Ingen frykt for CCC

Started by Dennis, April 10, 2008, 10:43:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MartinR

Quote from: janove on April 17, 2008, 07:53:37
Quote from: Jon R on April 16, 2008, 23:19:47
Hvordan vi vil klare oss i CCC ved et opprykk i mai, blir en veldig hypotetisk debatt fordi:

*   Et opprykk vil gi helt andre rammebetingelser økonomisk
*   Vi vil tiltrekke oss bedre spillere og stallen vil være sterkere enn idag
*   Ved et opprykk vil vi være på en "up" psykologisk

Men:

*   Motstanderne vil gjennomgående være sterkere enn idag
*   presset om et come back i PL vil trolig bare øke på manager og spillere, noe som kan bli en byrde

Basert på forrige sesong: Hvem ville trodd at Bristol C skulle kjempe om opprykk denne sesongen?
Hvem ville trodd at Schuntorpe skulle ta 30-40 poeng færre enn Bristol C og at nærmere 20 plasser skulle skille de to lagene på slutten av denne sesongen?

En realistisk målsetning for neste sesong, basert på hva vi vet idag? Kven kveit?  ::)

Mitt poeng Jon R:
DAGENS Leedslag er ikke godt nok til aa kjempe i toppen av CCC. Om de havner paa en 12-18 plass, er ett fett for meg. Noen kan kalle det for aa etablere seg, ikke jeg.
Faa, om noen, av dagens spillere, har de kvaliteter som skal til i PL. At mange er unge med utviklingspotensiale er ok, men de vil aldri kunne dominere i PL.

Jeg stusser litt over at noen trekker frem Bristol City og Hull. Om de rykker opp, vil det vaere et like stort sjokk for dem selv, som for folk flest. Disse to har aldri forventet aa rykke opp og er dermed daarlig
forberedt. Hvilke navn som ligger paa toppen av CCC er uinteressant for meg. For Leeds, boer det handle  om aa tenke PL, allerede i CCC.
Skulle Leeds rykke opp, har de alle muligheter til aa forberede seg paa PL og da maa det investeres.

Veldig godt poeng det der

McMidjo

Quote from: berlin on April 16, 2008, 23:44:46
...
Ã...rets CCC-sesong må være den jevneste, noensinne ( ojdim/midjo  kan du bekrefte det? )Trolig rykker lag nr 20 ned med rekordhøy poengsum, og trolig rykker lag 1 og 2 opp med rekordlav poengsum, ja relativt til andre sesonger, da forståssssss.

Hvordvidt det betyr at CCC er en sterk eller svak liga, har jeg ingen formening om,
heller ikke om bildet vil være det samme neste sesong.
...

Det stemmer nok det, Berlin. Kommer litt an på hvilken ’skala’ man bruker, men slik det ligger an nå vil de skille mindre enn 30 poeng mellom direkte opprykk og direkte nedrykk ved sesongslutt. Har ikke sett noe tilsvarende de siste 10 åra i hvert fall.

For første gang på 10 år ser det også ut som det ikke vil kreve mer enn 80 poeng for å rykke opp til Premier League, og slik stillingen er i dag er det ikke sikkert at noen av de to topplagene vil komme opp i 80 poeng. Det tror jeg aldri har skjedd før, og det er neppe noe kvalitetstegn for CCC....

Ser vi på poengavstanden mellom playoff (6.plass) og nedrykk (18.plass), er det ikke uvanlig i CCC at den ligger på 20-25 poeng ved sesongslutt. 3 runder før slutt i årets sesong er denne avstanden på 17 poeng. Det er heller ikke uvanlig å rykke ned fra CCC med 50+ poeng.

Med disse marginene, skal det ikke så mye til for at også et godt CCC-lag kan rykke ned i L1...

(Såvidt jeg husker var det bl.a. et lag fra West Yorkshire nylig, som slurvet med sesongforberedelsene, og kom så skeivt ut fra start, at de ikke klarte å rette opp situasjonen før nedrykket var et faktum   ;) )
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

flynn

Og det er vel lite som tyder på at de som rykker opp fra CCC i år vil gjøre furore i PL neste sesong....

flynn

berlin

Hvordan vi vil klare oss i CCC ved et opprykk i mai, blir en veldig hypotetisk debatt fordi:

Men:

*   presset om et come back i PL vil trolig bare øke på manager og spillere, noe som kan bli en byrde

Basert på forrige sesong: Hvem ville trodd at Bristol C skulle kjempe om opprykk denne sesongen?
Hvem ville trodd at Schuntorpe skulle ta 30-40 poeng færre enn Bristol C og at nærmere 20 plasser skulle skille de to lagene på slutten av denne sesongen?

