Skrevet av Emne: Jeg hater Liverpool  (Lest 159429 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ollan

Sv: Re: Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #480 på: Mars 25, 2012, 21:58:50 »
Tror Superleeds vinner serien igjen før looserpool gjør det.. 20 år siden vi vant, 21 siden pul vant?
;D;D;D

ollan
Ollan

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #481 på: Mars 28, 2012, 11:37:58 »
Stod i køen på Stansted mandag og bak meg noen meget deppa Luserpul fans som hadde vært og sett Wigan.....eller nei, Luserpul skulle de egentlig se, men Wigan ble for sterke gitt......mooaahahahahahahaha!!!!!!!!!!   ;D
Yeboahs vitne

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #482 på: Mars 28, 2012, 23:17:17 »

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #483 på: Mars 29, 2012, 10:46:00 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3365679.ece


Artig lesning!



Sitat fra artikelen og noen kommentarer til forfatteren;
"Jeg ser spillere med tvilsom moral, jeg ser fans som forveksler støtte med fanatisme, jeg ser en klubb som dyrker og forsvarer juks og jeg ser en klubb hvor rasisme gjøres irrelevant i forhold til resultater og markedsverdi på spillerne der.
 
Og vet du hva? Jeg tror jeg har sett nok Liverpool nå. Det er på tide å ta en pause. Jeg kommer tilbake når Luis Suarez har dratt."



Hvorfor i all verden vende tilbake til luserpul....??? Og apropos kommentaren der fansen sang selv på 0-3, vi snakker Championsleague finale her mann!!! Marching on together er sunget på de fleste av Englands løkker og minste fotballbaner av tusenvis av hvite fans!! Glem hele saken- fansa våre har dere røde ikke nubbsjanse mot!! MOT!!!!
 
Yeboahs vitne

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #484 på: Mars 29, 2012, 10:59:26 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3365679.ece


Artig lesning!



Sitat fra artikelen og noen kommentarer til forfatteren;
"Jeg ser spillere med tvilsom moral, jeg ser fans som forveksler støtte med fanatisme, jeg ser en klubb som dyrker og forsvarer juks og jeg ser en klubb hvor rasisme gjøres irrelevant i forhold til resultater og markedsverdi på spillerne der.
 
Og vet du hva? Jeg tror jeg har sett nok Liverpool nå. Det er på tide å ta en pause. Jeg kommer tilbake når Luis Suarez har dratt."



Hvorfor i all verden vende tilbake til luserpul....??? Og apropos kommentaren der fansen sang selv på 0-3, vi snakker Championsleague finale her mann!!! Marching on together er sunget på de fleste av Englands løkker og minste fotballbaner av tusenvis av hvite fans!! Glem hele saken- fansa våre har dere røde ikke nubbsjanse mot!! MOT!!!!
 

Er du fan av et lag, så er du fan. Hvis ikke er man ikke fan. Det gjelder også lag vi ikke liker.

Får vel legge til at min oppvekst og alder gjør at Liverpool ble laget jeg misliker høyest, over Man U, Chelsea etc.
Det er fordi jeg er norsk og oppfostret med tippekamper. Hadde jeg vokst opp i Yorkshire så hadde sikkert Man U vært det laget jeg ville mislikt mest.

Tror faktisk Liverpools gradvise fall fra toppen, vil gjøre de ekte Liverpool-supporterne mer "spiselige" når det går opp for de at kan bære sin drakt i stolthet selv om de havner et godt stykke ned på tabellen....år etter år etter år.

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #485 på: Mars 29, 2012, 12:35:40 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3365679.ece


Artig lesning!
Hva skal man med L'pool-hatere når egne fans har fått nok? Jeg må si jeg aldri forsto hensikten med å tilbakekalle KD fra Skyggenes Dal som manager i L'pool. Lite fremtidsrettet, for å si det mildt. Hans talentløse håndtering av Suarez-saken, burde ha vært grunn nok til å løse han fra kontrakten. Hvem blir det neste vi får se som L'pool-manager? Iain Dowie?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #486 på: Mars 30, 2012, 14:05:54 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3365679.ece


Artig lesning!



Sitat fra artikelen og noen kommentarer til forfatteren;
"Jeg ser spillere med tvilsom moral, jeg ser fans som forveksler støtte med fanatisme, jeg ser en klubb som dyrker og forsvarer juks og jeg ser en klubb hvor rasisme gjøres irrelevant i forhold til resultater og markedsverdi på spillerne der.
 
Og vet du hva? Jeg tror jeg har sett nok Liverpool nå. Det er på tide å ta en pause. Jeg kommer tilbake når Luis Suarez har dratt."



