Skrevet av Emne: Jeg hater Liverpool  (Lest 158171 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #420 på: Februar 01, 2011, 16:04:58 »
Carroll på SMS: - Jeg er knust over å måtte dra

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10013878

Nå kan det være at Carroll slett ikke forteller sannheten, men jeg velger å tro han er ærlig, hehe.

Akk ja, scouserne er vel såpass trange i nøtta at de enten ikke skjønner at gutten elsker sin barndoms by og klubb, eller at de glatt overser det så snart det kommer et intervju med Carroll på Liverpools nettsider.

For der vil det stå: Jeg er lykkelig over å komme til en av verdens beste og mest berømte klubber,
og håper å bidra til å vinne trofeer. bla bla bla.....

hoho.... ;D

Også må vi ikke glemme at han ikke er helt tam  ::)

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10013839

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #421 på: Februar 01, 2011, 16:22:58 »
Carroll på SMS: - Jeg er knust over å måtte dra

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10013878

Nå kan det være at Carroll slett ikke forteller sannheten, men jeg velger å tro han er ærlig, hehe.

Akk ja, scouserne er vel såpass trange i nøtta at de enten ikke skjønner at gutten elsker sin barndoms by og klubb, eller at de glatt overser det så snart det kommer et intervju med Carroll på Liverpools nettsider.

For der vil det stå: Jeg er lykkelig over å komme til en av verdens beste og mest berømte klubber,
og håper å bidra til å vinne trofeer. bla bla bla.....

hoho.... ;D

Også må vi ikke glemme at han ikke er helt tam  ::)

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10013839

Tam nei? Så langt derifra. Såvidt jeg vet skal han bo på hybel hos Jamie Carragher. Han skal vistnok ha fått med seg noen kosedyr fra Gateshead/Newcastle også, for å bøte på hjemlengsel.  :D

Per Arne

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #422 på: Februar 01, 2011, 19:33:23 »
altid gøy å sjå klubbar kjøpar seg trofè. :-\ :-\ :-\

Merkelige greier. Vi hyler og roper om spillerkjøp: "Kjøp, Bates, kjøp!!"

Han kjøper ikke en dritt. Istedet låner han litt rask her, en reservekeeper der. En sjelden gang har han flaks, og får lånt litt kvalitet.

Og vi hyler og roper. På spillerkjøp. For å vinne noe. Opprykk.

Og så ser vi at andre klubber kjøper. De satser. Mens vi ser på. Og kaller dem "kjøpeklubber". Og kommer med uttalelser som dette.

Blir ikke det bare fjollete og patetisk?

 ;)

Rolig nå jenta mi. det er vel forskjell på å kjøpe inn eit par kvaliteter enn å kjøpe eit helt nytt lag i underkant av 2 sessonger???

Eneste grunnen til at vi ikke har kjøpt et helt nytt lag i løpet av et par sesonger er at evnen/viljen til å bruke penger er totalt fraværende.

Men det er klart; jeg er selvsagt også misunnelig på klubbene som kan hamstre ivei. Likevel synes jeg omtaler som "kjøpelag" bare blir barnslige og fjollete. Jeg skulle mer enn gjerne ønske at Leeds kunne kjøpe verdens beste førsteellever. Selvsagt.

Forøvrig, jeg blir aldri "jenta" di. For slike henvendelser burde du heller prøve f.eks gaysir eller andre nettsteder beregnet på denslags virksomhet.

 ;)

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #423 på: Februar 01, 2011, 19:52:25 »
altid gøy å sjå klubbar kjøpar seg trofè. :-\ :-\ :-\

Merkelige greier. Vi hyler og roper om spillerkjøp: "Kjøp, Bates, kjøp!!"

Han kjøper ikke en dritt. Istedet låner han litt rask her, en reservekeeper der. En sjelden gang har han flaks, og får lånt litt kvalitet.

Og vi hyler og roper. På spillerkjøp. For å vinne noe. Opprykk.

