2008: Hvem blir ny manager?

Started by McVallister, January 28, 2008, 09:41:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hvis Dennis Wise går til Newcastle, hvem topper ønskelista deres til å ta over jobben?

Gianluca Vialli
8 (5%)
Mickey Adams
1 (0.6%)
Gary McAllister
41 (25.6%)
Chris Coleman
19 (11.9%)
John Sheridan
13 (8.1%)
Billy Davies
10 (6.3%)
David O'Leary
14 (8.8%)
Paul Ince
2 (1.3%)
Sam Allardyce
40 (25%)
Dave Bassett
1 (0.6%)
Annen
11 (6.9%)

Total Members Voted: 156

Voting closed: January 31, 2008, 15:17:47

Geir W

Gi jobben til Peter Lorimer og Norman Hunter ut sesongen!!!!
På den måten får klubben 2 mann som kjenner dagens spillerstall, 2 mann det oser respekt av og som heller ikke hadde vært fansen imot tipper jeg...!!!
Med de to legendene på sidelinjen ville spillerenes respekt, arbeidsvilje og moral vært på topp.
Klubben ville da hatt god tid til å sondere terenget frem til sommeren ang ny manager...enten det blir L1 eller CCC.
Ken Bates ville vel også kommet ut av det uten å gå "økonomisk ruin"!!!!
PS!: Forslaget er deadly serious from me.!!! :o

pedro

Quote from: Wangen on January 29, 2008, 11:18:31
På den måten får klubben 2 mann som kjenner dagens spillerstall, 2 mann det oser respekt av og som heller ikke hadde vært fansen imot tipper jeg...!!!
Med de to legendene på sidelinjen ville spillerenes respekt, arbeidsvilje og moral vært på topp.
Klubben ville da hatt god tid til å sondere terenget frem til sommeren ang ny manager...enten det blir L1 eller CCC.

Lorimer har uttalt at vi må få inn en lik type manager som DW at once, helst i samme alder. Ekskluderer vel seg selv med disse uttalelsene. Normann Hunter har ikke fart nok i stemmen til å gi beskjeder, han har nok med å halte med i kommenteringen på radio ;D
Leedsomaniac

lojosang

Quote from: Mr Kaizer on January 29, 2008, 11:01:39
Av Bassett og Souness, er Bassett the lesser of two evils!

Av Souness og en bløgga lyr på dillseng velger jeg den bløgga lyren på dillseng.
Av Souness og Djengis Khan med et rødglødende klyster sier jeg "brannsår gror."
Av Souness og fanden sjøl i tungt kombinasjonsmisbruk av piller, absinth og meth-amfetaminer ville jeg med glede polert hornene til sistnevnte med silkelommetørklær for å unngå den bebartede skotten.

For å oppsummere syns jeg det ville være litt dumt om vi ansatte Souness.

Men Bates er vel ikke rablende gal.

Håper jeg. ::)
- Leif Olav

Geir W

Lorimer- med Hunter, Gray eller Clarke ved sin side!!!!
Rykter på Sky Sports nå at McAllister er i Monaco med Ken Bates....!!! :o ???

Sheridan

Askertiger

Quote from: Sheridan on January 29, 2008, 11:40:46
Gary Mac er mitt håp!

Må vel si meg enig med deg. Er redd Bates har en "joker" opp i ermet, og det vil si en uten hjerterøttene i Leeds!  >:(
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

HåvardK

Bates utelater Basset fra jobben i en uttalelse nå i dag, hvilket i hvert fall er en lettelse.

Promotion 2010

Quote from: kato on January 29, 2008, 10:21:33
1. Chris Coleman - Hadde vært et kjempekupp.

2. Gary Speed - Leeds through and through.

3. Gary McAllister - Ã... se Macca lede Leeds hadde gitt tårer i øyekroken.

4. John Sheridan - A dream come true

5. Sam Allardyce - Solid mann, noe bekymret for filosofien (Nakke-sleng).

Så lenge vi er kvitt Wise, og unngår Souness/Bassett er dette en stor dag.

Unnskyld, men valg to til fire er jo helt ubeskrevne! Hvordan kan de plutselig bli så bra at de får klubben opp i PL i en fei?

Coleman er faktisk et bra valg. Big Sam kanskje også, men jeg tror neppe vi får en manager som er under kontrakt med noen akkurat nå.

