Skrevet av Emne: BATES - exit  (Lest 20117 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TK20

Sv: BATES - exit
« Svar #30 på: Mai 15, 2009, 14:42:46 »
Er overbevist om at et par forsvarere fra PL hadde sørget for færre mål i sekken....

Enig.

Hvem da, forresten?

berlin

Sv: BATES - exit
« Svar #31 på: Mai 15, 2009, 14:48:38 »
Jeg vil tro at 100% av forumdeltagere er fullt klar over at penger styrer i dagens fotball. De har faktisk hatt mer enn 10 år på seg for å skjønne det.

Hvis Leeds hadde hatt Man Citty sin økonomi så hadde vi nok hatt en rimelig bra utgangspunkt, der er vi nok enige, men det stopper der. 

Aldri i livet om en solid PL-spiller ville gått til League 1!
Men selvfølgelig ville vi kunne friste flere gode CCC-spillere til L1 og Leeds med masse penger=masse ambisjoner=masse satsing. Glem Man City - kun brukt for å illustrere

Poenget mitt er at satsing må relateres til det nivå man befinner seg på.

Kan være at vi er mer enige om vi hadde møttes face-to-face, men slik du uttrykker deg blir
det for enkelt, for banalt, for unyansert, for dumt. Sorry, men du er PL i huet, og har ikke registrert at man faktsik må han noen objekter å bruke pengene sine på.

Man City banner og sværter over at de ikke blir kvitt milliardene sine, de klarte å lure Robinho dit, men klubben er til å le av.

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #32 på: Mai 15, 2009, 14:59:31 »
Kan ikke se at jeg har nevnt noen spesielle spillere ved navn...???

Jeg snakker om Bates ut... Eier med penger inn ( men det er tydeligvis helt feil!)


Men OK... spillerne vi har er bra nok... Bates er bra nok... alt er bra nok!
Da må noen forklare hvorfor vi er på nivå 3 for 3dje år på rad!!!

Good luck!

Legg til at våre 3 beste nok forsvinner så ser det jo jævlig lyst ut ; ))

berlin

Sv: BATES - exit
« Svar #33 på: Mai 15, 2009, 15:00:47 »
Jarle, er det sånn å forstå at hvis vi har penger (rik eier, lån, whatever), så kan vi kjøpe virkelig gode spillere og evt. en merittert manager?

Kan du gi eksempler (navn) på spillere som du tror vil til Leeds dersom vi betaler hva han koster og betaler den lønn han krever?  Og merk deg: Jeg vil ikke arrestere deg for hvilke eksempler du kommer med. Poenget er at jeg ( og flere ) sliter med å forstå at du virkelig mener at vi i League 1 faktiskt kan få brukt mye penger på spillerkjøp/-lønninger dersom vi virkelig hadde hatt et masse penger.

En parantes her: Hvorfor sliter Man City med å tiltrekke seg de virkelig gode spillerne? De er slett ingen liten klubb, har nytt stadion, masse penger, store ambisjoner og de spiller i PL?

Jeg imøteser et svar fra deg med interesse, Jarle.

Og et svar et ikke å beskylde andre for å være blåøyde, du børe evne å se at majoriteten av de som er "imot" dine synspunkter, IKKE er imot at det satses. Jeg er sikker på at mange av de kommer til å "høyne sine krav" til satsing, når man faktisk får kjøpt gode spillere, les: når vi er i CCC, deretter PL.

