Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Bradley Johnson  (Lest 90736 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Evig Pint

Sv: Bradley Johnson
« Svar #150 på: November 18, 2010, 23:03:35 »
Mener vi her mister et våpen i 4-4-2. Når motstanderne er i balanse , er det fint å slå langt mot en så sterk hodespiller (Når Johnson spiller på venstresiden). Kasper leter ofte etter den løsningen.

Tror Leeds United svekkes av at Johnson forsvinner....

Faktisk et godt poeng dette Kato.
Marching on together

testo

Sv: Bradley Johnson
« Svar #151 på: November 18, 2010, 23:42:28 »
Bradley statestikk for Championship

16 Kamper    3 mål   1 selvmål    2 assist    1Gult      4 Innbytter     3 Byttet ut    

395 Minutter pr mål    1184 totalt spillte minutter



Bradley statestikk for League One

51 Kamper    8 mål   -    3 assist    9 gule    18  Innbytter      8 Byttet ut       

395 Minutter pr mål                3156 totalt spillte minutter




Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Bradley Johnson
« Svar #152 på: November 18, 2010, 23:53:24 »
Hmmmmm....

"Firstly, I’d have to question Simon Grayson’s thinking in offering Johnson another contract, never mind a 3 year deal!  For me, Bradley Johnson will always epitomise the ‘average’ players that have passed through the door at Thorp Arch since our decline to League One. He is by far the most infuriating player I have ever seen play, he obviously has some talent but it is totally undermined by his lack of vision, awareness and terrible decision making. I was hoping he would leave in the Summer on a free, so any sort of transfer fee would be a bonus!"


http://dirtyleedscom.blogspot.com/2010/11/leeds-held-to-ransom-by-most-deluded.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Dirtyleedscom%2Fblog+%28DirtyLeeds.com%2FBlog%29

 ::)

Så dette er din personlige mening??

finnes jo mennesker som mener at messi ikkje er god nok også hvis du leter lenge nok....

Nei du. Dette er slett ikke min egen mening, kun sakset for utvortes bruk....  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Bradley Johnson
« Svar #153 på: November 19, 2010, 07:40:29 »
Mange her som gir inntrykk av grådighet hos Johnson.

Jeg tror heller det er Bates som ødelegger dette med å tilby en for dårlig kontrakt.

Begrunnelse: Ser ikke for meg Johnson som en som krever for voldsomt. Da han scoret mot Hull fortalte han hele verden hvor han vil spille,
 

Sydhagen

Sv: Bradley Johnson
« Svar #154 på: November 19, 2010, 07:55:24 »
Mange her som gir inntrykk av grådighet hos Johnson.

Jeg tror heller det er Bates som ødelegger dette med å tilby en for dårlig kontrakt.

Begrunnelse: Ser ikke for meg Johnson som en som krever for voldsomt. Da han scoret mot Hull fortalte han hele verden hvor han vil spille,

Det er mulig at Bates og Grayson "ødelegger" en avtale med Johnson her, men jeg tror faktum er at de tilbyr en kontrakt som de mener Johnson er verdt. De ser at Johnson er en som kommer til å få spille mindre og mindre på laget fremover og tilbyr da en kontrakt deretter.

Viss Johnson ikke er fornøyd med kontrakten, så sparer vi de pengene. Tror ikke han kommer til å bli savnet noe særlig viss han blir solgt i januar.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

TK20

Sv: Bradley Johnson
« Svar #155 på: November 19, 2010, 08:19:15 »
Mange her som gir inntrykk av grådighet hos Johnson.

Jeg tror heller det er Bates som ødelegger dette med å tilby en for dårlig kontrakt.

Begrunnelse: Ser ikke for meg Johnson som en som krever for voldsomt. Da han scoret mot Hull fortalte han hele verden hvor han vil spille,

Tenkte på det samme selv, men tror du tar feil. Vår lønnspolitikk har lokket spillere med MYE bedre papirer enn BJ. Schmeichel og McCormack er eksempler på spillere som har mye å slå i bordet med når det kommer til kontraktsforhandlinger, og de så Leeds som det beste alternativet.

Kato

Sv: Bradley Johnson
« Svar #156 på: November 19, 2010, 08:23:07 »
En ting å lokke spillere utenfra, noe annet å ta spillerne man har for gitt.

 

Joe Jordan

Sv: Bradley Johnson
« Svar #157 på: November 19, 2010, 08:52:05 »
Jeg er rimelig sikker på at Leeds er den beste klubben BJ noensinne vil spille for.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Promotion 2010

Sv: Bradley Johnson
« Svar #158 på: November 19, 2010, 10:28:13 »
Jeg er rimelig sikker på at Leeds er den beste klubben BJ noensinne vil spille for.

