Skrevet av Emne: Fair Play  (Lest 33746 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per Arne

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #30 på: August 09, 2009, 14:16:40 »
Jeg er Brannfan, men jeg føler meg likevel alene når jeg mener at Kovacs gjør det helt rett ved å putte der. Fair play meg en viss plass. Jeg, dere, Nilsen, Bruun-Hansen, Bakke og Opdal hadde alle puttet om vi fikk samme sjansen. Jeg er fullstendig enig med Skarsfjord som sier at Kovacs bare gjør jobben sin.

Du er helt ute å kjøre. Jeg skammer meg voldsomt på dine vegne. Håper virkelig du har en helt annen rettferdighetssans når det gjelder annet enn fotball. Som fotballsupporter er du fullstendig æreløs. Veldig synd du er Leeds-supporter med en slik innstilling.

Det var da voldsomt? Forventer nesten en unnskyldning her....

At Kovacs ikke utøver fair play? Det stemmer, men hvem gjør det i dagens fotball?

Ã… tro at andre fotballspillere enn Kovacs ikke hadde scoret der er å tro på julenissen. Selvsagt skal han score og selvsagt hadde alle andre på den banen der scoret. Inkludert Bakke og Opdal som reagerte sterkest. Om det er fair play? Nei, det er så langt i fra som det kan komme. Men det er bare til å innse at alle andre hadde gjort akkurat det samme som Kovacs i den situasjonen.

Står for det jeg har sagt. Fullstendig æreløst å sette den, og fullstendig æreløst å bifalle det. Om noen skal be om unnskyldning, er det Kovacs, Fagermo, og de som støtter holdningen deres. Og du er en av dem. Og, nei, alle andre hadde slett ikke gjort det samme.

Lord-Meta

Sv: Fair Play
« Svar #31 på: August 09, 2009, 14:52:42 »
Brann har no gjort nøyaktig samma i en lignende situasjon: 
 
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2850139.ece

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #32 på: August 09, 2009, 15:09:24 »
Brann har no gjort nøyaktig samma i en lignende situasjon: 
 
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2850139.ece

Ikke akkurat nøyaktig det samme men noe lignende.  Etter å ha sett dette finner jeg det veldig rart at ikke Brann spillerne tenkte at de hadde gjort noe liknende for 16 år siden og dermed lot være å reagere etter målet! ;)

Forøvrig synes jeg at denne Odd trenerens reaksjon ved målet var det mest oppsiktmessige.  Men han er vel kanskje ikke helt god?

Bites Yer Legs

Sv: Fair Play
« Svar #33 på: August 09, 2009, 15:10:40 »
Brann har no gjort nøyaktig samma i en lignende situasjon: 
 
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2850139.ece

Dette er definitivt ikke lignende situasjon
KEEP FIGHTING!!

Per Arne

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #34 på: August 09, 2009, 15:12:13 »
Brann har no gjort nøyaktig samma i en lignende situasjon: 
 
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2850139.ece

Det rettferdiggjør vel ingenting? Hodeløse tacklinger har også forekommet tidligere, uten at vi derfor skal hylle Bakkes lemlestelsesforsøk.

Per Arne

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #35 på: August 09, 2009, 15:13:38 »
Brann har no gjort nøyaktig samma i en lignende situasjon: 
 
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2850139.ece

Ikke akkurat nøyaktig det samme men noe lignende.  Etter å ha sett dette finner jeg det veldig rart at ikke Brann spillerne tenkte at de hadde gjort noe liknende for 16 år siden og dermed lot være å reagere etter målet! ;)

Forøvrig synes jeg at denne Odd trenerens reaksjon ved målet var det mest oppsiktmessige.  Men han er vel kanskje ikke helt god?

Nei, Faremo er ikke helt riktig nagla... Grusomt usympatisk også.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #36 på: August 09, 2009, 15:14:45 »
Selvfølgelig skal han score.....

