Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 699946 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1770 på: Juli 03, 2013, 16:46:48 »

bwirum

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1771 på: Juli 03, 2013, 17:54:54 »
Nei, ender nok opp i tippeligaen igjen.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1772 på: Juli 03, 2013, 18:59:01 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/tyskland/demidov-loest-fra-kontrakten-4082619.html

Noe som kunne vært interessant?

Jeg hadde signert han om han er sulten på suksess forsatt
 

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1773 på: Juli 03, 2013, 21:09:20 »
Nå må Leeds få fingen ut og bli med i kappløpet om å signere Bangura. Får han for 4-5 millioner NOK og det er et røverkjøp!!! FKH har nettopp sagt nei til et bud fra Palace på 2,5 mill.. Men Leeds ligger nok i feil divisjon er jeg redd...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

arneg

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1774 på: Juli 03, 2013, 22:27:17 »
Denne spilleren ryktes på Twitter. Har sett noen klipp. En våt drøm. Driblet som overgår gamle E Gray på vingen.
 

ollan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1775 på: Juli 04, 2013, 07:12:55 »
Denne spilleren ryktes på Twitter. Har sett noen klipp. En våt drøm. Driblet som overgår gamle E Gray på vingen.
hvem ???
Ollan

Leedsulf

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1776 på: Juli 04, 2013, 09:09:34 »
Denne spilleren ryktes på Twitter. Har sett noen klipp. En våt drøm. Driblet som overgår gamle E Gray på vingen.
hvem ???

Setter en tier på Gary Mackay-Steven.

http://www.youtube.com/watch?v=WwNbtkWY0js

DagSigg

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1777 på: Juli 04, 2013, 09:16:28 »
Denne spilleren ryktes på Twitter. Har sett noen klipp. En våt drøm. Driblet som overgår gamle E Gray på vingen.
hvem ???

Setter en tier på Gary Mackay-Steven.

http://www.youtube.com/watch?v=WwNbtkWY0js

Hehe, la ut samme videoen fem min etter deg på en annen tråd. Bumer!  :D
Hadde vært kult og signert han.

Torpe-do

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1778 på: Juli 04, 2013, 09:43:31 »
Denne spilleren ryktes på Twitter. Har sett noen klipp. En våt drøm. Driblet som overgår gamle E Gray på vingen.

Følger deg på denne. Dette sammen med en lynrask 20-målspiss er nå på toppen av ønskelisten min :)

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1779 på: Juli 04, 2013, 22:16:15 »
Billy Sharp er visst uønsket i Soton og fått beskjed om at han kam finne seg en ny klubb. Da faller markedsverdien en del, og kanskje kunne vi lurt ham over enten permanent eller på lån ut sesongen med opsjon på kjøp..?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1780 på: Juli 07, 2013, 11:18:19 »
Våte drømmer om Snodgrass på høyrevingen. Noe sier meg at Smith hadde fått noen fine baller servert...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1781 på: Juli 19, 2013, 12:08:20 »
Phil Hay‏@PhilHayYEP13m
From today's YEP, Bolton confirm that #lufc have made an enquiry about Matt Mills:


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-make-a-move-for-bolton-wanderers-defender-mills-1-5870717

Phil Hay‏@PhilHayYEP3m
@ephemeraljoy reading between the lines, I don't think Mills is the only centre-back McDermott has been looking at.

Lees og Mills blir bra!

Høres treigt ut i mine ører. Trenger en kjapp midtstopper. Og Bangura ville vært midt i blinken!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

martind

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1782 på: Juli 19, 2013, 12:43:54 »
Synes ikke Bangura har vist seg å være så god at han nødvendigvis hadde vært bedre enn de vi har pr dags dato.
Men en spennende spiller.
MOT!! We are Leeds!

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1783 på: Juli 19, 2013, 12:53:05 »
Synes ikke Bangura har vist seg å være så god at han nødvendigvis hadde vært bedre enn de vi har pr dags dato.
Men en spennende spiller.

Har du sett alle kampene til FKH da? Vi snakker TLs beste stopper her...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1784 på: Juli 19, 2013, 12:58:22 »
Synes ikke Bangura har vist seg å være så god at han nødvendigvis hadde vært bedre enn de vi har pr dags dato.
Men en spennende spiller.

Har du sett alle kampene til FKH da? Vi snakker TLs beste stopper her...

auren
no way...da hadde han vært solgt allerede ;)
Ollan

MrK

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1785 på: Juli 19, 2013, 13:04:44 »
Molde tapte 5-1 mot FKH hjemme.......Bangura var en vits i den kampen og jeg forstår ikke hva CP ser her. Det er vel en hel haug som er bedre enn han i TL, kan nevne Strandberg og Reginiussen uten blygsel
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Derrick

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1786 på: Juli 19, 2013, 13:09:10 »
Synes ikke Bangura har vist seg å være så god at han nødvendigvis hadde vært bedre enn de vi har pr dags dato.
Men en spennende spiller.

