KAMP: vs. Cheltenham 11/3

Started by kjelvi, March 01, 2008, 17:05:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

viking

Du er ikke den eneste SirOlsen som er litt forundret over denne #Maccaeffekten"

75 SOLLI

Quote from: SirOlsen on March 11, 2008, 22:20:03
Ã... få tilbake Macca har vært en ren katastrofe, forutenom sist kamp...
Det hadde jeg aldri verden trodd.. jeg trodde å få Macca som manager ville på mange måter være nøkkelen til suksess... der tok jeg feil så det ljomet etter!
Hvorfor i all verden skulle Macca være nøkkelen til suksess??????????+
Han har jo ingenting å vise til som manager...........

Yeboah

Vi må bare innse at vi ikke er bedre. Vi spiller i League One og har spillere på laget som holder den standaren, intet mer. Ja, vi har fortsatt navnet LEEDS, men spillerne leverer ikke...

Sølvreven

20 minutt med tre spisser på banen. Dette bør vi kunne snu. Jaaaadaaaa SÆRLIG  >:(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Joe Jordan

Her blir vi en stund ja. Synd å måtte dra det fram, men min "gut feeling" angående Macca slår til for fullt. Jeg ser ikke noen positive trekk i laget så langt.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

LEO

Alle som har ment direkte opprykk, håper jeg holder kjeft heretter for det er uaktuelt

Leedsfan

Dette er jo skandale...... Uff!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

de er nærmere 3-0 enn vi er 2-1 og det på ELLAND ROAD .

Leif Egil

God natt - dette gidder jeg ikke lengre! Fy f.... kor skuffa! >:( >:( >:( >:( >:( :-[

Sølvreven

Tipper vi reduserer til 1-2 ett minutt på overtid. Bare for å tirre oss litt, tenne et lite håp på en måte. deprimert nå

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

soumoh

Vi snakker om en fyr som henter Dougie Freedman og plasserer ham på benken. Vi snakker om en fyr som ikke har noe å vise til. Vi snakker om en fyr som henter Steve Staunton som sin assistent. Trenger ikke å si mer...gjør jeg?
We'll be back.

SirOlsen

Quote from: TSO on March 11, 2008, 22:22:13
Quote from: SirOlsen on March 11, 2008, 22:20:03
Ã... få tilbake Macca har vært en ren katastrofe, forutenom sist kamp...
Det hadde jeg aldri verden trodd.. jeg trodde å få Macca som manager ville på mange måter være nøkkelen til suksess... der tok jeg feil så det ljomet etter!
Hvorfor i all verden skulle Macca være nøkkelen til suksess??????????+
Han har jo ingenting å vise til som manager...........
Fordi jeg trodde det skulle være en riktig moralinnsprøytning for hele Leeds United .. både lag og driftere.. men neida.. så feil kan man ta.. nå har han jo bevist at han var et ufattelig galt valg.
-SirOlsen-

berlin

Quote from: Sølvreven on March 11, 2008, 22:24:35
Tipper vi reduserer til 1-2 ett minutt på overtid. Bare for å tirre oss litt, tenne et lite håp på en måte. deprimert nå

samma her, nå SKAL jeg til legen og KREVE den sterkeste anti-depressiva som finnes,
ellers bærer det lukt til h....... :( ( Hvorfor finnes det ingen smiley for deprimert?  >:( )

LEO

Magre trøsten er at vi ikke kan rykke ned og siden jul har vi vært et nedrykkningslag.  punktum

CoachKarlstad

Vær grei å blås av snart a... Orker snart ikke mer...

Will

Leeds er kun stort i navnet nå. Tatt meg lang tid å skjønne det denne sesongen. Spillerne er jo ikke bedre. Swansea som er det suverene storlaget i denne divisjonen. Leeds er på sitt beste en play-off kandidat.
WG

Annesj

Merkelige valg Macca har gjort etter han kom. Nei,dette er bare trist ??? Vi spiller med 4 sentrale midtbanespillere å en høyreback på venstreback. Sier seg selv at det blir vanskelig. Klør meg sår i hodet av Macca.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Ronald

Quote from: Will on March 11, 2008, 22:28:54
Leeds er kun stort i navnet nå. Tatt meg lang tid å skjønne det denne sesongen. Spillerne er jo ikke bedre. Swansea som er det suverene storlaget i denne divisjonen. Leeds er på sitt beste en play-off kandidat.

Ugh  :( :(

CoachKarlstad

RuneSve

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Sheridan

Peters

Walsall taper, vi er bare 2 poeng fra playoff... ;D :) ??? :-[

KeyserSoze

'

Eller 5 minutter før slutt...

Thomas

75 SOLLI

Vi får igjen 15 poeng, kommer i play off.
Tenk hvis vi skulle på en ufattelig måte klare å rykke opp.
Ingen penger til gode kjøp, ergo blir vi ett bunnlag i CCC neste sesong, hvis vi er heldige!!!!!!

RuneSve

Skal faen meg klare ett poeng hvertfall. Og mål av Elding gjør meg glad, selv om kampen i dag har vært ubrukelig.

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Ronald

Faen ta deg ;D Du får vel rett igjen. :o

Yeboah

ALLE MANN I ANGREP FOR F*EN!!!!

COME ON LEEDS!!!!