Skrevet av Emne: Fair Play  (Lest 33790 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Budda

Sv: Fair Play
« Svar #90 på: September 24, 2009, 23:13:15 »
ser at kun sten er ute og "forsvarer" dokken her. blir nok flere etter hvert, forstå det den som kan. ???

jeg ser kun en løsning her og det er samme som pepe etter hans lobotomerte angrep som førte til 10 kamper.

10 kamper synes jeg er litt drøyt. Resten av sesongen er en god løsning
Endre

auren

Sv: Fair Play
« Svar #91 på: September 24, 2009, 23:14:47 »
Det var da et snodig svar Sten :)

Skal vi kaste Sten i glasshus? ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bites Yer Legs

Sv: Fair Play
« Svar #92 på: September 25, 2009, 01:06:32 »
Det var da et snodig svar Sten :)

Skal vi kaste Sten i glasshus? ;)

auren


høh.. sjekk ut den siste videoen min i 'Standup'-tråden  :D
KEEP FIGHTING!!

fjellhaugen

Sv: Fair Play
« Svar #93 på: September 25, 2009, 08:57:07 »
ser at kun sten er ute og "forsvarer" dokken her. blir nok flere etter hvert, forstå det den som kan. ???

jeg ser kun en løsning her og det er samme som pepe etter hans lobotomerte angrep som førte til 10 kamper.

10 kamper synes jeg er litt drøyt. Resten av sesongen er en god løsning

tja..
synes den er like stygg som pepe jeg. og jeg er hverken aafk, odd eller real sympatisør.
mener nff virkelig må gå inn og vise standpunkt her. om dette fører til kun et par kamper er det for meg på grensen til lovløse tilstander.
om han mister resten av kampene for et odd lag som har så og si spilt seg ut av bronsekampen med en forferdelig form siste måneden har jo ikke det allverdens å si?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Budda

Sv: Fair Play
« Svar #94 på: September 25, 2009, 09:18:00 »
ser at kun sten er ute og "forsvarer" dokken her. blir nok flere etter hvert, forstå det den som kan. ???

jeg ser kun en løsning her og det er samme som pepe etter hans lobotomerte angrep som førte til 10 kamper.

10 kamper synes jeg er litt drøyt. Resten av sesongen er en god løsning

tja..
synes den er like stygg som pepe jeg. og jeg er hverken aafk, odd eller real sympatisør.
mener nff virkelig må gå inn og vise standpunkt her. om dette fører til kun et par kamper er det for meg på grensen til lovløse tilstander.
om han mister resten av kampene for et odd lag som har så og si spilt seg ut av bronsekampen med en forferdelig form siste måneden har jo ikke det allverdens å si?

Er stygt, men like stygt som Pepe er det ikke. Pepe sparket gjentatte ganger, pluss slo en spiller i trynet. Er en forskjell. Gi han fem kamper da. Blir vel resten av sesongen pluss første kamp i neste sesong. Men må han stå over kamper i serien for noe han gjør i cupen?

Dog så er veldig artig å høre at Rekdal ber folk skjerpe seg og at man må greie å styre seg. Riktige personen å snakke  ::)
Endre

peacock

Sv: Fair Play
« Svar #95 på: September 25, 2009, 09:26:17 »
Merkelig mange skinnhellige Leeds-supportere her. Slike episoder skjedde i nesten hver kamp med våre helter på 70-tallet. Ja, Leeds Utd spilte langt over grensen. Den eneste forskjellen er mediedekning, flere kameraer og oppmerksomhet. Fotballen har IKKE blitt styggere, snarere tvert i mot.

auren

Sv: Fair Play
« Svar #96 på: September 25, 2009, 09:43:48 »
Merkelig mange skinnhellige Leeds-supportere her. Slike episoder skjedde i nesten hver kamp med våre helter på 70-tallet. Ja, Leeds Utd spilte langt over grensen. Den eneste forskjellen er mediedekning, flere kameraer og oppmerksomhet. Fotballen har IKKE blitt styggere, snarere tvert i mot.