Dommeren bør blåse av om noe skjer som er galt-

Hvordan skal fotballen bli om alle som blir forbiløpt kaster seg ned og "spiller" skadet og roper på fair play. Slik gikk det når de spilte ballen ut ved skade. Alt for mange spekulerer idet.

Ok poeng på generelt grunnlag, men du kan umulig mene at Opdal spekulerte i å være skadet i går. Han var totalt upresset, hele Norge så at det skjedde noe ille der..

Når Kovacs først puttet ballen i mål syntes jeg Odd skulle invitert Brann over på sin side og gitt dem en goal. Odd hadde nok av tid til å skjønne at de hadde gjort noe graverende, rutinerte spillere som Svindal Larsen og Fevang burde tatt grep, men også de viste sitt sanne jeg i går. Skuffende..


Sånn kan det gjøres Odd!
http://www.youtube.com/watch?v=BfwktuMXK0I&feature=related
Regner med at skammen over oppførselen forbigår gleden over seieren for Odd, om de har noen innsikt overhodet da..


Veldig godt eksempel BYL :)

Torpe-do

Sv: Fair Play
« Svar #37 på: August 09, 2009, 15:18:37 »
Brann har no gjort nøyaktig samma i en lignende situasjon: 
 
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2850139.ece

Ikke akkurat nøyaktig det samme men noe lignende.  Etter å ha sett dette finner jeg det veldig rart at ikke Brann spillerne tenkte at de hadde gjort noe liknende for 16 år siden og dermed lot være å reagere etter målet! ;)

Forøvrig synes jeg at denne Odd trenerens reaksjon ved målet var det mest oppsiktmessige.  Men han er vel kanskje ikke helt god?

vel.. spørs hvor mange av dagens brannspillere som tenker "hey, dette har klubben vår gjort for 16 år siden!"

lojosang

Sv: Fair Play
« Svar #38 på: August 09, 2009, 15:21:56 »
Jeg kutter Torpedouttalelsen der jeg mener det passer best for å gi mening.  ;D

vel.. spørs hvor mange av dagens brannspillere som tenker!"
- Leif Olav

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #39 på: August 09, 2009, 15:33:50 »
Brann har no gjort nøyaktig samma i en lignende situasjon: 
 
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2850139.ece

Ikke akkurat nøyaktig det samme men noe lignende.  Etter å ha sett dette finner jeg det veldig rart at ikke Brann spillerne tenkte at de hadde gjort noe liknende for 16 år siden og dermed lot være å reagere etter målet! ;)

Forøvrig synes jeg at denne Odd trenerens reaksjon ved målet var det mest oppsiktmessige.  Men han er vel kanskje ikke helt god?

vel.. spørs hvor mange av dagens brannspillere som tenker "hey, dette har klubben vår gjort for 16 år siden!"

Var derfor smile/blunketegnet dukket opp på slutten da.  Håpløst av media å trekke frem "liknende" episoder som er 16 år gamle og si at man har gjort det samme selv tidligere.  Men de såkalte fotballekspertene prøver vel bare så godt de kan å forsvare lønnen sin.

Lord-Meta

Sv: Fair Play
« Svar #40 på: August 09, 2009, 15:38:41 »
Brann har no gjort nøyaktig samma i en lignende situasjon: 
 
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2850139.ece

Ikke akkurat nøyaktig det samme men noe lignende.  Etter å ha sett dette finner jeg det veldig rart at ikke Brann spillerne tenkte at de hadde gjort noe liknende for 16 år siden og dermed lot være å reagere etter målet! ;)

Forøvrig synes jeg at denne Odd trenerens reaksjon ved målet var det mest oppsiktmessige.  Men han er vel kanskje ikke helt god?

vel.. spørs hvor mange av dagens brannspillere som tenker "hey, dette har klubben vår gjort for 16 år siden!"

 
Var vell ikke akkurat det jeg tenkte når jeg posta den, men mer at slike ting skjer, har altid skjedd og vill altid skje. lite eller ingenting vi eller noen andre kan få gjort med det.

