Skrevet av Emne: Jeg hater Liverpool  (Lest 158147 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #360 på: Oktober 29, 2010, 07:37:59 »
Vi er Leeds, og har et "normalt" forhold til Liverpool. Det er Chelsea og Scum vi hater.

Ja, helt enig....vi har hatlag, vi er Leeds, det største hatlaget er Scum, deretter Chelsea, alt ettersom - det er normalt i fotball.........Liverpool er et ok lag, vi hater dem ikke, men liker dem ikke heller.....

snakk for deg selv.

rather dead than red
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Glenn K

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #361 på: Oktober 29, 2010, 08:45:41 »
Vi er Leeds, og har et "normalt" forhold til Liverpool. Det er Chelsea og Scum vi hater.

Ja, helt enig....vi har hatlag, vi er Leeds, det største hatlaget er Scum, deretter Chelsea, alt ettersom - det er normalt i fotball.........Liverpool er et ok lag, vi hater dem ikke, men liker dem ikke heller.....

snakk for deg selv.

rather dead than red

 ;D

Kickthemdown

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #362 på: Desember 29, 2010, 23:07:55 »
Hohoho.. 0-1 hjemme mot Wolves og de er herved 5 poeng foran sisteplass på tabellen  :D Så kampen, makan til bedrøvelig gjeng med sjit de har greid å skrape sammen.

Glen Johnson - Skrtel - Kyrgiakos - Konsjitsky (spelling)

Meireles (ja høyrekant) - Lucas (hehe) - Gerrard (har mistet gnisten) - Kuyt ( herregud  ;D)

Torres (gadd ikke noe i kveld heller - Ngog (who the hell are you?)

Dette laget er verre en det Leeds laget som rykket ned fra Premier League. Kan det fantastiske faktisk skje  :o ;D

Glenn K

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #363 på: Desember 29, 2010, 23:48:46 »
Loserpool fortsetter sin gode form ja  ;D

flynn

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #364 på: Desember 29, 2010, 23:49:55 »
Det rareste av alt er at Ryan Babel fortsetter å få sjanser... Hodgson er nok historie nå.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #365 på: Desember 30, 2010, 02:48:46 »
Med resultatene til Leeds de to siste kampene friskt i minne var det en liten trøst å komme hjem fra nattarbeid nå og se at Liverpool tapte hjemme mot ulvene.  Men det var jo egentlig som forventet.  Ulvene trenger jo poeng ;)

Sparke Hodgson, neida han gjør jo en utmerket jobb for dem!  Men om så skulle skje er Benitez ledig på markedet igjen. ;D

martind

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #366 på: Desember 30, 2010, 11:20:29 »
Det her er jo bare gøy :) var inne å leste på kamptråden til liverpool sin side igår :) må le...DER var det mye negativitet der :)
MOT!! We are Leeds!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #367 på: Desember 30, 2010, 12:02:15 »
Heia Wolves!!! ;D
Yeboahs vitne

bwirum

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #368 på: Januar 01, 2011, 20:49:29 »
Det så bra ut lenge i dag og, men de klarte dessverre å putte en på slutten :(
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #369 på: Januar 02, 2011, 23:00:07 »
Det så bra ut lenge i dag og, men de klarte dessverre å putte en på slutten :(

Bra at de vant så sitter kanskje Roy lenger! ;D

Tanken har slått meg også. Taper de alt forsvinner han i løpet av noen uker. Halter de derimot videre kan det ta tid :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #370 på: Januar 04, 2011, 13:17:37 »
Vanskelig dilemma- jeg har sans for Hodgson og misliker Looserpool intenst!!!! Hvis han sitter blir det værre for ham og for L`pool...som er greit fordi klubben er shit, mens Roy er ok!!! Pokker også, ei lei floke dette her!! Han har bedt om mer penger til spillere nå, de han har er jo stjerner som ikke leverer!!!
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #371 på: Januar 04, 2011, 20:03:21 »
Vanskelig dilemma- jeg har sans for Hodgson og misliker Looserpool intenst!!!! Hvis han sitter blir det værre for ham og for L`pool...som er greit fordi klubben er shit, mens Roy er ok!!! Pokker også, ei lei floke dette her!! Han har bedt om mer penger til spillere nå, de han har er jo stjerner som ikke leverer!!!

Tipper at den økonomiske satsingen i Pool under de nye eierne blir marginalt høyere enn hva den var under Hicks og Gillett. Jeg vil selvsagt anta at klubben har en langt sunnere økonomi, men eierne har jo allerede sagt at en ny stadion er uaktuelt i nærmeste fremtid.

Det blir en vel satsing a la de forrige amerikanerne, med kjempekjøp som Aquilani, Poulsen og Cole (stor lønn).  ;)
Marching on together!

Glenn K

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #372 på: Januar 05, 2011, 21:33:39 »
Blackburn 1-0 Loserpool  ;D

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #373 på: Januar 05, 2011, 21:47:39 »
svartbrent-leverpostei 2-0  ;D

euphor9

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #374 på: Januar 05, 2011, 21:55:28 »
svartbrent-leverpostei 2-0  ;D
;

 :D :D :D   Hater ikke Liverpool,men liker at de taper.

dansale

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #375 på: Januar 05, 2011, 22:14:17 »
trur det er på god tid at boy roy gjir seg. jeg er inponert over han har vært så lenge i jobben som manager for lufc
Forza Leeds!