Dette tviler jeg meget sterkt på. At taklinger kom i knehøyde og lårhøyde kan jeg tro, men at folk sparket hverandre ned i nesten hver kamp har jeg ingen tro på. Hvis så er tilfelle så var det fullt av idioter på 70-talls Leeds også. Vi har også sett dem på 90-tallet i form av Mills, Bowyer og tildels Smith.

Mener du at du forsvarer slik oppførsel fordi Leedsspillerne gjorde noe av det samme på 70-tallet, og at det da var "dagligdags"?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

peacock

Sv: Fair Play
« Svar #97 på: September 25, 2009, 10:02:17 »
Merkelig mange skinnhellige Leeds-supportere her. Slike episoder skjedde i nesten hver kamp med våre helter på 70-tallet. Ja, Leeds Utd spilte langt over grensen. Den eneste forskjellen er mediedekning, flere kameraer og oppmerksomhet. Fotballen har IKKE blitt styggere, snarere tvert i mot.



Mener du at du forsvarer slik oppførsel fordi Leedsspillerne gjorde noe av det samme på 70-tallet, og at det da var "dagligdags"?

auren

Nei, det skal ikke forsvares, jeg konstanterer kun fakta. Jo, Leeds var et "grise-lag" på 70-tallet.

Robert

Sv: Fair Play
« Svar #98 på: September 25, 2009, 10:06:21 »
Stygg sak, men han bør ikke få flere kamper enn det Müller fikk.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

fjellhaugen

Sv: Fair Play
« Svar #99 på: September 25, 2009, 10:41:59 »
Merkelig mange skinnhellige Leeds-supportere her. Slike episoder skjedde i nesten hver kamp med våre helter på 70-tallet. Ja, Leeds Utd spilte langt over grensen. Den eneste forskjellen er mediedekning, flere kameraer og oppmerksomhet. Fotballen har IKKE blitt styggere, snarere tvert i mot.

 i og med jeg er født i 79 er det vanskelig for meg å stille meg hverken for eller mot argumentene dine.
det jeg kan si er at om jeg hadde vært odd supporter, hadde jeg ment akkurat det samme.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #100 på: September 25, 2009, 18:34:27 »
En milliard kampers utestengelse, og Odd bør atombombes vekk fra fotballnorge så vi kan gå tilbake til å se Lillestrøm og Strømsgodset spille 1-1. DET ER ET KRAV!

Helt enig!

R - R

Sv: Fair Play
« Svar #101 på: September 25, 2009, 19:25:41 »
Utruleg stygt av Dokken, det bør få større konsekvensar enn ei vanleg utestenging. I tillegg viser Fagermo seg igjen som tippeligaens mest uspiselege trenar - makan til drittsekk skal ein leite lenge etter. At han ikkje aksepterar fullt ut at det Dokken gjorde var håplaust, men i staden skulle prøve å bortforklare det med å peike på Arneng, viser dei mentale begrensinga på fyren. Han såg jo heller ikkje episoden...... naturleg nok.
- Rune

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #102 på: September 25, 2009, 19:55:08 »
Dokken utestengt resten av sesongen! Er det nok?

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=585090

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Fair Play
« Svar #103 på: September 25, 2009, 20:13:22 »
Dokken utestengt resten av sesongen! Er det nok?

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=585090

...og dette bare timer etter at de hadde gitt klubbene/spillerne til tirsdag med å komme med sin versjon av saken...  ??? ??? ???  ::)

Det var nok for å hindre at Dokken kunne spille mot Brann på mandag. ...med de konsekvenser av hets det sikkert hadde medført - som om ikke Kovacs-saken (som heller ikke kan spille pga det beleilige gule kortet han pådro seg) ville gi kampen blest nok.

