Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Max Gradel  (Lest 178516 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joe Jordan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #480 på: Juli 19, 2011, 20:05:30 »
Han blir aldri tilbudt noen kontrakt han vil skrive under på likevel, ingen gjør det.

Det snakkes om han ikke har PL nivå, hvem i dagens stall har så det? Gradel og Snoddy er de eneste som er i nærheten IMO.

Men for all del det er jo bare å selge, det hentes vel tradisjonen tro inn en "klar forbedring" på free transfer...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #481 på: Juli 19, 2011, 20:25:46 »
Hvis du hadde hatt en jobb som tilsa at du kune når som helst bli arbeidsledig grunnet skader. Ja da hadde også du forventa at du tjente mest mulig penger

Disse gutta har forsikringer og jeg tror ikke de betaler de selv en gang, de er innbakt i kontraktene..

Tror du tar feil her. Til og med Matteo nevnte dette i et intervju for en stund tilbake. En spiller risikerer når som helst å bli arbeisdledig grunnet skader med dertil ingen lønn. Det er vel kun under kontrakten hans at en slik forsikring gjelder

Når J-Lo kan forsikre rumpa si så kan vel også en fotballspiller forsikre beina sine???
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #482 på: Juli 19, 2011, 20:26:45 »
Bare og selge om han krever så mye.
Det er jo et hinsides krav som kreves!


Gutten har hatt en knallsesong og nå forventer han å 3-4 doble lønna si. Denne karen kunne også kostet oss et opprykk med skallen sin.

ja for all del.
la oss bære nag i flere sesonger over noe som har vært.   ::) ::) :o



Touche.....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jarle

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #483 på: Juli 19, 2011, 20:35:45 »
Skal Gradel få £20.000-25.000 i veka, så er ikkje det berre Becchio, Snodgrass, Howson m.fl. som vil krevje liknande type summar. Heile lønnspolitikken til Leeds vil eskalere. Når då enkelte snakkar om at nokre få spelarar vil få høgare lønn, så blir resultatet at resten av stallen også krevjer høgare lønn. Enkeltutgiften blir dermed ikkje £2-3m pund ekstra, men gjerne £5-6m.

Ã… ha eit slik lønnsbudsjett utan ein sugar daddy er idiotisk. Signer Gradel på ny kontrakt eller selg. Han er ikkje uerstatteleg.

Helt enig i dette, jeg!


Dette er da bare vås...

De beste har høyest lønn...  
og hvis Parker eller andre i den støpen kommer å ber om det samme som Gradel så er det bare å sei nei... eller alternativt vise vedkommende utgangsdøra!!!



Hvis lønnstaket i dag er på 11000 pund i uka og du foreslår å øke lønna til de beste ved å doble den, så vil jo lønna til alle stige. At du ikke skjønner denne dynamikken er for meg merkelig.

Det er greit at vi er avhengig av noen spesielt gode spillere, men vi er jo også avhengig av de gutta som møter opp hver dag på treningsfeltet og gjør HELE laget bedre.


Bare for å ta et eksempel så er altså en av verdens beste midtstoppere Piquet på en lønn som er under 1/3 av Messi sin...

så det er ikke slik at om 1-4 spillere er lønnsledere så kan alle bare kreve det samme.
Det er jo bare å erstatte de som ikke godtar den lønna de blir tilbydt

Men vi kan ikke erstatte de BESTE hvert år... de beste må med videre!
og da må de betales markedspris...

Keepere, midtstoppere, backene og alt annet rask vi har er ikke verdt mer en 3-4 mill i årslønn...

Howson, Snoody, Gradel og Becchio bør være klare lønnledere på rundt 15-20.000 i uka pluss/minus

McC ok Kisnorbo under der...på 10-15.000

Så en stor haug med 5 millioner pluss...

Så resten på 3-4 millioner

Ikke noe problem i det hele tatt...
som sagt om Clayton eller Parker ber om like høy lønn som Gradel.. er det døra ut neste eller godta ting som der er...

No f... problem.
Det er som det skal være ( som det desverre ikke har vært, ref S. Johnson lønn)
Stjernene må betales eller så går de... de andre har desverre ikke noe annet valg en å godta det de får...

