Når får Grayson sparken?

Started by LeifMorten, March 22, 2010, 22:41:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Xern

NÃ...Ã...Ã...!

er jeg lei ;/

Takk for alt Grayson !
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Trond90

Quote from: jarle on October 25, 2010, 22:30:52
Strachan
eller M. O' Neil

Radebe inn i trener team...

Det finns ikke unnskyldninger for et lag som slipper inn 12 mål på siste 3 hjemme på Elland Road... jeg gjentar Elland Road
Husker du hvordan det gikk sist når vi hadde en gammel helt til manager? ...
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Sydhagen

Tror også George Graham hadde vært en fin mann å få inn nå
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Trond90

Vi trenger en eller to midtstopper som holder høy klasse, og sparke ut Naylor, og kanskje en av de andre også.. så bør vi etter min mening også få inn en god ung spiss fra pl på lån!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Kato

Vi har kjøpt og lånt inn all verdens rask denne sommeren....

Carl Fisker

Historien har vist at det ikke hjelper å skifte manager når det butter i mot. Kontinuitet er viktig -for all del la Grayson bli, i hvert fall ut sesongen!

gill

Dette begynner dessverre å ligne på nedrykkssesongen. Mange store tap, og det er bekymrer meg mest. Vi slipper inn altfor mange mål og taper med stil.

Rudi G.

Quote from: Carl Fisker on October 25, 2010, 22:59:21
Historien har vist at det ikke hjelper å skifte manager når det butter i mot. Kontinuitet er viktig -for all del la Grayson bli, i hvert fall ut sesongen!

Da er det ikke sikkert vi spiller i denne divisjonen neste sesong og da mener jeg ikke PL!

berlin

Et par hjemmetap til på rappen, så fungerer dette "spillet" slik at SG må ta sin hatt å gå.
Det kommer trolig ikke til å skje, og dermed fortsetter vi som før.....

I kveld så alle at det var kvalitetsforskjell på lagene, og ikke bare en dårlig dag for Leeds.
Samtidig så vet vi alle at denne stallen bør være god nok for npc, og formelen for å forvandle Leeds til et bedre lag ligger oss SG og hans team. Om de finner formelem gjenstår å se....

Det lukter igjen frykt for hjemmepublikummet, og det hadde jeg ikke trodd før sesongen startet. Fansen forventer nemlig ikke at vi skal være uslåelige på ER denne sesongen, men som stoda er nå, må spillerne bygge selvtillit i kommende 2 bortekamper. Lykkes laget i det og vi ikke taper mot Hull i neste hjemmekamp, kan vi reise oss. Hvis ikke....se første avsnitt.

Evig Pint

Hva er planen Grayson??? Planløst og flaut.

Sint nå.....
Marching on together

Karl Hot Shot

Leeds United spiller elendig fotball på sitt verste. Det er jo ikke noe lim mellom lagdelene. Dersom Grayson kan få laget til å holde seg i divisjonen, bør han også beholde jobben. Om den dagen skulle komme en eller annen gang langt inn i framtida at laget lukter på opprykk, da er det tid for å skifte ut fyren. Han har åpenbart svært få taktiske kvaliteter.

DaGa

Slapp av nå kara, bare gled dere og vent til alle har blitt friske og raske, da kommer målene, og Schmeicel (skrivefeil x1000), Paddy, Parker og forsvarsgjengen holder nullen ;) Vi går for ubeseiret etter nyttår!

Så lenge vi ikke rykker ned i år, så er jeg fornøyd, og hvorfor vil folk ha inn Strachan!?
We all LOVE LEEDS!

lojosang

Quote from: hobberst on October 25, 2010, 22:27:41
Quote from: Allan"Sniffer"Clarke on October 25, 2010, 22:24:15
Quote from: hobberst on October 25, 2010, 22:14:27
Quote from: rd1 on October 25, 2010, 22:13:17
er det noen gode managere som er klubbløse??

Martin O'Neil.

lol.....
han er sikkert super intresert i en lleds jobb med null transfer money siden han forlot aston villa pågrunn av for lite penger der!!!!!!!!!!!!!!!

Forksjell på Leeds og Aston Villa og det vet nok Martin.

