så godt besatt fra før, med både Thompson, Douglas, Howson og Prutton  at han sett og slett ville kvitte seg med med Derry.

What a great mistake you have done here Gaffer.   GREAT MISTAKE.
1 4 all and all 4 1

Jon R

Sv: Shaun Derry
« Svar #41 på: Januar 02, 2008, 14:44:35 »
Uansett hvem som har skyld eller ikke (hele greia er rett og slett barnslig!) så bør Derrys dager i Leeds være talte. Til det beste for begge parter. Tror nok kamelene har blitt for mange til at en av partene klarer å svelge dem og gjenoppta et fruktbart samarbeide.

Fikk ikke hørt på radioen men kalte Bassett Derry for illojal eller sa han bare at Derry ikke ønsket å returnere?


I følge min kilde, Promotion 2010, kom følgende frem på radio : (copy /paste fra side 2 i denne tråden)

"Wise er visst passe forbannet på at Derry svarte NEI på henvendelsen om å spille idag mot Oldham.
Bassett uttalte gang på gang på Yorkshire Radio at Wise hadde fått noe å tenke på i forhold til Derry. "Tenk deg", sa han, "hvis Derry er tilbake i slutten av måneden, hva gjør han da i forhold til manager og spillergruppen?"



Vet ikke om han brukte ordet illojal, men at Basset langt på vei  fremstiller Derry som illojal her, kan det vel ikke være noe tvil om. Saken ble heller ikke nevnt i en bisetning, men tydelig understreket av Basset gjentatte ganger hvis jeg tolker Promo rett. 

 Les ( OBS: Fri tolkning følger!!!!!!!) : Derry svarte nei. Derry har satt seg selv i en vanskelig situasjon. Derry har nå et problem ift manageren og spillergruppen. Manageren må nå tenke over hva som bør gjøres ift problemet Shaun Derry. Tenk dere: ( til lytterne) Hva skal vi nå gjøre hvis Derry returnerer i slutten av måneden? ( * rister oppgitt på hodet*)  :o

Edit: Fant denne på Sky Sports.com: http://www.skysports.com/story/0,19528,11715_3015575,00.html

And Bassett believes that if Derry returns to Leeds when his loan expires on 19th January he could find himself out of Wise's plans. "If (Palace manager) Neil Warnock does not want to sign him then Shaun has a bit of a problem," Bassett added. "He will come back and have a problem with the manager."

"Fin" måte å røyke ut en "rotte" på det der.  ::)
« Siste redigering: Januar 02, 2008, 15:41:40 av Jon R »
Jon R.

marve

Sv: Shaun Derry
« Svar #42 på: Januar 02, 2008, 16:30:29 »
Derry var vell skada det meste av fjor års sesongen og et lite stykke inn i denne .
Vi vinner alt  som er av kamper og derry får ikke match trening når han vender tilbake etter skade .Wise mener derry har godt av å spille kamper for å komme i form ,vi gjør det som sakt jæ.... bra vinner det meste og wise vill ikke forandre på et vinnende lag .
Derry drar til CP for å få match trening ,LEEDS BETALER FORTSATT MYE AV LØNNA HANS cp bare en del av den .
Vi får plutselig skader på mange av våre midtbane spillere ,wise kontakter derry (som vi forsatt betaler mye av lønna til) for å fortelle han at leeds og hans lag kamerater trenger han til kampen mot oldham ,DERRY NEKTER VIL IKKE .
Jeg mener det er derry som har svikta leeds og sine lagkammerarter her ,selg derry slike egoer trenger vi ikke i leeds .
 

Dennis

Sv: Shaun Derry
« Svar #43 på: Januar 02, 2008, 16:44:19 »
Ok, men alt går fortsatt på antydelser og muligheter for histen og pisten, altså?

Uansett er Derry ferdig i Leeds - på godt eller vondt for han, manager og fans.
Marching on together!

