Skrevet av Emne: Hvordan skal Leeds komme tilbake til premier league og kjempe om medaljer  (Lest 13313 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Jeg kunne tenkt meg en sportsdirektør i klubben som hadde enda bedre peiling på organisasjonsutvikling som arbeidet i tospann med Grayson direkte under Bates.

En veldig god idè!

Ved en slik ordning, kunne Ken Bates sittet å nippet martini i Monaco, mens 'showet' ble styrt av en leder i England - som selvsagt svarte til Kenneth.  8)

Antakelig både ønsker og liker derimot Ken Bates å gjøre tingene selv så lenge han er ved god helse, men kanskje i fremtiden en gang?
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Jeg kunne tenkt meg en sportsdirektør i klubben som hadde enda bedre peiling på organisasjonsutvikling som arbeidet i tospann med Grayson direkte under Bates.

En veldig god idè!

Ved en slik ordning, kunne Ken Bates sittet å nippet martini i Monaco, mens 'showet' ble styrt av en leder i England - som selvsagt svarte til Kenneth.  8)

Antakelig både ønsker og liker derimot Ken Bates å gjøre tingene selv så lenge han er ved god helse, men kanskje i fremtiden en gang?

Aha. Som Wise jobber altså i Newcastle.

Fra spøk til gravøl.
Jeg tror og mener det er viktig for en manager som vet at han vil ha midler tilgjengelig når han skal inn på overgangsmarkedet. Det er også viktig at det er en manager som er beinhard på hva han vil med laget og som ikke skylder på det ene eller det andre når laget taper.
En manager som vet og kan gjøre bytter og rokeringer underveis. Hvis manageren ser at ting ikke fungerer, så bør han faktisk kunne gjøre rokkeringer 20 minutter inn i kampen.
Manageren er den som er ansvarlig for hvordan laget spiller, og som til slutt dømmes etter resultatene. Det er der Leeds må ha en sterk mann som leder sitt lag i medgang og motgang.
Leeds er ikke lekegrinda til uerfarne managere slik det har vært de siste årene. Det må en sterk mann inn på den plassen. Det er alt for tidlig å bytte ut Grayson nå, men vi får se hvordan det går resten av sesongen. Jeg er absolutt ikke tilhenger av å sparke manageren nå, men blir det ikke playoff og opprykk, så vekk med Grayson. Da bør det hentes inn en manager som er god nok. Leeds er muligens den ultimate utfordringen for en manager. Hører du Hiddink.
Det er faktisk Bates som er ansvarlig for å hente den rette manageren. En av grunnene til at det enda ikke er gjort, er muligheten for at manageren ikke danser etter Bates sin pipe. Bates vil ha en manager han kan styre dit han vil. Det vil antagelig ikke en rutinert og god manager. En fersk manager gjør det


DenHviteYeboah

Liverpool har nå £350 mill i gjeld.Hvorfor lever klubben fortsatt da?Hvis man tar utgangspunkt i det enkelte hevder her med å ikke bruke penger, eller låne dem, så må jo dette laget selge unna alt de har og basere seg på et liv sammen med Tranmere....blir spennende å se....

Dennis

Liverpool har nå £350 mill i gjeld.Hvorfor lever klubben fortsatt da?Hvis man tar utgangspunkt i det enkelte hevder her med å ikke bruke penger, eller låne dem, så må jo dette laget selge unna alt de har og basere seg på et liv sammen med Tranmere....blir spennende å se....

(Deler av?) Forfallet for disse avdragene er først til sommeren. Klubbens økonomi er per i dag (antakelig) en boble, noe som kanskje gjenspeiles i det billige salget av Keane? Tror nok de amerikanske eierne er avhengige av å få solgt ganske så raskt, for en kapitalinnsprøytning fra noen arabiske eller russiske oljesjeiker uten overtakelse av eieraksjer, skjer ikke.
Marching on together!

