Skrevet av Emne: BATES - exit  (Lest 20009 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Papi

Sv: BATES - exit
« Svar #60 på: Mai 15, 2009, 19:02:03 »
Siden eg kun har spilt 3.divisjonsfotball kvaliserer eg vel ikkje til å delta i denne diskusjonen?!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Billy the king

Sv: BATES - exit
« Svar #61 på: Mai 15, 2009, 19:06:58 »
Det er ikke langt mellom himmel og helvete...

Hvis vi hadde vunnet i går og samt på Wembley, hadde hele klubben vært genierklært. Nå skal syndebukkene fram i rampelyset og få smake på pisken.  ;)

Nei, jeg synes at klubben går i riktig retning med  Grayson som sjef. Det er noen her inne som babler om oppkjøp av klubben. Hallo, virkeligheten er at klubben ikke er aktraktiv nok for noen med penger. Derfor er fortsatt Bates som eier klubben. That's the fact. :(


Pettersen97

Sv: BATES - exit
« Svar #62 på: Mai 15, 2009, 20:10:08 »
Vældi enkelt egentli......
Leeds EIE kun spilleran, trænera, manager, sikkert en del fotballa å flere draktsett (som igjænn sponsoran betale). Kor skal di nevneverdige "lånan" sikres?? Elland Road e eid av nån andre men Leeds har opsjon på gjennkjøp innen 2020.. Thorpe Arch e åsså eid av et anna firma med opsjon på kjøp innen oktober 2009, om ikke Leeds klare å finne midla til å kjøpe Thorpe Arch innen da, blir træningsanlægge sællt til nån andre å da må Leeds ut med mere pæng om dæm skal kjøpe det tilbake.

Leeds United har ingen ting banken kan ta som sikkerhet..

Så æ sir bare det at Ken Bates for min del bare skal fortsætte jobben sin..E trossallt han som har fådd økonomien til klubben på grønn sia, sjøl om det har vært mange merkelie episoda omkring det temaet.

Skal klubben få kjøpt tilbake Thorpe Arch må nåkk Beckford og/eller Delph sælles (desværre), å da blir det ikke mange £ igjenn til spillerkjøp..

Skal man satse kortsikti med å øse ut pænga på spillera som KANSJE ikke lykkes i klubben eller skal man få kjøpt tilbake akademiet til klubben som har produsert flere gode å mange sviiiiin goe spillera (les. Lennon, Milner, Delph, Aidy White, Smith, Woodgate, you name them....) å heller fokusere på langsiktihet....Om det så betyr at vi blir i L1. i 2-3 år til så vil æ heller at klubben tænke langsikti enn at dæm tar lån å kanskje alikavæll ikke lykkes..

Næi, hoved måle til Bates å Grayson må jo bli å prøve å beholde Delph, Beckford, Becchio, Snoddy å kanskje lure til sæ Sodje..Med det trur æ mye e gjort med tanke på neste sesong..
The Mighty Whites

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #63 på: Mai 15, 2009, 20:19:11 »
???
Jeg prøver igjen... noen med Bed Øk 1 her?

med en ny sterk eier med cash og andre assets (verdier) kan lån tas opp med sikkerhet i disse verdiene.

La meg gjøre en tankerekke...

Ny eier kjøper Leeds for x antall millioner
Ny eier spytter in EK i Leeds for å styrke stallen
Ny eier og Leeds AS tar opp lån for å styrke stallen

Vi rykker opp.. og vips så er klubben verdt det dobbelte
og det er mer inntekter fra sponsorer, billett inntekter og FA / Tv rettigheter

Vi investerer mer og rykker opp til PL og vips klubben er verdt det 10 dobbelte
og det er MYE mer inntekter fra sponsorer, billett inntekter og FA / Tv rettigheter

Så kanskje er vi tilbake i Champions Leauge og da snakker vi store inntekter!!!¨

Og investoren / ny eier har tjent mange penger og Leeds er tilbake der de hører hjemme!


Men nei... for si som Solan... d´e fali det!!! - vi blir der vi er trygt og godt!!!

