Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI  (Lest 43163 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

JanT

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #90 på: Oktober 04, 2008, 00:35:07 »
Etter dette utsagnet kunne det vert moro å sett hva du hadde skrevet i "hva drikker du nå"-tråden....

Selvfølgelig har Alan Smith noko å tilføre dagens Leeds-lag på tredje nivå i England, men det kjem ikkje til å skje.


Smith har ingenting å tilføre dagens Leedslag.



Tiden da jeg hadde behov for å skryte av mitt alkoholinntak er forlengst forbi!

Hva med deg?
Jan Tore, luscos 1119

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #91 på: Oktober 04, 2008, 10:46:04 »
Tiden da jeg hadde behov for å snakke tøv er forlengst forbi!

Hva med deg?


Etter dette utsagnet kunne det vert moro å sett hva du hadde skrevet i "hva drikker du nå"-tråden....

Selvfølgelig har Alan Smith noko å tilføre dagens Leeds-lag på tredje nivå i England, men det kjem ikkje til å skje.


Smith har ingenting å tilføre dagens Leedslag.



Tiden da jeg hadde behov for å skryte av mitt alkoholinntak er forlengst forbi!

Hva med deg?
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #92 på: Oktober 04, 2008, 11:25:44 »
Tiden da jeg hadde behov for å snakke tøv er forlengst forbi!

Hva med deg?


Etter dette utsagnet kunne det vert moro å sett hva du hadde skrevet i "hva drikker du nå"-tråden....

Selvfølgelig har Alan Smith noko å tilføre dagens Leeds-lag på tredje nivå i England, men det kjem ikkje til å skje.


Smith har ingenting å tilføre dagens Leedslag.



Tiden da jeg hadde behov for å skryte av mitt alkoholinntak er forlengst forbi!

Hva med deg?

Ta direkte kontakt pr mail gutter. Vi andre konsentrerer oss om en kamp som skal vinnes i dag!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

JanT

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #93 på: Oktober 04, 2008, 12:45:09 »
Du har selvfølgelig helt rett, promo.

Lykke til med kampen idag. :)
Jan Tore, luscos 1119

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #94 på: Oktober 04, 2008, 13:07:26 »
Er også enig!
Det var kun eit forsøk på ein morsom kommentar frå mi side.

we all love leeds



Du har selvfølgelig helt rett, promo.

Lykke til med kampen idag. :)
COME ON LEEDS !!

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #95 på: Oktober 05, 2008, 15:31:47 »
Leeds keen on deal for Bulls striker?

Leeds United, Millwall, Scunthorpe and Watford are being credited with an interest in Bradley Hudson-Odoi
The Ghana Under-20 international joined Hereford United in the summer following his release by Fulham and has made an impressive start to life in League One.
Hudson-Odoi already has three goals to his name for the Edgar Street side, playing in support of a lone striker.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bradley_Hudson-Odoi

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #96 på: Oktober 06, 2008, 17:21:40 »
Er Tomasz Sokolowski noe å satse på??



http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=537757

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #97 på: Oktober 06, 2008, 17:48:52 »
Er Tomasz Sokolowski noe å satse på??

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=537757

Om Leeds er blant de interesserte, vet jeg ikke. Om det hadde vært realistisk, tviler jeg utrolig sterkt på.

Om han er god nok? Selvsagt.
« Siste redigering: Oktober 06, 2008, 17:50:37 av Mr Kaizer »
Marching on together!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #98 på: Oktober 06, 2008, 19:31:29 »
Har sett alt for lite til Sokolowski til å uttale meg om han, men er det så selvsagt at han er god nok for Leeds? Dessuten så er det ikke i midtbaneleddet vi trenger flere spillere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

josoer

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #99 på: Oktober 06, 2008, 19:49:47 »
Har Sokolowski vært linka til Leeds?Svaret er NEI. Da regner eg med at denne diskusjonen er avsluttet. Vennligst kom med bare rykter som det er hold i.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #100 på: Oktober 06, 2008, 20:26:57 »
Er Tomasz Sokolowski noe å satse på??



http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=537757
Nei! Altfor ujevn spiller. Fra det fantastiske (hver gang han spiller mot Enga) til det gjennomsnittlige..  Ikke god nok overhodet.

Alta-White

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #101 på: Oktober 07, 2008, 00:10:37 »
(....) McAllister was forced into a late change to his original starting line-up at London Road after goalkeeper David Lucas damaged his finger in the pre-match warm-up.
United called on substitute keeper Casper Ankergren, who produced an excellent performance under considerable pressure, but Lucas' injury has left McAllister without experienced cover for the Dane.
Youngster Alan Martin is midway through a month's loan at Blue Square Premier club Barrow and youngster Jonathan Lund is the only other keeper in McAllister's first-team squad.