Promotion 2010

Liverpool har nå £350 mill i gjeld.Hvorfor lever klubben fortsatt da?Hvis man tar utgangspunkt i det enkelte hevder her med å ikke bruke penger, eller låne dem, så må jo dette laget selge unna alt de har og basere seg på et liv sammen med Tranmere....blir spennende å se....

Igjen og igjen og igjen.... Hvor mange ganger skal det gjentas?

Liverpools gjeld er til eierne, mens Leeds' gjeld var til pantelånerne!

Et salg av Liverpool (med mann, stadion og mus) vil antagelig slette mesteparten av investeringene eierne har gjort, men i Leeds' sitt tilfelle var lånene tatt opp i verdien av Elland Road og TA, men også dramatisk nok i fremtidig verdi av spillere og fremtidige inntekter av CL-spill!
Disse lånene var samtidig etablert på en slik måte at spillerne skulle øke i verdi, men da forslagene om å regulere spilleres verdi kom sammen med "Bosman-dommen", så mistet klubben sine "assets" og gikk konk!

Skjønner du nå at det er lite lurt å investere mange pund for Bates før han enten får inn en mann som Harding (RIP - fra Chelsea-tiden) eller at han selger hele skiten.....  ;)


Sorry, jeg ble litt belærende nå.........
« Siste redigering: Februar 06, 2009, 20:09:16 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Liverpool har nå £350 mill i gjeld.Hvorfor lever klubben fortsatt da?Hvis man tar utgangspunkt i det enkelte hevder her med å ikke bruke penger, eller låne dem, så må jo dette laget selge unna alt de har og basere seg på et liv sammen med Tranmere....blir spennende å se....

Igjen og igjen og igjen.... Hvor mange ganger skal det gjentas?

Liverpools gjeld er til eierne, mens Leeds' gjeld var til pantelånerne!

Et salg av Liverpool (med mann, stadion og mus) vil antagelig slette mesteparten av investeringene eierne har gjort, men i Leeds' sitt tilfelle var lånene tatt opp i verdien av Elland Road og TA, men også dramatisk nok i fremtidig verdi av spillere og fremtidige inntekter av CL-spill!
Disse lånene var samtidig etablert på en slik måte at spillerne skulle øke i verdi, men da forslagene om å regulere spilleres verdi kom sammen med "Bosman-dommen", så mistet klubben sine "assets" og gikk konk!

Skjønner du nå at det er lite lurt å investere mange pund for Bates før han enten får inn en mann som Harding (RIP - fra Chelsea-tiden) eller at han selger hele skiten.....  ;)


Sorry, jeg ble litt belærende nå.........

Kloke ord, promo!

Liverpools gjeld er til eierne, mens deres gjeld igjen er til The Royal Bank of Scotland, som gjerne vil ha igjen pundene sine i sommer. Ergo, eierne begynner å kjenne varmen i stolsetet...
Marching on together!

berlin

Liverpool har nå £350 mill i gjeld.Hvorfor lever klubben fortsatt da?Hvis man tar utgangspunkt i det enkelte hevder her med å ikke bruke penger, eller låne dem, så må jo dette laget selge unna alt de har og basere seg på et liv sammen med Tranmere....blir spennende å se....

Igjen og igjen og igjen.... Hvor mange ganger skal det gjentas?

Liverpools gjeld er til eierne, mens Leeds' gjeld var til pantelånerne!

Et salg av Liverpool (med mann, stadion og mus) vil antagelig slette mesteparten av investeringene eierne har gjort, men i Leeds' sitt tilfelle var lånene tatt opp i verdien av Elland Road og TA, men også dramatisk nok i fremtidig verdi av spillere og fremtidige inntekter av CL-spill!
Disse lånene var samtidig etablert på en slik måte at spillerne skulle øke i verdi, men da forslagene om å regulere spilleres verdi kom sammen med "Bosman-dommen", så mistet klubben sine "assets" og gikk konk!

Skjønner du nå at det er lite lurt å investere mange pund for Bates før han enten får inn en mann som Harding (RIP - fra Chelsea-tiden) eller at han selger hele skiten.....  ;)


Sorry, jeg ble litt belærende nå.........