Og så ser vi at andre klubber kjøper. De satser. Mens vi ser på. Og kaller dem "kjøpeklubber". Og kommer med uttalelser som dette.

Blir ikke det bare fjollete og patetisk?

 ;)

Rolig nå jenta mi. det er vel forskjell på å kjøpe inn eit par kvaliteter enn å kjøpe eit helt nytt lag i underkant av 2 sessonger???

Eneste grunnen til at vi ikke har kjøpt et helt nytt lag i løpet av et par sesonger er at evnen/viljen til å bruke penger er totalt fraværende.

Men det er klart; jeg er selvsagt også misunnelig på klubbene som kan hamstre ivei. Likevel synes jeg omtaler som "kjøpelag" bare blir barnslige og fjollete. Jeg skulle mer enn gjerne ønske at Leeds kunne kjøpe verdens beste førsteellever. Selvsagt.

Forøvrig, jeg blir aldri "jenta" di. For slike henvendelser burde du heller prøve f.eks gaysir eller andre nettsteder beregnet på denslags virksomhet.

 ;)


Selve uttrykket "kjøpelag" er absolutt slitt, eller utbrukt, barnslig eller whatever....

Men det går ikke an å skjære alle over en kam, Per i Hagen!  Noen av de som uttykker antipati mot
den vanvittige pengebruken i engelsk/europeisk toppfotball har faktisk et gjennomtenkt verdigrunnlag for  
dette med "kjøpelag". Nå er det mulig at "de" bruker andre uttrykk enn "kjøpelag", men de mener i bunn og grunn det samme.

En av "de" er undertegnede + en hel haug med andre besserwissere i samme kategori som meg,
bl.a de tafatte UEFA-pampene.  ;D
« Siste redigering: Februar 01, 2011, 21:41:46 av berlin »

newsome

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #424 på: Februar 06, 2011, 16:28:49 »
Er vanligvis snill og grei,men et Torres hattrick idag hadde vært gøy.

Og en drøm for engelske tabloid aviser!

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #425 på: Februar 06, 2011, 18:53:45 »
Jeg hater Liverpool....

newsome

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #426 på: Februar 06, 2011, 20:26:11 »
Jeg hater Liverpool....
Vi er TO!!!!!!!!!!!!!!

Here we go again

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #427 på: Februar 06, 2011, 20:44:08 »
Jeg hater Liverpool....
Vi er TO!!!!!!!!!!!!!!
Ikke alltid jeg er enig med sistnevnte her, men vi er TRE!!!!!!!! ;)

bwirum

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #428 på: Februar 07, 2011, 13:22:53 »
Hvis L'pool fortsetter i samme spor fremover, så kan det dessverre hende at de kan gi Spurs og Chelsea kamp om den siste CL-plassen.

Kan ikke si jeg liker det.

Ikke i det hele tatt.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #429 på: Februar 15, 2011, 14:05:13 »
Hvis L'pool fortsetter i samme spor fremover, så kan det dessverre hende at de kan gi Spurs og Chelsea kamp om den siste CL-plassen.

Kan ikke si jeg liker det.

Ikke i det hele tatt.









.....og så kom Wigan på besøk... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Yeboahs vitne

Jebediah

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #430 på: Februar 21, 2011, 08:49:43 »
Dette Liverpool hate det ser ut til at Norske supportere har. Er etter min efaring et hat som går en vei



fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #431 på: Februar 21, 2011, 12:02:34 »
Dette Liverpool hate det ser ut til at Norske supportere har. Er etter min efaring et hat som går en vei







...og poenget ditt var...??????
Yeboahs vitne

testo

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #432 på: Februar 21, 2011, 13:07:28 »
Dette Liverpool hate det ser ut til at Norske supportere har. Er etter min efaring et hat som går en vei







...og poenget ditt var...??????
kunnskapene fmtj, kunnskapene  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #433 på: Februar 21, 2011, 13:43:30 »
Dette Liverpool hate det ser ut til at Norske supportere har. Er etter min efaring et hat som går en vei