Budda

Sv: BATES - exit
« Svar #64 på: Mai 15, 2009, 20:22:07 »
Hehe, for en latterlig tråd. Utgangspunktet for tråden er jo grei nok den, men argumentasjonen holder et oppsiktsvekkende lavt nivå. Jarle: Du klager over lavt nivå på deltagerne på dette forumet. Burde du ikke da være med på å heve det? I denne tråden gjør du ikke.  Du stiller i starten noen interessante poeng, men du forviller deg i en argumentasjonsrekke som holder lilleputtnivå.
Endre

Tom S

Sv: BATES - exit
« Svar #65 på: Mai 15, 2009, 20:30:21 »
???
Jeg prøver igjen... noen med Bed Øk 1 her?

med en ny sterk eier med cash og andre assets (verdier) kan lån tas opp med sikkerhet i disse verdiene.

La meg gjøre en tankerekke...

Ny eier kjøper Leeds for x antall millioner
Ny eier spytter in EK i Leeds for å styrke stallen
Ny eier og Leeds AS tar opp lån for å styrke stallen

Vi rykker opp.. og vips så er klubben verdt det dobbelte
og det er mer inntekter fra sponsorer, billett inntekter og FA / Tv rettigheter

Vi investerer mer og rykker opp til PL og vips klubben er verdt det 10 dobbelte
og det er MYE mer inntekter fra sponsorer, billett inntekter og FA / Tv rettigheter

Så kanskje er vi tilbake i Champions Leauge og da snakker vi store inntekter!!!¨

Og investoren / ny eier har tjent mange penger og Leeds er tilbake der de hører hjemme!


Men nei... for si som Solan... d´e fali det!!! - vi blir der vi er trygt og godt!!!


TIPPER RIDSDALE HAR DET..... ::)
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Sv: BATES - exit
« Svar #66 på: Mai 15, 2009, 20:31:54 »
Hehe, for en latterlig tråd. Utgangspunktet for tråden er jo grei nok den, men argumentasjonen holder et oppsiktsvekkende lavt nivå. Jarle: Du klager over lavt nivå på deltagerne på dette forumet. Burde du ikke da være med på å heve det? I denne tråden gjør du ikke.  Du stiller i starten noen interessante poeng, men du forviller deg i en argumentasjonsrekke som holder lilleputtnivå.
Buddha: jeg synes Jarles innlegg er helt glimrende.Hans resonnementer enda bedre.Hva er lilleputtnivå???Jeg synes derimot ditt svarinnlegg avslører en ganske arrogant holdning.Hva med å stoppe opp å tenke litt over Jarles argumentasjon?Kanskje han har et poeng?Hva med å stille kritiske spørsmål om de langsiktige strategier til Bates?Det at du påstår at hans argumentasjonsrekke holder lilleputtnivå tror jeg er en bekreftelse på at du kan ta hodet opp av sanden nå....eller?

Pettersen97

Sv: BATES - exit
« Svar #67 på: Mai 15, 2009, 20:34:29 »
???
Jeg prøver igjen... noen med Bed Øk 1 her?

med en ny sterk eier med cash og andre assets (verdier) kan lån tas opp med sikkerhet i disse verdiene.

La meg gjøre en tankerekke...

Ny eier kjøper Leeds for x antall millioner
Ny eier spytter in EK i Leeds for å styrke stallen
Ny eier og Leeds AS tar opp lån for å styrke stallen

Vi rykker opp.. og vips så er klubben verdt det dobbelte
og det er mer inntekter fra sponsorer, billett inntekter og FA / Tv rettigheter

Vi investerer mer og rykker opp til PL og vips klubben er verdt det 10 dobbelte
og det er MYE mer inntekter fra sponsorer, billett inntekter og FA / Tv rettigheter

Så kanskje er vi tilbake i Champions Leauge og da snakker vi store inntekter!!!¨

Og investoren / ny eier har tjent mange penger og Leeds er tilbake der de hører hjemme!


Men nei... for si som Solan... d´e fali det!!! - vi blir der vi er trygt og godt!!!


Men investoran/di rike onkelan e jo ikke dær ute.....
LEEDS UNITED pr i dag eie ikke en sjit..Thorpe Arch og Elland Road e ikke i Leeds sitt eierskap..
Trur du at en investor går inn å kjøpe Leeds da?? Da kræve uansett Fansn at Elland Road å Thorpe Arch blir kjøpt sånn at det blir klubbens eiendela igjænn.......Det vil da si at da må først investorn kjøpe klubben av Bates som ikke sælle for småpæng, å ER + TA kommer på totalt en plass mellom 20-30 mill £ (om æ ikke huske feil).. Om det finnes en investor som e intressert i oppkjøp av klubben så e det jo rart at vi ikke har hørt nåkka på den frontn...