Det fjerner i hvert fall Sheridan og Speed fra alternativene. Job-done også.

Jeg håper på noe positivt, men frykter noe kjedelig.

Ser det spekuleres i at Big Sam har vært på Elland Road - neppe. Tenk bare for hva slags spill Bates gikk igjennom da han overtok. Hemmelige møter i bunkerser eller noe i den dur...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Uansett blir det ikke verre enn det har vært.

Ser ikke noe gæærnt i at en ung "unproven" kan ta over. Speed f.eks har et vell av erfaring, samme kan jo sies om Gary Mac.

Så lenge Souness, Bassett og Wise ikke er med båten videre, ser jeg lyst på fremtiden.

Sheridan

Quote from: HåvardK on January 29, 2008, 11:53:58
Bates utelater Basset fra jobben i en uttalelse nå i dag, hvilket i hvert fall er en lettelse.

Ja....pust ut  ::) :)

Hadde vært morro om det ble Shez  :)

Promotion 2010

Quote from: auren on January 29, 2008, 11:15:41
Boothroyd har vel ikke vist noe særlig som manager foruten opprykkssesongen. De fikk bank i fjorårets PL og etter en god sesongstart 2007/2008 har de nå ramlet sammen som et korthus.
auren

Nedtur..... Da er han vel snart klar for oss! Adie er nok nå på telefonen med vetaranen. han er i ferd med å bli overtalt til å kupp sjefsstolen i Leeds med hjelp fra Norge.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sterkt i mot! De nevnte herrer er hyggelige side-kicks på radioen, men de har absolutt nada oppdatert erfaring med manageryrket. Det er mange gode ting vi kunne arvet fra deres generasjon, men selve fotballspillet har utviklet så enormt siden da at deres kompetanse forlengst er avlegs. Og hvem tror at disse avtvinger respekt fra dagens spillerstall? Dagens 25-åringer vet knapt hvem disse gutta er! La de forbli legender som vi gamliser kan kose oss med, enten på pub'en eller på foran radioen, ikke utsett dem for noe de ikke vil være i stand til å håndtere!

flynn

jarle

Jeg er i Monaco... har ikke sett hverken Bates eller McAllister...

Men i natt hadde jeg en syk drøm om Gary Speed... desverre var han ikke keen på jobben...

Har sansen for Mc... tror faktisk på at gode spillere blir gode managere.
Fordel om du kan det du driver med ikke sant...

Og Mc var unik... latterlig god!!! Hans frispark er legendariske... drivende kraft!

Signer denne mannen!!!
Og la champisen flyte i Monaco i natt!!!

fmtj

Quote from: flynn on January 29, 2008, 12:06:14

Sterkt i mot! De nevnte herrer er hyggelige side-kicks på radioen, men de har absolutt nada oppdatert erfaring med manageryrket. Det er mange gode ting vi kunne arvet fra deres generasjon, men selve fotballspillet har utviklet så enormt siden da at deres kompetanse forlengst er avlegs. Og hvem tror at disse avtvinger respekt fra dagens spillerstall? Dagens 25-åringer vet knapt hvem disse gutta er! La de forbli legender som vi gamliser kan kose oss med, enten på pub'en eller på foran radioen, ikke utsett dem for noe de ikke vil være i stand til å håndtere!

flynn

Ja, den løsningen er helt på jordet etter mitt syn! Skal klubben ha ambisjoner om opprykk så må det en erfaren mann på plass. Ikke nødvendigvis en av de hotte navnene tenker jeg, men en grundig seriøs fyr som vet hva L1 og CCC handler om. Selvsagt er Coleman og Allardyce spennende navn og for et kupp det ville ha vært, men er redd det er urealistisk. Ønsker en med hjerte for klubben ihvertfall!!!
Yeboahs vitne

RoarG

Er redd d'herrer Hunter & Lorimer hadde fått Leeds ned i L2 på nada time. De har vel ikke særlig erfaring fra manageryrket heller? Får vi ikke Big Sam, så hent en durkdreven italiener, spanjol, nederlender, eller hva med The Special One?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

Quote from: jarle on January 29, 2008, 12:10:53

Ingen av de liker å sitte ved roulettbordet!!! ;D
Yeboahs vitne

berlin

Jeg fikk plutselig en assosiasjon til den gangen Wilko kom til Leeds.
Han gikk fra Sheff Wed som da var en divisjon over Leeds.
Hva om Warnock har yorkshire-hjemlengsel og bytter fra CP ( og egentlig sitt kjære Sheff U ) til Leeds ( ......og tar med Derry til sommeren, he-he.......)

