Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Billy Paynter  (Lest 82786 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sølvreven

EX-SPILLER: Billy Paynter
« på: Juni 02, 2010, 16:34:47 »
http://www.leedsunited.com/news/20100602/billys-the-boy-_2247585_2063633

Swindon Town striker Billy Paynter will join Leeds United on July 1.
The 26-year-old, who fired Swindon to the League One play off final last season, was one of the most prolific marksmen in League One having netted 29 goals last season, four of them coming against ourselves.

Beklager fiklingen, Sølvrev, men Promo er ei MASERÆV!  ;D
« Siste redigering: August 30, 2012, 21:37:41 av Promotion 2010 »
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Kickthemdown

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #1 på: Juni 02, 2010, 16:36:45 »
Velkommen skal du være. Bra med konkurranse for Becchio. Nå venter vi på en kjapp spiss ...

Sølvreven

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #2 på: Juni 02, 2010, 16:38:09 »
Det blir spennende å se om han kan fylle plassen etter Beckford  :)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Kickthemdown

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #3 på: Juni 02, 2010, 16:39:02 »
Det blir spennende å se om han kan fylle plassen etter Beckford  :)
Det er han nok ikke tiltenkt du .. Paynter er overhodet ikke samme spisstype så det ville vært svært dumt isåfall.

Lund93

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #4 på: Juni 02, 2010, 16:39:33 »
Spennende spiller!  :) gleder meg til å se han i Leeds drakta forhåpentligvis mot Lyn!
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

Sølvreven

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #5 på: Juni 02, 2010, 16:45:46 »
Det blir spennende å se om han kan fylle plassen etter Beckford  :)
Det er han nok ikke tiltenkt du .. Paynter er overhodet ikke samme spisstype så det ville vært svært dumt isåfall.
Er han ikke kjøpt inn for å score mål ???  Jøss, det kom litt overraskende på meg. Hva tror du at vi skal bruke han til da? Kanskje Simon har tenkt at han skal overta som høyre back? Aiaiaia, dette blir spennede å følge med på  ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Budda

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #6 på: Juni 02, 2010, 16:47:24 »
Tja, hvis han skal erstatte Beckford er jeg skuffet. Hvis ikke, så er det et greit kjøp.
Endre

Lund93

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #7 på: Juni 02, 2010, 16:51:11 »
Vi burde hentet inn Mark Viduka!  ;) han er vel uten kontrakt
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

auren

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #8 på: Juni 02, 2010, 16:54:32 »
Et tja "kjøp" dette. Det er faktisk ikke umulig at Grayson sier seg tilfreds med å kun hente inn Paynter foran sesongen. Det kan jo alltids hende han ser på Gradel (og evt. Grella) som gjennombruddsspissene og Becchio og Paynter som target men. Håper selvsagt jeg tar grundig feil. Vi trenger en kvalitetssignering up front. Tiden vil vise.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lord-Meta

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #9 på: Juni 02, 2010, 16:57:55 »

SDalen

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #10 på: Juni 02, 2010, 16:58:11 »
Vi burde hentet inn Mark Viduka!  ;) han er vel uten kontrakt

Han har flyttet til Australia og lagt karrieren på is.
Rogaland whites!

readysteady

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #11 på: Juni 02, 2010, 16:58:52 »
Hva skal vi med en Paynter, nå som vi ikke er med i malingscupen lenger?

Ferre

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #12 på: Juni 02, 2010, 17:09:56 »
Lukter ikke akkurat svidd av denne signeringen, men så lenge vi henter inn en til spiss som kan erstatte Beckford er jeg fornøyd.

Uansett - velkommen skal du være!

B-m

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #13 på: Juni 02, 2010, 17:13:49 »
En mann som har skoret 29 mål på en sesong - uansett liga - har målteft, og kan sies er en god signering(når på free). Hardt arbeidende spiss, og sterk mann. Selv om dette ikke er en erstatter for Beckford så tror jeg Becchio-Paynter kan bli en  håndfull for mange forsvarere neste sesong. Men vi må ha et større fokus på innlegg/vingspill og overlapp fra back når disse evt. spiller sammen.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

sportcarl1

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #14 på: Juni 02, 2010, 17:13:55 »
Lukter ikke akkurat svidd av denne signeringen, men så lenge vi henter inn en til spiss som kan erstatte Beckford er jeg fornøyd.

Uansett - velkommen skal du være!
målsnittmässigt är de ganska lika paynter och beckford, ingen av dem har ju någon erfarenhet av högre divisioner väl? tror beckford har endast 5 matcher i CCC och inga mål
 

LeedsU878

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #15 på: Juni 02, 2010, 17:17:51 »
Velkommen Billy!

Første sesongen i fjor siden han var i Port Vale at han har hatt en bra sesong, så jeg håper virkelig at han klarer å ta meg seg noen av de kvalitetene han viste i Swindon. Klarer han det, mener jeg at det er en bra signing.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Joe Jordan

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #16 på: Juni 02, 2010, 17:35:21 »
Hm, skeptisk... Rimer foreløpig ikke med denne uttalelsen:
 
"Ken Bates has told Leeds fans the club "want to challenge for the Premiership" following a surge of interest in season tickets at Elland Road." - Teamtalk

 ::)
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

B-m

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #17 på: Juni 02, 2010, 17:39:08 »
Hm, skeptisk... Rimer foreløpig ikke med denne uttalelsen:
 
"Ken Bates has told Leeds fans the club "want to challenge for the Premiership" following a surge of interest in season tickets at Elland Road." - Teamtalk

 ::)


Kasper og Paynter klar, og datoen er 2.juni. Ca. 40 dager igjen på å handle spillere. Hva som ikke rimer?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kato

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #18 på: Juni 02, 2010, 17:39:18 »
En mann som har skoret 29 mål på en sesong - uansett liga - har målteft, og kan sies er en god signering(når på free). Hardt arbeidende spiss, og sterk mann. Selv om dette ikke er en erstatter for Beckford så tror jeg Becchio-Paynter kan bli en  håndfull for mange forsvarere neste sesong. Men vi må ha et større fokus på innlegg/vingspill og overlapp fra back når disse evt. spiller sammen.