Pr. Dags dato e ikke Leeds United et salgs/kjøps objekt..(desværre)..
« Siste redigering: Mai 15, 2009, 20:42:55 av Pettersen97 »
The Mighty Whites

OPM

Sv: BATES - exit
« Svar #68 på: Mai 15, 2009, 20:44:18 »
Dette har uartet seg til en tåpelig diskusjon, ut fra en fornuftig tråd.
Det kan vel ikke herske noen tvil om at vi er på det dårligste nivået ever, med 3 år i tredje divisjon.
Dette dreier seg om negative spiraler, - vi har vært i en slik mange år nå. Vi sparer oss til fant. Bates er håpløs gammeldags i sin tenkning. Det blir som å selge alle aksjene i oljefondet når alt er på vei ned og endelig bli kvitt alt når bunnen er nådd. Når oppgangen kommer har vi brent oss og tør ikke være med videre. På den måten står vi på sidelinjen og ser at andre blir rike.
Vi må tørre å satse. Hvilken klubb med suksess er gjeldfri? - Jeg kjenner ingen.
Jarle har helt rett vi må investere, betale bedre,være villig til å skape en visjon og investere oss ut av krisen. Det kan da umulig være noe problem å få lånt 20 mill pund med det potensiale vi har. Med det kunne vi greitt løfte opp i CC, og bli betydelig mer lønnsomme. Leeds gikk med et betydelig overskudd i fjor, - ca 50 mill NOK, - Hva skal vi med det? Vi er en fotballklubb og slike har som kjent mål om å vinne kamper og ha suksess. Penger på bok er ingen trøst når vi spiller på det nest laveste nivå for tredje år på rad. Det kan da umulig folk her på forumet være fornøyde med.

Bates: "Take a long walk on the short pier!!"  >:(
 

Sydhagen

Sv: BATES - exit
« Svar #69 på: Mai 15, 2009, 20:49:17 »
Jarle: Selvfølgelig ønsker alle Leeds supportere en eier med tykk lommebok og store ambisjoner. Men vi må bare innse at det ikke finnes en som er villig til å kjøpe Leeds for 30-40 mill pund akkurat nå. (jeg tror Bates vil ha 20 mill pund + 20 mill for stadion og Thorp Arch?)
i tillegg må de ut med 10-20 mill pund til spillerkjøp viss de skal ha dine ambisjoner jarle...da har vi kommet opp i 60 mill pund.....realistisk?  neppe!
Tror det er ingen med Bed Øk 1 som er villig til å ta den invisteringen (viss det ikke finnes en lidenskapelig Leeds supporter som samtidig er milliardær)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Pettersen97

Sv: BATES - exit
« Svar #70 på: Mai 15, 2009, 20:53:50 »
Dette har uartet seg til en tåpelig diskusjon, ut fra en fornuftig tråd.
Det kan vel ikke herske noen tvil om at vi er på det dårligste nivået ever, med 3 år i tredje divisjon.
Dette dreier seg om negative spiraler, - vi har vært i en slik mange år nå. Vi sparer oss til fant. Bates er håpløs gammeldags i sin tenkning. Det blir som å selge alle aksjene i oljefondet når alt er på vei ned og endelig bli kvitt alt når bunnen er nådd. Når oppgangen kommer har vi brent oss og tør ikke være med videre. På den måten står vi på sidelinjen og ser at andre blir rike.
Vi må tørre å satse. Hvilken klubb med suksess er gjeldfri? - Jeg kjenner ingen.
Jarle har helt rett vi må investere, betale bedre,være villig til å skape en visjon og investere oss ut av krisen. Det kan da umulig være noe problem å få lånt 20 mill pund med det potensiale vi har. Med det kunne vi greitt løfte opp i CC, og bli betydelig mer lønnsomme. Leeds gikk med et betydelig overskudd i fjor, - ca 50 mill NOK, - Hva skal vi med det? Vi er en fotballklubb og slike har som kjent mål om å vinne kamper og ha suksess. Penger på bok er ingen trøst når vi spiller på det nest laveste nivå for tredje år på rad. Det kan da umulig folk her på forumet være fornøyde med.