Den dagen Leeds skal ha et topplage bestående av 11 gode spillere vil selvsagt lønna gå generelt opp... men se på Barca... som sagt Messi har nesten 4 ganger mer i lønn enn en verdensstjerne som Pique...


Angående Messi så er han verdens beste fotballspiller og ikke langt unna å være den mest populære også.

Slik du beskriver i innlegget ditt så økte vel lønnskostnadene med 40-50 mill+ per år og det med de samme spillerne vi har i dag. Du kunne vært sjefen min meg, du er meget gavmild. Eneste er at jeg måtte vært på vakt for en snarlig konkurs..


nei jeg økte ikke lønnsbudsjettet med 40/ 50 millioner... hvor har du det fra?

nå skal jeg sette det op for deg så du kan se med egne øyne

2 spillere a 25.000 = 50.000 x 52 uker = 2,6
2 spillere a 20.000 = 40.000 x 52 uker = 2,1
2 spillere a 15.000 = 30.000 x 52 uker = 1,5
12 spillere a 10.000 = 120.000 x 52 uker  = 6,3
8 spillere a 6.000 = 48.000 x 52 uker    = 2,5
-------------------------------------------------------
26 spiller - total lønn = 15 mill pund...

= 133 mill norske av en total omsetning på 300 mill norske... med andre ord mindre en 50% av total budsjettet... NO f... problem!!!

End of discussion!


-------------------------------------------------------

Leedsfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #484 på: Juli 19, 2011, 20:44:18 »
Skal Gradel få £20.000-25.000 i veka, så er ikkje det berre Becchio, Snodgrass, Howson m.fl. som vil krevje liknande type summar. Heile lønnspolitikken til Leeds vil eskalere. Når då enkelte snakkar om at nokre få spelarar vil få høgare lønn, så blir resultatet at resten av stallen også krevjer høgare lønn. Enkeltutgiften blir dermed ikkje £2-3m pund ekstra, men gjerne £5-6m.

Ã… ha eit slik lønnsbudsjett utan ein sugar daddy er idiotisk. Signer Gradel på ny kontrakt eller selg. Han er ikkje uerstatteleg.

Helt enig i dette, jeg!


Dette er da bare vås...

De beste har høyest lønn...  
og hvis Parker eller andre i den støpen kommer å ber om det samme som Gradel så er det bare å sei nei... eller alternativt vise vedkommende utgangsdøra!!!



Hvis lønnstaket i dag er på 11000 pund i uka og du foreslår å øke lønna til de beste ved å doble den, så vil jo lønna til alle stige. At du ikke skjønner denne dynamikken er for meg merkelig.

Det er greit at vi er avhengig av noen spesielt gode spillere, men vi er jo også avhengig av de gutta som møter opp hver dag på treningsfeltet og gjør HELE laget bedre.


Bare for å ta et eksempel så er altså en av verdens beste midtstoppere Piquet på en lønn som er under 1/3 av Messi sin...

så det er ikke slik at om 1-4 spillere er lønnsledere så kan alle bare kreve det samme.
Det er jo bare å erstatte de som ikke godtar den lønna de blir tilbydt

Men vi kan ikke erstatte de BESTE hvert år... de beste må med videre!
og da må de betales markedspris...

Keepere, midtstoppere, backene og alt annet rask vi har er ikke verdt mer en 3-4 mill i årslønn...

Howson, Snoody, Gradel og Becchio bør være klare lønnledere på rundt 15-20.000 i uka pluss/minus

McC ok Kisnorbo under der...på 10-15.000

Så en stor haug med 5 millioner pluss...

Så resten på 3-4 millioner

Ikke noe problem i det hele tatt...
som sagt om Clayton eller Parker ber om like høy lønn som Gradel.. er det døra ut neste eller godta ting som der er...

No f... problem.
Det er som det skal være ( som det desverre ikke har vært, ref S. Johnson lønn)
Stjernene må betales eller så går de... de andre har desverre ikke noe annet valg en å godta det de får...

Den dagen Leeds skal ha et topplage bestående av 11 gode spillere vil selvsagt lønna gå generelt opp... men se på Barca... som sagt Messi har nesten 4 ganger mer i lønn enn en verdensstjerne som Pique...


Angående Messi så er han verdens beste fotballspiller og ikke langt unna å være den mest populære også.