Det ser ut som du har grunn til være belærende nå.  ;)

Forøvrig kan forumets velfylte database brukes for høste også faktabasert kunnslap, men det er jo alltid enklere(tidsbesparende) å spørre eller påstå ting, så kan det hende noen tar seg tid til å svare. Da gjenstår det bare å se om informasjonen "tas inn".

p0ndus

  • Gjest
Tror ærligheten vil seire, Leeds har tatt sin straff og går jo nå med overskudd!

Mener at eliteklubbene som opererer med enorme budsjettunderskudd, skulle oppleve det samme som Leeds opplevde. Med andre ord starte en sesong med solid minus poengsaldo. Da ville jo Premierleague bli litt artig å følge med på. På den annen side, så ville vel alle klubbene startet i minus??? Selv om jeg ikke er tilhenger av Mr Bates så har han ihvertfall fått klubben til å gå i pluss igjen. Tror det er nøkkelen med sunn drift  fremover, så får det heller ta noen år før vi er oppe igjen. Håper å få oppleve en tid hvor klubbfølelse/stolthet veier mer enn antall pund på kontoen.

marve

PENGER !!!!!!!.MANGE PENGER .
 

Promotion 2010

Oligark med økonomiske kjempeproblemer:

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=546762

Formuen skrumpet fra 15 til 3 milliarder. Får ikke gjort ferdig luksusbåt. Selger han Chelski?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Har tenkt i hele dag.



Jeg tror klubben vår trenger en vitamininnsprøytning av rundt £ 50-100 millioner pund. Noen som har det på seg?



Kunne tenkt meg et konsortium av 10-12 Yorkshire-businessman som sammen gikk inn for å gi både folket i Leeds og supporterne litt oppreisning!


Om bare...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

marve

Har tenkt i hele dag.



Jeg tror klubben vår trenger en vitamininnsprøytning av rundt £ 50-100 millioner pund. Noen som har det på seg?



Kunne tenkt meg et konsortium av 10-12 Yorkshire-businessman som sammen gikk inn for å gi både folket i Leeds og supporterne litt oppreisning!


Om bare...

De finnes dessverre ikke ,den som var villig til å redde leeds er der allerede .Og han er fornuftig nok han men han klarer aldri å få leeds tilbake til prl allene og ivertfall ikke blant de 3 beste .DESVERRE.
 

Tom S

Klart det må penger til for å klatre tilbake til PL.

Men, vi må samtidig ikkje sette oss i same knipe som sist vi "satset".
Stein for stein...

Eg er fortsatt av den meining at vi har god nok stall til å rykke opp frå denne myra, det er berre så synd at Macca rota vekk ein halv sesong før vi/Bates skjønte at han var feil mann.

Eg har trua på Larry, men med så kort tid og få kamper har han ikkje råd til mange slip-ups, i alle fall ikkje med tanke på top to.
Føler meg trygg på at vi klarer å komme inn blant topp seks og playoff, kanskje er det vår tur å vinne ein finale denne gangen...?

Eit problem for kjære Larry kan vere størrelsen på stallen, å finne den beste elleveren uten å prøve for mykje kan då bli utfordrande - ikkje lett å halde alle happy.


COME ON LEEDS !!

Pettersen97

Liverpool har nå £350 mill i gjeld.Hvorfor lever klubben fortsatt da?Hvis man tar utgangspunkt i det enkelte hevder her med å ikke bruke penger, eller låne dem, så må jo dette laget selge unna alt de har og basere seg på et liv sammen med Tranmere....blir spennende å se....

Igjen og igjen og igjen.... Hvor mange ganger skal det gjentas?

Liverpools gjeld er til eierne, mens Leeds' gjeld var til pantelånerne!