Richard Naylor tror jeg er godt eksempel på den kvalitet vi kan forvente å få tak i,
og Mr. Naylor hadde ikke tatt steget ned til L1 fra CCC, hvis ikke klubben var Leeds. Dessuten er han passert de 30. Det er få gode CCC-spillere i sin beste alder som vil føle seg tiltrukket av å spille for Leeds i League 1, ja selv om Leeds tilbyr høyere lønn, er min påstand.
Jeg er ganske sikker på at hvis vi hadde hatt et betydelig høyere lønnsnivå enn feks Burnley i ccc så tror jeg faktisk spillere hadde valgt å være med på en satsing med Leeds og 37000 på hjemmekamper i motsetning til 15000 på Turf Moor.....Og en annen ting: vi som er så flinke til å låne: hva med å låne 2-3 klassespillere fra PL som ikke har fast spilletid???Lønnsbudsjettet sprenges, men kun i 1 sesong- for å rykke opp!!!Er overbevist om at et par forsvarere fra PL hadde sørget for færre mål i sekken....

Disagree. Vi har ikke 37.000, vi har 23500, og 23 av kampene vi spiller er på bortebaner ala Melløs stadion.
PL-klubben låner nok heller til CCC enn L1, bedre matching. Spiller du på Burnley eller Bristol City i CCC, kan du jo tom havne i PL.

Men du skal ha for at du ikke tenker så ekstremt enkelt som visse andre. Det er ikke så stor avstand mellom meg og deg. Nå kan jeg jo ikke relatere min påstander til relevante eksempler, simpelthen fordi det ikke finnes noen storklubber med super økonomi på nivå 3 som kunne ha gjort det du tror.

Så dermed forblir alles ytringer her kun hypoteser.

TK20

Sv: BATES - exit
« Svar #34 på: Mai 15, 2009, 15:02:57 »
Jeg vil tro at 100% av forumdeltagere er fullt klar over at penger styrer i dagens fotball. De har faktisk hatt mer enn 10 år på seg for å skjønne det.

Hvis Leeds hadde hatt Man Citty sin økonomi så hadde vi nok hatt en rimelig bra utgangspunkt, der er vi nok enige, men det stopper der. 

Aldri i livet om en solid PL-spiller ville gått til League 1!
Men selvfølgelig ville vi kunne friste flere gode CCC-spillere til L1 og Leeds med masse penger=masse ambisjoner=masse satsing. Glem Man City - kun brukt for å illustrere

Poenget mitt er at satsing må relateres til det nivå man befinner seg på.

Kan være at vi er mer enige om vi hadde møttes face-to-face, men slik du uttrykker deg blir
det for enkelt, for banalt, for unyansert, for dumt. Sorry, men du er PL i huet, og har ikke registrert at man faktsik må han noen objekter å bruke pengene sine på.

Man City banner og sværter over at de ikke blir kvitt milliardene sine, de klarte å lure Robinho dit, men klubben er til å le av.

Helt enig med mr. "nå skal jeg ta meg en tre måneders sommerferie bort fra forumet" :P

Det blir altfor enkelt å si "premier league-stoppere ville sørget for færre baklengs", for så å si at Bates er ræva siden han ikke kjøper inn disse premier league-stopperne. For hvem skal disse være?

Kom med eksempler, vis til tilfeller der Bates faktisk ikke har kjøpt gode spillere som ønsker seg til oss, og si hvordan de passer inn i laget, så kan vi begynne å diskutere.

Hvor kommer det egentlig fra at Bates ikke bruker penger? Jeg synes han har kjøpt godt jeg. Alle sier at vi kommer til å miste Naylor, Sodje, Snodgrass og Becchio og at Bates er for gjerrig, men er det ikke Bates som har skaffet akkurat disse fire?
« Siste redigering: Mai 15, 2009, 15:04:52 av JohnnyDouglas »

berlin

Sv: BATES - exit
« Svar #35 på: Mai 15, 2009, 15:05:35 »
Kan ikke se at jeg har nevnt noen spesielle spillere ved navn...???


Men det er jo det jeg ber deg om! Nevn eksempler på hvem som kunne kommet til Leeds HVIS vi hadde hatt penger, og jeg gjentar at ikke kommer til å "disse" deg pga eksempelet.