Uttalt av en Leedssupporter på sin hals!  :D








ENIG!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: Bradley Johnson
« Svar #159 på: November 19, 2010, 12:01:56 »
BJ har glimtvis vist bra spill. Han hadde en forrykende åpning på sesongen ifjor minnes jeg,
men dovnet så bort.

Det sies at han er (duell)sterk, skyter som hest, god på hodet. Jepp, man han er ikke mb-anker for det, og veldig ustabil.

Snu kamper? Ja, kanskje, men her har vi også en haug med andre spillere som brukes til dette (Sam, Gradel, Watt) + 2-3 spisser på "gress" (Paynter, McCormack og Somma).

Blir ikke veldig lei meg om han drar, men det er også greitt om han til slutt skriver under (i slutten av januar?) den tilbudte kontrakten.

Vet ikke om KB/SG har vært gniene på pengeboka, men det er ikke usannsynlig. Likevel, det er ikke BJ som drive lønnsbudsjettet til nye høyder.

Jostein.

Sv: Bradley Johnson
« Svar #160 på: November 19, 2010, 12:58:26 »
Han vil ikke være i Leeds,  selg driten!
Leeds Carajo!

Corleone

Sv: Bradley Johnson
« Svar #161 på: November 19, 2010, 15:35:02 »
Trist dersom BJ forsvinner. Var på sitt beste i fjor en av våre aller beste, og har mange kvaliteter vi kunne fått bruk for også i år. Mange nevner Johnsons manglende stabilitet som et argument for salg, men karen er tross alt "bare" 23 år, og stabilitet er ofte noe som kommer med årene. Jeg tror vi kan vente oss mye bra fra BJ fremover - om det blir for Leeds eller ikke!

Hobben

Sv: Bradley Johnson
« Svar #162 på: November 19, 2010, 15:43:08 »
Han vil ikke være i Leeds,  selg driten!

Hvem sier det? BJ selv?

Det er klart han ikke godtar hvilken som helst kontrakt. Jeg skulle gjerne likt og sette den kontrakten han ble tilbudt.
Rogaland Whites

Gufrias

Sv: Bradley Johnson
« Svar #163 på: November 19, 2010, 15:52:00 »
Jeg er rimelig sikker på at Leeds er den beste klubben BJ noensinne vil spille for.
Jeg er rimelig sikker på at Leeds er den beste klubben noensinne.

Og ikke kom trekkende med trofeer, statistikker og andre irrelevante trivia. Det har ingen ting med saken å gjøre, hvis det ikke bekrefter min påstand!
Hekta på Leeds siden 1974

sveifors

Sv: Bradley Johnson
« Svar #164 på: November 19, 2010, 15:59:51 »
Mange her som gir inntrykk av grådighet hos Johnson.

Jeg tror heller det er Bates som ødelegger dette med å tilby en for dårlig kontrakt.

Begrunnelse: Ser ikke for meg Johnson som en som krever for voldsomt. Da han scoret mot Hull fortalte han hele verden hvor han vil spille,

Tror du tar feil. Dagens styret/adm har presisert at de ikke kommer til å gå på akkord med at klubben drives på en økonomisk riktig måte. DVS ikke bruke mer enn vi tjener. Dette tror jeg er svært fornuftig og ikke minst riktig. Ingen spiller på nåværende stadium er uunnværlig og det er ikke enorme lønninger ute i klubbene bortsett fra disse som er milliardærenes leketøy og drives med sinnsyke underskudd.

Etter det som ble sagt i går av Grayson+ andre var at BJ var tilbudt en svært god avtale. Og det ble nærmest sagt at BJ(med andre) hadde tatt en avgjørelse. (Kanskje er det agent/samboer etc).

Jeg tror Bradley er et offer for dårlige rådgicvere. Han er nå i et lag hvor han blir plukket i alle kamper av en manager som setter ham høyere enn de fleste andre. Det kan bare  gå nedover herfra, eller kanskje han ønsker litt mer penger, og da er fornøyd med  å være en reservelagsfotball - og reservebenk- spiller for resten av karrieren.

Ã… være en del av et ungt Leeds lag som er på veg tilbake til PL vil være en voldsom investering av hver enkelt spiller. Verdien av dagens spillere vil kun øke, og cashe inn nå er dårlig butikk.

Jeg er vel en av de få som har støttet Bradley her inne hele tiden, da andre ville sette ham ut av laget. Men ingen spiller er større en MIGHTY LEEDS UNITED, vi kan alltids få en annen. Er man ikke motivert til å spille for klubben vår, så nytter det ikke, bare dra
Jeg tror at unge Adam Clayton vil bli en glimrende erstatter.