Slik du beskriver i innlegget ditt så økte vel lønnskostnadene med 40-50 mill+ per år og det med de samme spillerne vi har i dag. Du kunne vært sjefen min meg, du er meget gavmild. Eneste er at jeg måtte vært på vakt for en snarlig konkurs..


nei jeg økte ikke lønnsbudsjettet med 40/ 50 millioner... hvor har du det fra?

nå skal jeg sette det op for deg så du kan se med egne øyne

2 spillere a 25.000 = 50.000 x 52 uker = 2,6
2 spillere a 20.000 = 40.000 x 52 uker = 2,1
2 spillere a 15.000 = 30.000 x 52 uker = 1,5
12 spillere a 10.000 = 120.000 x 52 uker  = 6,3
8 spillere a 6.000 = 48.000 x 52 uker    = 2,5
-------------------------------------------------------
26 spiller - total lønn = 15 mill pund...

= 133 mill norske av en total omsetning på 300 mill norske... med andre ord mindre en 50% av total budsjettet... NO f... problem!!!

End of discussion!


-------------------------------------------------------


Hva betaler vi ut i spillerlønninger per dags dato tror du? Hvor stor er lønnsposten på alle andre som er ansatt av Leeds United?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #485 på: Juli 19, 2011, 20:45:22 »
Du treffer kanskje med lønnsberegningene, men du glemmer diverse bonuser, kamp, mål og resultat bonus kan utgjøre en større utgiftspost - sammen med Stadionleie, TAleie og lønn til resten av verden - og diverse driftsutgifter - skal se at de 300 millionene får bein å gå på  ;)
 

jarle

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #486 på: Juli 19, 2011, 20:47:01 »
Skal Gradel få £20.000-25.000 i veka, så er ikkje det berre Becchio, Snodgrass, Howson m.fl. som vil krevje liknande type summar. Heile lønnspolitikken til Leeds vil eskalere. Når då enkelte snakkar om at nokre få spelarar vil få høgare lønn, så blir resultatet at resten av stallen også krevjer høgare lønn. Enkeltutgiften blir dermed ikkje £2-3m pund ekstra, men gjerne £5-6m.

Ã… ha eit slik lønnsbudsjett utan ein sugar daddy er idiotisk. Signer Gradel på ny kontrakt eller selg. Han er ikkje uerstatteleg.

Helt enig i dette, jeg!


Dette er da bare vås...

De beste har høyest lønn...  
og hvis Parker eller andre i den støpen kommer å ber om det samme som Gradel så er det bare å sei nei... eller alternativt vise vedkommende utgangsdøra!!!



Hvis lønnstaket i dag er på 11000 pund i uka og du foreslår å øke lønna til de beste ved å doble den, så vil jo lønna til alle stige. At du ikke skjønner denne dynamikken er for meg merkelig.

Det er greit at vi er avhengig av noen spesielt gode spillere, men vi er jo også avhengig av de gutta som møter opp hver dag på treningsfeltet og gjør HELE laget bedre.


Bare for å ta et eksempel så er altså en av verdens beste midtstoppere Piquet på en lønn som er under 1/3 av Messi sin...

så det er ikke slik at om 1-4 spillere er lønnsledere så kan alle bare kreve det samme.
Det er jo bare å erstatte de som ikke godtar den lønna de blir tilbydt

Men vi kan ikke erstatte de BESTE hvert år... de beste må med videre!
og da må de betales markedspris...

Keepere, midtstoppere, backene og alt annet rask vi har er ikke verdt mer en 3-4 mill i årslønn...

Howson, Snoody, Gradel og Becchio bør være klare lønnledere på rundt 15-20.000 i uka pluss/minus

McC ok Kisnorbo under der...på 10-15.000

Så en stor haug med 5 millioner pluss...

Så resten på 3-4 millioner

Ikke noe problem i det hele tatt...
som sagt om Clayton eller Parker ber om like høy lønn som Gradel.. er det døra ut neste eller godta ting som der er...

No f... problem.
Det er som det skal være ( som det desverre ikke har vært, ref S. Johnson lønn)
Stjernene må betales eller så går de... de andre har desverre ikke noe annet valg en å godta det de får...