En realistisk målsetning for neste sesong, basert på hva vi vet idag? Kven kveit?  ::)

Mitt poeng Jon R:
DAGENS Leedslag er ikke godt nok til aa kjempe i toppen av CCC. Om de havner paa en 12-18 plass, er ett fett for meg. Noen kan kalle det for aa etablere seg, ikke jeg.
Faa, om noen, av dagens spillere, har de kvaliteter som skal til i PL. At mange er unge med utviklingspotensiale er ok, men de vil aldri kunne dominere i PL.

Jeg stusser litt over at noen trekker frem Bristol City og Hull. Om de rykker opp, vil det vaere et like stort sjokk for dem selv, som for folk flest. Disse to har aldri forventet aa rykke opp og er dermed daarlig
forberedt. Hvilke navn som ligger paa toppen av CCC er uinteressant for meg. For Leeds, boer det handle  om aa tenke PL, allerede i CCC.
Skulle Leeds rykke opp, har de alle muligheter til aa forberede seg paa PL og da maa det investeres.

Grunn til noen (bl.a meg) trekker frem Bristol City og Hull er bare for å vise at det ikke finnes noen "naturlov" som forteller mer eller mindre hvordan de forskjellige lagene skal prestere. Det kalles gjerne
"overraskelseslag", ikke sant? Jeg sier ikke at Leeds helt sikkert blir neste sesongs overraskelseslag i CCC, hvis vi rykker opp. Det ville forøvrig neppe blitt kalt en overraskelse uansett, fordi vi er såpass store at noen ville spå oss rundt play-off, uansett.

Om Bristol City og/eller Hull skulle rykke opp i PL, vil de spås nedenom og hjem, og det er de også klar over.
Som du sier, de hadde antagelig ikke forventet selv å være der de er nå, men man kan jo ikke si nei takk til et opprykk, hehe, alle lag prøver å vinne flest mulig kamper. Dessuten vil et opprykk til PL generere penger i seg selv ( om man ikke går bananas med penger, sånn som et visst annet lag, da). BC og Hull vil uansett opprykk ha problemer med å tiltrekke seg virkelig gode spillere, så hvis de skulle klare seg i PL, ville det vært en enorm prestasjon.

Ad Leeds og forventinger:

- Før årets sesong hadde Leeds-supporterne ganske variable forventinger, p.g.a den helt spesielle sommeren, en følelse av fullt kaos etter rundene med HRMC og Bates, spillere uten lønnsutbetalinger o.s.v

Noen forventet da: "Unngår vi nedrykk, så er jeg fornøyd!"
Andre forventet: "Vi er Leeds, vi går for play-off"

Etter at den ene seieren etter den andre (gode resultater, ikke godt spill) kom, endret forventingene seg naturlig nok radikalt, derav "15 points, who gives the f**k, we're going up". En del trodde vi var i god rute til å sikre direkte opprykk og det uten at poengene ble gitt tilbake. Så ble vi dratt ned på jorden igjen,
og kan nå se ut som vi ender på play-off plass. Selv tror jeg at jeg tippet Leeds på 12.plass eller noe sånt før sesongen startet, så slik sett har årets sesong gått over all forventing for meg.

Den eventuelle neste sesongen i CCC:

Vi (alle i tråden) er skjønt eninge om en ting: Vi trenger kvalitetsforsterkninger til CCC-sesongen, ikke bare for å klare oss, men for at Leeds (klubb og supportere) også sikter høyere.
Mine forventinger til Leeds neste sesong, vil basere seg på:
- hvilke forsterkninger vi har fått
- takt og tone i klubben, hvordan går sesongforberedelsene? Er det positivitet å spore?
- hvorvidt det inntreffer bråk, skifte etc. rundt eierskap og manager

Antagelig vil Leedssupporterne ha omtrent like divergerende synspunkter på hvordan vi kommer til å gjøre det, som i årets sesong.