Sleivind

Sv: Fair Play
« Svar #41 på: August 09, 2009, 16:11:41 »
Jeg er Brannfan, men jeg føler meg likevel alene når jeg mener at Kovacs gjør det helt rett ved å putte der. Fair play meg en viss plass. Jeg, dere, Nilsen, Bruun-Hansen, Bakke og Opdal hadde alle puttet om vi fikk samme sjansen. Jeg er fullstendig enig med Skarsfjord som sier at Kovacs bare gjør jobben sin.

Du er helt ute å kjøre. Jeg skammer meg voldsomt på dine vegne. Håper virkelig du har en helt annen rettferdighetssans når det gjelder annet enn fotball. Som fotballsupporter er du fullstendig æreløs. Veldig synd du er Leeds-supporter med en slik innstilling.

Det var da voldsomt? Forventer nesten en unnskyldning her....

At Kovacs ikke utøver fair play? Det stemmer, men hvem gjør det i dagens fotball?

Ã… tro at andre fotballspillere enn Kovacs ikke hadde scoret der er å tro på julenissen. Selvsagt skal han score og selvsagt hadde alle andre på den banen der scoret. Inkludert Bakke og Opdal som reagerte sterkest. Om det er fair play? Nei, det er så langt i fra som det kan komme. Men det er bare til å innse at alle andre hadde gjort akkurat det samme som Kovacs i den situasjonen.

Står for det jeg har sagt. Fullstendig æreløst å sette den, og fullstendig æreløst å bifalle det. Om noen skal be om unnskyldning, er det Kovacs, Fagermo, og de som støtter holdningen deres. Og du er en av dem. Og, nei, alle andre hadde slett ikke gjort det samme.

At det er unfair, usportslig og æreløst å sette den kan jeg si meg fullstendig enig i. Men jeg greier ikke å få meg til å refse Kovacs og Odd av den grunn. Du sier at ikke alle hadde gjort det samme, kan heller være enig med deg i det. Strekker meg, og sier at 99% av alle fotballspillere hadde gjort det samme. Og det er nettopp derfor jeg ikke greier legge Kovacs og Odd for noen hat.

Til og med Bakke sier at Brann kunne gjort det samme om de hadde vært i samme situasjon.

fjellhaugen

Sv: Fair Play
« Svar #42 på: August 09, 2009, 17:21:30 »
Brann har no gjort nøyaktig samma i en lignende situasjon: 
 
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2850139.ece

Ikke akkurat nøyaktig det samme men noe lignende.  Etter å ha sett dette finner jeg det veldig rart at ikke Brann spillerne tenkte at de hadde gjort noe liknende for 16 år siden og dermed lot være å reagere etter målet! ;)

Forøvrig synes jeg at denne Odd trenerens reaksjon ved målet var det mest oppsiktmessige.  Men han er vel kanskje ikke helt god?

dagens sanneste utsagn ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Per Arne

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #43 på: August 09, 2009, 18:47:32 »
Jeg er Brannfan, men jeg føler meg likevel alene når jeg mener at Kovacs gjør det helt rett ved å putte der. Fair play meg en viss plass. Jeg, dere, Nilsen, Bruun-Hansen, Bakke og Opdal hadde alle puttet om vi fikk samme sjansen. Jeg er fullstendig enig med Skarsfjord som sier at Kovacs bare gjør jobben sin.

Du er helt ute å kjøre. Jeg skammer meg voldsomt på dine vegne. Håper virkelig du har en helt annen rettferdighetssans når det gjelder annet enn fotball. Som fotballsupporter er du fullstendig æreløs. Veldig synd du er Leeds-supporter med en slik innstilling.

Det var da voldsomt? Forventer nesten en unnskyldning her....

At Kovacs ikke utøver fair play? Det stemmer, men hvem gjør det i dagens fotball?

Ã… tro at andre fotballspillere enn Kovacs ikke hadde scoret der er å tro på julenissen. Selvsagt skal han score og selvsagt hadde alle andre på den banen der scoret. Inkludert Bakke og Opdal som reagerte sterkest. Om det er fair play? Nei, det er så langt i fra som det kan komme. Men det er bare til å innse at alle andre hadde gjort akkurat det samme som Kovacs i den situasjonen.