Hvorfor i all verden vende tilbake til luserpul....??? Og apropos kommentaren der fansen sang selv på 0-3, vi snakker Championsleague finale her mann!!! Marching on together er sunget på de fleste av Englands løkker og minste fotballbaner av tusenvis av hvite fans!! Glem hele saken- fansa våre har dere røde ikke nubbsjanse mot!! MOT!!!!
 

Er du fan av et lag, så er du fan. Hvis ikke er man ikke fan. Det gjelder også lag vi ikke liker.

Får vel legge til at min oppvekst og alder gjør at Liverpool ble laget jeg misliker høyest, over Man U, Chelsea etc.
Det er fordi jeg er norsk og oppfostret med tippekamper. Hadde jeg vokst opp i Yorkshire så hadde sikkert Man U vært det laget jeg ville mislikt mest.

Tror faktisk Liverpools gradvise fall fra toppen, vil gjøre de ekte Liverpool-supporterne mer "spiselige" når det går opp for de at kan bære sin drakt i stolthet selv om de havner et godt stykke ned på tabellen....år etter år etter år.





Her er det en som tar en pause fra å være fan og så skryter av de jublet selv om de lå under i en europacupfinale. Imponerer ikke nevneverdig. Så til epoken man levde i- ja det innebar luserpul hat over andre lag. Blant annet fordi de var så inn i ...... vanskelige å slå!  :-[
Yeboahs vitne

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #487 på: Mars 30, 2012, 15:30:06 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3365679.ece


Artig lesning!



Sitat fra artikelen og noen kommentarer til forfatteren;
"Jeg ser spillere med tvilsom moral, jeg ser fans som forveksler støtte med fanatisme, jeg ser en klubb som dyrker og forsvarer juks og jeg ser en klubb hvor rasisme gjøres irrelevant i forhold til resultater og markedsverdi på spillerne der.
 
Og vet du hva? Jeg tror jeg har sett nok Liverpool nå. Det er på tide å ta en pause. Jeg kommer tilbake når Luis Suarez har dratt."



Hvorfor i all verden vende tilbake til luserpul....??? Og apropos kommentaren der fansen sang selv på 0-3, vi snakker Championsleague finale her mann!!! Marching on together er sunget på de fleste av Englands løkker og minste fotballbaner av tusenvis av hvite fans!! Glem hele saken- fansa våre har dere røde ikke nubbsjanse mot!! MOT!!!!
 

Er du fan av et lag, så er du fan. Hvis ikke er man ikke fan. Det gjelder også lag vi ikke liker.

Får vel legge til at min oppvekst og alder gjør at Liverpool ble laget jeg misliker høyest, over Man U, Chelsea etc.
Det er fordi jeg er norsk og oppfostret med tippekamper. Hadde jeg vokst opp i Yorkshire så hadde sikkert Man U vært det laget jeg ville mislikt mest.

Tror faktisk Liverpools gradvise fall fra toppen, vil gjøre de ekte Liverpool-supporterne mer "spiselige" når det går opp for de at kan bære sin drakt i stolthet selv om de havner et godt stykke ned på tabellen....år etter år etter år.





Her er det en som tar en pause fra å være fan og så skryter av de jublet selv om de lå under i en europacupfinale. Imponerer ikke nevneverdig. Så til epoken man levde i- ja det innebar luserpul hat over andre lag. Blant annet fordi de var så inn i ...... vanskelige å slå!  :-[

Skal ikke forsvare en Liverpool-fan i det vide og det breie, og dette er dessuten kun min tolkning:
Han tar nok ingen særlig pause, ikke mer pause enn det flere ti-talls (hundrevis?) av ekte-leeds fans her på forumet sier de vil ta - når frustrasjonen er på sitt værste. 

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #488 på: Mars 30, 2012, 16:33:00 »
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3365679.ece


Artig lesning!



Sitat fra artikelen og noen kommentarer til forfatteren;
"Jeg ser spillere med tvilsom moral, jeg ser fans som forveksler støtte med fanatisme, jeg ser en klubb som dyrker og forsvarer juks og jeg ser en klubb hvor rasisme gjøres irrelevant i forhold til resultater og markedsverdi på spillerne der.
 
Og vet du hva? Jeg tror jeg har sett nok Liverpool nå. Det er på tide å ta en pause. Jeg kommer tilbake når Luis Suarez har dratt."



Hvorfor i all verden vende tilbake til luserpul....??? Og apropos kommentaren der fansen sang selv på 0-3, vi snakker Championsleague finale her mann!!! Marching on together er sunget på de fleste av Englands løkker og minste fotballbaner av tusenvis av hvite fans!! Glem hele saken- fansa våre har dere røde ikke nubbsjanse mot!! MOT!!!!
 