Det er forskjell mellom klubber. Scunny så ikke ut til å mulighet/ressurser nok til å forsterke stallen sin, mistet jo tvert imot Beckford og Sharp, en medvirkende årsak til at det har gått som det har gått.
Antagelig det samme med Colchester, lite ressurser.

Men Leeds vil trolig ha en del ressurser (les penger) neste sesong til å styrke stallen sin.
At Eddie Gray, du, jeg, ja alle diskuterer hvordan DAGENS Leeds-lag ville klart seg neste sesong er derfor hypotetisk, i beste fall et slags utgangspunkt. Men det er jo ikke snakk om at vi vil gjøre null investeringer foran neste sesong, så jeg synes den diskusjonen (DAGENS Leeds-lag) blir vel uinteressant.

Jeg har forresten treft Leeds-supportere(norske) som i fullt alvor sier at "Vi må for all del ikke rykke opp til PL med en gang, da bærer det rett ned igjen, og et orker jeg ikke å være vitne til!" For noe tull!

Da kan man jo nesten forhandle litt med FL ( det er vi etterhvert gode til, eller?) om å gi oss f.eks 60 poeng før sesongen har begynt, mot at vi avstår fra å spille kamper i CCC den sesongen. Så kan vi jo sparre litt mot norske lag på La Manga og slik eller dra på turne og opptre litt for folk i dalstroka innafor.

berlin

jo, en ting til, janove. Setter pris på at du skriver på luscos-forumet for oss hjemme på berget,
spesielt siden du er season-ticket holder, og følger mer eller mindre alle kamper.

Du er ikke vag, men tydelig i dine ytringer, og det gir verdifull og interessant informasjon, synes jeg.
Ellers sverger jeg til Woodini's kampreferater på http://homepage.ntlworld.com/md.holmes/maverickwhites.html

janove

Vil bare nevne at mitt utgangspunkt her, har vaert aapningsinnlegget til Mr Kaizer.
Sitat: Tvert imot tror jeg vi, med et par forsterkninger, kan etablere oss rundt playoff allerede foerste sesong.
Jeg er fullstendig klar over at ved et eventuelt opprykk, blir det investert. Det er ikke det dette handler om.
Saa kan du komme med all verdens statistikk for CCC, men uansett hvordan du leser den, blir ikke dagens spillere bedre!
Om Leeds havner paa en 12. plass, er lite interessant.  

berlin

Quote from: janove on April 17, 2008, 11:29:42
Vil bare nevne at mitt utgangspunkt her, har vaert aapningsinnlegget til Mr Kaizer.
Sitat: Tvert imot tror jeg vi, med et par forsterkninger, kan etablere oss rundt playoff allerede foerste sesong.
Jeg er fullstendig klar over at ved et eventuelt opprykk, blir det investert. Det er ikke det dette handler om.
Saa kan du komme med all verdens statistikk for CCC, men uansett hvordan du leser den, blir ikke dagens spillere bedre!
Om Leeds havner paa en 12. plass, er lite interessant.  

Jo, mesteparten av tråden handler faktiskt om hva som må til av forsterkninger. Jeg tolker deg faktiskt dithen at spillet og spillerne er såpass dårlige(e) at det må mer enn et par forsterkninger til for å gjøre det bra i CCC, er ikke det riktig?

Det laget presterer, uke etter uke, virker såpass frustrerende, tolker jeg deg rett, at man naturlig nok blir pessimistisk når man driver og babler om CCC. Man kan ikke se for seg hvordan det skal gå i CCC, med de spillerne vi har i dag, og det spillet de presterer. Muligens litt usikkerhet rundt Maccas evner også.

Selvfølgelig er ingen Leeds-supportere fornøyd med en overlevelsestrategi (12.plass).
Man får jo bare vente å se hva som skjer dersom det skulle bli opprykk, så tenker jeg nok forventingene blir deretter.

janove

Quote from: berlin on April 17, 2008, 11:14:43

jo, en ting til, janove. Setter pris på at du skriver på luscos-forumet for oss hjemme på berget,
spesielt siden du er season-ticket holder, og følger mer eller mindre alle kamper.