Bates: "Take a long walk on the short pier!!"  >:(


Vi må huske på at værdn e i ei finansiell krisa nu, kan godt hende at spillera å klubba etter kvært blir null værd..Se på Man U for ekempel £600 mill i gjeld.. Det e jo klart at nåkka må jo træffe dæm som allt anna, å da min vænn e det bedre å ha £20 mill på bok..E jo klart at sponsora å tv selskapan etter kvært blir å gi mindre pæng i støtte/betaling..Da kan vi med våres £20 mill kjøpe Større stjærne å betale dæm mer i lønn enn de nuværanes "store" gjellds tynga lagan..Tvile på at et fotball lag kan permittere en spiller ;)
Nu tænke æ på ka som KAN sje..Meine vi må ha is i magen å vente til værdns økonomien bedres....DA kan vi ta et lån eller to..

My oppinion ;D
The Mighty Whites

Budda

Sv: BATES - exit
« Svar #71 på: Mai 15, 2009, 21:06:11 »

Buddha: jeg synes Jarles innlegg er helt glimrende.Hans resonnementer enda bedre.Hva er lilleputtnivå???Jeg synes derimot ditt svarinnlegg avslører en ganske arrogant holdning.Hva med å stoppe opp å tenke litt over Jarles argumentasjon?Kanskje han har et poeng?Hva med å stille kritiske spørsmål om de langsiktige strategier til Bates?Det at du påstår at hans argumentasjonsrekke holder lilleputtnivå tror jeg er en bekreftelse på at du kan ta hodet opp av sanden nå....eller?

Jeg vet at Buddha skrives med h, hvis du ville få frem et poeng med det. Nok om det

Hvis du synes hans at resonnementer er gode, så fint for deg. Jeg synes ikke det. De argumentene han kommer med drukner i usakligheter. Det blir litt for dumt å syte om lavt nivå, når man holder det selv. Hva jeg synes er litteputtnivå er:

* Personangrep og anklagelser om lavt nivå på andre deltagere 
* nedlatende holdning til andre
* usaklig argumentasjon


Eksempler på dette:
- Her er det desverre folk med kun gjennomført folkeskole...
- Hvor mange år skal det gå nedover før du våkner og får noen tanker inn i hjernen din?
- Jeg skjønner at de fleste på forumet her er på nivå med en gjennomsnittlig fotball supporter...Småfeit... litt for glad i øl på puben... aldri spilt fotball over lilleputt og bedriftsfotball nivå!!! Vet ikke om jeg skal ta voksne folk med en fotball drakt som favoritt antrekk alvorlig... (overlatt det antrekket til barn under 12 år.)
- se på dine innlegg... mine er konstruktive... dine ikke verdt en dritt!
- Mange her minner meg om den Franske holdningen til Nazi Tyskland...
- Dere ekspertene har vel svaret??
- Men kjære deg... en ny eier og mer penger betyr innkjøp av bedre fotballspillere...
Er det helt vakum hos deg...

Hvis du synes dette er god argumentasjon, DenHviteYeboah, så må jeg si at kriteriende dine er litt oppsiktsvekkende. Du kan kalle meg arrogant hvis du vil. Jeg synes ikke det.
« Siste redigering: Mai 15, 2009, 21:09:49 av Budda »
Endre

raggen

Sv: BATES - exit
« Svar #72 på: Mai 15, 2009, 21:20:05 »
bedre og satse og eventuelt tryne enn og bare være i dette j... hølet :P
Forever Leeds United!!!!!!!!

Papi

Sv: BATES - exit
« Svar #73 på: Mai 15, 2009, 21:32:47 »

Buddha: jeg synes Jarles innlegg er helt glimrende.Hans resonnementer enda bedre.Hva er lilleputtnivå???Jeg synes derimot ditt svarinnlegg avslører en ganske arrogant holdning.Hva med å stoppe opp å tenke litt over Jarles argumentasjon?Kanskje han har et poeng?Hva med å stille kritiske spørsmål om de langsiktige strategier til Bates?Det at du påstår at hans argumentasjonsrekke holder lilleputtnivå tror jeg er en bekreftelse på at du kan ta hodet opp av sanden nå....eller?

