Skrevet av Emne: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1  (Lest 39796 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Ferre

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #150 på: Januar 19, 2008, 16:41:46 »
Stopperne til Doncaster har vært solide i dag!

flynn

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #151 på: Januar 19, 2008, 16:42:04 »
Dette er svært betenkelig/bekymringsfullt! Lokaloppgjør foran et nesten fullsatt Elland Road, her skulle vi kjørt showet. I stedet er Doncaster fullstendig sjef, og vi har vel knapt hatt avslutninger, med unntak av Beckfords volley. Det hele høres både interesse- og ideløst ut. Med det laget vi har nå skal vi kunne klare å dominere de fleste kampene i denne divisjonen, i særdeleshet hjemme. La oss håpe på en total forvandling i pausa!

flynn
« Siste redigering: Januar 19, 2008, 16:43:35 av flynn »

Tom S

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #152 på: Januar 19, 2008, 16:42:39 »
Bassett har ansvar for defansiv organisering....
Ut med Bassett!
 ;)

  Det kommer mange "huff" og andre mer direkte uttalelser når vi får dødball imot. Etter det jeg så i kampen mot Crewe, er det ikke rart i det hele tatt. Da ble vi ikke straffet, sikkert pga at Crewe ikke er av de beste lagene. I kamper mot bedre motstand, som i dag, får vi svi for slurvete oppstillinger og dårlige markeringer. Wise må straks ta tak i problemet.... :o
COME ON LEEDS !!

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #153 på: Januar 19, 2008, 16:42:59 »
Haha, bra svart av Becford i media når han ble spurt om hvilken drakt han kom til å bære utover sesongen :D likanes kar!
Hva svarte han?
Noe i form av "er det noen tvil?".. bare på engelsk.. det sydet tvers gjennom lissom hvor lojaliteten hans var, sa de på radioen for litt siden :)
-SirOlsen-

Roy

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #154 på: Januar 19, 2008, 16:43:23 »
Corner i mål!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #155 på: Januar 19, 2008, 16:44:01 »
Bassett har ansvar for defansiv organisering....


  Det kommer mange "huff" og andre mer direkte uttalelser når vi får dødball imot. Etter det jeg så i kampen mot Crewe, er det ikke rart i det hele tatt. Da ble vi ikke straffet, sikkert pga at Crewe ikke er av de beste lagene. I kamper mot bedre motstand, som i dag, får vi svi for slurvete oppstillinger og dårlige markeringer. Wise må straks ta tak i problemet.... :o
Jeg vil vel ikke si at Basset har klart å styrke det defensive spillet, nei. Vi har ikke hatt så mange gode kamper etter at han kom til klubben >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #156 på: Januar 19, 2008, 16:44:11 »
Dette er svært betenkelig/bekymringsfullt! Lokaloppgjør foran ett nesten fullsatt Elland Road, her skulle vi kjørt showet. I stedet er Doncaster fullstendig sjef, og vi har vel knapt hatt avslutninger, med unntak av Beckfords volley. Det hele høres både interesse- og ideløst ut. Med det laget vi har nå skal vi kunne klare å dominere de fleste kampene i denne divisjonen, i særdeleshet hjemme. La oss håpe på en total forvandling i pausa!

flynn

Nå kommer det en hel del innlegg om at laget ikke er satt og at de sikkert spiller bedre etter 10-15 kamper... Sludder!!! Vi må vinne idag!!!


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

haak-d

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #157 på: Januar 19, 2008, 16:44:18 »
Hadde vel ikke fryktet dette etter de siste to kampene, men er skeptisk til de nye spillerne til Wise. Sweeney så utrent ut og Kenton var bare helt på det normale mot crewe. Vi hadde god kontroll mot crewe, men det er jo også et langt dårligere lag enn doncaster.
Men ser for meg at Flo gjør til at sully IKKE holder nullen å ER :)
 

Ferre

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #158 på: Januar 19, 2008, 16:44:21 »
Litt bedre nå, ny corner til Leeds.

Tom S

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #159 på: Januar 19, 2008, 16:44:42 »
Come On Leeds give us a goal!!!!

