Skrevet av Emne: Jeg hater Liverpool  (Lest 158128 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hobben

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #390 på: Januar 13, 2011, 16:05:13 »
Håper Liverpool snut trenden å begynner å vinne kamper igjen! :)

Hvorfor det?

Fordi jeg har ingeting i mot Liverpool, har alltid vært en fin klubb, synest ikke klubben har hatt noen dritsekker på laget sitt. Har noen brødre som også er Liverpool supportere. Og Liverpool er som oss, vi hører hjemme i øverste divisjon!

Kan vell også legge til at jeg synes tråden er latterlig  ;D Flere her inne kan jo da starte: Jeg hater West Bromwich. (virker som noen hater alle lag uteom vårt eget leeds) Selv hater jeg Man.U og Millwall.
Rogaland Whites

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #391 på: Januar 13, 2011, 16:13:42 »
Håper Liverpool snut trenden å begynner å vinne kamper igjen! :)

Hvorfor det?

Fordi jeg har ingeting i mot Liverpool, har alltid vært en fin klubb, synest ikke klubben har hatt noen dritsekker på laget sitt. Har noen brødre som også er Liverpool supportere. Og Liverpool er som oss, vi hører hjemme i øverste divisjon!

Kan vell også legge til at jeg synes tråden er latterlig  ;D Flere her inne kan jo da starte: Jeg hater West Bromwich. (virker som noen hater alle lag uteom vårt eget leeds) Selv hater jeg Man.U og Millwall.

Hva Harry 'Sjefsdrittsekken' aka 'Cash is King' aka 'No soul' Ke*ell?  ???  ???  ???
Marching on together!

Per Arne

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #392 på: Januar 13, 2011, 17:07:52 »
Håper Liverpool snut trenden å begynner å vinne kamper igjen! :)

Hvorfor det?

Fordi jeg har ingeting i mot Liverpool, har alltid vært en fin klubb, synest ikke klubben har hatt noen dritsekker på laget sitt. Har noen brødre som også er Liverpool supportere. Og Liverpool er som oss, vi hører hjemme i øverste divisjon!

Kan vell også legge til at jeg synes tråden er latterlig  ;D Flere her inne kan jo da starte: Jeg hater West Bromwich. (virker som noen hater alle lag uteom vårt eget leeds) Selv hater jeg Man.U og Millwall.

Hvorvidt Liverpool hører hjemme her eller der, skal jeg ikke diskutere.

Men utsagnet om at de uten forbehold hører hjemme i PL er en videreføring av en fjollete klisje.

Ingen er bedre enn tabellplasseringen sin, eller hva?

 ;)

ollan

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #393 på: Januar 13, 2011, 17:10:06 »
Håper Liverpool snut trenden å begynner å vinne kamper igjen! :)

Hvorfor det?

Fordi jeg har ingeting i mot Liverpool, har alltid vært en fin klubb, synest ikke klubben har hatt noen dritsekker på laget sitt. Har noen brødre som også er Liverpool supportere. Og Liverpool er som oss, vi hører hjemme i øverste divisjon!

Kan vell også legge til at jeg synes tråden er latterlig  ;D Flere her inne kan jo da starte: Jeg hater West Bromwich. (virker som noen hater alle lag uteom vårt eget leeds) Selv hater jeg Man.U og Millwall.

vi hater de også pluss Cardiff ;)
Ollan

fjellhaugen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #394 på: Januar 13, 2011, 17:43:02 »
Håper Liverpool snut trenden å begynner å vinne kamper igjen! :)

Hvorfor det?

Fordi jeg har ingeting i mot Liverpool, har alltid vært en fin klubb, synest ikke klubben har hatt noen dritsekker på laget sitt. Har noen brødre som også er Liverpool supportere. Og Liverpool er som oss, vi hører hjemme i øverste divisjon!

Kan vell også legge til at jeg synes tråden er latterlig  ;D Flere her inne kan jo da starte: Jeg hater West Bromwich. (virker som noen hater alle lag uteom vårt eget leeds) Selv hater jeg Man.U og Millwall.

for min del kan jeg si at myyye av grunnen til at jeg liker det når livverpool taper er den hovmodige holdningen de aller fleste (les; ikke alle) har hatt etter det gikk ad undas med oss.
hvor flesteparten av scumsupporterne faktisk har sagt de ønsker oss tilbake og at det er noe spesielt med forholdet oss i mellom så sitter scouserne i hjørnet og håner.



kanskje de bare er bitre fordi vi har vunnet ligaen etter de har?  ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #395 på: Januar 13, 2011, 19:43:57 »
Jeg tror jeg snakker for flere når jeg drar frem den historiske bakgrunnen for den enorme interessen akkurat nordmenn har for engelsk fotball, som en årsak til at mange norske Leeds-fans misliker Liverpool mer enn Manchester United. Dette til tross for at våre engelske Leeds-venner ikke har det på samme måte.