Et salg av Liverpool (med mann, stadion og mus) vil antagelig slette mesteparten av investeringene eierne har gjort, men i Leeds' sitt tilfelle var lånene tatt opp i verdien av Elland Road og TA, men også dramatisk nok i fremtidig verdi av spillere og fremtidige inntekter av CL-spill!
Disse lånene var samtidig etablert på en slik måte at spillerne skulle øke i verdi, men da forslagene om å regulere spilleres verdi kom sammen med "Bosman-dommen", så mistet klubben sine "assets" og gikk konk!

Skjønner du nå at det er lite lurt å investere mange pund for Bates før han enten får inn en mann som Harding (RIP - fra Chelsea-tiden) eller at han selger hele skiten.....  ;)


Sorry, jeg ble litt belærende nå.........

Vil ikke egentli hive mæ med på det hær men:
Gilette og Hicks ("eieran av Liverpool") tok opp lån for å kjøpe klubben og satt klubben som "sikring/pant" (det samme gjorde Glazers med Scum så det samme som skrives gjell væll dæm å), dvs. om Gilette og Hicks ikke klare å betale dela av lånan så kan banken ta klubben og selge det som e av interesse for andre for og få dekt lånebeløpet om ikke nån kommer inn å kjøpe klubben for rest låne.
Liverpool som klubb tok og opp et lån for å finansiere kjøpet av Torres (om det e tilbakebetalt vet æ ikke).

Med andre ord. Om ikke Gilette og/eller Hicks sælle klubben helt eller at en av dæm sælle sæ ut så kan det hende at spillera som Gerrard, Torres, Alonso osv. osv blir solgt for og dekke dela av låne.

Syns synn på klubba som har sånne "toillate lekegrind" eiera. Ønske ikke at nån klubba i værdn må oppleve det, vi som fans og klubb, Luton og alle de andre har opplevd, sæll ikke Scum. Men på den andre sia så hadde det jo vært litt arti å se kossn fansn til "de store" hadde reagert.

WE ARE LEEDS, WE ARE PROUD!!!
MOT!!
« Siste redigering: Februar 08, 2009, 00:53:29 av sap7 »
The Mighty Whites

ivaro

Det vil nok ta litt tid, men vi kommer nok tilbake hvis vi bare kunne få litt økonomisk power på plass. Kunne tenkt meg et konsortium som tok over styringa og som ville noe med klubben. Med noen nye spillere på plass og økonomisk trygghet så kommer vi nok tilbake der vi hører hjemme.  GO SUPER LEEDS!!!!!

Promotion 2010

Vi må nok jobbe oss opp et nivå før vi kan begynne å tenke PL i det hele tatt:

Hva skal egentlig til for å vinne disse resterende kampene?

I perioden vi slapp inn et mål pr kamp måtte vi skåre to, men det gjorde vi sjelden. Jeg mener at dette laget har kapasitet til å skåre i bøtte og spann, men det skjer sjelden. Hvorfor?

Hvorfor tapte vi mot Wallsall. Graysons største setback hittil. Vi har manglet litt fandenivoldskhet over hele banen. Nå har vi fått det inn i forsvar ved Dicko og Naylor, men jeg synes vi mangler mye av det på midten. Dougles har noe, men ikke mye ferdigheter som en tøffing, og kantspillerne våre er slett ikke villige nok til å gi alt på kantene. Man skryter av Robbo for tiden, men det hjelper ikke å bli MoM uten en eneste assist.

PÃ… topp mangler vi også folk som vil dø for klubben. Kanskje Glynn Snodin er mannen som kan få inn dette hos spillerne. Hans uttalelser til media er lovende. 100% på trening er 100% på kamp. Både Snodin og Grayson er elever av legendariske Bremner. Snodin i Doncaster og Grayson i Leeds. De berømmer den gamle helten for hans vilje til å vinne. Håper dette blir innprentet i våre spillere eller at spillere med rette innstilling kommer til klubben vår og gir oss suksess!

Up we go!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

peacock


PÃ… topp mangler vi også folk som vil dø for klubben.

Hva bygger du det på?