« Siste redigering: November 19, 2010, 16:02:22 av sveifors »
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Karl Hot Shot

Sv: Bradley Johnson
« Svar #165 på: November 19, 2010, 16:04:36 »
Bradley Johnson er rett og slett ikke en god nok fotballspiller til at jeg bryr meg om han forblir i Leeds United eller ikke. Han er en fringe player.
 

Superfan

Sv: Bradley Johnson
« Svar #166 på: November 19, 2010, 16:17:34 »
Her lukter det dessverre grådig agent lang vei. Burde forby hele jævla agentvirksomheten som baserer seg på prosenter av overgangssummer, lønninger, etc. Er med på å ødelegge fotballen.

Kato

Sv: Bradley Johnson
« Svar #167 på: November 19, 2010, 17:03:33 »
Mange her som gir inntrykk av grådighet hos Johnson.

Jeg tror heller det er Bates som ødelegger dette med å tilby en for dårlig kontrakt.

Begrunnelse: Ser ikke for meg Johnson som en som krever for voldsomt. Da han scoret mot Hull fortalte han hele verden hvor han vil spille,

Tror du tar feil. Dagens styret/adm har presisert at de ikke kommer til å gå på akkord med at klubben drives på en økonomisk riktig måte. DVS ikke bruke mer enn vi tjener. Dette tror jeg er svært fornuftig og ikke minst riktig. Ingen spiller på nåværende stadium er uunnværlig og det er ikke enorme lønninger ute i klubbene bortsett fra disse som er milliardærenes leketøy og drives med sinnsyke underskudd.

Etter det som ble sagt i går av Grayson+ andre var at BJ var tilbudt en svært god avtale. Og det ble nærmest sagt at BJ(med andre) hadde tatt en avgjørelse. (Kanskje er det agent/samboer etc).

Jeg tror Bradley er et offer for dårlige rådgicvere. Han er nå i et lag hvor han blir plukket i alle kamper av en manager som setter ham høyere enn de fleste andre. Det kan bare  gå nedover herfra, eller kanskje han ønsker litt mer penger, og da er fornøyd med  å være en reservelagsfotball - og reservebenk- spiller for resten av karrieren.

Ã… være en del av et ungt Leeds lag som er på veg tilbake til PL vil være en voldsom investering av hver enkelt spiller. Verdien av dagens spillere vil kun øke, og cashe inn nå er dårlig butikk.

Jeg er vel en av de få som har støttet Bradley her inne hele tiden, da andre ville sette ham ut av laget. Men ingen spiller er større en MIGHTY LEEDS UNITED, vi kan alltids få en annen. Er man ikke motivert til å spille for klubben vår, så nytter det ikke, bare dra
Jeg tror at unge Adam Clayton vil bli en glimrende erstatter.



Er vel subjektivt hva som er en veldig god avtale.

Johnson kom vel fra Northampton (om jeg ikke tar feil).

Lønna hans var vel på et OK League one nivå!

Basert på at han har rykket opp med oss, samt vært involvert i samtlige seriekamper for oss i år, vil vel jeg tro han fortjener en OK Championship-lønn nå.

Spørsmålet blir da om tilbudet er på et slikt nivå?

Mange med hvite briller her som bare skylder på Johnson, samboere og agenter.

Jeg er ikke sikker på at klubben eier sannheten her.

Stoler ikke på noe av det som kommer ut fra klubben, dessverre.
« Siste redigering: November 19, 2010, 17:05:35 av Kato »
 

ooh aah

Sv: Bradley Johnson
« Svar #168 på: November 19, 2010, 17:28:31 »
Jeg klarer heller ikke å hisse meg opp over dette. Både han og Kilkenny har åpenbare svakheter som nok ikke holder i PL.
 

MrK

Sv: Bradley Johnson
« Svar #169 på: November 19, 2010, 18:25:55 »
Maks taket på lønn i Blackpool er £ 10.000 i uken - noe som gir en god årslønn. maks i Leeds er vel 6 noe som også er akseptabelt for mange - i tilleggkommer diverse bonuser mv. Det er helt klart at klubber må betale etter hva de faktisk har råd til og ikke utifra hva Rooney, Terry m.fl. har > £ 1,5 mill pr uke. Lønningene til bl.a. fotballspillere er far out og lønnstak innenfor divisjonssystemet eller USA modell med maks budsjett på lønninger må til for å få slutt på galskapen.

