KAMP: vs. Tranmere 2/2

Started by kjelvi, January 27, 2008, 13:12:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Sleivind

Tror Huntongton fikk en liten knock i forrige kamp. Kan være han er litt småskadet og at de ikke vil ta noen sjanser, og at de derfor har benket han?

Edit: Huntington fikk ikke noen smell i forrige kamp. Kan ikke skjønne at Heath foretrekkes?

Promotion 2010

Quote from: mari on February 02, 2008, 15:25:13
Mest overraskende at Heath er inne igjen.....Håper de 2 lange stopperne kan stokke bena deffensivt - har en følelse at 1 av dem scorer på heading fra corner/frispark

Heath?: Er nok den defensive organiseringen på frispark kanskje. Lubo og Heath har masse erfaring. Huntigton er fersk.

Keeper på benken er også bra, spesielt med Lucas i mål!

Er litt overrasket jeg også, men det blir en kompakt midtbanefirer. Kanskje sidebackene må overlappe endal ala Mel Sterland!?  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Helt ny backfirer i kombinasjon med en urutinert keeper, i tillegg til 3 debutanter!!! Dette kan da umulig være lurt Garymac?  ??? ???
Jon R.

SirOlsen

Søren, fikk bare med meg benken og ikke resten av lagoppstillingen  :D
Noen som fikk med seg resten?
-SirOlsen-

samadhi

Flott å se at Howson starter. Er noe skeptisk til at både Huntington og Parker er satt ut. Noe merkelig at Heath blir dradd inn igjen, hadde trodd han snart var ferdig i klubben.

Blir spennende i dag. Får håpe de klarer å takle alle endrigene som har skjedd den siste tida. 5 nye i startelleveren siden tirsdag er ikke bare bare...
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Quote from: SirOlsen on February 02, 2008, 15:34:23
Søren, fikk bare med meg benken og ikke resten av lagoppstillingen  :D
Noen som fikk med seg resten?

Bla en side tilbake..... ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Litt overraskende å nytt Heath framfor Hunty!
Kan det vere at Heath og Lubo har spilt sammen før?

Casper, Fraze og Killa skadet.

Syntes også det var rart å sjå at Johnson er foretrekt framfor Sweeney.

Ellers godt å sjå Howson frå start igjen.

Kan Kenton gjøre h.backen til sin?

Gleder meg til å høyre korleis Becks og Elling klarer seg på topp!
COME ON LEEDS !!

Frode

Og hvor er "superkjøpet" Kilkenny?

Leppan

Kan være bra at det er såpass mange utskiftninger også, viser at alle må kjempe seg til en plass på nytt igjen
Glory years will come again!

Leedsulf

Kan ikke fatte hva Heath gjør i startoppstillingen dersom Hunty er skadefri. Sistnevnte hadde spilt bedre med høyrefoten i gips.

Macca out!  ::)

Tom S

COME ON LEEDS !!

Sleivind

Et litt merkelig lag? En midtbane med 4 sentrale midtbanespillere? Hvor er parker?

lufc86

kilkenny, casper og richardson er småskadet. Negativ overaskelse at Heath er foretrukket fremfor unge fremadstormede Huntington. Likte ikke det. 3 ferske fra start ja, hm.. skal vi fortsatt ha trua på tre poeng?
@m_sortland på twitter

SirOlsen

Oisann... vet ikke om dette er førstelagsoppstillingen jeg ville satset årsinntekta mi på... men for all del, jeg kan ta feil, og jeg håper jeg bommer med magefølelsen min :D

Spennende å bli ledet av Macca!.. ahh, dette har jeg ønsket lenge, men jeg trodde aldri jeg skulle få se Macca lede Leeds.. mine bønner er hørt! :D

Nå gjenstår det å få tilbake våre 15 poeng, og så vinne League One denne sesongen! :D
-SirOlsen-

Tom S

JA!
8)

Quote from: lufc86 on February 02, 2008, 15:39:04
kilkenny, casper og richardson er småskadet. Negativ overaskelse at Heath er foretrukket fremfor unge fremadstormede Huntington. Likte ikke det. 3 ferske fra start ja, hm.. skal vi fortsatt ha trua på tre poeng?
COME ON LEEDS !!

