KAMP: vs. EXETER CITY 8/8

Started by kjelvi, August 02, 2009, 14:13:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kjelvi

Experienced Leeds United duo sit out Exeter opener
Neil Kilkenny and Richard Naylor will watch from the sidelines tomorrow as Leeds United begin the League One season, writes PHIL HAY.
Kilkenny (ankle) and Naylor (back) did not figure in any of United's pre-season friendlies and manager Simon Grayson is unlikely to involve either player at Elland Road.
Hele: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Experienced-Leeds-United.5533112.jp

THE RED ARMY
Exeter City will be cheered on by a record-breaking 2,800 fans when they take on Leeds United at Elland Road tomorrow.
http://www.thisisexeter.co.uk/football/RED-ARMY/article-1233483-detail/article.html

Tom S

Quote from: kjelvi on August 07, 2009, 10:27:02
Neil Kilkenny and Richard Naylor will watch from the sidelines tomorrow as Leeds United begin the League One season, writes PHIL HAY.
Kilkenny (ankle) and Naylor (back) did not figure in any of United's pre-season friendlies and manager Simon Grayson is unlikely to involve either player at Elland Road.
Hele: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Experienced-Leeds-United.5533112.jp

THE RED ARMY
Exeter City will be cheered on by a record-breaking 2,800 fans when they take on Leeds United at Elland Road tomorrow.
http://www.thisisexeter.co.uk/football/RED-ARMY/article-1233483-detail/article.html

Ikkje anna enn imponerande av Exeter sine trufaste!
COME ON LEEDS !!

berlin

Quote from: Tom S on August 07, 2009, 10:40:31
Quote from: kjelvi on August 07, 2009, 10:27:02

THE RED ARMY

Ikkje anna enn imponerande av Exeter sine trufaste!

For en klubb som hadde knappe 5000 i snitt på sine kamper i opprykksesongen sin i fjor, og som ligger i Devon (mot Cornwall) er det veldig, veldig imponerende ja!

fmtj

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Exeter-skipper-rallies.5533217.jp

Exeter lover å bite fra seg og ikke la seg "skremme" av kanskje over 25.000 på tribunen....la oss håpe at det samme gjelder våre gutter da. Mange spekulerte jo på dette hjemmsyndromet vårt foran alle kravstore fans i fjor...! :P
Yeboahs vitne

fmtj

Yeboahs vitne

berlin

Vi får håpe at "hjemmesyndromet" forsvant med Graysons inntreden ifjor. Vi hadde ihvertfall til slutt ligaen beste hjemmesatistikk: 17-2-4 og satte vel rekord i antall hjemmeseire på råd i vårsesongen. Akkurat den rekorden betyr veldig lite, all den tid den ikke er satt i PL.

Dersom vi løfter oss på bortebane ift ifjor derimot (9-4-10), skulle det borge for en god (opprykk(?)sesong.  ::)

Torpe-do

skjelve skjelve skjelve....

jeg vil knuse dem!

Fripp

Gleder meg som en drittunge som venter på presanger på julaften ;D

testo

Ligger vi ikke på toppen av tabellen imorgen skal jeg rive av meg håret (det som er igjen) ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

jackbauer68

Quote from: testo on August 07, 2009, 18:57:20
Ligger vi ikke på toppen av tabellen imorgen skal jeg rive av meg håret (det som er igjen) ;D

slapp av....6-0 er bestilt 8)

h.b

Kan ikke noe for det. Men fortsetter suksessen fra vårsesongen. Denne taper vi klart ;)

Rudi G.

Jeg er griseklar for sesongstart. Exeter blir sendt hjem som slakt.

Jeg har troen!

Leif Egil

Har troen på 3 poeng - vi vinner jo "alltid" første kamp i ny sesong. Siste gang vi tapte en åpningskamp var vel i 89 og da rykket vi opp.... Skal vi håpe på tap i morgen..... ::) ::) ::)

Ferre

Tipper Grayson stiller med dette laget:

Higgs
Crowe - Rui - Kisnorbo - Parker
Snodgrass - Doyle - Howson - Johnson
Beckford - Becchio

Personlig vil jeg heller ha Robinson på venstre kant i stedet for Johnson, men ut i fra de siste treningskampene kan det se ut som at BJ får starte kampen.

stian

Quote from: Ferre on August 07, 2009, 23:29:55
Tipper Grayson stiller med dette laget:

Higgs
Crowe - Rui - Kisnorbo - Parker
Snodgrass - Doyle - Howson - Johnson
Beckford - Becchio

Personlig vil jeg heller ha Robinson på venstre kant i stedet for Johnson, men ut i fra de siste treningskampene kan det se ut som at BJ får starte kampen.

Kan ikke tenke meg at en lånespiller av Doyles kaliber går rett inn på laget, det vil i så fall være en beskjed til Prutton mfl om å finne seg andre klubber med en gang

trosetti

Håper vi taper i morgen, gutter! Ingenting hadde vært bedre enn tap i åpningskampen. Lykke til Exeter, spark fra dere!