Ja, en drøy divisjon
- Leif Olav

berlin

Quote from: DaGa on October 25, 2010, 23:36:54
Slapp av nå kara, bare gled dere og vent til alle har blitt friske og raske, da kommer målene, og Schmeicel (skrivefeil x1000), Paddy, Parker og forsvarsgjengen holder nullen ;) Vi går for ubeseiret etter nyttår!

Så lenge vi ikke rykker ned i år, så er jeg fornøyd, og hvorfor vil folk ha inn Strachan!?

Det jeg er minst bekymret for er angrepskvalitetene våre, de vil være blant de beste i divisjonen. Vi sliter jo ikke veldig med å skåre mål.
Det er de 2 andre lagdelene (eks. keeper) som det må bli orden på, som igjen vil gjøre at angrepet blomstrer.

Er også fornøyd om vi ikke rykker ned, men jeg har ikke lyst til å være involvert i nedrykkstriden en gang, jeg vil slappe av for en gangs(sesongs) skyld.

Strachan kommentarene skriver jeg på kontoen for impulsivitet og frustrasjon, tror det er få som mener alvor med det basert på managerkarrieren hans i England.

Promotion 2010

Quote from: DaGa on October 25, 2010, 23:36:54

Hvordan går det an å ha tro på Parker etter null erfaring fra dette nivået. Snoddy, spesielt Howson og de aller fleste andre blir helt statister når motstanderne setter fart. Tøft blir det i denne sesongen. Vi mangler duellstyrke over hele linjen og evnen til å vinne hodedueller og holde på ballen. Det så ut til at Faye på halv fart og en aldrende mann var den eneste som holdt hodet kaldt i en times tid i hvert fall.

Det positive var nok både Gradel og Nunez, men INGEN, absolutt INGEN i førsteelleveren hadde noen som helst tro på seier etter 0-1 og DET er skremmende på Elland Road!!!!!!!!!!!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ferre

Hvis Grayson får sparken, hvem skal da erstatteren være? Mange her nevner O'Neill, og det ville rett og slett vært en fantastisk signering, men tror dere Bates er villig til å bruke så mye penger på en manager? Vi har prøvd "unge, sultne" managere de siste årene, uten hell. Hvis Grayson skal erstattes, så må vi hente inn en solid og proven manager, ikke typer som Wise eller McAllister. Jeg er redd Bates ikke vil ofre så mye ressurser på å hente inn et "stort" navn til Elland Road.

Da er det likeså greit å beholde Grayson en stund til, så lenge vi ikke kan erstatte han med et mye bedre alternativ. Men er nok redd "et mye bedre alternativ" ikke dukker opp før vi får nye eiere på plass.

berlin

Quote from: Ferre on October 25, 2010, 23:55:01
Hvis Grayson får sparken, hvem skal da erstatteren være? Mange her nevner O'Neill, og det ville rett og slett vært en fantastisk signering, men tror dere Bates er villig til å bruke så mye penger på en manager? Vi har prøvd "unge, sultne" managere de siste årene, uten hell. Hvis Grayson skal erstattes, så må vi hente inn en solid og proven manager, ikke typer som Wise eller McAllister. Jeg er redd Bates ikke vil ofre så mye ressurser på å hente inn et "stort" navn til Elland Road.

Da er det likeså greit å beholde Grayson en stund til, så lenge vi ikke kan erstatte han med et mye bedre alternativ. Men er nok redd "et mye bedre alternativ" ikke dukker opp før vi får nye eiere på plass.

Du har rett i det meste av dette Ferre. Men det vil nok presse seg frem et managerbytte om vi for alvor skulle bli involvert i nedrykksstriden over lengre tid. Vi får håpe så ikke skjer. Det blir spennende å se hva vi får ut av bortekampene mot Scunny og Coventry.

lojosang

Forrige gang det buttet imot i denne divisjonen bytta vi manager, og det var jo ikke MÃ...TE PÃ... hvilke stormfulle høyder han ledet oss mot.
- Leif Olav

LEO

Vi får ingen Martin O`Neal eller en type Eriksson for alle gode managere krever "fond" penger til å kjøpe spillere.

De vet at penger MÃ... være med for at de skal lykkes.

Ellers blir det som den røde regjeringa vi har de lover og vedtar ting men ingen penger følger med.

I september så jeg kamplista for oktober og jeg fryktet det værste og det har skjedd.

Grayson mistet garderoben i forrige sesong og han har mistet den nå da er det vel bare å finne på noe annet.  At han som tidligere forsvarspiller ikke skal greie å organisere og få tak i de rette forsvarspillerne er merkelig.