YEP

Kalles Martin hjem??

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #102 på: Oktober 07, 2008, 00:39:55 »
Jeg har personlig ingen anelse om hvem av Lund og Martin som er best, d.v.s på
http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfileIndex/0,,10273,00.html
er det bare Lund som har fått nummer (30). Martin er ikke-eksisterende der.

Erik_

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #103 på: Oktober 07, 2008, 14:27:26 »
Jeg tror Martin skal ha fått draktnummer 25. Skal ikke si for sikkert, men.

Hjemmesiden er desverre ikke alltid like oppdatert har jeg fått inntrykk av. Noe merkelig at han ikke er på oversikten ja. Hvem som er best derimot... begge er vel keepere med stort potensiale. Lund var vel med i kåringen om mest lovende unge spiller i England for noen sesonger tilbake. Martin var vel et av Skottlands største keepertalent før han kom til Leeds.

Om de får ut potensialet i Leedstrøya er nok ennå usikkert, men tror ikke Martin er på vei ut døra helt ennå. Skrev vel ny kontrakt i sommer.

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #104 på: Oktober 07, 2008, 19:29:03 »
   Martin har, ganske riktig, drakt nummer 25. Kampprogrammene, som jeg abonnerer på, bekrefter dette.
Super Leeds since 1968

Erik_

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #105 på: Oktober 07, 2008, 20:39:20 »
   Martin har, ganske riktig, drakt nummer 25. Kampprogrammene, som jeg abonnerer på, bekrefter dette.
Hva jeg vet, hva jeg vet. :)

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #106 på: Oktober 08, 2008, 03:00:32 »
Linket med Leeds flere ganger!

Derby boss Paul Jewell is planning a January swoop for Leicester striker Matt Fryatt. (Daily Mirror)

Coventry move for Sunderland striker Stokes
Sunderland are ready to send Anthony Stokes away on-loan. Coventry are leading the chase for the £2 million signing
« Siste redigering: Oktober 08, 2008, 03:15:40 av kjelvi »

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #107 på: Oktober 08, 2008, 18:01:53 »
Beste spissen til Leicester til Derby, hørtes bra ut.  Bare vi  får bolde vår. ;D
 

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #108 på: Oktober 08, 2008, 18:59:33 »
Leeds United manager Gary McAllister has handed a trial to Spurs youngster Jacques Maghoma.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11675_4216007,00.html

Gary McAllister will keep tabs on trialist midfielder Jacques Maghoma – but has revealed that there are imminent plans to offer him a deal. (YEP)

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #109 på: Oktober 08, 2008, 19:12:45 »
Ex-Leeds United director Simon Morris's company in administration
PART of the property group owned by former Leeds United director Simon Morris has gone into administration due to the slump in the housing market, it was confirmed last night.
http://www.yorkshirepost.co.uk/leeds/ExLeeds-United-director-Simon-Morris39s.4571713.jp

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #110 på: Oktober 08, 2008, 19:38:09 »
Leeds United manager Gary McAllister has handed a trial to Spurs youngster Jacques Maghoma.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11675_4216007,00.html

Gary McAllister will keep tabs on trialist midfielder Jacques Maghoma – but has revealed that there are imminent plans to offer him a deal. (YEP)

...no imminent.............kanskje....?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #111 på: Oktober 08, 2008, 23:47:41 »
Det er ikke en god keeper ledig på markedet?

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #112 på: Oktober 08, 2008, 23:51:02 »
Erik Holtan?
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #113 på: Oktober 09, 2008, 12:00:33 »
Erik Holtan?

Stutt-tjukken?  ;)

Neeei, det holder med en av dem....vi har Robinson!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #115 på: Oktober 10, 2008, 17:24:15 »
Spennende!

Hadde vært gøy med en indisk stjerne!  :o
marching on together,
derudaf forever...

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #116 på: Oktober 10, 2008, 17:31:53 »
Det er ikke en god keeper ledig på markedet?

Er helt enig i at Leeds burde handelt inn en ny keepr.

En spiller vi kunne ha sjekket ut nærmere er faktisk Sogndal sin polske sisteskanse Piotr Leciejewski. Han er 23 år gammel og ble hentet til Sogndal i vår da Terje Skjeldestad ble skadet. Polakken har vært kanskje den viktigste årsaken til at Sogndal er med i kampen om opprykk. Til neste år er trolig Skjeldestad tilbake for fullt, og ting tyder på at han da får tillit igjen og Sogndal velger å cashe inn på Pjotr.

