So far so good.....

Started by sveifors, July 06, 2009, 18:34:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nord

At vinne med et mål er helt OK!! bare vi vinder!  :-*

sveifors

Sterkt å komme tilbake etter en i trynet- det viser moral og styrke  ;D  ;D

9 borteseierer i hele fjoråretssesong - allerede 2 hittil

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

bwirum

Meget bra. Jeg må innrømme at jeg ble relativt urolig når Walsall fikk den straffa, men dette viser moral og styrke! Nå må vi bare begynne å vise effektivitet fra start, så blir dette direkte opp.

Vi får håpe på samme starten som vi hadde i -15 sesongen :)
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

sveifors

5 kamper ( 1 i ligaen og 4 kamper i ligaen) = 5 seirer

Vi har sluppet inn to mål (straffe og frispark), ingen har scoret utifra spill på oss.

Lykkepille, NEI, glory glory Leeds United.
Sveifors

Rankin

Quote from: sveifors on August 23, 2009, 11:43:21

Vi har sluppet inn to mål (straffe og frispark), ingen har scoret utifra spill på oss.

Eller 2 i ligaen og 3 kamper i ligaen  ;)

GeirO

Quote from: Rankin on August 23, 2009, 11:49:53

Eller 2 i ligaen og 3 kamper i ligaen  ;)

Eller 1 i ligacupen og 4 i ligaen ;)
MOT

Rudi G.

Jeg forstår hva du mener :) og vi har fått en kanonstart. So far so good! :)

jarle

Meget bra start...

Svar på hvor dette går har vi etter ca 15 kamper...

Naylor tilbake vil styrke oss ytterligere...
Taylor fra Oldham på vei inn? (ryktes på div fora at han signer til uken)

Keep going Larry!!!

TK20

Faberaktig start, kunne ikke bedt om mer.

Jarle har imidlertid rett, det tar en kvart sesong før man virkelig får sett fruktene av godt arbeid i sommer. For eksempel var Oldham ubeseirede og toppet tabellen med 18 poeng av 24 mulige etter åtte kamper i fjor. De endte på 10 plass, 11 poeng bak 6. plassen.

Noen her som vet hvorfor det etterhvert gikk så dårlig med Oldham i fjor?

baste

Quote from: h.b on August 23, 2009, 12:47:02
Quote from: JohnnyDouglas on August 23, 2009, 12:33:57

Jarle har imidlertid rett, det tar en kvart sesong før man virkelig får sett fruktene av godt arbeid i sommer. For eksempel var Oldham ubeseirede og toppet tabellen med 18 poeng av 24 mulige etter åtte kamper i fjor. De endte på 10 plass, 11 poeng bak 6. plassen.

Antagelig for dårlig bredd i stallen. De fikk endel skader på viktige spillere og hadde ikke bra nok spillere til å erstatte disse.
Det samme problemet har antagelig vi

Tror Leeds har en av den beste stallen i L1

The keeper position and centre-backs are covered and he's brought in Michael Doyle in the middle of midfield with his experience.

I don't think Simon will bring somebody in just for the sake of it; he'll only do it if improves the team. He won't panic and buy in a couple of players just to please supporters â€" he's not that type of manager and person

ooh aah

Det kan jo virke som stallen vår er rimelig bra. I League One. Hvis det er slik at du fortsatt tror vi er i PL h.b,så er jeg enig i alle innleggene dine. Imidlertid så er vi i League One. Vi har klart åpningen uten forsvarssjefen vår fra i fjor, uten sentral midtbanesjef fra i fjor (Kilkenny/Delph) og med en av våre beste fra fjor (Snodgrass) ute av form. I tillegg ble Parker, som avsluttet fjoråret bra og så ut til å fortsette i år skadet. Likevel har vi vunnet alle kampene våre så langt. Slik jeg ser det har vi dekning på alle plasser bortsett fra på topp. Alle innkjøpene som Simon har gjort har vist seg å være bra så langt. På dette nivået..

TK20

Quote from: ooh aah on August 23, 2009, 14:33:37
Det kan jo virke som stallen vår er rimelig bra. I League One. Hvis det er slik at du fortsatt tror vi er i PL h.b,så er jeg enig i alle innleggene dine. Imidlertid så er vi i League One. Vi har klart åpningen uten forsvarssjefen vår fra i fjor, uten sentral midtbanesjef fra i fjor (Kilkenny/Delph) og med en av våre beste fra fjor (Snodgrass) ute av form. I tillegg ble Parker, som avsluttet fjoråret bra og så ut til å fortsette i år skadet. Likevel har vi vunnet alle kampene våre så langt. Slik jeg ser det har vi dekning på alle plasser bortsett fra på topp. Alle innkjøpene som Simon har gjort har vist seg å være bra så langt. På dette nivået..

Helt enig. Får vi en ny spiss som kan konkurrere er vi på vei. Etter min mening er spiss mer prekært enn venstrekant.

Rudi G.

Quote from: JohnnyDouglas on August 23, 2009, 17:30:08
Quote from: ooh aah on August 23, 2009, 14:33:37

Helt enig. Får vi en ny spiss som kan konkurrere er vi på vei. Etter min mening er spiss mer prekært enn venstrekant.

