Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III  (Lest 46101 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #150 på: Juni 06, 2008, 23:28:15 »
disse to skal visstnok være klar til neste uke:

*Derek Riordan

*Stephen Carr


Whoa! Dette er i så fall stooore forsterkningar. Carr var blant øyrikets meste spennande høgrebackar rundt år 2000, men har tilgode å overbevise etter overgangen til Newcastle frå Spurs. Riordan har vi diskutert opp og i mente før, og vil garantert bøtte inn mål for oss på dette nivået.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #151 på: Juni 06, 2008, 23:30:09 »
disse to skal visstnok være klar til neste uke:

*Derek Riordan

*Stephen Carr


Hvor har du det ifra?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #152 på: Juni 06, 2008, 23:43:58 »
Stephen Carr?   Skeptisk til både ryktet og spilleren ...
 

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #153 på: Juni 06, 2008, 23:47:39 »
disse to skal visstnok være klar til neste uke:

*Derek Riordan

*Stephen Carr

Får håpe at dette blir et faktum som du skriver her, B-m. Spillere med erfaring fra et høyere nivå...spillere med klasse, ja, det behøver vi.  8)
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #154 på: Juni 06, 2008, 23:50:03 »
Stephen Carr?   Skeptisk til både ryktet og spilleren ...
Skeptisk til ryktet kan vi jo være, men han er vel et hakk bedre enn Richardson?  ;)
Super Leeds since 1968

sindre12

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #155 på: Juni 06, 2008, 23:54:27 »
vil ha riordan men ikke carr!
Beckford 4 England!

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #156 på: Juni 07, 2008, 00:07:04 »
Don't shoot the messenger  :D

Sies at Carr og Staunton er bestisser. Likte Carr da han var i form for Tottenham, men er jo skadeforfulgt. Men om han er fit bør han klare league one.
Har ikke sett denne Riordan men han er en mann som skal kunne klare putte 15 + for oss.

Blir spennende å se om det her hold i ryktene
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

flynn

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #157 på: Juni 07, 2008, 00:25:51 »
Jeg har alltid hatt et godt øye til Carr. Synes han til tider har lignet en Gary Kelly i storhetstiden, kanskje enda et hakk bedre offensivt.
Nå er vel mannen 32 elns, og egentlig sånn sett en type spiller jeg håper vi unngår å hente, men akkurat i hans tilfelle er jeg klar for å fravike det prinsippielle standpunktet!

Håper dette ikke bare er B.m´s våte drømmer...

flynn

AndyMathie

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #158 på: Juni 07, 2008, 00:33:43 »
Ja takk til både Carr og Riordan. Husker Carr veldig godt både fra tida i Tottenham og Newcastle. Han var ganske god der også, men fikk problemer etterhvert med skader og lite tillit.
We are Leeds and we are proud of it!

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #159 på: Juni 07, 2008, 01:01:25 »
Riordan har gjort det godt i en klubb, hans fødebys Hibs. Det kan være nok, så greit nok å satse på han, men ikke til £1mill. Fyren er ellers ikke av de 10 skarpeste på jorden, men det har sjelden innvirkning på det å være en god foppalspiller.

isak

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #160 på: Juni 07, 2008, 03:28:49 »
Gjett kven eg henta inn på free transfer på FM for ei tid tilbake? Stephen Carr! Knuser i alle fall fraser på FM...

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #161 på: Juni 07, 2008, 10:03:51 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/United-say-no-to-Scotland.4162542.jp

Først var det vel Trevor Sinclair som ble tilbudt oss og nå er det Aberdeen-spilleren Barry Nicholson. Macca har derimot takket nei til landsmannen, som var junior i Rangers.


Plymouth-kilder spekulerer i at de er i ferd med å tape kampen om Teale, til Leeds.

http://www.thisisplymouth.co.uk/displayNode.jsp?nodeId=184334&command=displayContent&sourceNode=135656&contentPK=20812851&folderPk=78082&pNodeId=135637
« Siste redigering: Juni 07, 2008, 11:21:07 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Stifler

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #162 på: Juni 07, 2008, 13:20:59 »
vil ha riordan men ikke carr!

Er det mulig å bli dummere? sorry, men vi spiller i League 1!!

En PL spiller til Leeds burde vi være jævla fornøyd med. skjønner faen ikke hvorfor folk er skeptisk?!


Robert som blir litt små gal ;D
-Nr 2 er den første taperen-

Papi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #163 på: Juni 07, 2008, 13:35:45 »
Med Carr inn er vertfall høgreback problemet midlertidlig løyst..

Om han held seg skadefri, er dette ein klasseback i denne divisjonen.
Men venter til evt bekrefta signing før eg roper hurra  ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #164 på: Juni 07, 2008, 13:44:46 »
vil ha riordan men ikke carr!

Er det mulig å bli dummere? sorry, men vi spiller i League 1!!

En PL spiller til Leeds burde vi være jævla fornøyd med. skjønner faen ikke hvorfor folk er skeptisk?!


Robert som blir litt små gal ;D

Du har helt sikkert ingen onde intensjoner eller ønsker om å jage bort de yngste fra forumet, Robert, men kanskje du kunne ordlagt deg litt annerledes?  ???