Den dagen Leeds skal ha et topplage bestående av 11 gode spillere vil selvsagt lønna gå generelt opp... men se på Barca... som sagt Messi har nesten 4 ganger mer i lønn enn en verdensstjerne som Pique...


Angående Messi så er han verdens beste fotballspiller og ikke langt unna å være den mest populære også.

Slik du beskriver i innlegget ditt så økte vel lønnskostnadene med 40-50 mill+ per år og det med de samme spillerne vi har i dag. Du kunne vært sjefen min meg, du er meget gavmild. Eneste er at jeg måtte vært på vakt for en snarlig konkurs..


nei jeg økte ikke lønnsbudsjettet med 40/ 50 millioner... hvor har du det fra?

nå skal jeg sette det op for deg så du kan se med egne øyne

2 spillere a 25.000 = 50.000 x 52 uker = 2,6
2 spillere a 20.000 = 40.000 x 52 uker = 2,1
2 spillere a 15.000 = 30.000 x 52 uker = 1,5
12 spillere a 10.000 = 120.000 x 52 uker  = 6,3
8 spillere a 6.000 = 48.000 x 52 uker    = 2,5
-------------------------------------------------------
26 spiller - total lønn = 15 mill pund...

= 133 mill norske av en total omsetning på 300 mill norske... med andre ord mindre en 50% av total budsjettet... NO f... problem!!!

End of discussion!


-------------------------------------------------------


Hva betaler vi ut i spillerlønninger per dags dato tror du? Hvor stor er lønnsposten på alle andre som er ansatt av Leeds United?


Alt jeg vet er at spillerlønnsbudsjett på under 50% av omsetningen er veldig bra!!!

PL snittet ligger på 70%!!!

Og at lag nedover i divisjonene er oppe i 90 og 100% enkelte steder... de har problemer for å si det sånn... men hva gjør du når du har 4000 i snitt på hjemmekampene... spillerene kan ikke spille gratis.


jarle

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #487 på: Juli 19, 2011, 20:54:53 »
Som et lite tillegg.... Det er diskusjoner i PL om et salary cap på 60% av omsetning...

Så mindre en 50% for Leeds sin del er ikke noe å bekymre seg om... det er meget sunn ratio på lønn til spillere vs omsetning.

Mun vil selvsagt ha denne summen ned til et minimum... samt ikke investerer 1 kr i spillere.
Noen her har gått på en retorikken og tror at alt annet en det Bates sier betyr konkurs og elendighet... men nå har vi nå engang råd til multi million investment på East Stand...så det er vel snakk om litt merkelige prio's her.


Leedsfan

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #488 på: Juli 19, 2011, 21:00:54 »
Som et lite tillegg.... Det er diskusjoner i PL om et salary cap på 60% av omsetning...

Så mindre en 50% for Leeds sin del er ikke noe å bekymre seg om... det er meget sunn ratio på lønn til spillere vs omsetning.

Mun vil selvsagt ha denne summen ned til et minimum... samt ikke investerer 1 kr i spillere.
Noen her har gått på en retorikken og tror at alt annet en det Bates sier betyr konkurs og elendighet... men nå har vi nå engang råd til multi million investment på East Stand...så det er vel snakk om litt merkelige prio's her.


Bates er vel sikker på at en multi million investering i East Stand vil være en god investering. Det er ikke alle spillere som rettferdiggjør pengene de koster.. Nok om det..

Uansett utfall så blir det spennende å se hva som skjer mellom Leeds United og Gradel.. Håper han blir til....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #489 på: Juli 19, 2011, 23:22:39 »
Hvis du hadde hatt en jobb som tilsa at du kune når som helst bli arbeidsledig grunnet skader. Ja da hadde også du forventa at du tjente mest mulig penger

Ja, det er jo ingenting som tilsier at de skal kunne ta seg en jobb etter at karrieren er slutt.
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #490 på: Juli 20, 2011, 06:42:37 »
Hvis du hadde hatt en jobb som tilsa at du kune når som helst bli arbeidsledig grunnet skader. Ja da hadde også du forventa at du tjente mest mulig penger

Ja, det er jo ingenting som tilsier at de skal kunne ta seg en jobb etter at karrieren er slutt.