Runar

Sv: Shaun Derry
« Svar #44 på: Januar 02, 2008, 17:31:34 »
CP kjøper han iløpe av måneden så er vi kvitt problemet.

Wise er bommet hittil i forhold til Derry slik d ser ut for meg. At Derry ikke kommer tilbake på stående fot er til en viss grad forståelig. Han er ettertraktet av klubber som er mye bedre enn oss for øyeblikket
 

Jon R

Sv: Shaun Derry
« Svar #45 på: Januar 02, 2008, 17:42:18 »
Leeds folket i England lar seg ihvertfall ikke lure og managementet får det glatte lag av leserne i nettutgaven av YEP.  ::)
 
Så spørs det hvor mye som er Dennis Wise og hvor mye som er Dave Bassett i denne saken. Så langt  kan jeg ikke se at har Wise har sagt et ord til media. Derry forsvant relativt stille ut døren i november og noen av oss konkluderte den gangen med at Wise nok hadde lært av fjorårets utblåsninger i media. Denne gangen er det Bassett som blamerer seg . Jeg spør derfor meg selv om dette virkelig er klarert av Wise eller om det er et tankeløst soloutspill av egenrådige Bassett?

Så er det vel bare å lene seg tilbake og vente på at Neil Warnock kommer ilende til i Derrys forsvar. Eller kanskje ikke? Saken er vel at for hvert nytt ord som faller fra Leedsmanagmentets munn, styrker forhandlingskortene til Crystal P. Noen setninger til og vi ender kanskje opp med å betale Palace for å ta over kontrakten til Derry?  ::)

Foreløpige reaksjoner fra leserne av YEP:http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/yourviews/Shaun-Derry-YOUR-VIEWS.3633159.jp

YOUR VIEWS:
I think that Dennis Wise has shown his inexperience as a Manager and has got his just desserts in the Shaun Derry situation, which means that Leeds United, and ultimately the fans are the ones to suffer. The lack of a recall clause showed Derry all he needed to know about his position at Leeds and it is fatuous to assume that he would return before he had to.
Steve Holmes
****

This i'm afraid is all our own fault---if there was no recall clause there is no point Bassett and Wise whinging now---they musn't have wanted him when they didnt put the clause in and now we have injuries you can't just change your mind----Bassett and wise are fooling no one and its being used as a smokescreen to hide the flaws in our team just now----come on Bates buy some decent players!!!!!
Charlie
Belfast

****

Can't understand why Wise felt he had to send him out on loan to get fit in the first place so you can't blame Derry for not wanting to return when he's playing well in a team where the manager obviously wants him and he's playing in a higher league. Wise has only got himself to blame on this one i'm afraid.
Nick Skill

****

I do not blame shaun derry,wise said he will go on loan to get match fit. But as a leeds fan,I watched him play in the reserves,full 90mins all games plus best player on the park,wise must remember we are not stupid. He was put straight into palaces team,and playing very well. We need people like him,and not people like wise,who keeps throwing his teddy bear. plus has he got his coaching badges. LEEDS LEEDS LEEDS.
Mick Amos

****

Dennis Wise has treated Shaun Derry like a dog and now wants him for something. Unsurprisingly he doesn't want to know - and who can blame him? LUFC management have now gone into full scale propaganda mode trying to blame it on Derry. The management had sent a Derry a clear message of where he figured in 1st team plans in August, Sept, Oct and Nov.
Derry has been worthy of a place in this team all season and it was obviously foolish of our management not to put a recall clause in his loan contract. Not very Wise.
Kieron Maclean

****

Wise cannot have it both ways,he effectively froze Derry out when he was injured and things were going well for the team.Many fans said it was wrong at the time to put Derry out on loan,as we were aware of his ability in the season Leeds made the Play Offs.