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #376 på: Januar 05, 2011, 22:15:31 »
----og det gjør de: 3-0 til Blacburn nå.

Hodgson kommer nok til å måtte gå ganske raskt, alt annet vil være overraskende.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #377 på: Januar 05, 2011, 22:17:40 »
trur det er på god tid at boy roy gjir seg. jeg er inponert over han har vært så lenge i jobben som manager for lufc
...for hvem sa du?  :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #378 på: Januar 05, 2011, 22:53:29 »
----og det gjør de: 3-0 til Blacburn nå.

Hodgson kommer nok til å måtte gå ganske raskt, alt annet vil være overraskende.

Han har selvfølgelig ikke gjort noen god jobb i den korte perioden han har vært manager for Liverpool. Hadde absolutt ingen tro på Roy i den typen jobb (det høres selvsagt ut som etterpåklokskap nå  :P). Han har jo aldri hatt en virkelig toppjobb i en stor liga (Inter var ikke i samme posisjon da han var der) men heller gjort gode resultater med mindre ressurser.

Likevel klarer jeg ikke gi Roy Hodgson skylden for Liverpools situasjon. Tror ikke det finnes altfor mange managere som kunne styrt Pool til en topplassering verken denne sesongen eller neste (om det ikke pøses ut med penger). Laget består ikke bare av middelmådigheter, men de lyspunktene i laglista som finnes: Torres (fysj) og Gerrard (ÆSJ!) underpresterer og syter.

Slikt blir det ikke suksess av og dessverre må manageren ta det fulle ansvaret.

Marching on together!

berlin

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #379 på: Januar 05, 2011, 23:00:45 »
----og det gjør de: 3-0 til Blacburn nå.

Hodgson kommer nok til å måtte gå ganske raskt, alt annet vil være overraskende.

Han har selvfølgelig ikke gjort noen god jobb i den korte perioden han har vært manager for Liverpool. Hadde absolutt ingen tro på Roy i den typen jobb (det høres selvsagt ut som etterpåklokskap nå  :P). Han har jo aldri hatt en virkelig toppjobb i en stor liga (Inter var ikke i samme posisjon da han var der) men heller gjort gode resultater med mindre ressurser.

Likevel klarer jeg ikke gi Roy Hodgson skylden for Liverpools situasjon. Tror ikke det finnes altfor mange managere som kunne styrt Pool til en topplassering verken denne sesongen eller neste (om det ikke pøses ut med penger). Laget består ikke bare av middelmådigheter, men de lyspunktene i laglista som finnes: Torres (fysj) og Gerrard (ÆSJ!) underpresterer og syter.

Slikt blir det ikke suksess av og dessverre må manageren ta det fulle ansvaret.



Enig i dine betraktninger. En annen type manager hadde fått noe mer ut av det spillermaterialet de har, inklundert "type" spillere, selv om vi snakker om topp 3 plassering.

dansale

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #380 på: Januar 05, 2011, 23:20:30 »
trur det er på god tid at boy roy gjir seg. jeg er inponert over han har vært så lenge i jobben som manager for lufc
...for hvem sa du?  :D

HAHA! beklager på det sterkeste! jeg tenker på en ting og skriver en annen! mente selfølgeli lfc!

 ;D ;D
Forza Leeds!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #381 på: Januar 06, 2011, 13:22:36 »
...heia Blacburn!!!!   ;D ....stakkars Roy!!!!   :'(
Yeboahs vitne

Kickthemdown

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #382 på: Januar 12, 2011, 22:59:37 »
Det taktiske geniet Kenny.  :D

Hva hadde vel vært mer festlig om nettopp han hadde ført de ned  ;D

dansale

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #383 på: Januar 12, 2011, 23:04:57 »
Det taktiske geniet Kenny.  :D

Hva hadde vel vært mer festlig om nettopp han hadde ført de ned  ;D

eg leve i håpet! LUFC opp og lfc ned
Forza Leeds!

ollan

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #384 på: Januar 12, 2011, 23:17:25 »
Black-Liver.....POOL 2-1
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha,øsnker de rett i dass!! ;)
Ollan

fjellhaugen

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #385 på: Januar 13, 2011, 07:00:34 »
hehehehe......
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hobben

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #386 på: Januar 13, 2011, 07:45:48 »
Håper Liverpool snut trenden å begynner å vinne kamper igjen! :)
Rogaland Whites

Dennis

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #387 på: Januar 13, 2011, 09:02:43 »
Det var mange kompiser som trodde klubbens ambisjoner var reddet, da de nye eierne tok over. Når de først og fremst avlyser/utsetter planleggingen av ny stadion, samt linker klubben til Robert Huth og Charlie Adam*, så tyder lite på at 'Pool blir et slagkraftig mannskap i de nærmeste årene. Dette er ikke spillere som forsterker et lag som ønsker å spille CL og kjempe om trofeer.

* en spiller jeg gjerne skulle sett i Leeds akkurat nå!  8)
Marching on together!

Mester

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #388 på: Januar 13, 2011, 09:08:33 »
Black-Liver.....POOL 2-1
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha,øsnker de rett i dass!! ;)

hehe... ;D

Per Arne

Sv: Jeg hater Liverpool
« Svar #389 på: Januar 13, 2011, 09:31:01 »
Håper Liverpool snut trenden å begynner å vinne kamper igjen! :)

Hvorfor det?