Du er ikke vag, men tydelig i dine ytringer, og det gir verdifull og interessant informasjon, synes jeg.
Ellers sverger jeg til Woodini's kampreferater på http://homepage.ntlworld.com/md.holmes/maverickwhites.html

Jeg har hatt mange diskusjoner med Phil Woodhouse om fotball paa La Comida.
Fotball er heldigvis ingen eksakt vitenskap. Jeg leser ogsaa hans vurdering av kampene.
Mange ganger stusser jeg over disse. Leser du Dagbladet og VG, kan ogsaa vurderingene variere.
Naar jeg vurderer feks Sheehan, som hadde et par brukbare kamper, saa ser jeg paa hvilke kamp det har vaert. At han ikke har vaert under press, er med i min vurdering.
Jeg lar meg heller ikke blende av at Ankergren er god paa streken!
Jeg er overbevist om at Michalik kun holder CCC nivaa.

Johnson regner seg som sentral midtbanespiller. Hvor mange sentrale midtbanespillere er venstrebente?
Jeg har alltid hevdet at Skammelsrud hadde hatt en stor utenlandskarriere, om han var hoeyrebent!
Spillere som Johnson gaar det 13 av paa dusinet.

lojosang

Maradona var venstrebeint, var han ikke? OK, han er ikke "mange", men god og sentral var han.  :D
- Leif Olav

janove

Quote from: lojosang on April 17, 2008, 13:06:52
Maradona var venstrebeint, var han ikke? OK, han er ikke "mange", men god og sentral var han.  :D

Johnson en ny Maradona?

Skal du vite flere, saa har du Guti, Cambiasso, Edu, Arka bla.
Redondo, som lurte Henning Berg trill rundt.
Vi har hatt de i Leeds ogsaa!

Runar

Ser ikke helt hva det er å debattere i denne tråden...Klart vi må forsterke om vi rykker opp! Hvilket lag må ikke det? Både Hull og Bristol C gjorde det. Bristol betalte 1 million pund for Lee Trundle, Hull har Henrik Pedersen, Jay-Jay i stallen. De kjøpte og Caleb Folan fra Wigan. Alle har spilte PL

CCC er meget jevn, kan sammenlignes mye med tippeligaen for 3-5 år tilbake. EN god spiller kan være forskjellen på 10 plasser.

Erik_

Quote from: janove on April 17, 2008, 13:14:10

Johnson en ny Maradona?

Skal du vite flere, saa har du Guti, Cambiasso, Edu, Arka bla.
Redondo, som lurte Henning Berg trill rundt.
Vi har hatt de i Leeds ogsaa!
Dette blir vel en liten avsporing fra debatten om ikke-frykten for CCC.

Jeg skjønner ikke tankegangen angående det du skriver om Johnson og Skammelsrud. Hva er dette "snikksnakket" om en venstrebeint eller høyrebeint sentral midtbanespiller, Jan Ove?

At Skammelsrud hadde vært bedre i utenlandsk liga om han brukte høyrebeinet til å sparke ballen. What? Huh? Hvorfor mener du det egentlig? Ble rimelig nysgjerrig på hva du legger i dette, med tanke på Johnson, Howson og Delph som sentrale midtbanespillere. Er det manko på sentrale midtbanespilere med høyreben som foretrukket ballsparkingsfot... ergo har disse større sjanse for å slå igjennom? :)

Do tell.

Så tilbake til denne heller "håpløse" debatten om CCC-spill. Jeg ser lenger tilbake her at Eddie Gray, Pope, osv. er noe pessimisitisk til en sesong i CCC med dette mannskapet. Samtidig som at jeg vet at dere i England har større grunnlag enn oss som sitter og hører på radio og ser klipp fra kampene for å komme frem til hvor godt laget egentlig er. Så er jeg en smule overrasket over denne lille pessimismen som henger over dagens stall i forhold til et opprykk. Trodde det var bedring å spore i spillet. Noe som førte til optimisme på balløya, men det står altså så dårlig til... må si jeg er litt overrasket.

Dennis

Som tidligere sagt, har du klart mer å slå i bordet med om Leeds' spill enn meg, janove. Jeg går da heller ikke rundt i hverdagen blåøyd og naiv og tror at dersom Leeds rykker opp i år, så spiller vi utelukkende i toppen av CCC neste år!