Er du fan av et lag, så er du fan. Hvis ikke er man ikke fan. Det gjelder også lag vi ikke liker.

Får vel legge til at min oppvekst og alder gjør at Liverpool ble laget jeg misliker høyest, over Man U, Chelsea etc.
Det er fordi jeg er norsk og oppfostret med tippekamper. Hadde jeg vokst opp i Yorkshire så hadde sikkert Man U vært det laget jeg ville mislikt mest.

Tror faktisk Liverpools gradvise fall fra toppen, vil gjøre de ekte Liverpool-supporterne mer "spiselige" når det går opp for de at kan bære sin drakt i stolthet selv om de havner et godt stykke ned på tabellen....år etter år etter år.





Her er det en som tar en pause fra å være fan og så skryter av de jublet selv om de lå under i en europacupfinale. Imponerer ikke nevneverdig. Så til epoken man levde i- ja det innebar luserpul hat over andre lag. Blant annet fordi de var så inn i ...... vanskelige å slå!  :-[

Skal ikke forsvare en Liverpool-fan i det vide og det breie, og dette er dessuten kun min tolkning:
Han tar nok ingen særlig pause, ikke mer pause enn det flere ti-talls (hundrevis?) av ekte-leeds fans her på forumet sier de vil ta - når frustrasjonen er på sitt værste. 

Tviler på at han tar en pause. Det er bare hans måte å si i fra på at han er f***** med visse nedbrytende tendenser i egen klubb. Skjønner ikke L'pool fans det?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #489 på: April 01, 2012, 16:12:47 »
Liverpool er blitt en middelhavsfarer. Ligger under med 2 mål borte mot Newcastle.
11 vunnet 9 uavgjort 11 tap er fasiten så langt. Må innrømme at jeg godter meg litt.  :D

fjellhaugen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #490 på: April 03, 2012, 14:47:11 »
begynner å like liverpool litt jeg  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Jon R

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #491 på: April 03, 2012, 20:13:46 »
Vår nye favorittvenn "King Kenny" gjør utvilsomt en strålende jobb med de røde. Gi mannen en livstidkontrakt!  ;D
Jon R.

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #492 på: April 03, 2012, 20:20:31 »
Jeg har en (god) følelse av at Liverpool nå inntar "Everton og Aston Villa land".
"Stor"klubber som vil og vil og vil, men får det ikke til.  ;D

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #493 på: April 12, 2012, 11:19:22 »
Jeg har en (god) følelse av at Liverpool nå inntar "Everton og Aston Villa land"."Stor"klubber som vil og vil og vil, men får det ikke til.  ;D




Ja, men det er forsåvidt et land der det er greit å være i forhold til "Peterborough og Bristol City land"....... ::)Uansett....jeg bryr meg katta om luserpul!!!
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Re: Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #494 på: April 12, 2012, 12:52:19 »
Jeg har en (god) følelse av at Liverpool nå inntar "Everton og Aston Villa land"."Stor"klubber som vil og vil og vil, men får det ikke til.  ;D




Ja, men det er forsåvidt et land der det er greit å være i forhold til "Peterborough og Bristol City land"....... ::)Uansett....jeg bryr meg katta om luserpul!!!

Ja, likegyldigheten tydeliggjør du jo spesielt godt ved den stavemåten der. :D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
- Leif Olav

rd1

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #495 på: April 14, 2012, 10:05:36 »
Leeds United - Looserpool: 4-3, 4*Viduka 8) glorios days!!
"Who needs Cantona??"

Håvard

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #496 på: April 14, 2012, 22:13:19 »
Hvorfor hate ett lag som ikke betyr allverden selv i engelsk målestokk pr dags dato ?

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #497 på: April 14, 2012, 23:48:47 »
Jeg har en (god) følelse av at Liverpool nå inntar "Everton og Aston Villa land".
"Stor"klubber som vil og vil og vil, men får det ikke til.  ;D

Everton vil og vil, men får det bare halvveis til.

Hadde de prestert like godt før jul, som de gjør etter hvert år, hadde de vunnet ligaen! :)
Marching on together!

fjellhaugen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #498 på: April 15, 2012, 11:06:00 »
da får man bare satse på at chelski eller team arry tar seg av liverpool i finalen  :-*
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #499 på: April 16, 2012, 13:08:59 »
Hvorfor hate ett lag som ikke betyr allverden selv i engelsk målestokk pr dags dato ?






Hallooooooo????? Nok av grunner, nok av grunner i massevis!!!
Yeboahs vitne

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #500 på: April 16, 2012, 18:10:55 »
Hvorfor hate ett lag som ikke betyr allverden selv i engelsk målestokk pr dags dato ?


Det er et godt spørsmål, som er blitt stilt mange ganger på forumet, ikke bare i denne tråden.

