Skrevet av Emne: Jeg hater Liverpool  (Lest 159410 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #450 på: Januar 09, 2012, 15:04:48 »
Har L'pool et rasisme-problem? En Oldham-spiller ble rasistisk mobbet av et nek av en L'pool-fan på fredag. Klubben gikk raskt ut i en brannslokkingsuttalese. Koster tydeligvis ikke stort å kritisere en rappkjeftet slyngel på the Kop. Aner vi her etterdønninger av Suarez-saken? Enkelte har nok registrert at klubben, og særlig Dalglish, ganske så innbitt forsvarte Suarez etter Evra-episoden. Det er selvfølgelig prisverdig ikke å hundse sin egen spiller åpent i media, men dette har L'pool taklet svært dårlig. Klubben unnskyldte seg først da Suarez hadde fått karantene, og da ganske halvhjertet. Enkelte L'pool-fans på jobben skylder selvsagt fortsatt på Evra, selv etter at dom har falt. De er tydeligvis så blendet av Suarez's goalgetter-egenskaper, at de ikke ser at de har en løs kanon på dekk. L'pool har jo markedsført seg som en klubb med hjertevarme, men det spørs nå om de ikke lider av "konsernsyken", de også.

Nå kan det vel være greit for oss Leeds fans å ikke kaste stein i glass hus... Hvis man snakker med Engelske leeds supportere som kjenner eller har vært er en del av "hooligans" miljøet så ble jo de dypeste kjernene av supporterene Kalt The Leeds Service crew.... Og det var sett på som vanlig å være rasist ... Dette ble fortalt meg av en fra the service crew i sommer... Når det gjelder Liverpool å suarez saken så synes jeg det virker utrolig at Suarez har blitt dømt av hva som er blitt oppfattet av Evra... Ps: I HATE SCUM ;D

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #451 på: Januar 09, 2012, 20:22:35 »
Har L'pool et rasisme-problem? En Oldham-spiller ble rasistisk mobbet av et nek av en L'pool-fan på fredag. Klubben gikk raskt ut i en brannslokkingsuttalese. Koster tydeligvis ikke stort å kritisere en rappkjeftet slyngel på the Kop. Aner vi her etterdønninger av Suarez-saken? Enkelte har nok registrert at klubben, og særlig Dalglish, ganske så innbitt forsvarte Suarez etter Evra-episoden. Det er selvfølgelig prisverdig ikke å hundse sin egen spiller åpent i media, men dette har L'pool taklet svært dårlig. Klubben unnskyldte seg først da Suarez hadde fått karantene, og da ganske halvhjertet. Enkelte L'pool-fans på jobben skylder selvsagt fortsatt på Evra, selv etter at dom har falt. De er tydeligvis så blendet av Suarez's goalgetter-egenskaper, at de ikke ser at de har en løs kanon på dekk. L'pool har jo markedsført seg som en klubb med hjertevarme, men det spørs nå om de ikke lider av "konsernsyken", de også.

Nå kan det vel være greit for oss Leeds fans å ikke kaste stein i glass hus... Hvis man snakker med Engelske leeds supportere som kjenner eller har vært er en del av "hooligans" miljøet så ble jo de dypeste kjernene av supporterene Kalt The Leeds Service crew.... Og det var sett på som vanlig å være rasist ... Dette ble fortalt meg av en fra the service crew i sommer... Når det gjelder Liverpool å suarez saken så synes jeg det virker utrolig at Suarez har blitt dømt av hva som er blitt oppfattet av Evra... Ps: I HATE SCUM ;D






I denne tråden kaster vi mest mulig stein i glasshus og som tråden sier om LUSERPUL!!!!
Yeboahs vitne

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #452 på: Januar 09, 2012, 21:01:54 »
Har L'pool et rasisme-problem? En Oldham-spiller ble rasistisk mobbet av et nek av en L'pool-fan på fredag. Klubben gikk raskt ut i en brannslokkingsuttalese. Koster tydeligvis ikke stort å kritisere en rappkjeftet slyngel på the Kop. Aner vi her etterdønninger av Suarez-saken? Enkelte har nok registrert at klubben, og særlig Dalglish, ganske så innbitt forsvarte Suarez etter Evra-episoden. Det er selvfølgelig prisverdig ikke å hundse sin egen spiller åpent i media, men dette har L'pool taklet svært dårlig. Klubben unnskyldte seg først da Suarez hadde fått karantene, og da ganske halvhjertet. Enkelte L'pool-fans på jobben skylder selvsagt fortsatt på Evra, selv etter at dom har falt. De er tydeligvis så blendet av Suarez's goalgetter-egenskaper, at de ikke ser at de har en løs kanon på dekk. L'pool har jo markedsført seg som en klubb med hjertevarme, men det spørs nå om de ikke lider av "konsernsyken", de også.
Tja, av en notorisk juksemaker som Suarez kan man vente hva som helst. Har jo en tendens til å bruke kjeftamentet til litt av hvert. Mulig vi har et rasismeproblem også. I så fall må det ryddes nådesløst opp, både blant fans og spillere  (men ingen av våre har vel slike tendenser?). Synes bare det kose-image L'pool prøver å dupere oss andre med er falskt. Jeg elsker heller ikke ManUre, men denne tråden tar for seg L'pool. Om de driter seg ut mot ManUre spiller ingen rolle. De må tas.