Den er for enkel. Fotballspillere har ikke en eneste utdanning å falle tilbake på. Så denne blir for enkel.
Men tilbake til Gradell. Hvis dette her stemmer http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2016622/Max-Gradel-wants-leave-Leeds-United.html? , ja da er han tapt. forlaange å forlaate klubben

Sydhagen

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #491 på: Juli 20, 2011, 07:42:06 »
Viss dette er sant så er jeg mildt sagt forbanna på Gradel!! Makan til drittsekk!
For 2-3 mnd siden så sa han at han bare ventet på å signere en ny kontrakt med Leeds...f**k him!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #492 på: Juli 20, 2011, 08:21:03 »
Viss dette er sant så er jeg mildt sagt forbanna på Gradel!! Makan til drittsekk!
For 2-3 mnd siden så sa han at han bare ventet på å signere en ny kontrakt med Leeds...f**k him!!
Vi må dessverre innse at redelighet blant foppallspillere nesten ikke finnes...money talks-som ellers i samfunnet dessverre ;)
Hadde du vært lojal mot din arbeidsgiver hvis du hadde blitt tilbudt det dobbelte i en annen bedrift...?

Sydhagen

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #493 på: Juli 20, 2011, 08:21:56 »
Viss dette er sant så er jeg mildt sagt forbanna på Gradel!! Makan til drittsekk!
For 2-3 mnd siden så sa han at han bare ventet på å signere en ny kontrakt med Leeds...f**k him!!
Vi må dessverre innse at redelighet blant foppallspillere nesten ikke finnes...money talks-som ellers i samfunnet dessverre ;)
Hadde du vært lojal mot din arbeidsgiver hvis du hadde blitt tilbudt det dobbelte i en annen bedrift...?

Slik som situasjonen er nå, et klart og rungende JA! Det har med trivsel å gjøre  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #494 på: Juli 20, 2011, 08:23:53 »
Hadde du vært lojal mot din arbeidsgiver hvis du hadde blitt tilbudt det dobbelte i en annen bedrift...?
Hvis arbeidsgiver hadde vært Leeds United....Ã… ja!  ;)
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #495 på: Juli 20, 2011, 08:42:09 »
Men nå skal det jo sies at det er Daily Mail som har trykket dette....ingen troverdig kilde med andre ord.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Borge

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #496 på: Juli 20, 2011, 09:03:22 »
Hvis du hadde hatt en jobb som tilsa at du kune når som helst bli arbeidsledig grunnet skader. Ja da hadde også du forventa at du tjente mest mulig penger
Jeg hari kke en sånn jobb, men forventer jo også å tjene mest mulig penger....kanskje fotballspillere ikke er så forskjellig fra oss andre. ;D
Borge

SDalen

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #497 på: Juli 20, 2011, 12:00:28 »
Er ikke daily mail en av de mest troverdige da? Men uansett rart viss Gradel har sagt dette, når han nettopp gikk ut å sa han "skyldte" Leeds og hadde et sterkt ønske om å bli i klubben!
Rogaland whites!

Dennis

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #498 på: Juli 20, 2011, 13:04:00 »
Hvis du hadde hatt en jobb som tilsa at du kune når som helst bli arbeidsledig grunnet skader. Ja da hadde også du forventa at du tjente mest mulig penger

Ja, det er jo ingenting som tilsier at de skal kunne ta seg en jobb etter at karrieren er slutt.

Den er for enkel. Fotballspillere har ikke en eneste utdanning å falle tilbake på. Så denne blir for enkel.
Men tilbake til Gradell. Hvis dette her stemmer http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2016622/Max-Gradel-wants-leave-Leeds-United.html? , ja da er han tapt. forlaange å forlaate klubben

Kanskje noen bør fortelle engelske fotballspillere at man kan gå skole ved siden?  ::) ::)

Forøvrig toppen av journalistikk vi er vitne til i alltid troverdige Daily Mail.
« Siste redigering: Juli 20, 2011, 13:30:05 av Mr Kaizer »
Marching on together!

rd1

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #499 på: Juli 20, 2011, 21:23:22 »
Tipper Grayson har følgende arbeidsplan:

Tilby Gradel ny kontrakt
1) Gradel aksepterer - KONGE                                     
2) Gradel signerer ikke
      2a) Bud på over 2mp kommer - selg           
      2b) Ingen reele bud kommer - behold Gradel til vinduet i januar

I januar:
3) vi ligger på laaaaangt unna opprykk - selg til førte bud
4) Vi kjemper om opprykk - la mannen gå ut kontrakten dersom han er motivert                                                                       
"Who needs Cantona??"