En spiller vi trolig kunne fått for ca £1 mill, og som kunne vist seg å blitt en kjempesignering!

Men dette er selvsagt bare tatt ut fra løse lufta, og er mer ønsketenking enn ett rykte...
marching on together,
derudaf forever...

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #117 på: Oktober 11, 2008, 10:08:55 »
Tidligere linket med Leeds flere ganger...

Carlisle seal Kavanagh loan deal 
Carlisle United have completed the signing of Sunderland midfielder Graham Kavanagh on a one-month loan deal.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/carlisle_united/7663553.stm
 

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #118 på: Oktober 11, 2008, 23:05:28 »
http://www.yorkshirepost.co.uk/football/Leeds-United-track-striker-prospect.4581191.jp

Chhetri on Leeds United radar

MARGAO: Delhi boy Sunil Chhetri’s explosive performance for the national football team has got English League One club Leeds United interested. 
A spurt of strong performances both for club and country and a recommendation from coach Bob Houghton was enough for Leeds to express their interest in the diminutive striker.
"It is flattering, but I am keeping my feet firmly on the ground," Chhetri, told TOI on Saturday.
In the past couple of months, the East Bengal striker has had several rounds of talks with agents in London, bringing him close to following in the footsteps of his idol, hero and strike partner Baichung Bhutia, who had played professional football for a couple of seasons for Bury FC, a second division English club.
At that time, Bhutia made about Rs 70 lakh per year, almost twice the amount of what the highest paid footballer in India, Brazilian Jose Baretto was earning.
Chhetri’s deal has been far from firmed up. "Nothing has been confirmed as yet but yes, I think I am close to getting there," said Chhetri, who has been a rage with the Indian team ever since he won coach Houghton’s confidence.
"Beyond India, not many are aware of our abilities so its imperative we park ourselves wherever we get a chance. We have to start from scratch, prove ourselves and then move forward," continued Chhetri, who overtook Bhutia as India’s highest paid footballer with a Rs 38-lakh annual contract.
The interest from Leeds United follows another offer letter from Estoril Praia, a second division league team from Portugal.
Officials of Estoril Praia watched Chhetri demolish a select Gouveia XI during the Indian team’s tour of Portugal but could not convince India’s highest paid footballer that a place in the Portuguese second division was his passport to European football.
Leeds United, though, is different. The English club is a big name in European football. They enjoyed their best season in 2001 when they made it to the semifinal of the UEFA Champions League until Valencia brought their European adventure to an end. Leeds are now competing in League One after they dropped to the third tier of English football for the first time in their history.
Interestingly, during their Premiership days, Leeds had almost become the first club to offer the EPL jersey to a player of Indian origin: Harpal Singh.
Unfortunately, Harpal, who played for Leeds Reserves, never got to don the famous yellow jersey of the club. But much before Bhutia and Chhetri, another Indian footballer had created a name for himself in British football. He was Mohammed Abdul Salim, the first Indian to play professional football in Europe.
A bare footed Salim took Scottish football by storm on his debut for Celtic in 1937 but, despite repeated pleas from the Scottish club, a home-sick Salim returned to India to help his favourite club Mohammedan Sporting continue with their amazing run in the Calcutta Football League in the 1930s.

sports.timesofindia.indiatimes.com



http://en.wikipedia.org/wiki/Sunil_Chetri

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VI
« Svar #119 på: Oktober 11, 2008, 23:13:03 »
Interestingly, during their Premiership days, Leeds had almost become the first club to offer the EPL jersey to a player of Indian origin: Harpal Singh. Unfortunately, Harpal, who played for Leeds Reserves, never got to don the famous yellow jersey of the club.

Harpal forsøkte seg i irsk fotball etter at han gikk fra Leeds til Stockport. Men skader tvang han til å legge opp på nyåret 2008. Han studerer i dag ved MMU i Manchester.

En annen asiat i Leeds ved samme tid var Rav Matharu, som var av pakistans opprinnelse. Han la skoene raskt på hylla etter å ha fått reisepass på Elland Road. Har senere slått seg inn i moteverdenen - og jobber p.t. i New York City. (http://clothsurgeon.com og http://www.facebook.com/profile.php?id=509558916&ref=ts#/profile.php?id=509558916&v=info&viewas=753800655)
« Siste redigering: Oktober 11, 2008, 23:16:34 av kjelvi »