EX-SPILLER: Neil Kilkenny

Started by Ferre, January 04, 2008, 14:12:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Flere jakter på Kilkenny. 24 åringen i kortraktsforhandlinger:

http://www.skysports.com/story/0,19528,11680_6510163,00.html

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Håper han skriver under på ny kontrakt. Han er den beste pasningsleggeren vi har i laget. I tillegg virker det som om han faktisk er en som kan gi beskjeder om hvor, de til tider hodeløse kyllingene våre, skal posisjonere seg. Det ser hvertfall sånn ut når en ser på gestikuleringen hans. Eller er det bare jeg som sitter med det inntrykket?

Og nei, jeg sier ikke at han er noen kapteinsemne, langt der i fra. Men han prøver hvertfall å gi beskjeder på banen, og det er vel strengt tatt en mangelvare på dagens lag.

TK20

Quote from: Sleivind on November 15, 2010, 23:35:14
Håper han skriver under på ny kontrakt. Han er den beste pasningsleggeren vi har i laget. I tillegg virker det som om han faktisk er en som kan gi beskjeder om hvor, de til tider hodeløse kyllingene våre, skal posisjonere seg. Det ser hvertfall sånn ut når en ser på gestikuleringen hans. Eller er det bare jeg som sitter med det inntrykket?

Og nei, jeg sier ikke at han er noen kapteinsemne, langt der i fra. Men han prøver hvertfall å gi beskjeder på banen, og det er vel strengt tatt en mangelvare på dagens lag.

Enig. Synes han er viktig.

Leedsulf

Håper Kilkenny blir værende. Sitter igjen med inntrykket av at med han på banen går ballen langs bakken, mens uten han blir det en endeløs pumping i luftrommet mot Becchio. Som Sleivind sier, han er uten tvil den beste pasningsleggeren i laget.

Bites Yer Legs

Tror knapt det finnes bedre pasningsspiller i NpC. Bare 25 år, virkelig en vi kan bygge et topplag rundt. Er enig med dem som skriver at Leeds med og uten Kilkenny er ganske forskjellige, syntes Killa bør være blant de første på "blokka" til Grayson.
KEEP FIGHTING!!

flynn

Kilkenny er etter min mening en spiller som vil fungere bedre og bedre jo høyere sportslig nivå det er på med- og motspillere. Jeg synes det i perioder har vært tydelig at han tenker fotball på en litt annen måte enn de fleste andre på laget, og at han av den grunn ikke har lyktes mer enn sånn måtelig. Plasser Kilkenny ved siden av Fabregas på Arsenals midtbane (gud forby), og jeg er ganske sikker på at han ville fungert aldeles utmerket!

Behold ham please...

flynn

Asbjørn

Quote from: Bites Yer Legs on November 16, 2010, 08:25:08
Tror knapt det finnes bedre pasningsspiller i NpC. Bare 25 år, virkelig en vi kan bygge et topplag rundt. Er enig med dem som skriver at Leeds med og uten Kilkenny er ganske forskjellige, syntes Killa bør være blant de første på "blokka" til Grayson.

...det skal sies at under LotR-eventet i Bergen og trenerteamet ble konfrontert med 'mangelen på kvalitet på midtbanen' så kontret de med 'we got Kilkenny'. Det var tydelig at de anså ham som en spiller med kvaliteter!

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kontakinte

Tok ikke den helt? Han er flink til å dirigere og komme med beskjeder..Dette er helt klart en Kapteins (God Kapteins) oppgave på et lag!

Hvis noen er i stand til å betale, så selg! Det er nå min mening.

Promotion 2010

Så han på oppvarmingen mot Millwall bort i fjor. Han har armer som Ståle Solbakken, keitete og viftende. I tillegg løper han som en kylling. Men han kan sende pasninger rundt omkring da.   :D
Min første Leeds-kamp:

Asbjørn

Quote from: Kontakinte on November 16, 2010, 10:59:14

Tok ikke den helt? Han er flink til å dirigere og komme med beskjeder..Dette er helt klart en Kapteins (God Kapteins) oppgave på et lag!

Hvis noen er i stand til å betale, så selg! Det er nå min mening.

Eg følger Sleivind i det han skriver. Killa 'prater' som en foss og har kroppsspråk så det holder. Men han gjør det ikke på en 'kapteinsmåte' - det kan like gjerne virke negativt i de feile situasjonene Det har jo blitt sagt om ham at han kan starte en krangel med en stein om nødvendig...
- men for å få opp temperaturen om de andre rundt ham er stille, så fungerer han utmerket. :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Selg ham ikke, skriv ny kontrakt.