Nå kan det vel være greit for oss Leeds fans å ikke kaste stein i glass hus... Hvis man snakker med Engelske leeds supportere som kjenner eller har vært er en del av "hooligans" miljøet så ble jo de dypeste kjernene av supporterene Kalt The Leeds Service crew.... Og det var sett på som vanlig å være rasist ... Dette ble fortalt meg av en fra the service crew i sommer... Når det gjelder Liverpool å suarez saken så synes jeg det virker utrolig at Suarez har blitt dømt av hva som er blitt oppfattet av Evra... Ps: I HATE SCUM ;D
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #453 på: Januar 22, 2012, 10:35:18 »
Ikke mye liv i denne tråden? L'pool tapte som kjent 1-3 mot Bolton samme lørdag som Leeds gruset Ipswich med de samme sifrene.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3318425.ece

Dalglish slakter spillernes innsats. Har vi hørt dette før et sted? Kommentarene ligner til forveksling de vi ser her inne når Leeds t****. Siden det er L'pool det snakk om, er det bare å nyte alt gruffet ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #454 på: Januar 22, 2012, 11:59:10 »
Liker Scum U mindre . Liverpool tapte i går , de tapte i en liga der jeg helst hadde sett at Leeds var nå !  :-X

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #455 på: Januar 22, 2012, 20:09:58 »
Digg at Bolton grusa luserpul- ingen tvil om det. KD var nok en meget sint skotte i går... ;D
Yeboahs vitne

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #456 på: Februar 06, 2012, 22:33:06 »
Suarez setter snart verdensrekord i ekkelhet!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #457 på: Februar 10, 2012, 11:17:25 »
Suarez setter snart verdensrekord i ekkelhet!






Ekkelheten handler veldig mye om drakta han har på seg. Det er en vanskelig situasjon i helga med Scum vs Luserpul, hva i huleste skal man gjøre når to lag man ikke kan fordra møtes.... ???!!! Klage til TV 2 PL.....dra til skogs å bo i gapahuk......begynne å holde med et håndballag.....lese gamle Leedsbøker.....ja, da fant jeg svaret!!!  ;D
Yeboahs vitne

Hallgeir *

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #458 på: Februar 10, 2012, 11:38:41 »
Suarez setter snart verdensrekord i ekkelhet!






Ekkelheten handler veldig mye om drakta han har på seg. Det er en vanskelig situasjon i helga med Scum vs Luserpul, hva i huleste skal man gjøre når to lag man ikke kan fordra møtes.... ???!!! Klage til TV 2 PL.....dra til skogs å bo i gapahuk......begynne å holde med et håndballag.....lese gamle Leedsbøker.....ja, da fant jeg svaret!!!  ;D

Hva med å late som ingen ting? Who cares.... :P
Super Leeds since 1968

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #459 på: Februar 10, 2012, 13:08:50 »
Suarez setter snart verdensrekord i ekkelhet!






Ekkelheten handler veldig mye om drakta han har på seg. Det er en vanskelig situasjon i helga med Scum vs Luserpul, hva i huleste skal man gjøre når to lag man ikke kan fordra møtes.... ???!!! Klage til TV 2 PL.....dra til skogs å bo i gapahuk......begynne å holde med et håndballag.....lese gamle Leedsbøker.....ja, da fant jeg svaret!!!  ;D

Hva med å late som ingen ting? Who cares.... :P





Blir litt kjedelig det også, gøy å rakke ned på disse røde pjokkene som løper rundt der og skal imponere.....blææhhh
Yeboahs vitne

Andersen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #460 på: Februar 10, 2012, 16:01:07 »
Skru av tv, bytt kanal, ut i skog og mark , skitur ? (hvis snø lokalt?)  ;D

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #461 på: Februar 10, 2012, 20:16:16 »
For meg er den perfekte Scum - Luserpul kamp en kamp som ender 0-0, ingen sjanser, masse stygt spill, div. utvisninger, kontroversielle dommeravgjørelser og slagsmål i spillertunnelen. Men tror dere disse kjipe lagene under meg denne gleden noen gang :'(?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fjellhaugen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #462 på: Februar 12, 2012, 08:37:20 »
Barnehage nok en gang fra suarez.