Jeg vet at Buddha skrives med h, hvis du ville få frem et poeng med det. Nok om det

Hvis du synes hans at resonnementer er gode, så fint for deg. Jeg synes ikke det. De argumentene han kommer med drukner i usakligheter. Det blir litt for dumt å syte om lavt nivå, når man holder det selv. Hva jeg synes er litteputtnivå er:

* Personangrep og anklagelser om lavt nivå på andre deltagere 
* nedlatende holdning til andre
* usaklig argumentasjon


Eksempler på dette:
- Her er det desverre folk med kun gjennomført folkeskole...
- Hvor mange år skal det gå nedover før du våkner og får noen tanker inn i hjernen din?
- Jeg skjønner at de fleste på forumet her er på nivå med en gjennomsnittlig fotball supporter...Småfeit... litt for glad i øl på puben... aldri spilt fotball over lilleputt og bedriftsfotball nivå!!! Vet ikke om jeg skal ta voksne folk med en fotball drakt som favoritt antrekk alvorlig... (overlatt det antrekket til barn under 12 år.)
- se på dine innlegg... mine er konstruktive... dine ikke verdt en dritt!
- Mange her minner meg om den Franske holdningen til Nazi Tyskland...
- Dere ekspertene har vel svaret??
- Men kjære deg... en ny eier og mer penger betyr innkjøp av bedre fotballspillere...
Er det helt vakum hos deg...

Hvis du synes dette er god argumentasjon, DenHviteYeboah, så må jeg si at kriteriende dine er litt oppsiktsvekkende. Du kan kalle meg arrogant hvis du vil. Jeg synes ikke det.

Amen to that!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

OPM

Sv: BATES - exit
« Svar #74 på: Mai 15, 2009, 22:10:41 »
bedre og satse og eventuelt tryne enn og bare være i dette j... hølet :P
Det er nemlig poenget. Hva har vi å tape på å låne penger? Vi kan jo nesten ikke rykke lenger ned dersom det mot formodning skulle gå gærnt. Vi har rett og slett ingenting å tape lenger. Nå bør det satses, og da er ikke en 80 år gammel gjerrigknark den som leder oss best!!!!
 

DenHviteYeboah

Sv: BATES - exit
« Svar #75 på: Mai 15, 2009, 23:03:14 »

Buddha: jeg synes Jarles innlegg er helt glimrende.Hans resonnementer enda bedre.Hva er lilleputtnivå???Jeg synes derimot ditt svarinnlegg avslører en ganske arrogant holdning.Hva med å stoppe opp å tenke litt over Jarles argumentasjon?Kanskje han har et poeng?Hva med å stille kritiske spørsmål om de langsiktige strategier til Bates?Det at du påstår at hans argumentasjonsrekke holder lilleputtnivå tror jeg er en bekreftelse på at du kan ta hodet opp av sanden nå....eller?

Jeg vet at Buddha skrives med h, hvis du ville få frem et poeng med det. Nok om det

Hvis du synes hans at resonnementer er gode, så fint for deg. Jeg synes ikke det. De argumentene han kommer med drukner i usakligheter. Det blir litt for dumt å syte om lavt nivå, når man holder det selv. Hva jeg synes er litteputtnivå er:

* Personangrep og anklagelser om lavt nivå på andre deltagere 
* nedlatende holdning til andre
* usaklig argumentasjon


Eksempler på dette:
- Her er det desverre folk med kun gjennomført folkeskole...
- Hvor mange år skal det gå nedover før du våkner og får noen tanker inn i hjernen din?
- Jeg skjønner at de fleste på forumet her er på nivå med en gjennomsnittlig fotball supporter...Småfeit... litt for glad i øl på puben... aldri spilt fotball over lilleputt og bedriftsfotball nivå!!! Vet ikke om jeg skal ta voksne folk med en fotball drakt som favoritt antrekk alvorlig... (overlatt det antrekket til barn under 12 år.)
- se på dine innlegg... mine er konstruktive... dine ikke verdt en dritt!
- Mange her minner meg om den Franske holdningen til Nazi Tyskland...
- Dere ekspertene har vel svaret??
- Men kjære deg... en ny eier og mer penger betyr innkjøp av bedre fotballspillere...
Er det helt vakum hos deg...