...og poenget ditt var...??????
kunnskapene fmtj, kunnskapene  :D






 :)
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #434 på: April 04, 2011, 13:16:05 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united

Dette gjør meg forbannet altså!!! Logger meg inn på YEP for lese nyheter om vårt kjære Leeds United og i margen reklameres det for Looserpul drakter!!!!!! Usmakelig og latterlig er det >:(


Når det er sagt bøter det mye på irritasjonen at de tapte mot WBA i helgen.... ;D
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #435 på: August 24, 2011, 13:23:01 »
http://www.youtube.com/watch?v=-rcXdZpdJ6I&NR=1




...og det er vi ikke alene om, nyt Duncan Fergusons fine sleng av Paul Ince!!!   :D
Yeboahs vitne

Here we go again

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #436 på: September 18, 2011, 19:12:59 »
Sesongen startet litt dårlig for Looserpool, men i de to siste kampene ser det ut som de har funnet tilbake til formen fra de senere årene. ;D

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #437 på: September 19, 2011, 09:36:29 »
Sesongen startet litt dårlig for Looserpool, men i de to siste kampene ser det ut som de har funnet tilbake til formen fra de senere årene. ;D





Virkelig god underholdning Spurs vs Looserpool i helgen.... ;D!! Kattens leik med musa!!!
Yeboahs vitne

oyvharal

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #438 på: September 21, 2011, 19:04:16 »
Håper looserpool mørner Brighton i kveld.  ::) Men de må selvfølgelig tape.  ;D

oyvharal

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #439 på: November 19, 2011, 12:46:32 »
I portrett intervju i Fædrelandsvennen idag får Jesper Mathisen (Start) åtte kjappe spm. Et av spm: Jeg kan ikke fordra? Svar: Liverpool  ;D
Det er mye godt med Jesper!  :D
« Siste redigering: November 19, 2011, 21:40:45 av oyvharal »

h.b

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #440 på: November 19, 2011, 17:14:39 »
Liverpool by er faktisk en fin by det  ;) ;) ;) ;)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #441 på: November 21, 2011, 11:42:41 »
Liverpool hater jeg.......og byen kan være så fin den bare vil, h.b. Laget er det vi hater!!! Byen er bare byen og det skulle ikke forundre meg om det finnes en og annen hyggelig person der også..... :o!! Det er definitivt ikke Craig Bellamy!!
Yeboahs vitne

h.b

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #442 på: November 22, 2011, 09:06:49 »
Egentlig hater jeg ingen andre lag. Kan ikke fordra er mer det rette ordet. Hater ikke Manu. Men er utolig misunnelig på hva de har oppnådd. Men jeg kan ikke fordra dem. Det samme med Liverpool. Tror det hele koker ned til at fansen hater lag som har fler titler enn Leeds. Og da er vi inne på misunnelse.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #443 på: November 22, 2011, 13:07:27 »
Skal for en gangs skyld gi deg rett, å hate noe koster, og det gidder jeg ikke når det gjelder Luserpul....kan ikke fordra er et rett og bedre uttrykk. Og, ja det handler mye om titler etc. Luserpul snøt oss for seiere en del ganger og var ufordragelig gode i mange år,...og scum....ja, det er bare å se de siste årene det!!!
Yeboahs vitne

Masinga

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #444 på: Desember 30, 2011, 14:14:55 »
Thatcher-regjeringen vurderte å legge ned Liverpool i 1981. Hvorfor fullførte ikke jernladyen sine planer?

http://www.dagbladet.no/2011/12/30/nyheter/utenriks/liverpool/storbritannia/margaret_thatcher/19603749/
Masinga, medl.nr. 1250

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #445 på: Desember 30, 2011, 17:07:07 »
Thatcher-regjeringen vurderte å legge ned Liverpool i 1981. Hvorfor fullførte ikke jernladyen sine planer?