Godt å se de har litt å stri med  ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #463 på: Februar 12, 2012, 12:38:51 »
Ha, ha. Ikke bare Leeds som har svak ledelse for tiden. Dalglish skjønner jo ingenting. Han skal jo beordre Suarez til å ta Evra i hånden. I stedet lar han Suarez få lov til å oppføre seg som en bortskjemt unge. Suarez setter seg selv foran klubben med slik oppførsel. For all del, jeg klager ikke ;D. Suarez er jo et funn for er Luserpul-hater som meg. Fortsett slik, Luis.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Here we go again

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #464 på: Februar 12, 2012, 14:14:11 »
"Heier" på scum to ganger i sesongen, og den ene gangen var i går.  Det gikk veien og når man samtidig får litt utenomsportslig krydder på toppen holder det for meg.

Da glemmer man for en stakket stund hvilken elendighet vår egen klubb er i.

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #465 på: Februar 12, 2012, 14:46:52 »
Syns det er trist å se en legende som Kenny Dalglish bortforklare Luis Suarez' handlinger hver eneste gang. Jeg liker på ingen måte Liverpool, men det er bare trist å se gamle legender falle til slikt (vi er kjent med det, vi?).

Støtte rundt laget er viktig; dette blir bare dumt og pinlig. Som om Redfearn skulle stått og fortalt at vi IKKE tapte i går.
Marching on together!

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #466 på: Februar 13, 2012, 08:43:02 »
Full retrett fra både Dalglish og Suarez. Daglig leder i klubben hadde visst hvisket dem noe i øret.
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3333607.ece
Nå skal de jo ikke møte hverandre flere ganger denne sesongen, så kanskje det roer seg litt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #467 på: Februar 13, 2012, 10:13:52 »
Suarez var en tulling og Evra oppførte seg tåpelig, mye mer ammo til oss som hater disse lagene, takk skal dere ha bege to, dustehuer.... ;D!!
Yeboahs vitne

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #468 på: Februar 14, 2012, 11:23:20 »
Mere moro. Nå er det hovedsponsoren som røsker litt opp i tilstandene på Anfield.

http://www.dagbladet.no/2012/02/13/sport/fotball/premier_league/luis_suarez/patrice_evra/20219616/
 
Dette tullet kommer bare til å fortsette så lenge Loserpul har en spiller som er så evneveik som Suarez. Juksemaker Suarez har jo ellers ikke noe i mot å bruke hendene under kamp.

http://www.youtube.com/watch?v=wn_oYeugGiw

Da må han vel klare å ta en motspiller i hånda også? Håper han får livstidskontrakt på Anfield ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #469 på: Februar 24, 2012, 19:13:36 »
Jaja, her er det noen som har kalt opp datteren etter Liverpools You'll Never Walk Alone - YNWA. Kreativt funnet på! Når kommer lille, store MOT til verden mon tro?  ;D

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10078742


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #470 på: Februar 24, 2012, 19:20:59 »
Jaja, her er det noen som har kalt opp datteren etter Liverpools You'll Never Walk Alone - YNWA. Kreativt funnet på! Når kommer lille, store MOT til verden mon tro?  ;D

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10078742


auren

Er det WALK W-en står for? Jeg var sikker på det var N i stedet for L! ::)
Marching on together!

Here we go again

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #471 på: Februar 24, 2012, 21:37:01 »
Jaja, her er det noen som har kalt opp datteren etter Liverpools You'll Never Walk Alone - YNWA. Kreativt funnet på! Når kommer lille, store MOT til verden mon tro?  ;D

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10078742


auren

Stakkars barn.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #472 på: Februar 27, 2012, 13:04:36 »
Jaja, her er det noen som har kalt opp datteren etter Liverpools You'll Never Walk Alone - YNWA. Kreativt funnet på! Når kommer lille, store MOT til verden mon tro?  ;D

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10078742


auren

Stakkars barn.





Sterkt reduserte muligheter for barnet dessverre......antagelig blir det YAWA; You Always Walk Alone..... 8)
Yeboahs vitne

Andersen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #473 på: Februar 28, 2012, 18:06:15 »
HA - HA .  ;D

Here we go again

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #474 på: Mars 22, 2012, 23:48:52 »
Etter tirsdagens begredelige Leedskamp var det med litt skadefryd jeg fikk med meg at QPR snudde 0-2 til 3-2 i løpet av de siste 14 minuttene av onsdagens kamp hjemme mot Looserpol.

Andersen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #475 på: Mars 24, 2012, 15:44:51 »
Digger det bedre når Scum U. går på ei blemme !  ;D

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #476 på: Mars 24, 2012, 16:35:27 »
De røde sliter fortsatt. 0-1 for Wigan nå. Måtte det bare vare.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #477 på: Mars 24, 2012, 18:09:16 »
Svogeren min kommer til å ha en tung dag i morgen ! Looserpool taper igjen !

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #478 på: Mars 24, 2012, 18:14:30 »
Jepp. L'Pool utlignet, men så kom Wigan sterkt tilbake. Leeds-seier og L'pool-tap samtidig. Bedre kan det ikke bli.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

rd1

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #479 på: Mars 25, 2012, 17:56:17 »
Tror Superleeds vinner serien igjen før looserpool gjør det.. 20 år siden vi vant, 21 siden pul vant?
"Who needs Cantona??"