Har du sett alle kampene til FKH da? Vi snakker TLs beste stopper her...

auren
Har du sett alle kampene til Viking??? Både Johan Lædre Bjørdal og Indridi Sigurdsson er bedre enn Bangura noen gang kommer til å bli!!!!

martind

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1787 på: Juli 19, 2013, 13:18:33 »
Synes ikke Bangura har vist seg å være så god at han nødvendigvis hadde vært bedre enn de vi har pr dags dato.
Men en spennende spiller.

Har du sett alle kampene til FKH da? Vi snakker TLs beste stopper her...

auren

Har ikke sett alle kampene nei, men det jeg har sett mener jeg absolutt ikke kvalifiserer til TL beste stopper! Som andre nevner her er det absolutt flere jeg mener har gjort en bedre jobb enn Bangura.
Hadde han vært den klart beste stopperen i TL, og alderen tatt i betraktning ville han vært linket og solgt til større klubber for lenge siden.
MOT!! We are Leeds!

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1788 på: Juli 19, 2013, 13:39:19 »
Molde tapte 5-1 mot FKH hjemme.......Bangura var en vits i den kampen og jeg forstår ikke hva CP ser her. Det er vel en hel haug som er bedre enn han i TL, kan nevne Strandberg og Reginiussen uten blygsel

Var det noen som var en vits i den kampen, var det vel hele Moldelaget? Men det betyr vel ikke at Molde ikke har en eller annen bra spiller i troppen sin.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1789 på: Juli 19, 2013, 13:50:12 »
Synes ikke Bangura har vist seg å være så god at han nødvendigvis hadde vært bedre enn de vi har pr dags dato.
Men en spennende spiller.

Har du sett alle kampene til FKH da? Vi snakker TLs beste stopper her...

auren
Har du sett alle kampene til Viking??? Både Johan Lædre Bjørdal og Indridi Sigurdsson er bedre enn Bangura noen gang kommer til å bli!!!!

Her er du jo inne på noe vesentlig, Horst.. Skal man "kåre" TLs beste stopper, bør man vel se alle kampene i TL, og det tviler jeg på at noen her inne gjør, meg inkludert.

Jeg har sett tilnærmet alle FKH kampene etter at Bangura kom til klubben, og jeg kan ikke huske å ha sett en FKH-spiller dominere i så stor grad som han gjør. Han bærer forsvaret tilnærmet alene på egne skuldre, og har vært FKHs beste spiller i nesten alle kampene de har spilt i år.

Han ligger veldig høyt oppe på spillerbørsen i VG, og har vært på ukens lag 4 ganger.

En av TLs aller beste stoppere? Så absolutt! Den aller beste? Kanskje.

CP gjør et scoop hvis de signerer ham!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kendo

 

Tobbe9210

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1791 på: Juli 25, 2013, 13:36:40 »
Daniel Braaten er klubbløs, kunne det vært noe for oss?

"Det han har størst ønske om, er Spania. Kanskje England. Det er de landene vi jobber med. Men per i dag er ingenting avgjort"
- Agenten


#Rask ving.
Leksvik whites

Derrick

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1792 på: Juli 25, 2013, 18:30:59 »
Jeg likte Daniel Braaten godt når han spilte på Rosenborg, men det er jo ganske så lenge siden nå. Nå er han på "feil" side av tredveårene, jeg syns det bør satses på litt yngre spillere. Dessuten var han innom engelsk fotball med Bolton, hvor han var en fiasko.

Torpe-do

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1793 på: Juli 25, 2013, 19:24:49 »
Jeg likte Daniel Braaten godt når han spilte på Rosenborg, men det er jo ganske så lenge siden nå. Nå er han på "feil" side av tredveårene, jeg syns det bør satses på litt yngre spillere. Dessuten var han innom engelsk fotball med Bolton, hvor han var en fiasko.

Enig. En ung og i-engelsk-fotball-uprøvd Braaten hadde jeg ment var temmelig det vi trenger i dag. Men, i dag, neeeeh... positivt med dekning fra norsk presse, da  :D

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1794 på: Juli 25, 2013, 19:37:01 »
Med Gary Hooper på tur inn hos Norwich, er vel alle bruer brente for Becchio. Hente han tilbake?
 

J-R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1795 på: Juli 25, 2013, 19:44:24 »
Daniel Braaten er klubbløs, kunne det vært noe for oss?

"Det han har størst ønske om, er Spania. Kanskje England. Det er de landene vi jobber med. Men per i dag er ingenting avgjort"
- Agenten


#Rask ving.
rask og lat....

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1796 på: Juli 25, 2013, 20:29:22 »
At Braaten er god nok er jeg overbevist om, han er nok ganske lik Poleon i spillestilen, men om han er sulten nok er jeg usikker på....
 

fjellhaugen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1797 på: Juli 25, 2013, 23:29:33 »
Braaten...... Djeez, eg spyr.


Få med carew også da ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Jon R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1798 på: Juli 26, 2013, 02:03:34 »
Med Gary Hooper på tur inn hos Norwich, er vel alle bruer brente for Becchio. Hente han tilbake?

På lån, for å "nulle ut"  Morison fadesen.  ::)
Jon R.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1799 på: Juli 26, 2013, 16:12:25 »
Ser gjerne at Becchio returnerer , bevisst i Leeds drakta.
Pontus ❤