Står for det jeg har sagt. Fullstendig æreløst å sette den, og fullstendig æreløst å bifalle det. Om noen skal be om unnskyldning, er det Kovacs, Fagermo, og de som støtter holdningen deres. Og du er en av dem. Og, nei, alle andre hadde slett ikke gjort det samme.

At det er unfair, usportslig og æreløst å sette den kan jeg si meg fullstendig enig i. Men jeg greier ikke å få meg til å refse Kovacs og Odd av den grunn. Du sier at ikke alle hadde gjort det samme, kan heller være enig med deg i det. Strekker meg, og sier at 99% av alle fotballspillere hadde gjort det samme. Og det er nettopp derfor jeg ikke greier legge Kovacs og Odd for noen hat.

Til og med Bakke sier at Brann kunne gjort det samme om de hadde vært i samme situasjon.

Da virker det som vi er noe enige, i hvertfall. Og jeg trekker tilbake et par utsagn som dessverre gikk på deg som person. Det var flåsete av meg. Men jeg setter fortsatt Fair Play like høyt... :))

MOT!

Sten

Sv: Fair Play
« Svar #44 på: August 09, 2009, 21:19:42 »
Branns versjon av fair play er kanskje ikke helt kosher heller. Først skjeller de ut Odds lege etter noter for at han ikke lapper sammen El Fakiri raskt nok (!): http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2851093.ece, så prøver rasshølet Eirik Bakke å kveste Steffen Hagen. Så kommer denne holdningen frem i ettertid: "- Jeg ser han ligger nede, men når dommeren vurderer at det ikke er noe alvorlig kan jeg fortsette spillet, der har jeg regelverket på min side, sier Vaagan Moen bestemt etter kampen" -sagt etter en kamp for en tid tilbake der han scorer mens en motspiller ligger skadet...

Er det glass jeg hører single i bakgrunnen?
Sten

Lord-Meta

Sv: Fair Play
« Svar #45 på: August 09, 2009, 21:22:25 »
spot on

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #46 på: August 09, 2009, 21:25:11 »
Branns versjon av fair play er kanskje ikke helt kosher heller. Først skjeller de ut Odds lege etter noter for at han ikke lapper sammen El Fakiri raskt nok (!): http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2851093.ece, så prøver rasshølet Eirik Bakke å kveste Steffen Hagen. Så kommer denne holdningen frem i ettertid: "- Jeg ser han ligger nede, men når dommeren vurderer at det ikke er noe alvorlig kan jeg fortsette spillet, der har jeg regelverket på min side, sier Vaagan Moen bestemt etter kampen" -sagt etter en kamp for en tid tilbake der han scorer mens en motspiller ligger skadet...

Er det glass jeg hører single i bakgrunnen?

Sikker rett det meste her Sten men når det gjelder skade på keeper er det andre normer som gjelder. Du kan vel ikke være uenig i det?

Sten

Sv: Fair Play
« Svar #47 på: August 09, 2009, 21:29:59 »
Sånn jeg har forstått det kritiserer Brann Odd for å følge reglene, og ikke normene. Da blir det absurd når en Brannspiller gjør EKSAKT det samme ved en tidligere anledning. Ã… si at det er andre regler eller normer når en keeper er skadet enn en utespiller er ikke vesentlig. Det er det å påberope seg at fair play er viktigere enn reglene i det ene øyeblikket, og det stikk motsatte i det neste øyeblikket som blir patetisk og hyklersk i denne sammenhengen. Man bør komme seg ned fra hesten før man slår seg skikkelig, mao.

Særlig teit blir det når den eneste som fikk kort etter hendelsen var -ja, nettopp, Vaagan Moen. Mannen som burde liste seg ut og lukke døra stille etter seg..