Man kan noen ganger skille mellom det å være en norsk Leeds-fan, og en engelsk Leeds-fan.
Det kan nok ofte (og for min del) dreie seg om oppvekst, og Liverpools dominans etter at Leeds "takket for seg" i 1975. Vi hanglet frem til nedrykket i 1982.

Jeg vil ikke gå så langt som å si at jeg ble mobbet på 70- og 80-tallet, men jepp,
jeg måtte stå opp og tåle mye (verbalt).

Nå er det også sånn, for min del, at flere av mine nåværende venner er bl.a Liverpool-fans.
Jeg misliker ikke de (selvfølgelig, ellers hadde de ikke vært mine venner), det er mer en generell følelse mot "Liverpool". Derfor er det bare vennskapelig og humoristisk "mobbing" mellom oss som voksne fans, som ellers (hehe) har et mer eller mindere normalt følelsesliv. ;D

Jeg kan garantere deg, hobberts, at flere av den "eldre garde" på forumet, kan underskrive på mitt innlegg.

Forøvrig er jeg mer imponert over deg, hobberst og alle andre "yngre fans", fordi jeg valgte, tross alt, det "objektivt" BESTE laget i England på en tiden (sånn som noen i dag velger Man U). Mens den yngre garde av Leeds-fans i Norge <30 år, har hatt andre grunner for sin Leeds-tilhørighet, det være seg Sgt. Wilkinson, Yeboah, eller annet.

Lite visste jeg da (1973-75) at, straks jeg var "gift" med Leeds (28.5.1974 på Parc des Princes, presten (dommeren) var dessverre en idiot), så var hvetebrøddagene over. Men heldigvis har vi være store flere ganger etter Don Revie epoken, vel,egentlig ALLTID, i imine øyne!

Gleder meg til å sitte ringside på ER mot Scunny!  :)
« Siste redigering: Januar 13, 2011, 20:03:55 av berlin »

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #396 på: Januar 13, 2011, 20:08:08 »
Det varmer mitt hjerte at denne tråden fremdeles lever to år etter at jeg startet den  8)

Here we go again

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #397 på: Januar 13, 2011, 22:18:58 »
Det bør vel være fritt opp til de som ønsker det å lage andre "hat" tråder om andre lag i stedet for å beklage seg i denne tråden? ;)

Selv er mitt "hat" mot laget mest pga de norske supporterne av klubben som jeg vokste opp med. Scum supportere er mer morsom naive, mens mange Liverpool supportere har vært direkte ufordragelige.  Nå skal ikke jeg kjemme alle under samme kam, men i alle fall blant de jeg kjenner/kjente er/var det mange ufordragelige personer.

Og man ser det i media også.  Fortsatt skrives det med STORE bokstaver hver gang laget taper en kamp.  Er det ikke på tide man innser at de taper fordi de ikke er bedre for tiden?
Det er tross alt lengre siden de vant toppserien enn vårt lag så sånn sett skulle jo vi hatt større overskrifter da? ;D

Nå ser jeg lett bort fra en CL seier de hadde for noen år siden da den like mye var dommerens fortjeneste, og samtidig det at de i motsetning til oss på merkelig vis har greid å klamre seg fast i toppdivisjonen :P

Men for all del, ser ut som de har fått en ny trener nå som virkelig har fått dem på rett spor. Starten er det i alle fall ingenting å si på og jeg unner dem virkelig det.

Lids

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #398 på: Januar 13, 2011, 23:37:22 »
Legg bort hatet, gutter - det er jo bare fotball  ;)
Thomas

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #399 på: Januar 14, 2011, 10:27:26 »
Fotballhat er for meg "hat" og ikke noe som fører til alvorlige handlinger annet enn å spre skikkelig glede her inne når Liverpool igjen snubler også denne gangen mot et "svart" lag. Først Blackburn og deretter Blackpool. De har vel tapt begge mot B`pool i år da så vidt jeg kommer på i farta!
Det er dessuten veldig riktig som et innlegg over her sier at "hatet" mot Liverpool stammer fra siste halvdel av 70- tallet og fremover da de røde dominerte og desverre slo oss altfor mange ganger!!! ÆSJ!!! Møkkalag og nå sliter de vidunderlig mye og King Kenny samler seg nye rynker!!!  ;D
Yeboahs vitne