Ønsker ny eier først og fremst.

DenHviteYeboah

Quote from: LEO on October 26, 2010, 08:03:26
Vi får ingen Martin O`Neal eller en type Eriksson for alle gode managere krever "fond" penger til å kjøpe spillere.

Ellers blir det som den røde regjeringa vi har de lover og vedtar ting men ingen penger følger med.

I september så jeg kamplista for oktober og jeg fryktet det værste og det har skjedd.

Grayson mistet garderoben i forrige sesong og han har mistet den nå da er det vel bare å finne på noe annet.  At han som tidligere forsvarspiller ikke skal greie å organisere og få tak i de rette forsvarspillerne er merkelig.

[/color]
så sant så sant :(

jarle

Quote from: DenHviteYeboah on October 26, 2010, 08:42:09

[/color]

Han har mista meg for lenge siden også...  ;D

det merkligste er faktisk at han før sessongen pratet om nye formasjoner og ball possision...
så ender vi opp med å ligne mer og mer på Wimbledon.

Gradel var et big loss foran seriestart iflg Larry... siden har han ikke spilt?
Spillere ute av form starter kamper...
Inn med NAylor, ut med Naylor...
Ingen vil ha ballen, ingen tar ansvar...

Jeg gjentar 4 - 2 - 3 - 1
det vil gi oss mer defensiv balanse og mer kraft fremover.

magnuer

Få han vekk før han rykker ned med klubben. Det laget har vært dårlig siden nyttår. Rykka opp pga. god sesongstart

lojosang

Quote from: jarle on October 26, 2010, 09:28:57

[/color]

det merkligste er faktisk at han før sessongen pratet om nye formasjoner og ball possision...

Ja, spesielt pussig er det at Bruce ikke spiller når han soner karantene.
Tar jeg ikke feil gikk forsyne meg sola ned i går også. Hvor var Grayson?
- Leif Olav

Joe Jordan

Quote from: lojosang on October 26, 2010, 11:23:09

:D :D :D :D
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

jarle

Quote from: lojosang on October 26, 2010, 11:23:09
Quote from: jarle on October 26, 2010, 09:28:57

[/color]

Vi har forstått at du forsvarer Bates og Larry med hud og hår... fortsett med struste taktikken din... skal se at når du får hue opp av sanda er alt så mye bedre...

B_Ød

minor setback....snur nå, SG står opp og viser oss hvorfor han er den som på sikt kan ta oss til toppen av PL.
Han MÃ... fredes.
Ups & Ups!!

jarle

Quote from: CardiganArms on October 26, 2010, 12:43:30
minor setback....snur nå, SG står opp og viser oss hvorfor han er den som på sikt kan ta oss til toppen av PL.
Han MÃ... fredes.

Minor set back..

Se på kampene siden nyttår... dette er en lang lang trend... som startet etter Man U seieren.

B_Ød

Ups & Ups!!

jackbauer68

Quote from: CardiganArms on October 26, 2010, 12:43:30
Han MÃ... fredes.

patetisk

lojosang

Quote from: jarle on October 26, 2010, 12:24:14
Vi har forstått at du forsvarer Bates og Larry med hud og hår... fortsett med struste taktikken din... skal se at når du får hue opp av sanda er alt så mye bedre...

Er dette også en Batesdiskusjon? I så fall gidder jeg ikke være med. Der er det intet nytt å komme med. Sola kommer til å gå ned i kveld også.

Jeg syns bare at folk bør slutte å hyle på at vi skal bytte ut halve laget den ene uka for så å skifte toneart i hylekoret når en spiller må stå over på grunn av karantene eller skade. Da skifter man for mye på laget.

Hylekorets nummer om alle lånespillerne er også høyst merkelig. Vi har altså et lite lass skadde keepere og venstrebacker, og har derfor lånt inn en venstreback og en keeper. Skulle vi spilt uten keeper, og med en midtbanespiller på venstreback? I tillegg har vi lånt inn Watt for ett år. Jeg så ingen som klagde over det i sommer.

Kan man forvente ØRLITE sakelighet når man ramser opp grunnene til at Grayson bør sparkes og droppe ting man ikke får gjort noe med?

Og, ja, Bates, skader og karantener er sånt man ikke får gjort noe med.
- Leif Olav