COME ON LEEDS !!

flynn

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #160 på: Januar 19, 2008, 16:45:12 »
Haha, bra svart av Becford i media når han ble spurt om hvilken drakt han kom til å bære utover sesongen :D likanes kar!
Hva svarte han?
Noe i form av "er det noen tvil?".. bare på engelsk.. det sydet tvers gjennom lissom hvor lojaliteten hans var, sa de på radioen for litt siden :)

Svaret hans var "What shirt am I wearing bruv, are you serious?". Spørsmålet var om han kunne kommentere ryktene om overgang til Derby...

flynn

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #161 på: Januar 19, 2008, 16:45:24 »
Bassett har ansvar for defansiv organisering....
Ut med Bassett!
 ;)

  Det kommer mange "huff" og andre mer direkte uttalelser når vi får dødball imot. Etter det jeg så i kampen mot Crewe, er det ikke rart i det hele tatt. Da ble vi ikke straffet, sikkert pga at Crewe ikke er av de beste lagene. I kamper mot bedre motstand, som i dag, får vi svi for slurvete oppstillinger og dårlige markeringer. Wise må straks ta tak i problemet.... :o

   Kanskje, men Wise har ansvaret uansett.
Super Leeds since 1968

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #162 på: Januar 19, 2008, 16:45:58 »
Dette er svært betenkelig/bekymringsfullt! Lokaloppgjør foran ett nesten fullsatt Elland Road, her skulle vi kjørt showet. I stedet er Doncaster fullstendig sjef, og vi har vel knapt hatt avslutninger, med unntak av Beckfords volley. Det hele høres både interesse- og ideløst ut. Med det laget vi har nå skal vi kunne klare å dominere de fleste kampene i denne divisjonen, i særdeleshet hjemme. La oss håpe på en total forvandling i pausa!

flynn

Nå kommer det en hel del innlegg om at laget ikke er satt og at de sikkert spiller bedre etter 10-15 kamper... Sludder!!! Vi må vinne idag!!!




Dersom eg ser ei unnskulding til frå Bassett om at vi må vere tolmodige, så er det ut med han! Spelarane kjenner kvarandre godt med unntak av nokre få nye i januar. Slike kampar SKAL og MÃ… vi vinne! No nonsense!

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #163 på: Januar 19, 2008, 16:45:59 »
Haha, bra svart av Becford i media når han ble spurt om hvilken drakt han kom til å bære utover sesongen :D likanes kar!
Hva svarte han?
Noe i form av "er det noen tvil?".. bare på engelsk.. det sydet tvers gjennom lissom hvor lojaliteten hans var, sa de på radioen for litt siden :)

Svaret hans var "What shirt am I wearing bruv, are you serious?". Spørsmålet var om han kunne kommentere ryktene om overgang til Derby...

flynn
potato - potato.. noe sånn var det han sa på engelsk ja ;)
-SirOlsen-

B-m

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #164 på: Januar 19, 2008, 16:46:22 »
40    
Crystal Palace have the better of play. Key player: Shaun Derry

  :'(
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

RuneSve

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #165 på: Januar 19, 2008, 16:46:46 »
Seriøst på tide at Leeds tar tak i problemet med dødballer imot. Greit nok at man slipper inn noen mål på det, men dette begynner å bli skremmende mye.
 

Trond90

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #166 på: Januar 19, 2008, 16:46:57 »
er det bare hos meg radioen er litt ustabil nå?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #167 på: Januar 19, 2008, 16:46:58 »
Haha, bra svart av Becford i media når han ble spurt om hvilken drakt han kom til å bære utover sesongen :D likanes kar!
Hva svarte han?
Noe i form av "er det noen tvil?".. bare på engelsk.. det sydet tvers gjennom lissom hvor lojaliteten hans var, sa de på radioen for litt siden :)

Svaret hans var "What shirt am I wearing bruv, are you serious?". Spørsmålet var om han kunne kommentere ryktene om overgang til Derby...

flynn
potato - potato.. noe sånn var det han sa på engelsk ja ;)
Det heter vel poteto, potato........ ::)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Ferre

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #168 på: Januar 19, 2008, 16:47:08 »
Kom igjen, corner Leeds.

Ã…hh, nesten Kenton.

Larsen.

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #169 på: Januar 19, 2008, 16:48:00 »
er det bare hos meg radioen er litt ustabil nå?

Radion fynker topp her.. :o
Pride of Yorkshire

Tom S

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #170 på: Januar 19, 2008, 16:48:12 »
Pause!