Here we go again

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #400 på: Januar 16, 2011, 17:17:52 »
Når sant skal sies gjorde de det nå bra i dag mot storebror.  En gammel kjenning av oss holdt på å bli match vinner for Everton men det sto seg ikke helt inn.
Men kjekt for Kenny at han fikk seg et poeng i det minste etter tre forsøk.  Sitter nok litt tryggere i stolen da :)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #401 på: Januar 18, 2011, 10:01:56 »
Jeg lot meg imponere av Evertons innstilling i begynnelsen av 2. omgang. De spiller mot antatt dårligere mostand på bortebane riktignok, men disse lokaloppgjørene mot lillsøsken er potensielle bomber og de ¨å tross alt under...!!!

Stakkars gamle legenden. Rynkene mangedoblet seg i løpet av de første seks minuttene av 2. omgang!!
Yeboahs vitne

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #402 på: Januar 26, 2011, 22:28:43 »
Zappet innom Liverpool - Fulham, og det første jeg ser er en duell der Gerrard skulle hatt tre gule kort, men fikk selvfølgelig ingenting.


Go Fulham!

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #403 på: Januar 31, 2011, 20:42:14 »
Ser ut til at Liverpool har fått penger. Mye penger!

Nok en grunn til å mislike de enda sterkere. P.g.a. misunnelse, sier du?

Tvert imot, £ 35 mill for bråkebøtta "Oh Caroll no". Vanviddet fortsetter.
Hadde vært flau om jeg var pool-supporter, men de er neppe oppegående nok til å tenke i den retning.

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #404 på: Januar 31, 2011, 20:48:30 »
....og muligens ABBA Fernando Torres Reserva til Chelsea for £ 50 mill.

Hva skjer?

Er det slutt på den dårlige økonomien?

Skal man ha mest mulig morro før dommedag i 2012 iflg Maya-kalenderen?

jeg bare spør?  ;D :o ???

Stephenjazz

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #405 på: Januar 31, 2011, 21:11:08 »
Nok en fiasko-sesong: Check
Selge lagets største stjerne: Check
Ydmyket mot Northampton: Check
Overevurdert spillerstall: Check
10 tap etter halvspilt sesong: Check
Lovlig nærme konkurs: Check
Det blir aldri umoderne å vinne

Sleivind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #406 på: Januar 31, 2011, 21:12:24 »
....og muligens ABBA Fernando Torres Reserva til Chelsea for £ 50 mill.

Hva skjer?

Er det slutt på den dårlige økonomien?

Skal man ha mest mulig morro før dommedag i 2012 iflg Maya-kalenderen?

jeg bare spør?  ;D :o ???


Ikke det at Ferdinand er den jeg hører mest på, men fikk denne tilsendt av en kompis.

"Rio Ferdinand has had his say on Twitter on today's transfer activity... "David Villa cost 34m....integral member of successful Spain team and played regular Champions League...UK market is crazy right now!"

Per-Stian

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #407 på: Februar 01, 2011, 00:16:15 »
Fernando Torres..........460 millionar kroner
Luis Suarez.................210 millionar kroner
Andy Carroll................360 millionar kroner
...............................-110 millionar kroner

God handel for L'Pool?

dansale

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #408 på: Februar 01, 2011, 04:32:58 »
altid gøy å sjå klubbar kjøpar seg trofè. :-\ :-\ :-\
Forza Leeds!

dansale

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #409 på: Februar 01, 2011, 05:01:36 »
Fernando Torres..........460 millionar kroner
Luis Suarez.................210 millionar kroner
Andy Carroll................360 millionar kroner
...............................-110 millionar kroner

God handel for L'Pool?

Babel + 60 mill
Forza Leeds!

Per Arne

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #410 på: Februar 01, 2011, 06:54:25 »
altid gøy å sjå klubbar kjøpar seg trofè. :-\ :-\ :-\

Merkelige greier. Vi hyler og roper om spillerkjøp: "Kjøp, Bates, kjøp!!"

Han kjøper ikke en dritt. Istedet låner han litt rask her, en reservekeeper der. En sjelden gang har han flaks, og får lånt litt kvalitet.

Og vi hyler og roper. På spillerkjøp. For å vinne noe. Opprykk.

Og så ser vi at andre klubber kjøper. De satser. Mens vi ser på. Og kaller dem "kjøpeklubber". Og kommer med uttalelser som dette.

Blir ikke det bare fjollete og patetisk?

 ;)

Sydhagen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #411 på: Februar 01, 2011, 07:22:20 »
altid gøy å sjå klubbar kjøpar seg trofè. :-\ :-\ :-\

Merkelige greier. Vi hyler og roper om spillerkjøp: "Kjøp, Bates, kjøp!!"