Ingen illustrasjon ----> gir tåkeprat

berlin

Sv: BATES - exit
« Svar #36 på: Mai 15, 2009, 15:16:25 »

Helt enig med mr. "nå skal jeg ta meg en tre måneders sommerferie bort fra forumet" :P

Det blir altfor enkelt å si "premier league-stoppere ville sørget for færre baklengs", for så å si at Bates er ræva siden han ikke kjøper inn disse premier league-stopperne. For hvem skal disse være?

Kom med eksempler, vis til tilfeller der Bates faktisk ikke har kjøpt gode spillere som ønsker seg til oss, og si hvordan de passer inn i laget, så kan vi begynne å diskutere.

Hvor kommer det egentlig fra at Bates ikke bruker penger? Jeg synes han har kjøpt godt jeg. Alle sier at vi kommer til å miste Naylor, Sodje, Snodgrass og Becchio og at Bates er for gjerrig, men er det ikke Bates som har skaffet akkurat disse fire?

Hehe, 3 mnd sommerferie blir det.  ;) Men merk at jeg sa jeg kommer til å bli betydeligere mindre aktiv, ikke totalt fraværende i de saker som kommer mellom nå og august.  ::) 

Ingen god start på det.  ;D Men nå har ikke de sakene som jeg antar vil prege perioden 15-mai - 1.august egentlig startet.

Så dette er bare kose-kverulering over gamle temaer som litt tidtrøyte i dag, samt et spedt forsøk på å banke litt evne til reflektiv tenkning inn i hodene på folk.

Ellers takker jeg for dine konstruktive bidrag for å bistå meg i mine(våre) forsøk på å folk til å begripe ting,
selv om det nok er forgjeves.

Ha en god sommer JD!  :) (Men jeg stikker innom forumet av og til i disse 3 (2 1/2) månedene.....og da skal jeg....kanskje være mindre spydig og frekk i blekket.  ;) )
« Siste redigering: Mai 15, 2009, 15:18:38 av berlin »

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #37 på: Mai 15, 2009, 15:16:30 »
WHAT!

Det er vel ikke min oppgave å kjøpe spillere... jeg snakker macro ikke micro*...

Men det er tull og si vi ikke kan tiltrekke oss PL league nivå spillere... Vi har vel 3-4 av de på laget idag.
PL nivå spillere behover ikke spille i PL... de kan spille i CC!!!

*har desverre ikke tid til å følge alle lag og alle spillere i PL og CC... men vi er Leeds og spillere ´...gode spillere kan tiltrekkes Leeds... Vi er ikke Leyton O.

Hvorfor denne passive tankegangen!!!

Aim for the moon. If you miss, you may hit a star

h.b

  • Gjest
Sv: BATES - exit
« Svar #38 på: Mai 15, 2009, 15:22:27 »
Jeg vil tro at 100% av forumdeltagere er fullt klar over at penger styrer i dagens fotball. De har faktisk hatt mer enn 10 år på seg for å skjønne det.

Hvis Leeds hadde hatt Man Citty sin økonomi så hadde vi nok hatt en rimelig bra utgangspunkt, der er vi nok enige, men det stopper der. 

Aldri i livet om en solid PL-spiller ville gått til League 1!
Men selvfølgelig ville vi kunne friste flere gode CCC-spillere til L1 og Leeds med masse penger=masse ambisjoner=masse satsing. Glem Man City - kun brukt for å illustrere

Poenget mitt er at satsing må relateres til det nivå man befinner seg på.

Kan være at vi er mer enige om vi hadde møttes face-to-face, men slik du uttrykker deg blir
det for enkelt, for banalt, for unyansert, for dumt. Sorry, men du er PL i huet, og har ikke registrert at man faktsik må han noen objekter å bruke pengene sine på.

Man City banner og sværter over at de ikke blir kvitt milliardene sine, de klarte å lure Robinho dit, men klubben er til å le av.

