Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Billy Paynter  (Lest 82768 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #240 på: Mai 16, 2011, 10:59:21 »
Billy Paynter scorer ca 25 mål sesongen 11/12 :o 8)

...i L1 ;)
Evt. i Blue Square Bet Premier!!! Eller så kan han bare legge opp :)

auren

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #241 på: Mai 16, 2011, 11:18:23 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_paynter_looks_for_lift_off_1_3383638

Paynter ser frem til en bedre sesong til høsten. Jeg tror nok han blir værende.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gufrias

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #242 på: Mai 16, 2011, 11:25:02 »
Billy Paynter scorer ca 25 mål sesongen 11/12 :o 8)

...i L1 ;)
Evt. i Blue Square Bet Premier!!! Eller så kan han bare legge opp :)
For meg må han gjerne bli Leeds' og Championships toppscorer neste sesong, og gjøre alle våre antagelser til skamme. Men jeg tror vel helst at så ikke skjer.
Hekta på Leeds siden 1974

jackbauer68

  • Gjest
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #243 på: Mai 16, 2011, 13:36:52 »
Billy Paynter scorer ca 25 mål sesongen 11/12 :o 8)

...i L1 ;)
Evt. i Blue Square Bet Premier!!! Eller så kan han bare legge opp :)
For meg må han gjerne bli Leeds' og Championships toppscorer neste sesong, og gjøre alle våre antagelser til skamme. Men jeg tror vel helst at så ikke skjer.



Det skjer,believe me 8)

B_Ød

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #244 på: Mai 16, 2011, 13:47:54 »
trur på Billy jeg...håper han blir.
Ups & Ups!!

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #245 på: Mai 16, 2011, 14:07:11 »
Så fordi han var gratis så burde vi ta han imot. :o

Min regnskapsfører er fra Swindon... jeg spurte han før sessongen startet...
Han var ikke akkurat super positiv når jeg spurte hva Maler'n sto for...
og heller ikke veldig deppa over at Maler'n forsvant fra hans lag!

Sier vel alt.



De må jo savne han nå, Swindon har vært rubbish etter at han dro.

Håper han er bedre på regnskap enn på fotball ja!!


Det har vel vist seg at han hadde greie på fotball ihvertfall...

Og det var J. Douglas som var player of the year i 09 selv om Maler'n traff på alt han prøvde på tydeligvis.... good old J. Dougie... sier vel alt!

Hæ? Nei, det har det ikke. Vil tro at ethvert lag som rykker ned savner toppscoreren sin fra sesongen før. At han har hatt en medioker sesong hos oss tilsvarer ikke at han ville hatt det samme i Swindon. Beckford ville for eksempel definitivt skåret mer for oss enn han har gjort for Everton denne sesongen.
Sier meg ingenting annet enn at Douglas hadde en god sesong. Noen ganger må du skrive hva du tenker, ikke bare korte det ned til feks. "sier vel alt", ikke helt lett å følge..
KEEP FIGHTING!!

berlin

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #246 på: Mai 16, 2011, 15:30:57 »
Når det gjelder Paynters ferdigheter er det bare å sjekke ut målet han skåret mot Preston, og et par av avslutningene han hadde mot Burnley.  Særlig den ene headingen der ballen kommer bak han, men han får en sinnsyk kraft i den likevel. Klasse! Friskmelder ikke signingen, men det er klart Grayson har hatt gode grunner til å hente han. Er enig i at han har virket dvask og unfit i matchene vi (jeg) har sett, men er villig til å tilskrive det til skadeproblemene. Og neste sesong holder det ikke at han bare viser tendenser av hva som bor i han.

Det at han har fått så mange sjanser er vel mest pga systemet vi har spilt, det er jo vedtatt at Somma ikke kan spille aleine på topp og McC-situasjonen er jo et mysterie i seg selv  :-X, det har stått mellom Paynter og Becchio. Om den velykkede omleggingen til 4-4-2 vi så på slutten av sesongen blir mer hyppig etter sommeren blir spisskombinasjonene Grayson velger spennende å følge med på!

PS! Han har jo blitt noe av en kulthelt hos fansen som følger alle matchene virker det som? (Kan noen bekrefte/avkrefte dette)
Ja.
Har ikke akkurat lest lovprisninger om han i diverse forum...

Vet ikke hva Alta-White mente med svaret "ja". Om han avkreftet eller bekreftet Paynters "kultstatus" ?  ???

På forum blir han nok ikke lovprist, men det er ikke alltid samsvar mellom det som skjer på forum og det som skjer på tribunen.