Helt enig at en spiss er det absolutt mest viktige å få inn i troppen!

martind

Helt enig i at vi fortsatt har mye å gå på.  Beckford bommer fortsatt på mange sjanser, så han har mer å gå på. Snodgrass som var vår kanskje beste spiller ifjor, hvertfall på våren har mye å gå på i år. Han kommer nok etterhvert. Samtidig så har både Howson og de andre på midten mer å gå på. Tror dette blir en bra sesong. Vi har full pott og kommer til å komme i bedre form utover høsten...

Dette blir gøy!!!
MOT!! We are Leeds!

auren

Quote from: martind on August 24, 2009, 09:14:05
Helt enig i at vi fortsatt har mye å gå på.  Beckford bommer fortsatt på mange sjanser, så han har mer å gå på. Snodgrass som var vår kanskje beste spiller ifjor, hvertfall på våren har mye å gå på i år. Han kommer nok etterhvert. Samtidig så har både Howson og de andre på midten mer å gå på. Tror dette blir en bra sesong. Vi har full pott og kommer til å komme i bedre form utover høsten...

Dette blir gøy!!!

Men så må du også huske på at lagene rundt oss også kommer til å komme i bedre form ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Tror vi gjør lurt i å ta med i beregningen her at de lagene vi har møtt hittil trolig alle vil befinne seg på nedre halvdel av tabellen tilslutt.
Bare for å ha nevnt det..

Men, det er uansett vrient å ta mer enn 12 poeng på 4 kamper, så man kan vanskelig motsi trådtittelen  :)

flynn

GeirO

Alt er fryd og gammen...

....helt til Beckford blir skadet. Da sliter vi. Erfaringene tilsier i alle fall det.
MOT

Torpe-do

Quote from: GeirO on August 24, 2009, 10:19:03
Alt er fryd og gammen...

....helt til Beckford blir skadet. Da sliter vi. Erfaringene tilsier i alle fall det.

Må øvre makter forby. På tide vi har noen sesonger som er på vår side nå!

sveifors

Quote from: flynn on August 24, 2009, 10:11:52
Tror vi gjør lurt i å ta med i beregningen her at de lagene vi har møtt hittil trolig alle vil befinne seg på nedre halvdel av tabellen tilslutt.

Men, det er uansett vrient å ta mer enn 12 poeng på 4 kamper, så man kan vanskelig motsi trådtittelen  :)

flynn

....men det er jo kjempeframgang. I fjor tapte vi opprykket fordi vi avga poeng mot alle lagene som rykka ned.
Sveifors

kilgallon

Quote from: sveifors on August 25, 2009, 20:29:43
Quote from: flynn on August 24, 2009, 10:11:52

flynn

....men det er jo kjempeframgang. I fjor tapte vi opprykket fordi vi avga poeng mot alle lagene som rykka ned.

Nemlig! Og selv om vi i 3 kamper har vunnet knepent, så har det vært klasseforskjell!!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Quote from: baste on August 23, 2009, 13:37:32
Quote from: h.b on August 23, 2009, 12:47:02
Quote from: JohnnyDouglas on August 23, 2009, 12:33:57

Antagelig for dårlig bredd i stallen. De fikk endel skader på viktige spillere og hadde ikke bra nok spillere til å erstatte disse.
Det samme problemet har antagelig vi

Tror Leeds har en av den beste stallen i L1

The keeper position and centre-backs are covered and he's brought in Michael Doyle in the middle of midfield with his experience.

I don't think Simon will bring somebody in just for the sake of it; he'll only do it if improves the team. He won't panic and buy in a couple of players just to please supporters â€" he's not that type of manager and person

Hvorfor svarer du på engelsk?  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sveifors

Kun et spillemål er sluppet inn hittil, og det var mot championship-motstand. (De andre på straffe eller frispark).

SO FAR SO GOOD......... ;D

(bank i bordet  ;) )
Sveifors

Tom S

COME ON LEEDS !!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Quote from: sveifors on August 28, 2009, 08:53:57
Kun et spillemål er sluppet inn hittil, og det var mot championship-motstand. (De andre på straffe eller frispark).

SO FAR SO GOOD......... ;
D

(bank i bordet  ;) )

Og slik er status fremdeles etter å ha spilt syv kamper så langt i sesongen 8)

So far so good!

sveifors

6 kamper i league 1       18 poeng

Ingen innslupne mål i åpent spill

72 poeng igjen til opprykk

so far so good........
Sveifors

Tom S

COME ON LEEDS !!

berlin

Jeg tror de direkte opprykkslagene må ha rekordmange poeng i år.
Selv om Charlton og Leeds er i førersetet venter jeg at Huddersfield, Norwich og kanskje MK Dons kommer til å sanke jevnt og trutt med poeng.

Men so far so good ja. Er jo ikke mulig å gjøre det bedre, seire mot Southend og Gillingham kampen før MK Dons kampen hadde vært herlig.

Og en lett gå-fotball seier mot Liverpool innimellom.  ;D