Nå er det vel Fagermo-feiringen (da Opdal ble skadet) Bergens-publikummet får fokus mot...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fjellhaugen

Sv: Fair Play
« Svar #104 på: September 26, 2009, 09:24:52 »
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=585090

jeg får for all del håpe at uttalelsen fra oddrane lederen er blitt vridd litt på.
å kalle dette ei lårhøne blir vel heller drøyt. :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: Fair Play
« Svar #105 på: September 26, 2009, 10:46:53 »
Kjære Dokken hadde det bare hvert en ball i næheten av deg, kunne du kanskje hatt en grunn og jeg kunne kanskje forstått deg, men sånn var det IKKE....... Så da er det jaggu fortjent at du får godt med kless på fingrene,for det der var bare stygt og se på!!!

Barba

Sv: Fair Play
« Svar #106 på: September 26, 2009, 12:16:17 »
Først, for at det ikke skal være tvil. Helt enig i straffen. Helt forkastelig, og bra at forbundet reagerer raskt. Men det som her ikke kommer fram er hvorfor en spiller som Dokken, som absolutt ikke er kjent for slike ting, plutselig etter å ha vært med så lenge plutselig tilter på denne måten. Det er det mest uforståelige for meg. Ser at han viser noe med en albue på bildet, og referer vel der til noe som må ha skjedd rett i forkant. Er det sånn at Arneng er mer raffinert med tjuvtriksene sine? Noe må ha skjedd.
Og Fagermo da stakkars. For en gjøk. Tidligere syns jeg han var frisk med en morsom replikk, men det er vel enklere med mindre trykk.

Barba
Barba - MOT

ollan

Sv: Fair Play
« Svar #107 på: September 26, 2009, 19:21:50 »
Først, for at det ikke skal være tvil. Helt enig i straffen. Helt forkastelig, og bra at forbundet reagerer raskt. Men det som her ikke kommer fram er hvorfor en spiller som Dokken, som absolutt ikke er kjent for slike ting, plutselig etter å ha vært med så lenge plutselig tilter på denne måten. Det er det mest uforståelige for meg. Ser at han viser noe med en albue på bildet, og referer vel der til noe som må ha skjedd rett i forkant. Er det sånn at Arneng er mer raffinert med tjuvtriksene sine? Noe må ha skjedd.
Og Fagermo da stakkars. For en gjøk. Tidligere syns jeg han var frisk med en morsom replikk, men det er vel enklere med mindre trykk.

Barba

Mang en person har "klikket" uten noe som helst form for provokasjon. Den største årsaken til "kortslutningen" var nok utløp for frustrasjon prestasjonsmessig av seg selv og laget......
 
Ollan

Dennis

Sv: Fair Play
« Svar #108 på: September 26, 2009, 19:39:13 »
Først, for at det ikke skal være tvil. Helt enig i straffen. Helt forkastelig, og bra at forbundet reagerer raskt. Men det som her ikke kommer fram er hvorfor en spiller som Dokken, som absolutt ikke er kjent for slike ting, plutselig etter å ha vært med så lenge plutselig tilter på denne måten. Det er det mest uforståelige for meg. Ser at han viser noe med en albue på bildet, og referer vel der til noe som må ha skjedd rett i forkant. Er det sånn at Arneng er mer raffinert med tjuvtriksene sine? Noe må ha skjedd.
Og Fagermo da stakkars. For en gjøk. Tidligere syns jeg han var frisk med en morsom replikk, men det er vel enklere med mindre trykk.

Barba

Mang en person har "klikket" uten noe som helst form for provokasjon. Den største årsaken til "kortslutningen" var nok utløp for frustrasjon prestasjonsmessig av seg selv og laget......
 

Det har helt sikkert vært en intern kjegling mellom Arneng og Dokken. Det er heller ikke overraskende om Arneng har vært ute og slengt med en arm i forkant, men om alle albuer, trøyedragninger, holdinger, balletak, utskjellinger etc. i en fotballkamp skal ende i overfall, så vil samtlige kamper ha flust av utvisninger. Det Dokken gjør er hodeløst og noe svineri.