Paynter spilte i to av hjemmekampene jeg satt ringside på, på Elland Road, at han fikk mye støtte, som ikke syntes å være ironisk ment. Nå går det jo mange år mellom Leeds-fansen får sjansen til å chante "Come on Billy, come on Billy", men det ljomet bra med den chanten myntet på Paynter. Sikkert ikke som mye som for en viss avdød Billy, men dog.

Det er ikke første gang en målscorer kommer til Leeds, det være seg dyre kjøp eller billige kjøp, og flopper ( Peter Barnes, Darren Huckerby for å ta noen eldre, anyone?). Det er godt mulig at Paynter aldri vil slå gjennom i Leeds, men jeg ser ikke bort fra at det kan løsne med gode pre-season kamper og en god start på sesongen.

Han er nok ikke PL-materiale, så det blir forsåvidt spennende om Leeds velger å rekruttere andre spisser før sesongen 2011/12. Hvis så skjer, kan det vel være at en må ut, og det blir ikke Becchio (med mindre vi får et nokså høyt bud på han). Det burde ikke bli McCormack heller, for han er mest forskjellig fra Becchio, Somma og Paynter. Altså Paynter ut, enten permanent eller  på utlån (for å kanskje få igjen målteften).





« Siste redigering: Mai 16, 2011, 15:32:38 av berlin »

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #247 på: Mai 16, 2011, 15:52:35 »
Når det gjelder Paynters ferdigheter er det bare å sjekke ut målet han skåret mot Preston, og et par av avslutningene han hadde mot Burnley.  Særlig den ene headingen der ballen kommer bak han, men han får en sinnsyk kraft i den likevel. Klasse! Friskmelder ikke signingen, men det er klart Grayson har hatt gode grunner til å hente han. Er enig i at han har virket dvask og unfit i matchene vi (jeg) har sett, men er villig til å tilskrive det til skadeproblemene. Og neste sesong holder det ikke at han bare viser tendenser av hva som bor i han.

Det at han har fått så mange sjanser er vel mest pga systemet vi har spilt, det er jo vedtatt at Somma ikke kan spille aleine på topp og McC-situasjonen er jo et mysterie i seg selv  :-X, det har stått mellom Paynter og Becchio. Om den velykkede omleggingen til 4-4-2 vi så på slutten av sesongen blir mer hyppig etter sommeren blir spisskombinasjonene Grayson velger spennende å følge med på!

PS! Han har jo blitt noe av en kulthelt hos fansen som følger alle matchene virker det som? (Kan noen bekrefte/avkrefte dette)
Ja.
Har ikke akkurat lest lovprisninger om han i diverse forum...

Vet ikke hva Alta-White mente med svaret "ja". Om han avkreftet eller bekreftet Paynters "kultstatus" ?  ???

På forum blir han nok ikke lovprist, men det er ikke alltid samsvar mellom det som skjer på forum og det som skjer på tribunen.

Paynter spilte i to av hjemmekampene jeg satt ringside på, på Elland Road, at han fikk mye støtte, som ikke syntes å være ironisk ment. Nå går det jo mange år mellom Leeds-fansen får sjansen til å chante "Come on Billy, come on Billy", men det ljomet bra med den chanten myntet på Paynter. Sikkert ikke som mye som for en viss avdød Billy, men dog.

Det er ikke første gang en målscorer kommer til Leeds, det være seg dyre kjøp eller billige kjøp, og flopper ( Peter Barnes, Darren Huckerby for å ta noen eldre, anyone?). Det er godt mulig at Paynter aldri vil slå gjennom i Leeds, men jeg ser ikke bort fra at det kan løsne med gode pre-season kamper og en god start på sesongen.

Han er nok ikke PL-materiale, så det blir forsåvidt spennende om Leeds velger å rekruttere andre spisser før sesongen 2011/12. Hvis så skjer, kan det vel være at en må ut, og det blir ikke Becchio (med mindre vi får et nokså høyt bud på han). Det burde ikke bli McCormack heller, for han er mest forskjellig fra Becchio, Somma og Paynter. Altså Paynter ut, enten permanent eller  på utlån (for å kanskje få igjen målteften).






Ta en titt på uthevet skrift........

berlin

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #248 på: Mai 16, 2011, 16:13:42 »
Når det gjelder Paynters ferdigheter er det bare å sjekke ut målet han skåret mot Preston, og et par av avslutningene han hadde mot Burnley.  Særlig den ene headingen der ballen kommer bak han, men han får en sinnsyk kraft i den likevel. Klasse! Friskmelder ikke signingen, men det er klart Grayson har hatt gode grunner til å hente han. Er enig i at han har virket dvask og unfit i matchene vi (jeg) har sett, men er villig til å tilskrive det til skadeproblemene. Og neste sesong holder det ikke at han bare viser tendenser av hva som bor i han.