http://www.dagbladet.no/2011/12/30/nyheter/utenriks/liverpool/storbritannia/margaret_thatcher/19603749/

Det var noen lure scousere som tok en liten telefon til Argentina. Da fikk hun ut machotilbøyelighetene i Syd-Atlanteren i stedet, og L'pool ble evig glemt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #446 på: Januar 04, 2012, 13:52:26 »
1-0 keepertabbe, 2-0 YaYa med fantastisk heading og 3-0 ved Leedsynglingen æhh tidligere yngling da!!! Uansett hva en sier om Manchester City, kjøpelag og alt det dærre der, det er lett å like dem når de rundspiller Luserpool.... ;D
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #447 på: Januar 04, 2012, 14:13:09 »
1-0 keepertabbe, 2-0 YaYa med fantastisk heading og 3-0 ved Leedsynglingen æhh tidligere yngling da!!! Uansett hva en sier om Manchester City, kjøpelag og alt det dærre der, det er lett å like dem når de rundspiller Luserpool.... ;D

Pool er et kjøpelag de også, bortsett fra at de har gitt mange, mange millioner for dårlige spillere, i motsetning til (de fleste på) City.
Marching on together!

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #448 på: Januar 09, 2012, 12:04:46 »
Har L'pool et rasisme-problem? En Oldham-spiller ble rasistisk mobbet av et nek av en L'pool-fan på fredag. Klubben gikk raskt ut i en brannslokkingsuttalese. Koster tydeligvis ikke stort å kritisere en rappkjeftet slyngel på the Kop. Aner vi her etterdønninger av Suarez-saken? Enkelte har nok registrert at klubben, og særlig Dalglish, ganske så innbitt forsvarte Suarez etter Evra-episoden. Det er selvfølgelig prisverdig ikke å hundse sin egen spiller åpent i media, men dette har L'pool taklet svært dårlig. Klubben unnskyldte seg først da Suarez hadde fått karantene, og da ganske halvhjertet. Enkelte L'pool-fans på jobben skylder selvsagt fortsatt på Evra, selv etter at dom har falt. De er tydeligvis så blendet av Suarez's goalgetter-egenskaper, at de ikke ser at de har en løs kanon på dekk. L'pool har jo markedsført seg som en klubb med hjertevarme, men det spørs nå om de ikke lider av "konsernsyken", de også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #449 på: Januar 09, 2012, 13:54:57 »
Har L'pool et rasisme-problem? En Oldham-spiller ble rasistisk mobbet av et nek av en L'pool-fan på fredag. Klubben gikk raskt ut i en brannslokkingsuttalese. Koster tydeligvis ikke stort å kritisere en rappkjeftet slyngel på the Kop. Aner vi her etterdønninger av Suarez-saken? Enkelte har nok registrert at klubben, og særlig Dalglish, ganske så innbitt forsvarte Suarez etter Evra-episoden. Det er selvfølgelig prisverdig ikke å hundse sin egen spiller åpent i media, men dette har L'pool taklet svært dårlig. Klubben unnskyldte seg først da Suarez hadde fått karantene, og da ganske halvhjertet. Enkelte L'pool-fans på jobben skylder selvsagt fortsatt på Evra, selv etter at dom har falt. De er tydeligvis så blendet av Suarez's goalgetter-egenskaper, at de ikke ser at de har en løs kanon på dekk. L'pool har jo markedsført seg som en klubb med hjertevarme, men det spørs nå om de ikke lider av "konsernsyken", de også.





Goalgetteregenskaper..... ::)..... ???..... ;D ;D ;D ;D ;D han er i så måte perfekt for oss som ikke "har så mye til overs for" ( ;D ) luserpul......han skyter jo ikke bedre enn en løs kanon på dekk...!! har selv snakka med luserpul folk som mener at han dømmes bare på det Evra har sagt og at ingen andre har overhørt dette. Jeg vet ikke hva som er rett.
Yeboahs vitne