Sten

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #48 på: August 09, 2009, 21:39:13 »
Sånn jeg har forstått det kritiserer Brann Odd for å følge reglene, og ikke normene. Da blir det absurd når en Brannspiller gjør EKSAKT det samme ved en tidligere anledning. Ã… si at det er andre regler eller normer når en keeper er skadet enn en utespiller er ikke vesentlig. Det er det å påberope seg at fair play er viktigere enn reglene i det ene øyeblikket, og det stikk motsatte i det neste øyeblikket som blir patetisk og hyklersk i denne sammenhengen. Man bør komme seg ned fra hesten før man slår seg skikkelig, mao.

Særlig teit blir det når den eneste som fikk kort etter hendelsen var -ja, nettopp, Vaagan Moen. Mannen som burde liste seg ut og lukke døra stille etter seg..



PVM komentaren vet jeg ingenting om, men jeg forstår vi er grunnleggende uenig om hva Fair-Play er. At du i tillegg siterer en figur som mao er jo skremmende!

arneg

Sv: Fair Play
« Svar #49 på: August 09, 2009, 21:41:06 »
Egentlig uintressant, det som er poenget er at Kovac viser forakt for fair play.  For meg er det likegyldig om andre tidligere har vært gjort det samme.  En tåpelig diskusjon om hvem som har sagt hva på et eller annet tidspunkt skygger ikke for at Kovak viste det motsatte av god sportsånd.
 

HåvardK

Sv: Fair Play
« Svar #50 på: August 09, 2009, 21:42:37 »
Selvsagt blir det diskusjon når slike ting skjer. Men i mine øyne er Bakkes stadige forsøk på å ødelegge motspillere adskillig verre. Håper virkelig vi snart har sett det siste av denne idioten på en fotballbane.

Tom S

Sv: Fair Play
« Svar #51 på: August 09, 2009, 21:43:52 »
Dette handler ikkje om Odd eller Brann, men om ein flau episode for fotballen, Kovacs og ikkje minst han derre treneren.
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: Fair Play
« Svar #52 på: August 09, 2009, 21:44:18 »
Selvsagt blir det diskusjon når slike ting skjer. Men i mine øyne er Bakkes stadige forsøk på å ødelegge motspillere adskillig verre. Håper virkelig vi snart har sett det siste av denne idioten på en fotballbane.

Det er eg også enig i!
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: Fair Play
« Svar #53 på: August 09, 2009, 21:45:28 »
Sånn jeg har forstått det kritiserer Brann Odd for å følge reglene, og ikke normene. Da blir det absurd når en Brannspiller gjør EKSAKT det samme ved en tidligere anledning. Ã… si at det er andre regler eller normer når en keeper er skadet enn en utespiller er ikke vesentlig. Det er det å påberope seg at fair play er viktigere enn reglene i det ene øyeblikket, og det stikk motsatte i det neste øyeblikket som blir patetisk og hyklersk i denne sammenhengen. Man bør komme seg ned fra hesten før man slår seg skikkelig, mao.

Særlig teit blir det når den eneste som fikk kort etter hendelsen var -ja, nettopp, Vaagan Moen. Mannen som burde liste seg ut og lukke døra stille etter seg..



PVM komentaren vet jeg ingenting om, men jeg forstår vi er grunnleggende uenig om hva Fair-Play er. At du i tillegg siterer en figur som mao er jo skremmende!

Hehe ;D

mao = med andre ord. Rudi da ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #54 på: August 09, 2009, 21:50:18 »
Sånn jeg har forstått det kritiserer Brann Odd for å følge reglene, og ikke normene. Da blir det absurd når en Brannspiller gjør EKSAKT det samme ved en tidligere anledning. Ã… si at det er andre regler eller normer når en keeper er skadet enn en utespiller er ikke vesentlig. Det er det å påberope seg at fair play er viktigere enn reglene i det ene øyeblikket, og det stikk motsatte i det neste øyeblikket som blir patetisk og hyklersk i denne sammenhengen. Man bør komme seg ned fra hesten før man slår seg skikkelig, mao.

Særlig teit blir det når den eneste som fikk kort etter hendelsen var -ja, nettopp, Vaagan Moen. Mannen som burde liste seg ut og lukke døra stille etter seg..