(Prøver ny taktikk i år)  ;D
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Tom S

Endelig er den store dagen her!
Har gledet med heilt vilt og har ikkje sovet eit sekund i natt, no måtte eg berre stå opp.
Lurer på korleis eg skal få timane fram til 4 til å gå.

HEIA LEEDS!
COME ON LEEDS !!

berlin

Quote from: Tom S on August 08, 2009, 06:59:18
Har gledet med heilt vilt og har ikkje sovet eit sekund i natt, no måtte eg berre stå opp.

HEIA LEEDS!

Vel, du har jo barn etter det jeg forstår.
Men skjønner problematikken, hva med å glane på Leeds-DVD'er i mens?  ;)

samadhi

Da er vi endelig klare for ny sesong. Blir spennende å se om vi klarer å heve oss enda noen hakk fra vårsesongen i fjor, eller om vi faller litt tilbake.

Tipper vi stiller med følgende lag i dag;

Higgs

Crowe Kirsnbo Marques Parker

Snodgrass Howson Doyle Robison

Beckford Becchio

Subs; Ankergren, White, Johnson, Prutton, Grella
marching on together,
derudaf forever...

Tom S

Quote from: berlin on August 08, 2009, 09:04:20
Quote from: Tom S on August 08, 2009, 06:59:18

HEIA LEEDS!

Vel, du har jo barn etter det jeg forstår.
Men skjønner problematikken, hva med å glane på Leeds-DVD'er i mens?  ;)

Jo, det er eit par smårollinger i hus...

Eg har brukt tiden til å studere terminliste og flypriser. Muligens det vert tur over mot Charlton første helga i oktober, evt Yeovil siste helga.

Men, endå 5,5 time igjen...
COME ON LEEDS !!

J-R

Lykke til i dag alle sammen!!!! MOT.. ;D

fjellhaugen

hadde det vært mulig for en barmhjertig sjel å sende meg en sms eller to på 47613735 i ettermiddag hadde det blitt satt STOR pris på.
må desverre i bryllup, så jeg sliter med å få med meg en av sesongens høydepunkt.
(tenk å legge bryllupet på en slik dato....tsk tsk stk...... :o)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lufc86

Gledar meg som ein unge til klokka 22.00. Då rullar coca cola league one i gong her nede i Australia òg, med LUTV på øyra. (+6 tidsforskjell)

Satsar på dette laget;

Ankergren

Crowe, Kisnorbo, Lubo/Rui, Parker

Snodgrass, Johnson, Howson, Robinson

Becks and Becks..

Trur derimot at Doyle tek plassen til Johnson sentralt medan Johnson blir flytta ut på venstrekant til fordel for Robbo.

Lukke til folkens..

Marching on together..

@m_sortland på twitter

Yeboah

Ahhh, endelig er dagen her! Nervene er på plass og man sitter egentlig bare å ser på klokka og teller timer, minutter og sekunder! I dag blir det 3 deilige poeng til Super Leeds United!!!

Marching on together, og lykke til alle sammen!

sveifors

Håper på seier uansett hvordan.

Håper ikke på kalas - seier, da dette bare vil føre til feil holdninger i laget.
L1 er vanskelig, og hver kamp må kjempes igjennom.

Exceter vil selge seg svært dyrt.., tipper det blir vanskelig
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

testo

Saturday 08th August 2009   

Brighton  v  Walsall 15.00

Bristol Rovers  v  Leyton Orient 15.00

Carlisle Utd  v  Brentford 15.00

Charlton  v  Wycombe 15.00

Gillingham  v  Swindon 12.30

Leeds Utd  v  Exeter City 15.00

MK Dons  v  Hartlepool 15.00

Norwich  v  Colchester 15.00

Oldham  v  Stockport 15.00

Southampton  v  Millwall 12.45

Southend  v  Huddersfield 15.00

Yeovil  v  Tranmere 15.00

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

clarke

Lykke til alle Leedsere med kamp i dag og ny sesong... måtte den ende med direkte opprykk   ;D ;D ;D
SuperLeeds

sveifors

Viktig at vi ikke er kjepphøye idag.

Husk at ifjor kom Peterbourgh og MK Dons nyopprykket ifra L2. Det er alltid et av de nyopprykkede lagene
som kommer overaskende, det skjer i alle divisjoner.

M O T
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

johnny gangster

Stor dag i dag :) gler meg utrule masse til å ta fatt på ein ny sesong sammen med Leeds United!

Tippar det bli seier i dag, 3-0. To mål av becks og eit av Howson :P :)

Lykke til !

Læshy

Stor dag, som forhåpentligvis kan bli enda større med tre poeng sikret etter å ha slått exeter! I dag må været nytes samtidig, så får min del blir det kald drikke på verandaen, med høytalerne vinklet ut døra, slik at hele nabolaget også får høre. Desverre er det for varmt å ha på deg drakten, men becchio #10 henger allerede ved siden min.

Mot!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no