Hvis Bradley "SPRENGER BANKEN" utifra tanker om egen fortreffelighet så er det bare en ting å gjøre - selg han. Han har ikke akkurat funklet hittil!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Leedsfan

Sv: Bradley Johnson
« Svar #170 på: November 19, 2010, 18:30:31 »
Mange her som gir inntrykk av grådighet hos Johnson.

Jeg tror heller det er Bates som ødelegger dette med å tilby en for dårlig kontrakt.

Begrunnelse: Ser ikke for meg Johnson som en som krever for voldsomt. Da han scoret mot Hull fortalte han hele verden hvor han vil spille,

Tror du tar feil. Dagens styret/adm har presisert at de ikke kommer til å gå på akkord med at klubben drives på en økonomisk riktig måte. DVS ikke bruke mer enn vi tjener. Dette tror jeg er svært fornuftig og ikke minst riktig. Ingen spiller på nåværende stadium er uunnværlig og det er ikke enorme lønninger ute i klubbene bortsett fra disse som er milliardærenes leketøy og drives med sinnsyke underskudd.

Etter det som ble sagt i går av Grayson+ andre var at BJ var tilbudt en svært god avtale. Og det ble nærmest sagt at BJ(med andre) hadde tatt en avgjørelse. (Kanskje er det agent/samboer etc).

Jeg tror Bradley er et offer for dårlige rådgicvere. Han er nå i et lag hvor han blir plukket i alle kamper av en manager som setter ham høyere enn de fleste andre. Det kan bare  gå nedover herfra, eller kanskje han ønsker litt mer penger, og da er fornøyd med  å være en reservelagsfotball - og reservebenk- spiller for resten av karrieren.

Ã… være en del av et ungt Leeds lag som er på veg tilbake til PL vil være en voldsom investering av hver enkelt spiller. Verdien av dagens spillere vil kun øke, og cashe inn nå er dårlig butikk.

Jeg er vel en av de få som har støttet Bradley her inne hele tiden, da andre ville sette ham ut av laget. Men ingen spiller er større en MIGHTY LEEDS UNITED, vi kan alltids få en annen. Er man ikke motivert til å spille for klubben vår, så nytter det ikke, bare dra
Jeg tror at unge Adam Clayton vil bli en glimrende erstatter.



Er vel subjektivt hva som er en veldig god avtale.

Johnson kom vel fra Northampton (om jeg ikke tar feil).

Lønna hans var vel på et OK League one nivå!

Basert på at han har rykket opp med oss, samt vært involvert i samtlige seriekamper for oss i år, vil vel jeg tro han fortjener en OK Championship-lønn nå.

Spørsmålet blir da om tilbudet er på et slikt nivå?

Mange med hvite briller her som bare skylder på Johnson, samboere og agenter.

Jeg er ikke sikker på at klubben eier sannheten her.

Stoler ikke på noe av det som kommer ut fra klubben, dessverre.

Hvorfor er det vanskelig å bli kvitt Robinson?
Hvorfor var det vanskelig å bli kvitt Kandol?
Det finnes nok flere også.

LØNN. Leeds betaler nok ikke dårlig i forhold til andre selv om vi liker å tro det!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Sv: Bradley Johnson
« Svar #171 på: November 19, 2010, 19:00:02 »
Jeg klarer heller ikke å hisse meg opp over dette. Både han og Kilkenny har åpenbare svakheter som nok ikke holder i PL.

Veldig enig.
Derfor klarte eg heller ikkje å hisse meg opp når eg las i ein annan tråd at Kilkenny også ryktes å forsvinne.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #172 på: November 19, 2010, 19:58:48 »
Jeg klarer heller ikke å hisse meg opp over dette. Både han og Kilkenny har åpenbare svakheter som nok ikke holder i PL.

Veldig enig.
Derfor klarte eg heller ikkje å hisse meg opp når eg las i ein annan tråd at Kilkenny også ryktes å forsvinne.


Enig jeg og. Oppryddingen har begynt. De som var gode i L1, brukbare i CC og ikke holder mål i PL må etter hvert siles ut, vel å merke viss ambisjonene er et nytt opprykk i den nærmeste fremtid og at vi skal holde oss der når vi har rykket opp!
« Siste redigering: November 19, 2010, 20:19:33 av Rudi G. »

Hallgeir *

Sv: Bradley Johnson
« Svar #173 på: November 19, 2010, 22:14:57 »
  
  
  

  
Bolton Wanderers rival Stoke City for Leeds United contract rebel:  According to reports Bolton Wanderers are interested in Leeds United midfielder Bradley Johnson.

Johnson is believed to be attracting Premier League interest after being transfer-listed by the West Yorkshire club.

The Daily Mail claims the 23-year-old's contract expires next summer but the club will be open to offers in January rather than lose him for free.