Helt enig med mr. "nå skal jeg ta meg en tre måneders sommerferie bort fra forumet" :P

Det blir altfor enkelt å si "premier league-stoppere ville sørget for færre baklengs", for så å si at Bates er ræva siden han ikke kjøper inn disse premier league-stopperne. For hvem skal disse være?

Kom med eksempler, vis til tilfeller der Bates faktisk ikke har kjøpt gode spillere som ønsker seg til oss, og si hvordan de passer inn i laget, så kan vi begynne å diskutere.

Hvor kommer det egentlig fra at Bates ikke bruker penger? Jeg synes han har kjøpt godt jeg. Alle sier at vi kommer til å miste Naylor, Sodje, Snodgrass og Becchio og at Bates er for gjerrig, men er det ikke Bates som har skaffet akkurat disse fire?
Naylor-Gratis
Sodje-På lån
Snodgrass er jeg usikker på
Bechio-Free transfer
Så dette med kjøp faller nok ikke under her

berlin

Sv: BATES - exit
« Svar #39 på: Mai 15, 2009, 15:24:09 »
WHAT!

Det er vel ikke min oppgave å kjøpe spillere... jeg snakker macro ikke micro*...

Men det er tull og si vi ikke kan tiltrekke oss PL league nivå spillere... Vi har vel 3-4 av de på laget idag.
PL nivå spillere behover ikke spille i PL... de kan spille i CC!!!

*har desverre ikke tid til å følge alle lag og alle spillere i PL og CC... men vi er Leeds og spillere ´...gode spillere kan tiltrekkes Leeds... Vi er ikke Leyton O.

Hvorfor denne passive tankegangen!!!

Aim for the moon. If you miss, you may hit a star

ikke macro jarle, men giga-macro=uten noen form for innhold.

PL-spillere kan spille i CCC ja, men der er jo ikke vi vel?

du glipper unna verre enn ett godt gammledags lanosåpestykke jo, jarle-barle!
3-4 PL spillere på laget? (Humre, humre, humre) Hvem da om jeg tør spørre?  ;D

« Siste redigering: Mai 15, 2009, 15:26:03 av berlin »

TK20

Sv: BATES - exit
« Svar #40 på: Mai 15, 2009, 15:27:32 »
Jeg vil tro at 100% av forumdeltagere er fullt klar over at penger styrer i dagens fotball. De har faktisk hatt mer enn 10 år på seg for å skjønne det.

Hvis Leeds hadde hatt Man Citty sin økonomi så hadde vi nok hatt en rimelig bra utgangspunkt, der er vi nok enige, men det stopper der. 

Aldri i livet om en solid PL-spiller ville gått til League 1!
Men selvfølgelig ville vi kunne friste flere gode CCC-spillere til L1 og Leeds med masse penger=masse ambisjoner=masse satsing. Glem Man City - kun brukt for å illustrere

Poenget mitt er at satsing må relateres til det nivå man befinner seg på.

Kan være at vi er mer enige om vi hadde møttes face-to-face, men slik du uttrykker deg blir
det for enkelt, for banalt, for unyansert, for dumt. Sorry, men du er PL i huet, og har ikke registrert at man faktsik må han noen objekter å bruke pengene sine på.

Man City banner og sværter over at de ikke blir kvitt milliardene sine, de klarte å lure Robinho dit, men klubben er til å le av.

Helt enig med mr. "nå skal jeg ta meg en tre måneders sommerferie bort fra forumet" :P

Det blir altfor enkelt å si "premier league-stoppere ville sørget for færre baklengs", for så å si at Bates er ræva siden han ikke kjøper inn disse premier league-stopperne. For hvem skal disse være?

Kom med eksempler, vis til tilfeller der Bates faktisk ikke har kjøpt gode spillere som ønsker seg til oss, og si hvordan de passer inn i laget, så kan vi begynne å diskutere.