PVM komentaren vet jeg ingenting om, men jeg forstår vi er grunnleggende uenig om hva Fair-Play er. At du i tillegg siterer en figur som mao er jo skremmende!

Hehe ;D

mao = med andre ord. Rudi da ;)

auren

Ja, jeg vurderte den tolkningen også auren, men endte opp at det måtte være et sitat. Tok jeg feil så beklager jeg den kommentaren :)
« Siste redigering: August 09, 2009, 21:52:38 av Rudi G. »

lojosang

Sv: Fair Play
« Svar #55 på: August 09, 2009, 21:59:53 »
Klart at Mao har uttalt seg om Brann og Odd!  ;D
- Leif Olav

Bites Yer Legs

Sv: Fair Play
« Svar #56 på: August 09, 2009, 22:00:33 »
Sånn jeg har forstått det kritiserer Brann Odd for å følge reglene, og ikke normene. Da blir det absurd når en Brannspiller gjør EKSAKT det samme ved en tidligere anledning. Ã… si at det er andre regler eller normer når en keeper er skadet enn en utespiller er ikke vesentlig. Det er det å påberope seg at fair play er viktigere enn reglene i det ene øyeblikket, og det stikk motsatte i det neste øyeblikket som blir patetisk og hyklersk i denne sammenhengen. Man bør komme seg ned fra hesten før man slår seg skikkelig, mao.

Særlig teit blir det når den eneste som fikk kort etter hendelsen var -ja, nettopp, Vaagan Moen. Mannen som burde liste seg ut og lukke døra stille etter seg..



Dette utspillet dukket opp i noen østlandsaviser så jeg. Er det nå slik at det står i regelboken at en SKAL skåre når keeper ligger nede med skade..?  :D


Blir i tillegg helt feil å påberope dine meningsmotstandere Vaagan Moens holdninger.
KEEP FIGHTING!!

Robert

Sv: Fair Play
« Svar #57 på: August 09, 2009, 22:53:02 »
Jeg er Oddsupporter. Min mening er at Kovacs ikke kan klandres for målet, men at det var flaut å se Fagermo juble...

Helt enig. Synes ikke Kovacs gjorde noe særlig feil. Han feiret jo ikke engang.. Skjønte at han gjorde noe 'feil'. Men, jeg er ikke sikker på at han oppfattet det som feil før etter scoringen.

Fagermo er jeg derimot litt mer tvilende til..
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Andreas-H

Sv: Fair Play
« Svar #58 på: August 10, 2009, 02:04:14 »
Trur det er lettere å hylle de som faktisk utøver fair play, enn å henge ut dem som ikke gjør det ..

Evig Pint

Sv: Fair Play
« Svar #59 på: August 10, 2009, 04:29:24 »
Kovacs hadde fått legendestatus hadde han ikke trillet den ballen imål. Men klarer heller ikke å klandre ham for at han valgte å skåre. De aller fleste hadde nok gjort det.

Hvis jeg hadde kjent at han (Opdal) prøvde å takle meg i det jeg tok ballen fra ham så hadde sikkert jeg også trillet den imål.. Det må jeg innrømme. Opdal lå jo ikke akkurat som død der, og senere klarer han jo helt fint å gå av banen for egen maskin mens han samtidig kjefter på dommer og Oddspillere. Du får jo ikke akkurat tid til å stå å vurdere hva du vil gjøre. Instinktet sier få ballen i mål - få laget mitt til semifinalen. Så får heller dommeren stå for å stoppe spillet.

Hvorfor tok Opdal ikke bare ballen med hendene eller noe? ??? Urutinert...

Som både Bakke og Skarsfjord sier, kan ikke klandre Kovacs. Uansett - vanskelig situasjon. Forstår godt at den splitter fotball-Norge.

Fagermo burde derimot holdt seg for god for den entusiastiske jublinga, det er jeg enig i.

Har en rar følelse av at hvis det var vi (Leeds) som skårte et slikt mål hadde 95 % her inne forsvart det? :P
Marching on together