GeirO

Parker ute og Howson inne. Halveis ungdomslinje?
MOT

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Trond90

Kandol ute av troppen, kunne nå vært på benken i plassen for Flo.
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Runar

Jeg er rystet over forandingene Gary McAllister gjør....Setter en helt ny back4er, bruker 4 sentrale midtbanespillere på midtbanen å setter inn en ny spiss.... Hva er i veien med Parker? hvordan han den innlånte spilleren ha spilt seg inn på laget igjennom 1 trening å Parker spilt seg ut etter å kun ha fått skryt de siste kampene?

Hva med Huntington? BB sist benken i dag?

Leedsulf

berlin

Lubo og Heath spilte sammen i fjor, og med suksess, hvis jeg ikke tar feil, så det er ikke sikkert dette paret er så gæli.

Heath har vært avskrevet ( nok en gang ) som Leeds-spiller.
Må vi svelge skitpratet om han? Eller kommer Rui inn igjen, så fort Angola er slått ut.

laddi

wow.........reserve keeper på benken!!!!!!!!!

Kanskje vi ser folk ved stolpene når vi har CORNER i mot!!!!!!! ??? ???
Bergen Whites

Asbjørn

...når Parker ikke engang er på benken vil jeg tro det kan ha med skade å gjøre...

Heath er gjerne inne igjen fordi han "kjenner" Michalik fra før... Og så har det gjerne med "snakketøy" og sånt å gjøre, pondus og slikt... Men uventet var det vel at en slik Heath-favoritt fortsatt skulle spille.

Men en tanke mange utskiftninger ja.  ...men slikt klager vi bare over om det blir tap  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

soumoh

Ser ut som det er Gwyn Williams/Bates som har plukket dette laget. Men jeg tror Mac kommer gjøre mange utskiftninger i de to-tre første kampene for å gi alle en sjanse. Er ikke enig i bytte av Parker, Sweeney og Huntington, men vi får se.

En ting er jeg enig i: DEILIG AT KANDOL ER UTE!! ;D
We'll be back.

berlin

Quote from: laddien on February 02, 2008, 15:48:11
wow.........reserve keeper på benken!!!!!!!!!

Kanskje vi ser folk ved stolpene når vi har CORNER i mot!!!!!!! ??? ???

Jepp, et par "mere tran" angripere.  ;D

HåvardK

Total mangel på kantspillere her - med to nye sidebacker  inne virker dette merkelig. Parker har jo vært vår bestemann de siste kampene, og nå er han ikke en gang på benken. Jeg må si jeg er overrasket, men satser på at Macca har kontroll. Er for så vidt ikke så overrasket over at Huntington er ute - syns han virket usikker i kampen mot Crewe, særlig ifht plasseringsevne.

GeirO

OK. Da er vi klare og bretter opp ermene for å ta fatt på en ny æra. En ny akt i Leeds' historie som ikke slutter før Macca hever CL og PL-trofeene i 2011. ::)

Ble dette litt vel svulstig :o
MOT

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SirOlsen

Quote from: Asbjørn on February 02, 2008, 15:53:43
Quote from: Tom S on February 02, 2008, 15:35:29
Casper, Fraze og Killa skadet.

Er Kilgallon tilbake?  ;D

Skulle til å si det samme selv Asbjørn :D
Tror vi for ordens skyld skal kalle Kilkenny for "Killy" ;)
-SirOlsen-

berlin

Quote from: GeirO on February 02, 2008, 15:53:40
OK. Da er vi klare og bretter opp ermene for å ta fatt på en ny æra. En ny akt i Leeds' historie som ikke slutter før Macca hever CL og PL-trofeene i 2011. ::)

Ble dette litt vel svulstig :o

Nei....synes ikke det, det må da være en uttalt målsetning for alle tilknyttet Leeds United Football Club.