Promotion 2010

Quote from: TK20 on November 16, 2010, 12:09:10
Selg ham ikke, skriv ny kontrakt.
Selg ham, ikke skriv ny kontrakt.

Morsom jeg...  ;)
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Skysports spekulerer eller...

"QPR, Middlesbrough, Derby and Sheffield United are all interested after Neil Kilkenny's contract talks with Leeds broke down."

(Transfercentre)
Min første Leeds-kamp:

Sleivind

Quote from: Promotion 2010 on November 21, 2010, 17:29:32

"QPR, Middlesbrough, Derby and Sheffield United are all interested after Neil Kilkenny's contract talks with Leeds broke down."

(Transfercentre)

Ikke bra!

Det store spørsmålet er jo om Bates/Grayson vil kvitte seg med Johnson og Kilkenny for å få noen grunker for de, eller om de vil gå gratis til sommeren. Jeg er meget skeptisk til å salg av både Johnson og Kilkenny i januar. Da MÃ... vi ut på transfermarkedet igjen, og der vet vi aldri hva vi får tak i. I tillegg vil jo det bety en ny midtbane som må spille noen kamper for å komme i gang.

Og hva med Faye? Han har vel bare kontrakt frem til januar? Og han har vel ikke akkurat overbevist med dårlig fitness og en skrantende helse.

Tre nye midtbanespillere i januar høres ut som en meget dårlig idé!

jarle

Det er som regel en grunn til at forhandlinger brytes.. og det er at klubben ..(Bates i dette tilfellet) ikke er villig til å betale... som med Beckford...

newsome

Quote from: Sleivind on November 21, 2010, 17:58:28
Quote from: Promotion 2010 on November 21, 2010, 17:29:32

(Transfercentre)

Ikke bra!

Det store spørsmålet er jo om Bates/Grayson vil kvitte seg med Johnson og Kilkenny for å få noen grunker for de, eller om de vil gå gratis til sommeren. Jeg er meget skeptisk til å salg av både Johnson og Kilkenny i januar. Da MÃ... vi ut på transfermarkedet igjen, og der vet vi aldri hva vi får tak i. I tillegg vil jo det bety en ny midtbane som må spille noen kamper for å komme i gang.

Og hva med Faye? Han har vel bare kontrakt frem til januar? Og han har vel ikke akkurat overbevist med dårlig fitness og en skrantende helse.

Tre nye midtbanespillere i januar høres ut som en meget dårlig idé!
Veldig enig med deg her Sleivind!

abbe

Quote from: jarle on November 21, 2010, 18:43:49
Det er som regel en grunn til at forhandlinger brytes.. og det er at klubben ..(Bates i dette tilfellet) ikke er villig til å betale... som med Beckford...

Ja det er en skandale at Leeds ikke tilbyr høyere lønninger enn Everton. Klarere bevis på at Bates velter seg i ulovlige men hittil udokumenterte milliard utbytter trenger ikke jeg. Og nå gjentar altså skandalen seg, skammelig. Vi må holde oss til den velprøvde Seth metoden, gi en hver spiller akkurat det han og hans agent vil ha. Vi er jo Leeds for pokker!

Tom S

...og at spiller (les: agent) forlanger astronomiske summer i lønn.

Det er som regel tre sider av ei sak;
den eine og den andre parten sin, og den korrekte...
COME ON LEEDS !!

Tom S

Quote from: abbe on November 21, 2010, 19:22:22

Ja det er en skandale at Leeds ikke tilbyr høyere lønninger enn Everton. Klarere bevis på at Bates velter seg i ulovlige men hittil udokumenterte milliard utbytter trenger ikke jeg. Og nå gjentar altså skandalen seg, skammelig. Vi må holde oss til den velprøvde Seth metoden, gi en hver spiller akkurat det han og hans agent vil ha. Vi er jo Leeds for pokker!

Seth-metoden er å tilby spilleren 3x det han maksimalt hadde håp om å krangle seg til, og det før partene har satt seg rundt bordet.
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Litt fra WACCOE om Kilkenny og Johnssons ferdigheter:

If we re-sign Becchio, I'm fairly happy. Kilkenny and Johnson haved their attributes, but for me are some of the players that represent where we've come from - they're league 1 players who can just about do a job a level above but we really need to be aiming higher and if they're out of contract do we want them lingering around like Robinson or take the chance to say 'thanks, good luck lads'?