Hvor kommer det egentlig fra at Bates ikke bruker penger? Jeg synes han har kjøpt godt jeg. Alle sier at vi kommer til å miste Naylor, Sodje, Snodgrass og Becchio og at Bates er for gjerrig, men er det ikke Bates som har skaffet akkurat disse fire?
Naylor-Gratis
Sodje-På lån
Snodgrass er jeg usikker på
Bechio-Free transfer
Så dette med kjøp faller nok ikke under her

Men allikevel skal vi bruke millioner på spillere, når disse fire gratisspillerne har vært fire av våre seks viktigste hele sesongen, og hvor de to resterende allerede var i stallen?

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #41 på: Mai 15, 2009, 15:35:18 »
Berlin.. skjerp deg!

Se på headingen... hold deg til tema... bare for du ber meg komme med eksempler på spillere jeg vil kjøpe så er det tåkeprat... Hva hjelper det hvilke spillere jeg liker... tror du Leeds kjøper de pga det!!!

Sodje
Huntington
Delph
Beckford

tror jeg alle kunne spilt/ vært i stallen på de dårligst plasserte PL lagene... HAPPY!!!
Men det er min mening - den betyr ingenting!!!

Jeg snakker om satsing.. vyer... ny eier med penger! Hold deg til tema!
Ikke hvilke spillere som skal kjøpes... du kan jo lage en egen tråd med det tema!


Men la oss fortsetter i samme suksess sporet som vi har vært i de siste årene... hvis den utviklingen fortsetter er vi på nivå 4 snart... trenden er nedadgående hvis du ikke har oppdaget det enda!!!

Vi er dårligere iår enn ifjor... vi var dårligere ifjor enn året før der osv.... HERLIG!!!

h.b

  • Gjest
Sv: BATES - exit
« Svar #42 på: Mai 15, 2009, 15:37:59 »
Men hvis vi skal komme videre, så må laget kompletteres med flere spillere. Sodje er jo ferdig i Leeds nå og har antagelig returnert til Reading. Og til det med at det er flere spilere som vi kan få gratis, så må vi legge lista høyere. Derfor så m vi kjøpe Kravet neste sesong er direkte opprykk. Hvis ikke så må Grayson gå. Vi har ikke råd til flere sesonger til enn den neste i League one. Og den beste garantisten for et opprykk er penger til Grayson. Bates vil ikke satse. Derfor så må Bates vekk og en med penger inn

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #43 på: Mai 15, 2009, 15:43:45 »
h.b... Takk... endelig en som fatter poenget!!!


berlin

Sv: BATES - exit
« Svar #44 på: Mai 15, 2009, 15:52:25 »
Jeg har visst forvillet meg inn i feil tråd ja.

Så. Nå begynner straks min 100 dagers periode med lite lese- og skriveaktivitet på forumet, til glede for noen og til savn for noen. See ya! MOT!

Forøvrig begrunnet her: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12353.0
og har ikke noe med denne trådens heftige kverulering som jeg har humret mye over.  :)
« Siste redigering: Mai 15, 2009, 15:54:38 av berlin »

lojosang

Sv: BATES - exit
« Svar #45 på: Mai 15, 2009, 15:54:27 »
OK!

Avstemming!

1) VI FORTSETTER SOM FØR MED BATES... ingen penger til noe satsing

2) BATES UT, INN MED NY EIER... ny EK og satsing på spillerkjøp etc


Jarle = svar alt 2

Visste ikke at vi kunne avgjøre dette.  ;D
Dette minner veldig om en parodi på en Holmganginnringning.
"Skal vi forby hvite fotballsko eller vil du heller ha en gaffel stukket inn i øyeeplet."

Det er forferdelig mange stråmenn i denne debatten, og det har det vært siden Krasner begynte å se seg om etter kjøpere.

  • Er det noen som IKKE vil ha en litt mer formuende eier med langsiktige planer og forståelse for fotballforretninger og fotballkultur kan de jo rekke opp hånda...
Ingen?