Ren spekulasjon og svada selvfølgelig, men kunne bare ikke la være å nevne det.

Joe Jordan

McAllister og McLaren er etter det jeg forstår favoritter til jobben hos Sky Bet....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

mari

Er det lov å ombestemme seg ?

Stemte umiddelbart på John Sheridan, men etter en søvnløs natt har jeg fått det for meg at 2 av mindtbane gullgutta fra 1991/92 er løsningen - med hjelp av en annen legende.

Gary Mc Allister som sjef med Gary Speed som spillende assistent. Og med Lucas Radebe som 1. lags trener

Sheridan

pedro

Synes rimelig klart blant spekulantene/bookmakerne at McAllister vil få jobben.
http://www.clubfanzine.com/leeds/showNews.php?id=8179
Leedsomaniac

Sleivind

Quote from: Sheridan on January 29, 2008, 12:53:04
La oss slippe McLaren.

Jepp, en trist og grå mann med en trist og grå fotballfilosofi. Som person er han vel på den andre siden av skalen enn det Wise var. Hadde vært greit å få en som er midt i mellom?

McMidjo

Når Skybet nå setter oddsen så lavt som 1,25 på Gary McAllister, er jeg fristet til å tro at prosessen med å ansette Macca allerede er helt i sluttfasen....  :o

;D

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

GeirO

Er vel rimelig å anta at gamle gode Macca Allister får jobben. YEP sier, basert på oddsen, at han er red hot favourite, og i tillegg har vel ikke Leeds råd til å betale kompensasjon og høy lønn til noen andre. Da står vi igjen med Macca og det kan være et veldig godt valg. La oss håpe......
MOT

RoarG

McLaren? ???. Nei, da vil jeg heller søke selv. Merittene mine fra CM tilsvarer en soleklar stilling som manager ;).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dag

Mulig Macca kan være et godt valg. Men har vel minimal erfaring fra manageryrket. Ønsker meg en proven manager og håper Billy Davies er en kandidat. Bortsett fra et mislykket opphold i PL med Derby, har han levert flere ganger med minimale ressurser.

flynn

Enhver manageransettelse innen helga vil være forhastet! Det virker jo ikke som ny manager har vært en aktuell problemstilling før forrige fredag. Ansettelse av manager burde vært en så møysommelig prosess at det ikke var mulig å få det til på mindre enn en uke i alle fall. Men, jeg blir ikke overrasket om dette er på samme måte som ellers i denne gale bransjen,- man kommer på en fyr som virker aktuell, tar en prat, sender ham et tilbud, og vips,- så var den saken løst  :-\

flynn

Peter7

Quote from: jarle on January 29, 2008, 12:10:53

Men i natt hadde jeg en syk drøm om Gary Speed... desverre var han ikke keen på jobben...

Har sansen for Mc... tror faktisk på at gode spillere blir gode managere.
Fordel om du kan det du driver med ikke sant...

Og Mc var unik... latterlig god!!! Hans frispark er legendariske... drivende kraft!

Signer denne mannen!!!
Og la champisen flyte i Monaco i natt!!!
McAllister som spillende manager - får inn rutine på midtbanen i alle fall  ;D
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

pale

McAllister, ja,ja. Det er slett ikke det verste jeg har hørt.
Synes vel ikke han imponerte som manager i Coventry, og her skal han virkelig få prøvd seg.

Men får han med seg Speed, så ville det vært knall.

Han får ihvertfall fansen på sin side, noe som alltid er en fordel.

4ever arcticwhite

Quote from: midjo on January 29, 2008, 12:57:58
Når Skybet nå setter oddsen så lavt som 1,25 på Gary McAllister, er jeg fristet til å tro at prosessen med å ansette Macca allerede er helt i sluttfasen....  :o

Oddsen er vel 1/25, og det er så vidt jeg vet ikke det samme som 1,25.
Noen som tar det regnestykket på strak arm? Jeg kunne det en gang, men har glemt "formelen"

EDIT:
Det var William Hill som hadde 1/25 ... Sorry
The future's so White I've got to wear shades 8)