Kilkenny's a lovely player with the ball at his feet but he's ridiculously slow, small, weak and one-dimensional. I expected far more of him this season. He's not done badly by any means, but the progress of Howson and even to an extent Johnson put him to shame. Johnson's the total opposite - big, strong, athletic blah blah but a completely awful footballer. Neither are magically going to grow the attributes they lack, they're going to be stuck with their blatant limitations all their careers.

'Ooooooh, if only we could merge them together we'd have the perfect midfielder, ooooooh'....um, nah. It's no unattainable unrealistic dream it's the reality of signing a player or two who are both decent physical athletes and decent technical footballers. I could list 20-plus that I've seen in the Championship. We lose Kilkenny/Johnson, we wouldn't have to break the bank to sign players who ensure they're not missed IMO. Brian Stock is a good recent shout.

Min første Leeds-kamp:

Tom S

Quote from: Promotion 2010 on November 21, 2010, 19:40:20
Litt fra WACCOE om Kilkenny og Johnssons ferdigheter:

If we re-sign Becchio, I'm fairly happy. Kilkenny and Johnson haved their attributes, but for me are some of the players that represent where we've come from - they're league 1 players who can just about do a job a level above but we really need to be aiming higher and if they're out of contract do we want them lingering around like Robinson or take the chance to say 'thanks, good luck lads'?

Kilkenny's a lovely player with the ball at his feet but he's ridiculously slow, small, weak and one-dimensional. I expected far more of him this season. He's not done badly by any means, but the progress of Howson and even to an extent Johnson put him to shame. Johnson's the total opposite - big, strong, athletic blah blah but a completely awful footballer. Neither are magically going to grow the attributes they lack, they're going to be stuck with their blatant limitations all their careers.

'Ooooooh, if only we could merge them together we'd have the perfect midfielder, ooooooh'....um, nah. It's no unattainable unrealistic dream it's the reality of signing a player or two who are both decent physical athletes and decent technical footballers. I could list 20-plus that I've seen in the Championship. We lose Kilkenny/Johnson, we wouldn't have to break the bank to sign players who ensure they're not missed IMO. Brian Stock is a good recent shout.

Dette er akkurat samme oppfatning eg har av Killa.
God med ball i beina, gode pasninger og derav også enkelte store kamper, men generelt for treg/senker spillet og ikkje ein spiller for neste steg på stigen.
COME ON LEEDS !!

berlin

Quote from: Tom S on November 21, 2010, 19:33:21

Seth-metoden er å tilby spilleren 3x det han maksimalt hadde håp om å krangle seg til, og det før partene har satt seg rundt bordet.

abbe skrev et ironisk innlegg. Og det er et "understatement".

jarle

Ha ha...  very funny...

Gufrias

;D
Hekta på Leeds siden 1974

trondt

;D ;D

Jon R

Hadde stor forhåpninger til Killkenny men synes ikke han har levert varene. Han har da også vært mye ut og inn av laget. Glimter til i enkeltkamper men er på ingen måte uerstattelig. Synes ikke vi bør sprenge banken for å beholde han. En god løsning kan være å la han spille kontrakten ut, da vi uansett ikke vi vil få så mye penger for han hvis vi selger han i januar.
Jon R.

sveifors

Quote from: Jon R on November 22, 2010, 09:23:27
Hadde stor forhåpninger til Killkenny men synes ikke han har levert varene. Han har da også vært mye ut og inn av laget. Glimter til i enkeltkamper men er på ingen måte uerstattelig. Synes ikke vi bør sprenge banken for å beholde han. En god løsning kan være å la han spille kontrakten ut, da vi uansett ikke vi vil få så mye penger for han hvis vi selger han i januar.

Enig med deg
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

jarle

Vel etter at han kom inn på laget igjen bel trenden snudd...

Uten ham går ballen i hodehøyde... med Kilkenny spiller vi fotball og vinner kamper!

Jon R

Quote from: jarle on November 22, 2010, 10:23:07

Uten ham går ballen i hodehøyde... med Kilkenny spiller vi fotball og vinner kamper!

Mulig du har et poeng. Får svært blandede kritikker på Waccoe, uten at det behøver å bety så mye.  Irriterende at vi ikke får sett kamper, nå som vi er inne i vår beste periode for sesongen!
Jon R.

jarle

Quote from: Jon R on November 22, 2010, 10:48:29
Quote from: jarle on November 22, 2010, 10:23:07

Mulig du har et poeng. Får svært blandede kritikker på Waccoe, uten at det behøver å bety så mye.  Irriterende at vi ikke får sett kamper, nå som vi er inne i vår beste periode for sesongen!

Skulle ønske han la inn litt mer trening og litt mindre mat...
Han er litt lite bevegelig... Men en utsøkt ballspiller