Promotion 2010


PÃ… topp mangler vi også folk som vil dø for klubben.

Hva bygger du det på?

Beckford er fisefin og en som ofte går rundt og sutrer og klager på dommeren. Folk i Leeds irriterer seg veldig over dette. Litt av en primadonna på dette nivået.

Becchio jobber hardt og er tøff, men jeg har tilgode å se ham stupe inn med dødsforakt i duellene. Det skyldes nok manglende ferdigheter.

Trundle er en tekniker, men intet mer. Har ikke skåret i bøtter og spann. Og med sine 33 år er han nok litt "over the hill".

Grella en nok neppe en tøffing i duellene, men rask og kvikk.

Dette er vel det vi har og skryte av for tiden. Jeg skulle ønske at vi fikk en stor sterk spiss som skremmer engelske 3.divisjonsforsvarere.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Det hjelper ikke å ville dø for klubben hvis ikke kvaliteten på det man gjør holder.....

Runar


PÃ… topp mangler vi også folk som vil dø for klubben.

Hva bygger du det på?

Beckford er fisefin og en som ofte går rundt og sutrer og klager på dommeren. Folk i Leeds irriterer seg veldig over dette. Litt av en primadonna på dette nivået.

Becchio jobber hardt og er tøff, men jeg har tilgode å se ham stupe inn med dødsforakt i duellene. Det skyldes nok manglende ferdigheter.

Trundle er en tekniker, men intet mer. Har ikke skåret i bøtter og spann. Og med sine 33 år er han nok litt "over the hill".

Grella en nok neppe en tøffing i duellene, men rask og kvikk.

Dette er vel det vi har og skryte av for tiden. Jeg skulle ønske at vi fikk en stor sterk spiss som skremmer engelske 3.divisjonsforsvarere.

Vi utfordre deg litt på dette...

Er det slik at de beste spissene er de som vil "dø" for klubben?

Alan Smith var en slik spiss, men tiltross for d så var han ikke den beste spissen i klubben?

Alt dette snakket om at Beckford er d ene å de andre, stemmer sikkert. Men faktum er at han lager mye mer mål og ugang enn Ian Moore som sikkert er Beckfords rake motsetning.
 

Promotion 2010


PÃ… topp mangler vi også folk som vil dø for klubben.

Hva bygger du det på?

Beckford er fisefin og en som ofte går rundt og sutrer og klager på dommeren. Folk i Leeds irriterer seg veldig over dette. Litt av en primadonna på dette nivået.

Becchio jobber hardt og er tøff, men jeg har tilgode å se ham stupe inn med dødsforakt i duellene. Det skyldes nok manglende ferdigheter.

Trundle er en tekniker, men intet mer. Har ikke skåret i bøtter og spann. Og med sine 33 år er han nok litt "over the hill".

Grella en nok neppe en tøffing i duellene, men rask og kvikk.

Dette er vel det vi har og skryte av for tiden. Jeg skulle ønske at vi fikk en stor sterk spiss som skremmer engelske 3.divisjonsforsvarere.

Vi utfordre deg litt på dette...

Er det slik at de beste spissene er de som vil "dø" for klubben?

Alan Smith var en slik spiss, men tiltross for d så var han ikke den beste spissen i klubben?

Alt dette snakket om at Beckford er d ene å de andre, stemmer sikkert. Men faktum er at han lager mye mer mål og ugang enn Ian Moore som sikkert er Beckfords rake motsetning.

Kanskje jeg har sett litt for mye PL i det siste med litt for mye PL-kvalitet.....!  ;)

Intensitet og duellstyrke i dagens Leeds er patetisk i forhold. Men som sagt det må være en blanding. Gruer meg til Leeds vs Millwall etter det jeg har sette fra sofaen hittil denne helgen!

Utrolig at en reserve i Ipswich kan redde våre pinglete soldater. Jeg kunne tenkt meg mye mer trøkk over hele linjen!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

I manges øyne har vi en stall som er for god for League One.