Dersom jeg hadde vært født rundt 1980 eller senere, hadde jeg vært like forundret som deg, Håvård.
Jeg har ingen anelse om din alder.

For de som er født på 1960-tallet, er det veldig naturlig at man "hater" Liverpool, og ikke Man Utd.
Det er også fullt mulig å ikke mislike noe lag spesielt, mener nå jeg, alt etter hvem du er som person, og når du ble Leeds-supportere og de første årene etter det.

Jeg vet at mange av de mest fremtredende forumskribentene er 60-talls gutter, og tro meg,
vi ble hånet på mandags morgen av Liverpool-supporterne. Jepp, det var sårende å se Jordan, McQueen og Arthur Graham signere for Man Utd, men nærmiljøet vårt styrte følelsene i sterkere grad den gang, enn hva f.eks media gjør i dag, og det var Scouser-gutta som skubba, erta og mobba i skolegården.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #501 på: April 17, 2012, 10:27:04 »
For de som er født på 1960-tallet, er det veldig naturlig at man "hater" Liverpool, og ikke Man Utd



Forholdsvis korrekt, bortsett fra at det er fullt mulig også å hate/sterkt mislike scum!! Følelser i massevis, men vi 60- talls folk har nok en hang til å direkte hate luserpul ja.

Og jeg er veldig enig i at det er fullt mulig ikke å mislike lag, faktisk er det fullt mulig å ikke bry seg om lag i det hele tatt, bortsett fra hvis de skulle finne på å slå vårt kjære Leeds United da. Da vekker det følelser selvsagt og det laget mislikes inntil vi har fått vår hevn....og da er det spesielt i dag fort gjort å tenke på Blacksheep...ne, Blackpool mener jeg! Vi trenger et bra resultat i denne kampen.
Yeboahs vitne

fjellhaugen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #502 på: April 17, 2012, 11:51:57 »
jeg er født i 1979 og klarer helt fint å mislike rimelig sterkt både scum og laget i trådtittelen.

for meg er det nok mer det at alle følger strømmen og holder med de som vinner (scum supporterne) en egne meninger om spillet. skulle jeg valgt lag i dag hadde det uten tvil vært arsenal med deres unge angripende mannskap og flotte om noe naive fotball. men nei. usikkeheten i 80% av folk sier at vi holder med scum slik kompisen gjør.  :-[

hva det andre laget angår er det mer den blærete holdningen som har vokst frem de siste årene hvor det har gått til hæl..... med oss som plager litt.
ennå blir jeg kvalm når jeg tenker på en viss CL finale mot milan.

der hvor scum supporterne faktisk sier de savner oppgjørene mot leeds kommer alltid en liverpool suppurter dragende med en sekk dritt om all slags viss vass.
av og til lar jeg de drive på en stund til de er høyt nok oppe, for så å spørre når de vant ligaen sist.



åja. vi vant visst etter dem  ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #503 på: April 18, 2012, 14:37:22 »
 ;D
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #504 på: April 23, 2012, 10:34:59 »
Vil bare sende en stor takk til WBA og Roy!!! Herlig!!! Liverpool har vunnet 5 av 17 hjemme på "you will always walk alone" stadium!!

 :D Koser meg!!
Yeboahs vitne

RoarG

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #505 på: April 26, 2012, 08:25:02 »
Hva er det med L'pool og lag som begynner med W?
Wolves (H) 2-1 :(
WBA (A) 0-2 ;D
Wigan (A) 0-0 :)
Wolves (A) 0-3 ;D ;D
Wigan (H) 1-2 ;D ;D
WBA (H) 0-1 ;D

Synd at Wolves går ned. Får håpe at WHam tar den tredje opprykksplassen. De har fortjent å rykke opp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #506 på: April 27, 2012, 14:44:05 »
Hva er det med L'pool og lag som begynner med W?Wolves (H) 2-1 :(
WBA (A) 0-2 ;D
Wigan (A) 0-0 :)
Wolves (A) 0-3 ;D ;D
Wigan (H) 1-2 ;D ;D
WBA (H) 0-1 ;D

Synd at Wolves går ned. Får håpe at WHam tar den tredje opprykksplassen. De har fortjent å rykke opp.





Wet ikke men måtte det Ware ut i all evighet.... ;D
Yeboahs vitne

rd1

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #507 på: Mai 02, 2012, 18:07:02 »
You Willy always walk alone and never Get a job:)
"Who needs Cantona??"

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #508 på: Mai 04, 2012, 11:16:44 »
Your Willy will allWays be alone....
Yeboahs vitne

Ian Baird

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #509 på: Mai 04, 2012, 19:18:06 »
Fin tråd dette.
Noen som har forslag på hva YNWA egentlig står for?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.