Poenget mitt var at det har vært gjort før, uten altfor mye forsterkninger, jmf. Bristol Citys innhenting av en del "middelmådigheter", blant annet rejects fra ligarivaler. Uansett er jeg blant de som mener MENTALITET og LAGMORAL er desto mer viktig i en fotballklubb, enn at alle spillere har teknikk på linje med Cristiano Ronaldo. Sånn vil det alltid være, i alle fall for min del. Får vi inn et par gevinster i starten, kan dette bli bra, er hva jeg prøvde å si.

Og med forsterkninger? Klart jeg ØNSKER det, men jeg er ikke sikker på om det er fullstendig nødvendig, i alle fall for å overleve. Det er hva JEG tror. (Og tankene mine får du aldri!  :))

Og enkelte mener at å kjempe om opprykk til PL bør være et minimum i ambisjonsnivå neste år - med forsterkninger - så er det kanskje ikke jeg som er den ubregunnede optimisten likevel? Ettersom du driter i 7-19 plass eller no slikt og at de heller bør tenke PL umiddelbart, er du kanskje blant de som mener Leeds bør sprette enda et hakk opp og at det ellers er en skuffende sesong?

Så vidt jeg kan lese, fikk Bristol City 85 poeng og opprykk i fjorårets sesong, mens vi til nå har tatt 82 poeng med tre gjenstående kamper. Bristol City er helt i toppen av CCC, året etter, uten de aller klareste forsterkningene. Det skjer ikke med alle, men muligheten er der. Fotball har få til ingen fasitsvar.

Jeg lurte forresten også på dette med venstrebeinet? Hadde han vært internasjonal stjerne om han hadde vært høyrebeint? At det er færre venstrebeinte spillere i toppklasse skylles vel kun det faktum at det er færre venstrebeinte enn de som bruke høyre??
Marching on together!

Sheridan

Strandli hadde også en tung venstreslegge  :o

Webredaktøren

Om lag som Hull og Bristol City går opp fra CCC til PL så vil de bli totalt slaktet på Derby-nivå...

Jon R

Men:

Mitt poeng Jon R:

Jeg er veldig enig med deg i dette, noe jeg også tidligere har gitt utrykk for. Ikke minst da det ble stående applaus til Wise fordi han  kjøpte så "ungt" i januar vinduet. Så lenge disse spillerne allikevel ikke har PL potensiale ( kanskje med unntak av Kilkenny og Michalik) , faller noe av poenget ved å kjøpe relativt unproven spillere i 20 åra, bort. For Leeds United MÃ... målsetningen være PL spill innen et par år, og det mener jeg bør være en realistisk målsetning når vi har fått en innblikk i nivået de siste årene og hvor "lett" det var å nå play-off i Blackwells andre sesong. Men det MÃ... investeres allerede neste sesong hvis vi rykker opp, slik at vi får en liten grunnstamme med spillere som har et relativt åpenbart PL potensiale.  :)
Jon R.

Webredaktøren

Quote from: Jon R on April 17, 2008, 18:20:09

Men:

Mitt poeng Jon R:

Jeg er veldig enig med deg i dette, noe jeg også tidligere har gitt utrykk for. Ikke minst da det ble stående applaus til Wise fordi han  kjøpte så "ungt" i januar vinduet. Så lenge disse spillerne allikevel ikke har PL potensiale ( kanskje med unntak av Kilkenny og Michalik) , faller noe av poenget ved å kjøpe relativt unproven spillere i 20 åra, bort. For Leeds United MÃ... målsetningen være PL spill innen et par år, og det mener jeg bør være en realistisk målsetning når vi har fått en innblikk i nivået de siste årene og hvor "lett" det var å nå play-off i Blackwells andre sesong. Men det MÃ... investeres allerede neste sesong hvis vi rykker opp, slik at vi får en liten grunnstamme med spillere som har et relativt åpenbart PL potensiale.  :)

Mye enig med deg her, men det er vanskelig å tenke både langsiktig og kortsiktig samtidig. Og med det siste mener jeg at vi må ut av denne sumpa (L1) fortest mulig!

McMidjo

Quote from: Jon R on April 17, 2008, 18:20:09

Men:

Mitt poeng Jon R:

Jeg syns det er ganske utrolig at dere allerede nå kan konkludere med at unggutter som bare har spilt noen få måneder i klubben ikke har potensiale til å hevde seg i Premier League en gang i framtida…. (Huntington har allerede vært der med N'castle, og klarte seg relativt bra etter hva jeg forstår....)