Neivel, da kan vi kanskje slutte å bekylde hverandre for denne meningen.

  • Er det noen som mener vi skal låne en milliard med sikkerhet i framtidige billettinntekter?

Neivel? Se punktet over.


Når det gjelder å ta opp lån har vel de fleste fått med seg at vi er midt inne i en finanskrise, at Leeds ikke har andre eiendeler enn noen middels gode fotballspillere og at banker for tiden helst ser at folk har litt sikkerhet å garantere med før de deler ut millionlån. Sikkerhet Leeds altså mangler.

Det er utvilsomt problematisk å hente inn investorer til et selskap styrt av Bates. Det er et til dels stort problem. Så lenge Bates koser seg i rampelyset og sagmugglukta vil han ikke selge. Det er det fint lite vi får gjort noe med.


For ikke å få på meg et rykte som seriøs debattant slår jeg til med følgende som avslutning på innlegget:  ;D

Sitat
"Aim for the moon. If you miss, you may hit a star"
Nei, det kan du ikke. Månen er på sitt nærmeste 363104 km unna jorda. Den nærmeste stjerna er Proxima Centauri, 4.2 lysår, eller ca fire tusen milliarder kilometer unna.  ;D

Ordtaket burde være:
"If you aim for the moon, make bloody sure you hit, or you might end up stranded in outer space."

 ;D
- Leif Olav

berlin

Sv: BATES - exit
« Svar #46 på: Mai 15, 2009, 15:58:07 »
ahh, befriende lojo. Ubetalelig!  ;D  :)

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #47 på: Mai 15, 2009, 16:02:00 »
Berlin... jeg er spent på din løsning...

FAKTA er at vi er der vi er og det vi driver med ikke er godt nok...
hører hele tiden at laget er godt nok... stammen er god nok... etc etc...
NEI!! - hadde det vært godt nok så hadde vi ikke rykket ned og blitt der vi er...
Eller er du Severin Suveren... uflaks..uflaks!!!

Skal man da tenke nytt eller fortsette med det som ikke gir resultater...


Hvor mange år skal det gå nedover før du våkner og får noen tanker inn i hjernen din?

berlin

Sv: BATES - exit
« Svar #48 på: Mai 15, 2009, 16:07:33 »
Jarle. Jeg er ferdig for denne gang.

Hvis du skulle være interessert i mine synspunkter (noe jeg betviler) så anbefaler jeg å bruke søkemulighetene på forumet. Søkeord må du finne på selv.

Vil ellers legge til at jeg ikke har noe imot deg, vi er Leedsfans og en annen gang og ved et annet tema...så skal du se at vi forunderlig nok også kan være enige.

Be well! Peace, man!  :)

lojosang

Sv: BATES - exit
« Svar #49 på: Mai 15, 2009, 16:12:03 »
Berlin... jeg er spent på din løsning...

FAKTA er at vi er der vi er og det vi driver med ikke er godt nok...
hører hele tiden at laget er godt nok... stammen er god nok... etc etc...
NEI!! - hadde det vært godt nok så hadde vi ikke rykket ned og blitt der vi er...
Eller er du Severin Suveren... uflaks..uflaks!!!

Skal man da tenke nytt eller fortsette med det som ikke gir resultater...


Hvor mange år skal det gå nedover før du våkner og får noen tanker inn i hjernen din?

Stammen fra det laget som rykket ned er long gone. Stråmann.

Noen vil si at man ved å sparke McAllister faktisk TENKTE nytt. Og fikk reslutater. At vi tapte i bingoen mot Millwall er selvfølgelig ikke godt nok, men holder ikke som argument for at de langsiktige strategiene til Leedsstyret ikke holder mål.

Jeg vil kaste ut den påstandene at det nettopp er den stadige NYTEKNINGEN som har fått oss dit vi er. Særlig den nye tanken det var å ansette Dennis "Paranoia" Wise som manager.
- Leif Olav

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #50 på: Mai 15, 2009, 16:14:57 »
Jeg skjønner at de fleste på forumet her er på nivå med en gjennomsnittlig fotball supporter...