Han skal i det minste ha pluss for å ha lagt seg flat i etterkant, noe den arrogante treneren bør lære av. Så han på skjermen i etterkant der han forklarte at Arneng hadde provosert og at "vi må oppføre oss". Sikkert en fin og samlende kar for Odd-supportere; for oss andre en uspiselig klyse.
Marching on together!

arneg

Sv: Fair Play
« Svar #109 på: September 26, 2009, 19:44:14 »
Etter forklaringene fra Dokken i dag så fikk han noe han tolket som en albue i ribbenet, og dermed tiltet han.  Etter å ha sett reprise av situasjonen så er ikke Dokken sikker på at det faktisk skjedde.  Ingenting som tyder på at Arneng har provosert.  Bra forbundet reagerer raskt.
 

Bites Yer Legs

Sv: Fair Play
« Svar #110 på: September 28, 2009, 17:42:03 »
Er ikke snart på tide å begynne å fyre oppunder her? Føler ikke Brann- og Odd-lederne tar hardt nok i...  ::)
KEEP FIGHTING!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #111 på: September 28, 2009, 21:55:19 »
Banner på Stadion i dag:

BEHOLD KREKAR, UT MED KOVACS :D

Og fagermo fikk høre det han også!
« Siste redigering: September 28, 2009, 22:03:27 av Rudi G. »

fjellhaugen

Sv: Fair Play
« Svar #112 på: Oktober 04, 2009, 20:23:35 »
en av de minst fair play spillende nordmennene slår til igjen. håndball spilleren SUNDGOT viser nok en gang at han er bedre på tjuvtriks enn fotball.

aldri hørt det så sant som komentatoren på 43;20  ;D ;D ;D

http://vglive.no/#:lv:c12815:rtt:1:rtb:1:match:10000491

ps: jeg er absolutt ikke lyn fan :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Dennis

Sv: Fair Play
« Svar #113 på: Oktober 05, 2009, 13:30:56 »
ite sportslig på Lerkendal i går kveld også!

Tenningsnivå og "trøkk" skal det være i fotballkamper, men til tider blir det bare håpløs å se hvor udisiplinerte spillere kan være.

Rade Prica har tydeligvis (ikke) lært av lagkamerat Andreas Nordvik, der han på en utrolig idiotisk måte klarer å skaffe motstanderlaget straffespark på overtid. Ikke bare det, han gikk rundt totalt uinteressert og sytet og klaget til dommer Øvrebø hele kampen igjennom,

På den andre siden er det tragikomisk å se hvordan Clarence Goodson overspiller totalt ved TRE! anledninger. Han har tydeligvis studert Sead Ramovic og får ståkarakter i dårlig skuespill.

Øvrebø klarte seg greit i de kaotiske duellene, men både Prica og Goodson (i tillegg til Jarstein) burde fått gule kort. Som sagt, tenning er vel og bra, men det er måte på hvor taktløse man skal være.
« Siste redigering: Oktober 05, 2009, 15:14:44 av Mr Kaizer »
Marching on together!

LeedsU878

Sv: Fair Play
« Svar #114 på: Oktober 17, 2009, 22:48:10 »
Jeg er Brannfan, men jeg føler meg likevel alene når jeg mener at Kovacs gjør det helt rett ved å putte der. Fair play meg en viss plass. Jeg, dere, Nilsen, Bruun-Hansen, Bakke og Opdal hadde alle puttet om vi fikk samme sjansen. Jeg er fullstendig enig med Skarsfjord som sier at Kovacs bare gjør jobben sin.

Du er helt ute å kjøre. Jeg skammer meg voldsomt på dine vegne. Håper virkelig du har en helt annen rettferdighetssans når det gjelder annet enn fotball. Som fotballsupporter er du fullstendig æreløs. Veldig synd du er Leeds-supporter med en slik innstilling.