Så kommer en reserve fra CCC inn fra siden, arver kapteinsbind og blir umiddelbart ryggraden vår bak.

Er jo et eller annet som ikke stemmer her.

For hvite briller?  8)
 

Tom S

I manges øyne har vi en stall som er for god for League One.

Så kommer en reserve fra CCC inn fra siden, arver kapteinsbind og blir umiddelbart ryggraden vår bak.

Er jo et eller annet som ikke stemmer her.

For hvite briller?  8)

Om ikkje for god, så god nok til å kjempe om opprykk til CCC.
Er overbevisst om at det handler meir om å få det beste ut av gutta, enn å kjøpe inn eit nytt lag. Andre utfordringer kan vere at stallen er for stor.
COME ON LEEDS !!

jalu

De siste nå, ;) skal senere bli først, og det kjære leeds venner er det vi venter på ,Bates eller ikke .
leeds4ever jalu, 

DenHviteYeboah

I manges øyne har vi en stall som er for god for League One.

Så kommer en reserve fra CCC inn fra siden, arver kapteinsbind og blir umiddelbart ryggraden vår bak.

Er jo et eller annet som ikke stemmer her.

For hvite briller?  8)

Om ikkje for god, så god nok til å kjempe om opprykk til CCC.
Er overbevisst om at det handler meir om å få det beste ut av gutta, enn å kjøpe inn eit nytt lag. Andre utfordringer kan vere at stallen er for stor.
Hvorfor denne grenseløse beundringen for spillerne?Synes du bør ta en titt på tabellen....for å sitere Ivar Hoff:"en fotballtabell er det ærligste som fins".....har veldig vondt for å se at et lag som har tapt over 10 kamper i serien mot forskjellige nisselag, samt blitt utslått av et øldrikkende amatørlag i cupen, skal ha en stall som tilsier at man er god nok for å kjempe om opprykk til ccc....

Kato

Er ikke uenig med deg i det hele tatt, snarere tvert i mot. Mener vi har hentet inn masse tredjesorterings, som hauses opp på forumet til et nivå de aldri har hatt inne. You-Tube videoer finnes frem, og det er ikke måte på, jfr denne Sorsa med flere.

Er ikke så sikker på at det er voldsom underprestering til enhver tid. Er det gjenget vi har kvalitetsmessig noe over League one-standard? Må si jeg er usikker.
 

Promotion 2010

Troppen:

Ankergren - var Danmarks første og annenkeeper for noen år siden, satte rekord med antall kamper uten baklengs for Brøndby. God på strek, men svak i feltet: en ferdighet man må ha i England - 6/10

Fraser / Hughes - svake defensivt begge pga manglende plasseringsevne og fart. Fraser noe bedre offensivt, men blir mye overspilt. - 4/10

Naylor - duellsterk og non-nonsense. En leder på banen 7/10

Margues - ingen dominerende spiller, engentlig svak i det meste... Slettes ingen Radebe. 4/10

Dickinson - mye hausing av publikum før kamp og litt av en bulldoser, men svak offensiv.....eller kanskje det er trenerteamets begrensninger  6/10

Robinson - god fart og teknikk, men kommer sjelden forbi på kanten, så innleggene blir ofte vinklet mot keeper istedet for 45 gr fra linja. Vanskelig å avslutte på dem. Farlig når han går helt inn og avslutter selv, men jobber da lite for laget. For få assist til å være kant! 5/10

Douglas - defensivt anker sier mange, men er ofte ute av posisjon fordi han bytter med Delph. Ikke så lurt for laget, men sikkert moro for ham.... 5/10

Delph - lovernde men slett ingen PL-kvalitet. Leit at vi må basere sesongen vår på en 19 åring. Fantastisk til tider, men driftet ut og inn av kamper som naturlig er. 8/10

Snodgrass - skulle vært en squad-player etter overgangen fra Skotland, men er viktigere enn det. Han imidlertid ikke prestert stabilt over tid. 5/10