Han kjøper ikke en dritt. Istedet låner han litt rask her, en reservekeeper der. En sjelden gang har han flaks, og får lånt litt kvalitet.

Og vi hyler og roper. På spillerkjøp. For å vinne noe. Opprykk.

Og så ser vi at andre klubber kjøper. De satser. Mens vi ser på. Og kaller dem "kjøpeklubber". Og kommer med uttalelser som dette.

Blir ikke det bare fjollete og patetisk?

 ;)

har dessverre blitt slik idag at alle klubber kan defineres som kjøpeklubber, uansett nivå...
(nå tenker jeg ikke på norsk 6.divisjon  ;D )
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fjellhaugen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #412 på: Februar 01, 2011, 07:22:53 »
altid gøy å sjå klubbar kjøpar seg trofè. :-\ :-\ :-\

Merkelige greier. Vi hyler og roper om spillerkjøp: "Kjøp, Bates, kjøp!!"

Han kjøper ikke en dritt. Istedet låner han litt rask her, en reservekeeper der. En sjelden gang har han flaks, og får lånt litt kvalitet.

Og vi hyler og roper. På spillerkjøp. For å vinne noe. Opprykk.

Og så ser vi at andre klubber kjøper. De satser. Mens vi ser på. Og kaller dem "kjøpeklubber". Og kommer med uttalelser som dette.

Blir ikke det bare fjollete og patetisk?

 ;)

herregud per arne.

en regel for oss og en regel for andre!!!
det må du da forstå ;) ;) ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #413 på: Februar 01, 2011, 09:33:44 »
Andy Carroll hevder at Newcastle tvang ham til å gå til Liverpool.
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3079641.ece


Nice, jeg stusset faktisk på at en Newcastle-gutt ville forlate klubben i sitt hjerte.
Toon er jo ikke i samme økonomiske situasjon som Leeds var når Alan Smith MÃ…TTE selges.

Vel, han kunne selvfølgelig sagt nei.

Uansett, tror ikke denne gutten kommer til å elske Liverpool, og bra er det!


lojosang

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #415 på: Februar 01, 2011, 11:51:04 »
altid gøy å sjå klubbar kjøpar seg trofè. :-\ :-\ :-\

Får man trofe for å klore seg til fornyet kontrakt i øverste divisjon?  ???
 ;D
- Leif Olav

Kickthemdown

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #416 på: Februar 01, 2011, 14:12:23 »
altid gøy å sjå klubbar kjøpar seg trofè. :-\ :-\ :-\
Hvem mener du nå da  ???

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #417 på: Februar 01, 2011, 14:32:32 »
Carroll på SMS: - Jeg er knust over å måtte dra

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10013878

Nå kan det være at Carroll slett ikke forteller sannheten, men jeg velger å tro han er ærlig, hehe.

Akk ja, scouserne er vel såpass trange i nøtta at de enten ikke skjønner at gutten elsker sin barndoms by og klubb, eller at de glatt overser det så snart det kommer et intervju med Carroll på Liverpools nettsider.

For der vil det stå: Jeg er lykkelig over å komme til en av verdens beste og mest berømte klubber,
og håper å bidra til å vinne trofeer. bla bla bla.....

hoho.... ;D
« Siste redigering: Februar 01, 2011, 15:06:34 av berlin »

dansale

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #418 på: Februar 01, 2011, 15:23:11 »
altid gøy å sjå klubbar kjøpar seg trofè. :-\ :-\ :-\
Hvem mener du nå da  ???

Chealski, chity, scum
Forza Leeds!

dansale

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #419 på: Februar 01, 2011, 15:31:59 »
altid gøy å sjå klubbar kjøpar seg trofè. :-\ :-\ :-\

Merkelige greier. Vi hyler og roper om spillerkjøp: "Kjøp, Bates, kjøp!!"

Han kjøper ikke en dritt. Istedet låner han litt rask her, en reservekeeper der. En sjelden gang har han flaks, og får lånt litt kvalitet.

Og vi hyler og roper. På spillerkjøp. For å vinne noe. Opprykk.

Og så ser vi at andre klubber kjøper. De satser. Mens vi ser på. Og kaller dem "kjøpeklubber". Og kommer med uttalelser som dette.

Blir ikke det bare fjollete og patetisk?

 ;)

Rolig nå jenta mi. det er vel forskjell på å kjøpe inn eit par kvaliteter enn å kjøpe eit helt nytt lag i underkant av 2 sessonger???
Forza Leeds!