Er faktisk ikke over the clouds selv med tanke på Carr. Han var meget god engang, men det er en god del år siden, går mye skadd og flere steder er supporterne irriterte på holdningene hans. Jeg tar han imot, men helst på en bonusbasert kontrakt og med ustabile Frazer og unggutten Gardner til å presse han.
Marching on together!

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #165 på: Juni 07, 2008, 14:07:08 »
Carr var en god høyreback på den tiden Harte var en god ventreback.  Vi har ikke tid/rom for nostalgi nå.  Frykter det eneste han vil bidra med er å sprenge lønnsbudsjettet.
 

Stifler

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #166 på: Juni 07, 2008, 14:39:43 »
vil ha riordan men ikke carr!

Er det mulig å bli dummere? sorry, men vi spiller i League 1!!

En PL spiller til Leeds burde vi være jævla fornøyd med. skjønner faen ikke hvorfor folk er skeptisk?!


Robert som blir litt små gal ;D

Du har helt sikkert ingen onde intensjoner eller ønsker om å jage bort de yngste fra forumet, Robert, men kanskje du kunne ordlagt deg litt annerledes?  ???

Er faktisk ikke over the clouds selv med tanke på Carr. Han var meget god engang, men det er en god del år siden, går mye skadd og flere steder er supporterne irriterte på holdningene hans. Jeg tar han imot, men helst på en bonusbasert kontrakt og med ustabile Frazer og unggutten Gardner til å presse han.


Beklager:)

Absolutt ikke noe personlig imot Sindre, så jeg beklager det om han skulle føle det slikt!:)

Men jeg snakket egentlig om alle som er skeptiske til Carr, Ikke bare han :)

Syntes bare det er litt rart at det er folk som er skeptiske...

Han har vært meget god for Tottenham, og har spilt en del for Newcastle, men ikke god nok for Leeds? I League 1?!
-Nr 2 er den første taperen-

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #167 på: Juni 07, 2008, 15:11:44 »
Joda, jeg forstår absolutt din skepsis mot skepsisen!  ;)

Og det var ikke meninga å leke moderator heller, Robert, håper ikke du følte det slik!  ;)
Marching on together!

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #168 på: Juni 07, 2008, 16:36:11 »
Nei, hvorfor skal vi hente en gammel back som har slitt med skader de siste årene, greit han var god i Tottenham! men det er 6-7 år siden for svarte!. Det må da være bedre og hente en up and coming fra L1 eller CC som har framtiden foran seg med oss! Gardner? Frazer? begge er laaangt foran Carr i mine øyne!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Stifler

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #169 på: Juni 07, 2008, 17:02:13 »
Joda, jeg forstår absolutt din skepsis mot skepsisen!  ;)

Og det var ikke meninga å leke moderator heller, Robert, håper ikke du følte det slik!  ;)

Neida! :)


Trond, jeg tror Carr kan gjøre en bedre jobb enn de 2.
Griet vi må bruke de unge, men vil heller bruke rutinerte spillere for å få oss ut av League 1.
-Nr 2 er den første taperen-

sindre12

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #170 på: Juni 07, 2008, 18:03:05 »
Men Stiffler kjære deg ..
du må tenkte på hva han har i lønn ? vi er ikke premier league klubb ... :D
Beckford 4 England!

Stifler

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #171 på: Juni 07, 2008, 19:57:26 »
Men Stiffler kjære deg ..
du må tenkte på hva han har i lønn ? vi er ikke premier league klubb ... :D

Om vi kan gi han det han vil ha uten problem, why not?!:)

kjære Sindre. xXx
-Nr 2 er den første taperen-

sindre12

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #172 på: Juni 07, 2008, 20:45:32 »
får me trenge an kje ... harjo fraz :D
sats på han heller!
Beckford 4 England!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #173 på: Juni 07, 2008, 22:06:37 »
samme for meg hvem som spiller høyreback så lenge det ikkje e frazer,han e jo ikkje litt talentfull verken offensivt eller defensivt...synd men sant.

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #174 på: Juni 07, 2008, 23:48:21 »
Dette blir Gardners sesong.

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #175 på: Juni 08, 2008, 09:09:32 »
Har halshugd Frazer før. Men den absolutt beste kampen jeg har sett av han (muligens den eneste) var 2 kampen mot Carlisle. Hvis Frazer hadde spilt slik hele tiden hadde vi aldri sagt et vondt ord om Frazer

Erik_

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del III
« Svar #176 på: Juni 08, 2008, 11:36:34 »
Har halshugd Frazer før. Men den absolutt beste kampen jeg har sett av han (muligens den eneste) var 2 kampen mot Carlisle. Hvis Frazer hadde spilt slik hele tiden hadde vi aldri sagt et vondt ord om Frazer
Helt enig med deg, Håkon. Han gjorde vel ingenting feil. Strødde om seg med pasninger, taklet og var med fremover. Så ikke ut som en klumsete fyr som slet med å stokke bena heller. En skikkelig høyreback var han den dagen. Hadde han bare kunne ha spilt slik jevnlig.

Ikke så sikker på at jeg ønsker å få inn Carr. Det tror jeg vil ødelegge utviklingen til Gardner, som jeg har tro på. Forventer ikke at Frazer selges nemlig.