It seems Wanderers will face competition from Stoke City for the player’s signature and that both clubs are monitoring the situation.

Kilde: "Click Lancashire"
« Siste redigering: November 19, 2010, 22:18:31 av hallghel »
Super Leeds since 1968

Nørgaard

Sv: Bradley Johnson
« Svar #174 på: November 19, 2010, 22:55:46 »
Synes et salg af BJ ville være fint da vi har mange andre spillere der kan spille samme plads og vi blir nødt til at passe på økonomien

Hallgeir *

Sv: Bradley Johnson
« Svar #175 på: November 19, 2010, 23:20:15 »
Synes et salg af BJ ville være fint da vi har mange andre spillere der kan spille samme plads og vi blir nødt til at passe på økonomien
Jeg håper at vi oppnår minst £ 500 000 dersom det blir salg av BJ. Vi er ikke akkurat kjent for å gå i pluss etter kjøp og senere salg av samme spiller.
Super Leeds since 1968

torivar

  • Gjest
Sv: Bradley Johnson
« Svar #176 på: November 19, 2010, 23:36:15 »
Mange her som gir inntrykk av grådighet hos Johnson.

Jeg tror heller det er Bates som ødelegger dette med å tilby en for dårlig kontrakt.

Begrunnelse: Ser ikke for meg Johnson som en som krever for voldsomt. Da han scoret mot Hull fortalte han hele verden hvor han vil spille,

Tror du tar feil. Dagens styret/adm har presisert at de ikke kommer til å gå på akkord med at klubben drives på en økonomisk riktig måte. DVS ikke bruke mer enn vi tjener. Dette tror jeg er svært fornuftig og ikke minst riktig. Ingen spiller på nåværende stadium er uunnværlig og det er ikke enorme lønninger ute i klubbene bortsett fra disse som er milliardærenes leketøy og drives med sinnsyke underskudd.

Etter det som ble sagt i går av Grayson+ andre var at BJ var tilbudt en svært god avtale. Og det ble nærmest sagt at BJ(med andre) hadde tatt en avgjørelse. (Kanskje er det agent/samboer etc).

Jeg tror Bradley er et offer for dårlige rådgicvere. Han er nå i et lag hvor han blir plukket i alle kamper av en manager som setter ham høyere enn de fleste andre. Det kan bare  gå nedover herfra, eller kanskje han ønsker litt mer penger, og da er fornøyd med  å være en reservelagsfotball - og reservebenk- spiller for resten av karrieren.

Ã… være en del av et ungt Leeds lag som er på veg tilbake til PL vil være en voldsom investering av hver enkelt spiller. Verdien av dagens spillere vil kun øke, og cashe inn nå er dårlig butikk.

Jeg er vel en av de få som har støttet Bradley her inne hele tiden, da andre ville sette ham ut av laget. Men ingen spiller er større en MIGHTY LEEDS UNITED, vi kan alltids få en annen. Er man ikke motivert til å spille for klubben vår, så nytter det ikke, bare dra
Jeg tror at unge Adam Clayton vil bli en glimrende erstatter.



Er vel subjektivt hva som er en veldig god avtale.

Johnson kom vel fra Northampton (om jeg ikke tar feil).

Lønna hans var vel på et OK League one nivå!

Basert på at han har rykket opp med oss, samt vært involvert i samtlige seriekamper for oss i år, vil vel jeg tro han fortjener en OK Championship-lønn nå.

Spørsmålet blir da om tilbudet er på et slikt nivå?

Mange med hvite briller her som bare skylder på Johnson, samboere og agenter.

Jeg er ikke sikker på at klubben eier sannheten her.

Stoler ikke på noe av det som kommer ut fra klubben, dessverre.

Hva er ditt forslag her da Kato? Hva ville du tilbudt Bradley Johnson, i lønn og kontraktslengde?

jarle

Sv: Bradley Johnson
« Svar #177 på: November 20, 2010, 00:26:13 »
La mannen gå...

Kosta oss poeng mot Hull

Lagde frispark som var et mål, og beina inn siste målet

Lager utrolig mye frispark imot,, fordi han er for treg  og ikke kommer inn i situasjoner riktig..
Skyter i hytt og pine..


BYE BYE Brad..

Rasmussen7

Sv: Bradley Johnson
« Svar #178 på: November 20, 2010, 00:58:05 »
Ja BYE BYE Brad!!! Off you go!!

lojosang

Sv: Bradley Johnson
« Svar #179 på: November 20, 2010, 02:15:31 »
Unge duellspillere går det vel fjorten av på dusinet i England?
- Leif Olav