Kim

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #500 på: Juli 20, 2011, 22:13:46 »
Tipper Grayson har følgende arbeidsplan:

Tilby Gradel ny kontrakt
1) Gradel aksepterer - KONGE                                     
2) Gradel signerer ikke
      2a) Bud på over 2mp kommer - selg           
      2b) Ingen reele bud kommer - behold Gradel til vinduet i januar

I januar:
3) vi ligger på laaaaangt unna opprykk - selg til førte bud
4) Vi kjemper om opprykk - la mannen gå ut kontrakten dersom han er motivert                                                                       

Ser ut som en meget fornuftig plan dette :)

4ever arcticwhite

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #501 på: Juli 20, 2011, 23:59:02 »
Tipper Grayson har følgende arbeidsplan:

Tilby Gradel ny kontrakt
1) Gradel aksepterer - KONGE                                     
2) Gradel signerer ikke
      2a) Bud på over 2mp kommer - selg           
      2b) Ingen reele bud kommer - behold Gradel til vinduet i januar

I januar:
3) vi ligger på laaaaangt unna opprykk - selg til førte bud
4) Vi kjemper om opprykk - la mannen gå ut kontrakten dersom han er motivert                                                                       

Ser ut som en meget fornuftig plan dette :)
Stemmer nok greit, men tror du kan øke Budet i 2a) til "Bud på over 3mp kommer - selg"
The future's so White I've got to wear shades 8)

Tom S

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #502 på: Juli 21, 2011, 18:42:47 »
Larry avkrefter på Yorkshire Radio at Gradel har bedt om transfer.
Leeds ønsker ikkje å selge og Gradel storkoser seg i preseason.

Det betyr vel "bye-bye-Max"........
COME ON LEEDS !!

Hobben

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #503 på: Juli 21, 2011, 20:35:40 »
Går noen små rykter rundt på FB om at Gradel er solgt til Newcastle for 5.5 mill pund. Siden dette ikke er bekreftet av klubben så er det vel neppe noe hold i det.
Rogaland Whites

Jon R

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #504 på: Juli 22, 2011, 00:59:21 »
Går noen små rykter rundt på FB om at Gradel er solgt til Newcastle for 5.5 mill pund. Siden dette ikke er bekreftet av klubben så er det vel neppe noe hold i det.

Wow! Det bekreftes faktisk på denne nettsiden også: www.itsnowsinhell.com:o
Jon R.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #505 på: Juli 22, 2011, 08:38:07 »
Går noen små rykter rundt på FB om at Gradel er solgt til Newcastle for 5.5 mill pund. Siden dette ikke er bekreftet av klubben så er det vel neppe noe hold i det.





 :o
Yeboahs vitne

Sydhagen

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #506 på: Juli 22, 2011, 08:43:59 »
Går noen små rykter rundt på FB om at Gradel er solgt til Newcastle for 5.5 mill pund. Siden dette ikke er bekreftet av klubben så er det vel neppe noe hold i det.

Trukke det nei:

Larry avkrefter på Yorkshire Radio at Gradel har bedt om transfer.
Leeds ønsker ikkje å selge og Gradel storkoser seg i preseason.


Men viss Gradel ikke vil signere ny kontrakt så BØR han selges!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #508 på: Juli 22, 2011, 10:52:55 »
Nå er vel ikke troverdigheten til Graysons uttalelser i media HELT på topp etter denne våren og sommeren, så jeg er fortsatt ikke overbevist om at Max blir.

Glenn K

Sv: Spiller: Max Gradel
« Svar #509 på: Juli 24, 2011, 12:48:58 »
Max Gradel  8)

He said: "Leeds is a massive club. It is the best I have been at and to play at a club like this is a dream.

"I want to keep playing at this club for a long time to come.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_7059144,00.html

Kanskje betyr dette at en ny kontrakt slett ikke er usannsynlig  :)
« Siste redigering: Juli 24, 2011, 12:52:20 av Glenn K »