Småfeit... litt for glad i øl på puben... aldri spilt fotball over lilleputt og bedriftsfotball nivå!!!

Vet ikke om jeg skal ta voksne folk med en fotball drakt som favoritt antrekk alvorlig... (overlatt det antrekket til barn under 12 år.)


Beklager at jeg ikke har tro på Bates... beviset er klart... 3dje år på nivå 3!!!
men de fleste her synes å være fornøyd!!

I rest my case....

lojosang

Sv: BATES - exit
« Svar #51 på: Mai 15, 2009, 16:23:27 »
Du tar ikke poenget til dine meningsmotstandere.

For det første er vi ikke nødvendigvis meningsmotstandere.
For det andre, med mindre du har eller kjenner noen med penger til å kjøpe ut Bates (og da kreves så mange millioner at han rett og slett ikke KAN si nei) har akkurat den diskusjonen fint lite for seg.

Og hvorvidt du er sylslank, topptrent avholdsmann som har har vært kaptein på Real Madrid eller som meg er en tjukkas som liker både whisky og øl og har en fotballkarriære som strekker seg til høyreback på knøttelaget til Stegaberg har fint lite å si for denne debatten, som egentlig ikke er en debatt i det hele tatt hvis alt du er ute etter er støtte i en ønsketenkning om at en rik onkel skal dukke opp med feit lommebok og kjøpe Leeds.
- Leif Olav

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #52 på: Mai 15, 2009, 16:41:57 »
Er vel en fordel å ha kunnskaper om ting man diskuterer???

Men det er vel bare når det gjelder fotball at overvekt, dårlig kroppsform, min 100 halvlitere i uka på pub og minst 40 drakter i skapet blir til kunnskap...

Men mine landskamper i aldersbestemte lag og eliteseriekamper... samt vunnet alt som kan vinnes på junior, gutte, smågutt og lilleputt lag innkl 4 Norway Cup... kaptein på kretslagene osv osv gjør selvsagt at jeg bare prater tull...

Jeg har ingen kunskaper om hva en god eller dårlig fotballspiller er... men alle dere andre her på forumet som samlet trikser under 100... er "ekspertene"...

 

berlin

Sv: BATES - exit
« Svar #53 på: Mai 15, 2009, 16:43:48 »
Jeg skjønner at de fleste på forumet her er på nivå med en gjennomsnittlig fotball supporter...

Småfeit... litt for glad i øl på puben... aldri spilt fotball over lilleputt og bedriftsfotball nivå!!!

Vet ikke om jeg skal ta voksne folk med en fotball drakt som favoritt antrekk alvorlig... (overlatt det antrekket til barn under 12 år.)


Beklager at jeg ikke har tro på Bates... beviset er klart... 3dje år på nivå 3!!!
men de fleste her synes å være fornøyd!!

I rest my case....

Ehh.. hva slags nivå snakker vi om her?

Det er såpass mange forumdeltakere (fotballsupportere) her at du nok har rett i utsagnet "Jeg skjønner at de fleste på forumet her er på nivå med en gjennomsnittlig fotball supporter..."

Og så er det enkelte over det gjennomsnittlige nivået og noen under det gjennomsnittlige nivået. Sammenlagt blir det - ja nettopp - et gjennomsnitt. Voila!

lojosang

Sv: BATES - exit
« Svar #54 på: Mai 15, 2009, 16:59:51 »
Er vel en fordel å ha kunnskaper om ting man diskuterer???

Men det er vel bare når det gjelder fotball at overvekt, dårlig kroppsform, min 100 halvlitere i uka på pub og minst 40 drakter i skapet blir til kunnskap...