Donny leder fortjent, vi fortjener ikkje pauseteen ein gang.
Flaut!

COME ON LEEDS !!

Larsen.

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #171 på: Januar 19, 2008, 16:49:00 »
Skremmende dårlig..
Pride of Yorkshire

Ferre

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #172 på: Januar 19, 2008, 16:49:01 »
Vi har visst tidligere i sesongen at vi kan løfte oss i 2. omgang. La oss gjør det samme i dag!

COME ON LEEDS!

Roy

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #173 på: Januar 19, 2008, 16:49:07 »
Ekstremt skuffende. men nå kan det vel bare bli bedre...  ???
Stand up and sing for LEEDS UNITED

raggen

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #174 på: Januar 19, 2008, 16:49:40 »
Faen Altså. Full skjerpings i andre omgang. dette er altfor dårlig >:(
Forever Leeds United!!!!!!!!

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #175 på: Januar 19, 2008, 16:51:02 »
Haha, bra svart av Becford i media når han ble spurt om hvilken drakt han kom til å bære utover sesongen :D likanes kar!
Hva svarte han?
Noe i form av "er det noen tvil?".. bare på engelsk.. det sydet tvers gjennom lissom hvor lojaliteten hans var, sa de på radioen for litt siden :)

Svaret hans var "What shirt am I wearing bruv, are you serious?". Spørsmålet var om han kunne kommentere ryktene om overgang til Derby...

flynn
potato - potato.. noe sånn var det han sa på engelsk ja ;)
Det heter vel poteto, potato........ ::)
Mener du ikke "poteito - potato" nå?...
Anyway, skuffende at vi ikke har mere grep på førsteomgangen enn vi har.. dette bør vi snu alvorlig om på i andre omgang.. at vi ligger under er ikke annet enn.... svært skuffende.. jeg må innrømme jeg hadde høyere forventninge til gutta våre idag.. men 45 minutter igjen..
-SirOlsen-

Tom S

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #176 på: Januar 19, 2008, 16:51:18 »
Ser at Nottingham også ligger under til pause.
Vi kan velge å sjå på det som ei trøst, men det er jo akkurat når de foran oss sliter vi må slå til!
Så for meg er det ikkje ei trøst, det gjer det egentlig endå meir frustrerande.

Men, vi har ein omgang igjen....

we all love leeds

COME ON LEEDS !!

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #177 på: Januar 19, 2008, 16:54:15 »
skulle likt å være flue på veggen i garderoben nå. Wise sier sikkert noen velvalgte gloser. Håper vi har mer fart i andre. Vi har  derimot et problem på topp. Vi kan ikke stole på på ar Becks  har dagen hver gang. Flo er for treg og vi har bare kannot PÃ… BENKEN
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Leeds04

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #178 på: Januar 19, 2008, 16:57:06 »
Haha, bra svart av Becford i media når han ble spurt om hvilken drakt han kom til å bære utover sesongen :D likanes kar!
Hva svarte han?
Noe i form av "er det noen tvil?".. bare på engelsk.. det sydet tvers gjennom lissom hvor lojaliteten hans var, sa de på radioen for litt siden :)

Svaret hans var "What shirt am I wearing bruv, are you serious?". Spørsmålet var om han kunne kommentere ryktene om overgang til Derby...

flynn
potato - potato.. noe sånn var det han sa på engelsk ja ;)
Det heter vel poteto, potato........ ::)
Mener du ikke "poteito - potato" nå?...
Anyway, skuffende at vi ikke har mere grep på førsteomgangen enn vi har.. dette bør vi snu alvorlig om på i andre omgang.. at vi ligger under er ikke annet enn.... svært skuffende.. jeg må innrømme jeg hadde høyere forventninge til gutta våre idag.. men 45 minutter igjen..

Rykte gir enten en Becks som:
*gir faen i Leeds (han vil bort og blør ikke for skjorta)
*han blør for salg og viser seg frem  
Jeg tror han er et sted i ingenmannsland....


"Why settle for more, when you can settle for less"

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. Doncaster Rovers 19/1
« Svar #179 på: Januar 19, 2008, 17:01:31 »
Eg kan ikkje skildre kor skuffa eg er etter første omgang. No såg eg berre oppover på tabellen og trudde ei ny storleikstid var på gong :(