How can Wise now expect him to come running back to Leeds as soon as he needs him,when he is contributing to Palaces record run of games,in a higher division.
Michael J. O'Doherty

****

As Dennis Wise snubbed Derry in the first place I am not at all surprised that he didn't want to come back.
Derry is beter than any of our current set of journeymen (some of whom should be in the Blue Square conference) so is justified in taking his bat home.
Richard Knowles

****

Firstly, I have to express my disappointment that Derry isn't coming back - he is the best midfielder on the books (all be him not at the club physically at the moment!) by a mile - hence a Championship team taking him on loan - & is exactly the type of player our midfield is crying out for! We have no-one in midfield that can get in amongst the opposition & break up attacks! Even with a fully fit set of midfielders, we don't have a 'Wise' type player (which Derry is!) who has the 'balls' to get into the thick of it!
Look at the midfield we have:
Douglas - Work horse, doesn't really fit into either a tackler / creative player type mould, but works hard & puts himself about.
Howson - Still learning, but got plenty of potential, not sure which mould he will fall into, but would air on the creative site.
Thompson - Undoubted free kick talent, but weak as chocolate fire guard!! Only has a left foot & is too old & too slow to put himself about!
Kishishev - Played well last season, but I think he's too old to cut it week in week out now!
Westklake - Weak, weak, weak!!
Prutton - Playing in the wrong position in my opinion, should be in the centre of midfield and could maybe do a 'Wise / Derry' type job! But we need a winger to replace him.
Hughes - Also being played in the wrong position & should be at the centre of midfield, playing with Prutton in the middle would be the best we have at the moment. But we need a creative player in there!!

Now on to the Derry not coming back situation!
I can't blame him - why would a player come back to a club where (reading between the lines, although it is pretty clear to all) your not wanted & have been loaned out under the guise of becoming 'match fit'!! When in reality your boss is blaming you for the apparent mole in the camp last season!!
So the situation as I see it is - Derry wasn't wanted as Wise doesn't get on with him / until we get injury problems!!
I'm deeply disappointed Derry isn't coming back, but I can see why he doesn't want too!! Simple decision in my opinion - Playing Championship football for a team that want you VS Playing for a team that's manager doesn't want you, until they need help during an injury problem!!

While I'm on my little rant - Heath has to go, our defence is a joke - mainly due to this over the hill donkey, who defends like a plank of wood!!!
Mike Charlston

****

It seems to me that Leeds have shot themslves in the foot by not inserting a recall clause in the loan deal.
I cannot blame Derry,who is getting first team football every week, for not coming back to warm the bench.
If Leeds really wanted him as part of their future,they would have played him and talked to him about a new contract.
Like many other players at Leeds,Wise has fallen out with Derry and only now wants to know him.

****

Shaun has never looked good in Leeds colours. He belongs to Palace.
Dan

****

Dennis Wise must think the fans are stupid if we would believe the Shaun Derry situation isn't of his own making. It shows his lack of judgement on player's ability. Or does he think his own personal vendetta is bigger than LUFC as a whole? It's crunch time Dennis - time to prove you have some managerial ability. Superior fitness, longball tactics and luck won't see us through the whole season.

Manchester White - season ticket holder 17yrs.

The full article contains 1204 words and appears in n/a newspaper.Last Updated: 02 January 2008 2:55 PM
« Siste redigering: Januar 02, 2008, 18:10:52 av Jon R »
Jon R.

Dennis

Sv: Shaun Derry
« Svar #46 på: Januar 02, 2008, 18:20:17 »
Poyet pådro seg vel en bot på £5000 var det vel etter Gillingham-kampen, så godt å se at Bassett fortsetter i samme spor som forgjengeren når det gjelder løse media-uttalelser!  ::) >:(
Marching on together!

Tom S

Sv: Shaun Derry
« Svar #47 på: Januar 02, 2008, 18:40:56 »
GOOD RIDDANCE!
COME ON LEEDS !!

