Liverpool på Elland Road i 3. runde Carling cup!

Started by SuperLeeds!, August 29, 2009, 18:37:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

4ever arcticwhite

The future's so White I've got to wear shades 8)

Hallgeir *

Kassereren (Bates?) gnir seg i alle fall i hendene i kveld!!!! ;)
Super Leeds since 1968

Vonsiggy

COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOME ON SUPER LEEDS!!!!

Trulsaren

Bra stemning da! MOT runger jo ut... Hadde vært FANTASTISK med ett mål til Leeds nå!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Frode

gill

Trulsaren

Grella inn for Becchio.

Becchio sparker en flaske i frustrasjon...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

leeds61

Boos

Hadde vært morro og danke ut Pool, for så og møte Chelsea, ManU ect. :)

Men, Ligaen er viktigst :D

Trulsaren

4ever arcticwhite

3-4 minutter + overtid igjen.

Blir nok bare et "hederlig nederlag"

Torres har forresten også kommet innpå.

Boos

Tar ikke akkurat cup-exit så tungt :)

Er kjempe kjekt og se at så mange tar turen til ER, håper det får folk til og dra på liga kamper også!v Også deilig og se vi spiller opp i mot Liverpool :)

berlin

well, what the heck la oss konse på ligaen.

fin treningskamp forøvrig  8)

4ever arcticwhite

Slutt. Over og ut. Men ikke så skuffet.
Synes vi klarte oss greit mot et lag som ligger to divisjoner over.

Nå konser vi på ligaen igjen, og knuser MK Dons til helga!

gill

Ah.. kjedelig, men å tape 0-1 for Liverpool er slettes ingen skam synes jeg.

Per

Det eg såg i kvell gir meg stor tro på fortsettelsen i ligaen!

LEEDS FOREVER! ;)
Per'en

Boos

Jaja, ett måls tap mot Pool er jo imponerende :)
Hadde faktisk troa på 4-2 til Leeds, men glad vi ikke ble knust ;)

NO SKAL VI VINNE LIGAEN!!!  ;D

always Leeds

kun opprykk teller iår og vi beviser at vi klarer oss bra mot lag i de øvre div - we are going up

auren

Er litt skuffa. Vi hadde en god sjanse til å få uavgjort eller til og med ta seieren. Men vi er ikke dyktige nok. Liverpool scorer på en noe heldig måte, men bra av Ngog. Alt i alt en fortjent nok seier til Liverpool, selv om det føles urettferdig med Leedsbrillene på :)

Nå skal vi slå tilbake og beseire MK Dons. Det blir nok sikkert like jevnt og tøft på lørdag, så får vi håpe vi setter sjansene våre da.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Pettersen97

Tross resultatet så må æ si at Leeds guttan spillte langt over min forventning :)
Ser vældi positivt på den her sesongen..Ã... om dæm klare å spille like bra i ligaen som det dæm viste dæm kan i dag så blir d direkte opprykk å mest sansynli en 1plass ;D

MOT folkens det hær ser LYYYYYST ut ;D
The Mighty Whites

Leedsulf

Sjelden jeg ikke er skuffet og småsur etter et Leeds-tap, men så lenge det er i disse cupene tar jeg det ikke så tungt. Heller ingen grunn til å være misfornøyd - vi spiller jevnt med et b-preget PL-lag, og leverer en bra kamp.
Spesielt imponert av Kisnorbo i dag. Michalik spilte også greit, selv om han muligens småsov litt ved målet.

Hallgeir *

Som Auren skriver... Ã... sette sjansene er viktig mot lag som Liverpool. Gjøres det feil blir man ofte hardt straffet. (Uten å ha sett kampen - fulgte den på LUTV).
Super Leeds since 1968

brenaldo

Bra kamp av gutta, nå kan vi konsentrere oss om det viktigste denne sesongen, OPPRYKK!!

MOT
Medlem nr. 850

Xern

Vi spilte bra i dag, men angrepsspillet skuffer litt.. Becchio presser altfor dårlig, noe som gjør oppspillene for Liverr***l lett.. Man ser også tydelig at det er divisjonsforskjell på teknikk og bevegelse... Skulle jo bare mangle, men hadde Mikkelikk fulgt med på målet, hadde vi tatt Looserpool i ekstraomgangene :-) Spesielt dersom dommeren hadde vært tøff nok til å sende Mas***rano i dusjen  >:(  Feigt !  Men dette lover godt for resten av sesongen. Ikke ofte man ser L1 lag spille så bra fotball, tenker jeg   ;D   MMOOOOT !!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Espen J

Auren: Alt i alt en fortjent nok seier til Liverpool, selv om det føles urettferdig med Leedsbrillene på..
Ka du sa? Synest ikkje treng å ha på brille for å sjå at Leeds skulle vunne.
Feilaktig annulert mål.  Hvis riktig dømt.. 1- 0 til Leeds og Liverpool må presse på...  Beckford spring lett fra treige pool forsvarere. Kan raskt bli mange flere sjanser.
Mascherano dritten skulle hatt RØDT! = enda større fordel Leeds..
Nei. Totalt ufortjent seier!

Trulsaren

Mascherano burde definitivt hatt rødt kort! Aner ikke om den var før eller etter scoringen, men Mascherano hadde assisten til målet...

Xern

Quote from: Boos on September 22, 2009, 22:41:01
Jaja, ett måls tap mot Pool er jo imponerende :)
Hadde faktisk troa på 4-2 til Leeds, men glad vi ikke ble knust ;)

NO SKAL VI VINNE LIGAEN!!!  ;D
Skal terge liverpoolfansa på skolen i morga.. skal si at de er såpass elendige at de måtte ha så mye flaks for og score og at de må drøye tiden ved og filme for å kunne vinne mot et lag som er såpass langt nede i ligaopsettet:p

Leeds, dere var knallgode idag. Det var flaksen som ikke ville følge etter oss.
MOT Liverpool, MOT Mobbing og Marching on together LEEDS!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Quote from: Trulsaren on September 22, 2009, 22:49:45
Mascherano burde definitivt hatt rødt kort! Aner ikke om den var før eller etter scoringen, men Mascherano hadde assisten til målet...
Det var vel før målet kom?
Super Leeds since 1968

Rudi G.

Quote from: Espen J on September 22, 2009, 22:48:11
Auren: Alt i alt en fortjent nok seier til Liverpool, selv om det føles urettferdig med Leedsbrillene på..
Ka du sa? Synest ikkje treng å ha på brille for å sjå at Leeds skulle vunne.
Feilaktig annulert mål.  Hvis riktig dømt.. 1- 0 til Leeds og Liverpool må presse på...  Beckford spring lett fra treige pool forsvarere. Kan raskt bli mange flere sjanser.
Mascherano dritten skulle hatt RØDT! = enda større fordel Leeds..
Nei. Totalt ufortjent seier!

Enig med deg Espen, men nå er vi ihvertfall kvitt en utenomliga ting og bra er det!

Xern

Følg med :) Seff var det det! alt gikk feil vei idag..