Følger denne helt og holdent. 30 mål i League one, og så få han signert på free er svært bra..
 

abbe

  • Gjest
Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #19 på: Juni 02, 2010, 17:40:24 »
Vi burde hentet inn Mark Viduka!  ;) han er vel uten kontrakt

Det er jo Chapman også...men av og til skal man la gamle helter være gamle helter. Ja, jeg ser smileyen din ;-)

Ellers velkommen til Billy.

Joe Jordan

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #20 på: Juni 02, 2010, 17:44:00 »
Hm, skeptisk... Rimer foreløpig ikke med denne uttalelsen:
 
"Ken Bates has told Leeds fans the club "want to challenge for the Premiership" following a surge of interest in season tickets at Elland Road." - Teamtalk

 ::)


Kasper og Paynter klar, og datoen er 2.juni. Ca. 40 dager igjen på å handle spillere. Hva som ikke rimer?

Det er tidlig, helt klart. Har bare en følelse av at Paynter ikke er en klar forsterkning og at det fort kan bli det eneste spisskjøpet. Men er klar for å bite de ordene i meg!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

berlin

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #21 på: Juni 02, 2010, 17:46:26 »
For meg så starter Paynter med blanke ark. Har ingen grunn til å være hverken skeptisk eller ha skyhøye forventninger. Nøyer meg med å håpe. At han er en helt annerledes spisstype enn Beckford ser jeg ikke på som noe problem. Det blir litt bakvendt å ha et fastlåst spillesystem eller angrepsspill.

Jeg er slett ikke sikker på om det kommer noen flere angripere til Leeds, i alle fall vil jeg tro at amgriper/ving 2, prioriteres etter en midtbanemann og en eller to forsvarere.

Deretter vil Mr Grayson vurdere flere nyervervelser etter hva vi da har for type spillere i troppen. Det er nå bare en slags gjetning fra min side.

For meg så virker som om noen her inne lider under et "Beckford-syndrom", altså at vi må ha en god og tilsvarende spillertype som Beckford, ellers så vil det gå dårlig.
« Siste redigering: Juni 02, 2010, 17:50:07 av berlin »

Kickthemdown

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #22 på: Juni 02, 2010, 17:50:09 »
Hm, skeptisk... Rimer foreløpig ikke med denne uttalelsen:
  
"Ken Bates has told Leeds fans the club "want to challenge for the Premiership" following a surge of interest in season tickets at Elland Road." - Teamtalk

 ::)


Kasper og Paynter klar, og datoen er 2.juni. Ca. 40 dager igjen på å handle spillere. Hva som ikke rimer?
Huh?

auren

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #23 på: Juni 02, 2010, 17:53:01 »
Hm, skeptisk... Rimer foreløpig ikke med denne uttalelsen:
  
"Ken Bates has told Leeds fans the club "want to challenge for the Premiership" following a surge of interest in season tickets at Elland Road." - Teamtalk

 ::)


Kasper og Paynter klar, og datoen er 2.juni. Ca. 40 dager igjen på å handle spillere. Hva som ikke rimer?
Huh?

Hehe... Vi har vel sånn mer eller mindre nesten ca. 90 dager igjen å handle spillere for  :) Men overgangsvinduet åpnes vel ikke offisielt før 1.juli?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

vielljaa

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #24 på: Juni 02, 2010, 18:02:30 »
Virker som om folk er litt lunken til denne signeringen :) Synes 29 mål i league 1 taler for seg egentlig, men det gjenstår å se.
There is only one United

tobn på tur

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #25 på: Juni 02, 2010, 18:08:58 »
Blir spennende å se hvordan han takler dette nivået. Er ikke helt overbevist over Billy, men tiden vil vise. Håper jeg tar feil. Har i det minste ett bra navn i, Billy!

Allanclarke

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #26 på: Juni 02, 2010, 18:11:40 »
Han scorte 4 mål mot Leeds i de 2 kampene Swindon slo oss 3-0.
Payntermaaaaan, Payntermaaaaan...........

Bites Yer Legs

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #27 på: Juni 02, 2010, 18:34:36 »
Kanonsigning!! Swindon er DET laget som virkelig pisset på oss over to kamper denne sesongen så å hente nøkkelspillere derfra er positivt. Nei, vi trenger ikke ex-Leeds-gutta tilbake, men om Billy hadde tatt med seg makkeren sin Charlie Austin hadde jeg jublet, men han er vel i halve Premier Leagues søkelys..
KEEP FIGHTING!!

torivar

  • Gjest
Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #28 på: Juni 02, 2010, 18:42:59 »
Han scorte 4 mål mot Leeds i de 2 kampene Swindon slo oss 3-0.
Payntermaaaaan, Payntermaaaaan...........

Han hadde jo ikke rare motstanden mot oss da.

Men uansett, som B-m skriver over, en som skorer 29 gåller på en sesong har målteft. Det kommer nok flere spisser. Rettelse - en spiss til
« Siste redigering: Juni 02, 2010, 18:46:37 av Duncan McKenzie »

johnny gangster

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #29 på: Juni 02, 2010, 19:07:17 »
Velkommen! ;D

Har trua!