B-m

Sv: Shaun Derry
« Svar #48 på: Januar 02, 2008, 18:49:40 »
Synes Wise opptrer som en jævla fjott nå. Her driter wise og bassett først på draget med først å låne ut division ones beste midtbanespiller til the championship(derry har stabilisert palace). Wise sier også at derrys dager i leeds mest sannsynlig er talte. Leeds har en midtbane med to spillere som er fit og gode nok, nemlig Douglas og Hughes. Douglas blir skadet og Hughes blir spilt på venstreback. Med en så utsatt sentral midtbane "glemmer" de klausul om å kunne tilbakekalle Derry.

Så vil de tilbakekalle Derry 15 dager før tiden. Derry er en pro, har tidligere vært palace-spiller og godt likt blant palace-fansen.  Jeg støtter Derry fullt ut, naturligvis skal han være utlånstiden ut i palace.

Derry er ikke større enn klubben, men det er heller ikke Wise, tror Wise glemmer dette titt og ofte. Wise er som en liten dritunge ruset på makt og tror han kan gjøre hva han vil.

Må du faen skjerpe deg wise din lille d******k!!!!
« Siste redigering: Januar 02, 2008, 21:08:00 av Jon R »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kickthemdown

Sv: Shaun Derry
« Svar #49 på: Januar 02, 2008, 18:50:52 »
CP kjøper han iløpe av måneden så er vi kvitt problemet. Wise er bommet hittil i forhold til Derry slik d ser ut for meg. At Derry ikke kommer tilbake på stående fot er til en viss grad forståelig. Han er ettertraktet av klubber som er mye bedre enn oss for øyeblikket
Wise blir vel fremdeles i Leeds selv om Derry drar?  :o Redd problemet her er Wise og bare Wise.. Viser bare at han er urutinert som manager og at han fremdeles gjør dumme ting ..  :-\ Latterlig og flau oppførsel av lederne i klubben vår...

Alta-White

Dennis

Sv: Shaun Derry
« Svar #50 på: Januar 02, 2008, 20:37:02 »
Lagt til side om man mener Derry er god nok eller ikke for Leeds, så er han uansett ingen sviker. Ikke på noen som helst måte kan jeg skjønne hvorfor noen velger å feste den tittelen på han.

Fordi han ikke valgte å komme tilbake? Get a grip! Derry er ikke lenger en ungfole og han bør spille fotball hver uke, dersom det skal være noe poeng i å holde på med dette for han. Det gjør han i Crystal Palace og etter hva jeg forstår, har han faktisk vært blant de bedre spillerne de siste ti kampene. Dersom han hadde valgt å komme tilbake til Leeds, hadde det betydd - med tanke på forholdet han og Wise i mellom - benkesliting til de skadde var tilbake og deretter tribuneplass. Skal han reise tilbake fjorten dager før tiden i en klubb han faktisk får spille kun for å glede Leeds-fansen? Hva med Crystal Palace-fansen?

La oss si at Derry er CP-fan. Aner ikke om han er det, men at han har følelser for klubben er uten tvil. Klubben er i CCC, ikke L1, som Leeds. I League One-klubben får han ikke spille, mens i sin favorittklubb (hypotetisk) har han fast plass. Det sier seg vel selv hvor han vil være? Det sier seg selv hvor han bør være - med tanke på alder og lovnader om spill. At noen velger å kalle han sviker, når vi i nyere tid har hatt folk som Ke*ell i laget, er ikke annet enn skremmende. Shaun Derry har jo ikke engang forlatt Leeds frivillig!

Og dette med hvordan han kan forvente seg å få kalde skuldre ved tilbakekomsten: Tror dere ikke Derry heller tar et par sure uker på treningsfeltet for så å bli solgt, fremfor å komme tilbake nå og sitte på tribunen og trene med juniorlaget under resten av kontrakten med Leeds. Han tar en sjanse på å bli i CP og jeg tror nok Warnock kjøper han ut. Det er ikke annet enn et smart karrierevalg av Shaun Derry. Han er i ferd med å bli en veteran og har ikke råd til å "vente" på at Leeds blir bedre enn Crystal Palace.