Hvis du synes dette er god argumentasjon, DenHviteYeboah, så må jeg si at kriteriende dine er litt oppsiktsvekkende. Du kan kalle meg arrogant hvis du vil. Jeg synes ikke det.
Er helt enig at Jarles språk og adjektive fremstillinger er helt på viddene.Men hvis du klarer å se utenom alle personangrep åg flåsete språkbruk håper jeg du kan se at han har en del poenger med hensyn til strategier i Leeds Uniteds fremtid.Jeg forstår at det er lett å si at argumentasjonen er dårlig når man kun ser på hans bastante og til dels uhøflige utbasuneringer.Men hvis du skreller av dette gatespråket hans synes du ikke da at argumentasjonen er ganske god selv om du ikke er enig?
Jeg er den første til å innrømme at nazi-tyskland og vakumbetegnelser er helt på viddene.Oppfordrer herved Jarle til å bruke et sømmelig språk mot alle på forumet.Jeg blir også revet med enkelte ganger med banneord og andre tabber, og tar det til etterretning.Jeg tror nok også at det er en viss frustrasjon til flere her på forumet(også Jarle) at hver gang man foreslår å satse penger, a blir dette parert med: har vi ikke lært,se på Ridsdale,sette klubbens ekstistens på spill og andre dommedagsprofetier.
Altså BuddHa: det er et horribelt språk, men nødvendigvis ikke en dårlig argumentasjon...

fjellhaugen

Sv: BATES - exit
« Svar #76 på: Mai 15, 2009, 23:06:45 »
heisann.. er det her det søkes etter fotball spillere?
hørte rykter om en trener ved navn jarle savna noen å spille med ???
var liksom ingen som var gode nok... jeg har spillt lassevis med landslagskamper men ga meg for å fullføre advokat utdannelsen min.
håper jeg kan nå opp på aksptabelt nivå ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Budda

Sv: BATES - exit
« Svar #77 på: Mai 15, 2009, 23:22:46 »

Er helt enig at Jarles språk og adjektive fremstillinger er helt på viddene.Men hvis du klarer å se utenom alle personangrep åg flåsete språkbruk håper jeg du kan se at han har en del poenger med hensyn til strategier i Leeds Uniteds fremtid.Jeg forstår at det er lett å si at argumentasjonen er dårlig når man kun ser på hans bastante og til dels uhøflige utbasuneringer.Men hvis du skreller av dette gatespråket hans synes du ikke da at argumentasjonen er ganske god selv om du ikke er enig?
Jeg er den første til å innrømme at nazi-tyskland og vakumbetegnelser er helt på viddene.Oppfordrer herved Jarle til å bruke et sømmelig språk mot alle på forumet.Jeg blir også revet med enkelte ganger med banneord og andre tabber, og tar det til etterretning.Jeg tror nok også at det er en viss frustrasjon til flere her på forumet(også Jarle) at hver gang man foreslår å satse penger, a blir dette parert med: har vi ikke lært,se på Ridsdale,sette klubbens ekstistens på spill og andre dommedagsprofetier.
Altså BuddHa: det er et horribelt språk, men nødvendigvis ikke en dårlig argumentasjon...

Jeg vil si at noen av poengene hans kan ha en viss verdi. Men jeg vil ikke si at argumentasjonen hans er god. Argumentasjon kan defineres som fremføring av argumenter. Et argument er et utsagn som blir satt frem for å svekke eller styrke en påstand eller et poeng. Så oppsummert: argumentasjonen er svak da den blir tildekket av flåseri, mens noen av poengene er gode.




Endre

Jon R

Sv: BATES - exit
« Svar #78 på: Mai 16, 2009, 00:34:44 »
Jeg er enig med jarle. Selg Bates og kjøp en rik amerikaner istedet, og da en som er villig til å satse! Burde være like enkelt som å skifte foreldre.  ::)
Jon R.

testo

Sv: BATES - exit
« Svar #79 på: Mai 16, 2009, 02:28:02 »
Ta en tlf til de rød grønne på løvebakken da vel,de er noen råtasser på innvesteringer.;D

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #80 på: Mai 16, 2009, 03:26:42 »
Takk for støtte om gode argumenter... Jeg mener de er veldig gode og veldig realistiske...

Faktum er at vi er dårligere en noen gang... ifjor play off finale med minus 15 poeng... i år semi finale etter start på 0 poeng som de andre.

Hva med neste år og flere spillere på vei ut døren? .. det går nok bra holdningen holder ikke!!!

Jeg er sjokkert over den passive holdningen til de som har svart på min tråd.
Og ja i frustrasjon over passive og til dels latterlige svar kom jeg med noen krasse svar... som desverre har noe sannhet i seg... De fleste her har ingen greie på å drive en bedrift og de fleste har begrensede fotball kunnskaper... kall det flåsete men det er mer sant en flåsete.