Men mine landskamper i aldersbestemte lag og eliteseriekamper... samt vunnet alt som kan vinnes på junior, gutte, smågutt og lilleputt lag innkl 4 Norway Cup... kaptein på kretslagene osv osv gjør selvsagt at jeg bare prater tull...

Jeg har ingen kunskaper om hva en god eller dårlig fotballspiller er... men alle dere andre her på forumet som samlet trikser under 100... er "ekspertene"...

Og for bare et par innlegg siden sa du at denne tråden ikke var for å diskutere hvem som var gode fotballspillere. En ting virker i hvert fall tydelig. Ã… ha spilt forball på meget høyt nivå gjør tydeligvis ingen til en dyktig nettdebattant. Kanskje du i stedet for å angripe dine medsupportere kunne øse av din enorme kunnskapkilde da og ikke bare komme med ønsketenkninger og så blir fornærma og irritert når noen prøver å gjenetablere litt bakkekontakt i tråden.
- Leif Olav

TK20

Sv: BATES - exit
« Svar #55 på: Mai 15, 2009, 17:02:08 »
Er vel en fordel å ha kunnskaper om ting man diskuterer???

Men det er vel bare når det gjelder fotball at overvekt, dårlig kroppsform, min 100 halvlitere i uka på pub og minst 40 drakter i skapet blir til kunnskap...

Men mine landskamper i aldersbestemte lag og eliteseriekamper... samt vunnet alt som kan vinnes på junior, gutte, smågutt og lilleputt lag innkl 4 Norway Cup... kaptein på kretslagene osv osv gjør selvsagt at jeg bare prater tull...

Jeg har ingen kunskaper om hva en god eller dårlig fotballspiller er... men alle dere andre her på forumet som samlet trikser under 100... er "ekspertene"...

 

Sorry mate, men det der er hvertfall ikke måten å gi dine argumenter tyngde på. At du ikke har mer å komme med enn "jeg er bedre enn deg i fotball" antyder vel heller at du går tom for materiale.

Dette har nå havnet på et så lavt nivå at jeg også trekker meg ut. Nå venter sol, grilling og en ny sesong. Vi er uenige, og bra er det. :)

TK20

Sv: BATES - exit
« Svar #56 på: Mai 15, 2009, 17:04:22 »

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #57 på: Mai 15, 2009, 17:04:32 »
Men kjære deg... en ny eier og mer penger betyr innkjøp av bedre fotballspillere...
Er det helt vakum hos deg...

Poenget at det vi driver med idag er ikke nok... det er ikke Bates som spiller kampene... men han som har lommeboka... og den er ikke tjukk nok til å skaffe gode nok spillere!!!

SKJØNT DET NÅ!!!

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #58 på: Mai 15, 2009, 17:12:05 »
ET siste innlegg...

BATES er bra nok
MANAGER er bra nok
SPILLERE er bra nok
ELLAND ROAD er på eget nivå på nivå 3
FANSEN er best i verden
TORP ARCH er på PL nivå...

Hvorfor er vi i 3 divisjon...får 3 året på rad!!!!
hvor er det feil???

Dere ekspertene har vel svaret??

Jeg venter...


Borge

Sv: BATES - exit
« Svar #59 på: Mai 15, 2009, 18:39:50 »
Er vel en fordel å ha kunnskaper om ting man diskuterer???

Men det er vel bare når det gjelder fotball at overvekt, dårlig kroppsform, min 100 halvlitere i uka på pub og minst 40 drakter i skapet blir til kunnskap...

Men mine landskamper i aldersbestemte lag og eliteseriekamper... samt vunnet alt som kan vinnes på junior, gutte, smågutt og lilleputt lag innkl 4 Norway Cup... kaptein på kretslagene osv osv gjør selvsagt at jeg bare prater tull...

Jeg har ingen kunskaper om hva en god eller dårlig fotballspiller er... men alle dere andre her på forumet som samlet trikser under 100... er "ekspertene"...

 herregud for et lavmål på diskusjonen!!!
Borge