Nå var vel ikke akkurat Leeds kjente for å utøve så fryktelig mye fair play under Revie ;)
« Siste redigering: Oktober 17, 2009, 22:49:50 av LeedsU878 »
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

fjellhaugen

Sv: Fair Play
« Svar #115 på: Oktober 22, 2009, 20:34:02 »
uten at dette skal bli den store odd tråden er det vel her det meste om fagermo har blitt samlet i det siste.

sjekk ut de først 4-5 minuttene av dette innslaget på VG tv. nok en gang kommer fagermo med uttalelser som er HELT på kanten

http://fotball.vgtv.no/?id=36359
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Fair Play
« Svar #116 på: Oktober 23, 2009, 12:06:04 »
Når ble det galt at en trener stiller opp for spillerene sine? Han sier kun sannheten. Barsom er en grusom spiller! Han blir alt for opphisset, og han sjarmerer meg ikke i det hele tatt.

Dere er så innmari opptatt av å kritisere. Odd har aldri vært kjent for å være et lag som driter i fairplay, likevel er ALT dere fokuserer på det negative.

Jeg kjenner jeg koker over. Dokken har fått sin straff( selvom den er for streng) Kovacs kommer til å bli straffet så lenge han er i tippeligaen (for noe han gjorde riktig) Ja, og de som ikke liker Fargermo kommer aldri til å like ham senere heller.

Heia Fargermo, en mann som står for sine meninger 100 %!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Per Arne

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #117 på: Oktober 23, 2009, 17:00:17 »
Når ble det galt at en trener stiller opp for spillerene sine? Han sier kun sannheten. Barsom er en grusom spiller! Han blir alt for opphisset, og han sjarmerer meg ikke i det hele tatt.

Dere er så innmari opptatt av å kritisere. Odd har aldri vært kjent for å være et lag som driter i fairplay, likevel er ALT dere fokuserer på det negative.

Jeg kjenner jeg koker over. Dokken har fått sin straff( selvom den er for streng) Kovacs kommer til å bli straffet så lenge han er i tippeligaen (for noe han gjorde riktig) Ja, og de som ikke liker Fargermo kommer aldri til å like ham senere heller.

Heia Fargermo, en mann som står for sine meninger 100 %!

Det er så enkelt å se flisa i andres øyne, men så vanskelig å se bjelken i ens eget......

 ;)

fjellhaugen

Sv: Fair Play
« Svar #118 på: Oktober 23, 2009, 20:34:09 »
Når ble det galt at en trener stiller opp for spillerene sine? Han sier kun sannheten. Barsom er en grusom spiller! Han blir alt for opphisset, og han sjarmerer meg ikke i det hele tatt.

Dere er så innmari opptatt av å kritisere. Odd har aldri vært kjent for å være et lag som driter i fairplay, likevel er ALT dere fokuserer på det negative.

Jeg kjenner jeg koker over. Dokken har fått sin straff( selvom den er for streng) Kovacs kommer til å bli straffet så lenge han er i tippeligaen (for noe han gjorde riktig) Ja, og de som ikke liker Fargermo kommer aldri til å like ham senere heller.

Heia Fargermo, en mann som står for sine meninger 100 %!


her er det vel på plass med et godt gammelt;:

her er vi nok enige om å være uenige.

jeg får for all del håpe fagermo kan stå for sine meninger, men du kan vel knapt argumentere på at han har en del ting som ikke er HELT i lodd av og til?
nå skal det sies at jeg setter mer pris på å se et etter kampen intervju med han i stedet for den GRUSOMT kjedelige h. berg for eksempel.

når det gjelder kovacks synes jeg det burde være et avslutta kapittel og at brann fansen fikk avslutta sitt nag til mannen og klubben i forrige oppgjør med piping kampen gjennom.

dokken derimot er vi igjen uenige.
hadde dette vært en lørdag kveld i skien tipper jeg han hadde fått 6-7000,- i bot og 14 dager med pallespikring så den utestengelsen hans synes jeg er helt grei.

og therese, ikke kok helt over da. det er jo helg og alt ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Fair Play
« Svar #119 på: Oktober 24, 2009, 00:19:05 »
1: Man skal ikke sammenligne med det som skjer på gaten.
2: Heia Fagermo.

3: God helg ;)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.