Om dere selv tror på at klubben er i en slik posisjon at den kan tiltrekke seg vesentlig bedre spillere enn de som kom inn gjennom siste transfervindu, og at Leeds vil kunne hevde seg i Pr. League om to-tre år, er jeg redd dere går mange vonde sesonger i møte framover....

Vet jaggu ikke om jeg skal ønske dere ’sweet dreams’, god bedring â€" eller gratulere dere med suverene ’scouting abilities’, gutter….. :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

berlin

Det ble startet en tråd med tittelen "Ingen frykt for CCC, med et åpningsinnlegg.
Deretter har det utviklet seg en debatt rundt den potensielt neste sesongen til Leeds i CCC, som vel naturlig er. Synspunkter har blitt utvekslet, og derfor skal man ikke henge seg for mye opp i trådtittelen.

Selv om debatten har hatt et anslag av akademisk øvelese, synes det jeg det har vært en rimelig god debatt. Hva er en god debatt for meg? Jo, en god debatt for meg er hvis jeg får tilbakemedling på mine tanker, høster kunnskap eller får korrigering på både mine og andres synspunkter. Slik sett har tråden fungert fint, og rykker vi ikke opp, vil jeg likevel sitte igjen med noen gode poenger for neste L1 sesong.

Jeg synes denn tråden har vært et ganske god eksempel på vårt forum, som for det meste fungerer utmerket som debattforum. Mange engasjerte folk.

Jeg kan også skjønne de som synes denne tråden er uinteressant, jo mer konkret og tidsaktuell en tråd er, jo flere bidragsytere tiltrekker den, kamp-trådene er det beste eksempelet på det. 

Det blir en gode del "kloke og velfunderte"  ;D innlegg i kamp-trådene som:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Goooooooooooooooooooooooooolllllll

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiii

Faaaaaaennnnnnnn

Shite! Møkkalag!

Misforstå meg rett, jeg digger det, engsjementet.
Jeg synes spanske radio og tv-kommentatorer er fantastiske når det blir scoret.
Det runger Gooooooooooooooool så lenge at de antagelig har lubgevolum som er operasanger.
Jeg satt i en Barcelona-drosje og opplevde at drosjesjåfør og radio-kommentatoren gjennom bilradioen skrålte i duett, når Espanyol scoret! Jeg holdt på å le meg ihjel, fantastisk. Det var en drigresjon.

Jon R

Quote from: ojdim on April 17, 2008, 21:25:20

Jeg syns det er ganske utrolig at dere allerede nå kan konkludere med at unggutter som bare har spilt noen få måneder i klubben ikke har potensiale til å hevde seg i Premier League en gang i framtida…. (Huntington har allerede vært der med N'castle, og klarte seg relativt bra etter hva jeg forstår....)

Om dere selv tror på at klubben er i en slik posisjon at den kan tiltrekke seg vesentlig bedre spillere enn de som kom inn gjennom siste transfervindu, og at Leeds vil kunne hevde seg i Pr. League om to-tre år, er jeg redd dere går mange vonde sesonger i møte framover....

Huntington ble hentet tidlig i høst, og jeg tror han har PL potensiale hvis han får full tillit i åra som kommer.  Nåt var det først og fremst spillere som ble hentet i januar, som jeg kommenterte på. At vi skal tiltrekke oss gjennomgående bedre spillere som feks Elding og Johnson når vi befinner oss på et høyere nivå enn L1 mener jeg er en selvfølgelighet. At det skal være fullt mulig å bygge opp et lag som kan stabilisere seg (ikke topp 5-6) i PL innen relativt kort tid, mener jeg ikke er noe luftslott. Fra ca topp 10-15 i PL og nedover befinner det seg klubber som vi like gjerne kan ha byttet plass med oss innen det har gått tre år. Et opprykk til PL vil med stor sannsynlighet gi oss nye eiere og fete sponsoravtaler. Mulighetene for en ny "storhetstid" ( i Leeds sammenheng) vil igjen åpenbare seg for oss. The mighty whites will rise again og det senest innen 2010-11 sesongen.  ;D
Jon R.