Bates har fått nok sjanser..hadde han vært direktør i et firma hadde han vært sparket for lenge siden.
Ja jeg forstår også et det må en kjøper på banen... men det betyr også at noen må være villig til å selge.
Vi har sett hvordan Bates har manøvrert på kanten av loven og faktisk er den som var mannen bak de 15 minus poengene ifjor ( folk har kort hukommelse) ... men det var vel bare uflaks som vanlig når det gjelder Leeds... alle er jo imot oss ikke sant!!!

Mitt poeng var at Bates skulle kjenne sin besøkelses tid å ta konsekvensen av sin failure...


Vi fortjener mye bedre en det som er vår hverdag lørdag etter lørdag fra August til Mai....


lojosang

Sv: BATES - exit
« Svar #81 på: Mai 16, 2009, 03:29:14 »
Hvis man har 20 millioner pund å låne ut, hvem låner du dem til? En suspekt mann som nærmer seg åtti som nettopp har kjørt bedriften han vil låne penger for å drifte videre konkurs og betalt tilbake ca ti prosent av utestående fordringer der, eller en hvilken som helst annen bedrift eller enkeltperson? Personlig ville jeg heller lånt ut pengene til Svindlah al Snyhta for å hjelpe ham å komme seg inn i høyfjellssolmarkedet i Sahara.

De troløse tøsene som til tider våger seg inn på andre medier enn LUSCOS og Leedsunited.com har kanskje fått med seg at banker ikke er spesielt interesserte i å låne ut penger for tiden.

Hva gjelder Ridsdale og Bedøk 1 er det mulig han har eksamen, men den har han i så fall kjøpt på samme sted som Røkke fikk sitt båtførerbevis. ;D

- Leif Olav

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #82 på: Mai 16, 2009, 03:44:49 »
My god!! lojosang...

Poenget er ikke å låne de til Bates... les innleggene før du setter fingrene i tastaturet...

Det er en evt ny eier som må på banen og som må satse EK ( egenkapital) og låne noen kroner i tillegg ( gå til banken) ... tråden heter Bates - exit ( altså Bates selg aksjene dine, ref Leeds til en ny eier)!!!!!!!

Og Bed Øk hintet var ikke rettet mot Ridsdale men folk på forumet...

Det innlegget ditt l-sang er grunnen til mine frustrasjoner... snakk om å ikke fatte poenget.

Og ja... ingen bank vil låne Bates penger... men en ny solid eier kan sikkert skaffe kapital!!!
Hvor og hvem denne frelseren ( ny eier) er har jeg ingen formening om... men meld deg snart ; ))


GOD NATT!!!

lojosang

Sv: BATES - exit
« Svar #83 på: Mai 16, 2009, 03:53:45 »
Du har sagt at du ønsker en ny eier, jeg har sagt at det kunne vel de fleste Leedssupportere gitt at vi har tro på at de er bedre enn han vi har nå, men at oppkjøpere ikke finnes per nå. De dukker neppe opp uansett hvor mange ganger du gjentar deg selv eller hvor mange ganger noen påpeker akkurat dette etter at du har sagt det. Dette er ingen debatt, det er en konkuranse i å rope høyest. Dette var mitt gaul. Din tur.

Edit: Som moderator må jeg gripe inn og moderere enge skriverier her. Jarle, du går for tiden Håkon en høy gang som forumprovokatør, og jeg biter på som som en piraya på en kuskrott.

Jeg skal fra nå av telle til ti og puste dypt før jeg poster innlegg.
« Siste redigering: Mai 16, 2009, 04:03:54 av lojosang »
- Leif Olav

Sydhagen

Sv: BATES - exit
« Svar #84 på: Mai 16, 2009, 07:53:12 »
My god!! lojosang...

Poenget er ikke å låne de til Bates... les innleggene før du setter fingrene i tastaturet...

Det er en evt ny eier som må på banen og som må satse EK ( egenkapital) og låne noen kroner i tillegg ( gå til banken) ... tråden heter Bates - exit ( altså Bates selg aksjene dine, ref Leeds til en ny eier)!!!!!!!

Og Bed Øk hintet var ikke rettet mot Ridsdale men folk på forumet...

Det innlegget ditt l-sang er grunnen til mine frustrasjoner... snakk om å ikke fatte poenget.

Og ja... ingen bank vil låne Bates penger... men en ny solid eier kan sikkert skaffe kapital!!!
Hvor og hvem denne frelseren ( ny eier) er har jeg ingen formening om... men meld deg snart ; ))


GOD NATT!!!