Dessverre er tiden i Leeds blitt ødelagt av skader og nå et tilsynelatende iskaldt forhold til manageren. Skal ikke uttale meg videre om det, ettersom vi ikke vet hva som har foregått.

Takker Shaun Derry for jobben han har gjort i Leeds! Gleder meg til å slå han i bøtta neste år!  8)
« Siste redigering: Januar 02, 2008, 20:45:12 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Kato

Sv: Shaun Derry
« Svar #51 på: Januar 03, 2008, 00:21:06 »
1. Promotion du tar feil når du tror Shaun Derry var muldvarpen. Det var han nemlig ikke.

2. Derry ikke godt nok trent for oss, men god nok i massevis i divisjonen over. Ja faktisk e av årsakene til at Palace gjør det bra. Wise er ikke mye god.
 

Jon R

Sv: Shaun Derry
« Svar #52 på: Januar 03, 2008, 00:43:13 »
1. Promotion du tar feil når du tror Shaun Derry var muldvarpen. Det var han nemlig ikke.

2. Derry ikke godt nok trent for oss, men god nok i massevis i divisjonen over. Ja faktisk e av årsakene til at Palace gjør det bra. Wise er ikke mye god.

Av åpenbare grunner ble jeg veldig nysgjerrig på hva du legger til grunn for denne påstanden, kato. Sitter du på noe "inside info"  eller bare "synser" du?  ???
Jon R.

Kato

Sv: Shaun Derry
« Svar #53 på: Januar 03, 2008, 10:38:00 »
Jeg synser ikke.
 

HåvardK

Sv: Shaun Derry
« Svar #54 på: Januar 03, 2008, 11:05:49 »
Aha. Da er den saken oppklart. Eller?

Dennis

Sv: Shaun Derry
« Svar #55 på: Januar 03, 2008, 11:12:16 »
Hvorfor legger du ikke litt mer i det du sier, kato?
Marching on together!

Kato

Sv: Shaun Derry
« Svar #56 på: Januar 03, 2008, 11:18:04 »
Det kan jeg godt gjøre.

Hvis min bekjent (Tidligere fast inventar på Thorpe Arch) snakker sant (noe jeg tror han gjør) er ikke Derry muldvarpen.

Jeg har et navn på "muldvarpen" men tror ikke det er lurt å poste det på et åpent forum.

Dennis Wise sa følgende: "Han spiller aldri mer for Leeds United". Det stemmer på nevnte spiller hvis jeg har riktig informasjon.
 

Trond A

Sv: Shaun Derry
« Svar #57 på: Januar 03, 2008, 11:47:34 »
Ja, det bringer oss til neste på listen over hvem som kunne være den mulige muldvarpen: Neil Sullivan.  :o
Luscos medl. 338

stian

Sv: Shaun Derry
« Svar #58 på: Januar 03, 2008, 12:08:19 »
Og hvorfor skulle det ikke være lurt å poste det på et åpent forum? Hvis du er bekymret for å bli saksøkt tror jeg nok du overvurderer viktigheten av både dine egne uttalelser og dette forumet...

Det kan jeg godt gjøre.

Hvis min bekjent (Tidligere fast inventar på Thorpe Arch) snakker sant (noe jeg tror han gjør) er ikke Derry muldvarpen.

Jeg har et navn på "muldvarpen" men tror ikke det er lurt å poste det på et åpent forum.

Dennis Wise sa følgende: "Han spiller aldri mer for Leeds United". Det stemmer på nevnte spiller hvis jeg har riktig informasjon.

flynn

Sv: Shaun Derry
« Svar #59 på: Januar 03, 2008, 12:25:18 »
Slik, da var det oppklart  ;)

 

Bare så det er sagt, jeg har ingen tro på at Kelly var den "skyldige", men at han ligner på den kjente muldvarpen av utseende synes nå i alle fall jeg.

flynn