(Howson - lagt seg ut i år, og har blitt tyngre. Ikke som ifjor, men håper st dette er blitt mellomsesongen de fleste trenger når de får en voksen kropp.... 4/10)

Beckford - uvurderlig på dette nivået. Drifter mye ut og inn av kampene. Avslutteregenskaper som overgår mange i League One. Likevel er han ingen ener på skåringstoppen. 3-4 er større enn ham. 7/10

Becchio - kom til klubben som en avslutter av rang, men har vist seg å være en som holder på ballen og hjelper oss taktisk å komme over på motstanderens halvdel. Men under Grayson blir det mindre ballbesittelse, ønsker den nye manageren en ballbesitter eller en rask kontringssterk spiss? 5/10

(Trundle - fiks, men ingen goalgetter, Enoch - treg, men sterk og totalt uten god teknikk 4/10)


Mitt snitt blir da under 6/10. Når jeg i tillegg har tatt i betraktning hvilket nivå vi spiller på, så ligger vi nok trygt forankret på riktig plass!

Da er det opp til manageren og Vår Herre å skape gull av disse gråsteinene!  ;)


Du har rett, Kato, men jeg vet ikke hvem jeg skal skylde på.....
« Siste redigering: Februar 08, 2009, 23:50:09 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bites Yer Legs

Hvis vi vinner imorgen er vi med i kampen om CL da? Noe eg ikkje har fått med meg? Syntes det er utopi å snakke om gull og grønne skoger når vi ligger der vi ligger!! En kamp av gangen and up we go!!
KEEP FIGHTING!!

Erik_

I manges øyne har vi en stall som er for god for League One.

Så kommer en reserve fra CCC inn fra siden, arver kapteinsbind og blir umiddelbart ryggraden vår bak.

Er jo et eller annet som ikke stemmer her.

For hvite briller?  8)
Jeg sier som the Dude i filmen Big Lebowski: "Sure, that and a pair of testicles".

Stopperparet har vel for det meste bestått av en snill herremann kalt Rui Marques med -s, og et overraskende pinglete beist fra ÄŒadca i Slovakia. Høyrebacken Telfer fikk vel også prøve seg. Når i tillegg dansken og Lucas i målet er mestere i å stå på feil bein. Sidebackene og midtbanen viser store mangler i defensiv jobbing. Og etter sigende mangelen på kommunikasjon. Da er det nok desverre mye som ikke stemmer. Jeg blir matt av å tenke på det...

Synes ikke det er rart at en 32-årig reserve fra CCC med Leeds-aner, rutine fra europa og PL-spill kommer inn og ødelegger teselskapet med påfølgende suksess. Jeg tør påstå at den spillertypen har vært en mangelvare når det offensive spillet har vært under pari. En forsvarer... en leder.

Det enkle er ofte det beste. :)
« Siste redigering: Februar 09, 2009, 00:35:08 av Enrique »

peacock


PÃ… topp mangler vi også folk som vil dø for klubben.

Hva bygger du det på?

Beckford er fisefin og en som ofte går rundt og sutrer og klager på dommeren. Folk i Leeds irriterer seg veldig over dette. Litt av en primadonna på dette nivået.

Becchio jobber hardt og er tøff, men jeg har tilgode å se ham stupe inn med dødsforakt i duellene. Det skyldes nok manglende ferdigheter.

Trundle er en tekniker, men intet mer. Har ikke skåret i bøtter og spann. Og med sine 33 år er han nok litt "over the hill".

Grella en nok neppe en tøffing i duellene, men rask og kvikk.

Dette er vel det vi har og skryte av for tiden. Jeg skulle ønske at vi fikk en stor sterk spiss som skremmer engelske 3.divisjonsforsvarere.

Fisfin? Med all mulig respekt; dette er kun svada og synsing. Jeg er uenig, og mener de jobber bra. Hvem har rett? En håpløs diskusjon.
Jeg må legge til at jeg kun uttaler meg på et tynt grunnlag. Jeg har ikke sett nok i denne sesongen.