Bates må ha en kjøper før han kan selge!

det finnes ingen med vettet i behold som betaler Bates 15-20 mill pund + 20 mill pund for å kjøpe ut stadion og treningsanlegg.

derfor blir det for enkelt å si: Bates, selg!!! 
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: BATES - exit
« Svar #85 på: Mai 16, 2009, 09:17:35 »
My god!! lojosang...

Poenget er ikke å låne de til Bates... les innleggene før du setter fingrene i tastaturet...

Det er en evt ny eier som må på banen og som må satse EK ( egenkapital) og låne noen kroner i tillegg ( gå til banken) ... tråden heter Bates - exit ( altså Bates selg aksjene dine, ref Leeds til en ny eier)!!!!!!!

Og Bed Øk hintet var ikke rettet mot Ridsdale men folk på forumet...

Det innlegget ditt l-sang er grunnen til mine frustrasjoner... snakk om å ikke fatte poenget.

Og ja... ingen bank vil låne Bates penger... men en ny solid eier kan sikkert skaffe kapital!!!
Hvor og hvem denne frelseren ( ny eier) er har jeg ingen formening om... men meld deg snart ; ))


GOD NATT!!!

Bates må ha en kjøper før han kan selge!

det finnes ingen med vettet i behold som betaler Bates 15-20 mill pund + 20 mill pund for å kjøpe ut stadion og treningsanlegg.

derfor blir det for enkelt å si: Bates, selg!!! 
Så du tar det som en forutsetning at Bates vil selge....?Til en utopisk pris ja fordi han bryr seg ikke om klubben går videre....

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #86 på: Mai 16, 2009, 09:40:00 »
Jeg prøver igjen... hvilken påvirkning har jeg på Bates for at han skal selge? NULL!

Det er vel ikke noe argument mot mitt ønske...

Jeg mener eneste vei freomover er at han forsvinner...
Om det dukker opp en kjøper har jeg heller ingen formening om...

MEN DET ER MINE ØNSKER!!! - hva er feil med det?

1 Bates ut
2 Ny sterk eier med kapital inn (les super rik )
3 Frisk satsing på å komme opp i PL på max 3 år.

Beklager at jeg har tanker og følelser...
Og merkelig at hylekoret mot Bates som var kraftig for noen år siden er borte... nå når han har bevist at han ikke er rett eier år etter år

Sten

Sv: BATES - exit
« Svar #87 på: Mai 16, 2009, 10:18:33 »
Jeg prøver igjen...

Hvorfor det egentlig, siden vi er så jævla tjukke i hue?
Sten

jarle

Sv: BATES - exit
« Svar #88 på: Mai 16, 2009, 10:42:23 »
;)) Sten... forsiktig med ordbruken Moderator...



Erik_

Sv: BATES - exit
« Svar #89 på: Mai 16, 2009, 10:48:48 »
hva er feil med det?
Det er jo det min gode mann.

Alle er jo i grunn enig med deg i at en ny og rik eier ville ha vært for det bedre. Problemet er jo at de aller fleste (inkludert meg selv) ikke helt ser hvem det skal være og heller prøver å se lys i enden av tunellen med det vi allerede har, altså denne "kjeltringen" i Monaco.

Vet ikke om du er klar over det, men jeg synes faktisk du har brukt en form for Bates-retorikk i denne tråden. Utskjelling og indirekte personangrep mot de som skriver at de ikke er enig i nærmest alt du mener. Forøvrig en side jeg aldri trodde jeg skulle se fra den kanten. Så saklig og god debattant du har vært i alle de år.

At noen likevel ikke er enig med deg i at den eneste veien fremover, er uten Bates...

Vel, det må du jo nesten bare godta uten å komme med slike negative ytringer mot dine medsupportere. Det er vel der det hele stikker. At du har sterke følelser er greit nok, men å være nedlatende i innlegg etter innlegg gjør vel neppe argumentene dine bedre vel...

Det er vel heller tvilsomt at "Bates ut-brigaden" har endret sitt standpunkt, selv om de ikke gir så mye lyd fra seg her inne. Tipper de er like lei av Bates som deg og de fleste andre Leeds-supportere.

Du har skapt liv, det skal du ha. Desverre druknet det saklige i det usaklige. Synd, da dette var en tråd med potensiale for god diskusjon. :)

Keep fighting!