Det at han har fått så mange sjanser er vel mest pga systemet vi har spilt, det er jo vedtatt at Somma ikke kan spille aleine på topp og McC-situasjonen er jo et mysterie i seg selv  :-X, det har stått mellom Paynter og Becchio. Om den velykkede omleggingen til 4-4-2 vi så på slutten av sesongen blir mer hyppig etter sommeren blir spisskombinasjonene Grayson velger spennende å følge med på!

PS! Han har jo blitt noe av en kulthelt hos fansen som følger alle matchene virker det som? (Kan noen bekrefte/avkrefte dette)
Ja.
Har ikke akkurat lest lovprisninger om han i diverse forum...

Vet ikke hva Alta-White mente med svaret "ja". Om han avkreftet eller bekreftet Paynters "kultstatus" ?  ???

På forum blir han nok ikke lovprist, men det er ikke alltid samsvar mellom det som skjer på forum og det som skjer på tribunen.

Paynter spilte i to av hjemmekampene jeg satt ringside på, på Elland Road, at han fikk mye støtte, som ikke syntes å være ironisk ment. Nå går det jo mange år mellom Leeds-fansen får sjansen til å chante "Come on Billy, come on Billy", men det ljomet bra med den chanten myntet på Paynter. Sikkert ikke som mye som for en viss avdød Billy, men dog.

Det er ikke første gang en målscorer kommer til Leeds, det være seg dyre kjøp eller billige kjøp, og flopper ( Peter Barnes, Darren Huckerby for å ta noen eldre, anyone?). Det er godt mulig at Paynter aldri vil slå gjennom i Leeds, men jeg ser ikke bort fra at det kan løsne med gode pre-season kamper og en god start på sesongen.

Han er nok ikke PL-materiale, så det blir forsåvidt spennende om Leeds velger å rekruttere andre spisser før sesongen 2011/12. Hvis så skjer, kan det vel være at en må ut, og det blir ikke Becchio (med mindre vi får et nokså høyt bud på han). Det burde ikke bli McCormack heller, for han er mest forskjellig fra Becchio, Somma og Paynter. Altså Paynter ut, enten permanent eller  på utlån (for å kanskje få igjen målteften).






Ta en titt på uthevet skrift........

hehe, ok.  ;D

....men har du noen god forklaring på hvorfor de synger "c'mon billy, c'mon billy" med såpass "tyngde" på kampene?

Jeg har vært inne på tanken at de ikke følger med på kampen i det hele tatt og synger Polly Harveys låt med samme tittel fra albumet "To Bring You My Love", men nei.  8)

En annen grunn kan være at chanten er såpass enkel at det er lett for hjernedøde supportere å slenge seg med....


Leedsfan

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #249 på: Juli 20, 2011, 23:24:16 »
Vet ikke helt om jeg tror på det selv, men det hadde vært helt konge om Paynter hadde putta 6-7 mål på de 10 første kampene....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

dansale

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #250 på: Juli 20, 2011, 23:56:11 »
Det virker som om jeg er en av de få som har trua på maleren.Satser på at han er blitt husvarm etter det lange skadeavbrekket i fjord og kommer for fult i år

MOT
Forza Leeds!

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #251 på: Juli 21, 2011, 00:17:08 »
Det virker som om jeg er en av de få som har trua på maleren.Satser på at han er blitt husvarm etter det lange skadeavbrekket i fjord og kommer for fult i år

MOT

Tror du har helt rett, er bare ett tids spørsmål før de sniker seg innenfor stengene og ikke utenfor og da vil maleren putte jevnt og godt......

MOT

jarle

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #252 på: Juli 21, 2011, 08:57:08 »
Det virker som om jeg er en av de få som har trua på maleren.Satser på at han er blitt husvarm etter det lange skadeavbrekket i fjord og kommer for fult i år

MOT

Tror du har helt rett, er bare ett tids spørsmål før de sniker seg innenfor stengene og ikke utenfor og da vil maleren putte jevnt og godt......

MOT


TRO er noe faenskap spør du meg... ;)

Per-Stian

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #253 på: Juli 21, 2011, 09:18:51 »
Det virker som om jeg er en av de få som har trua på maleren.Satser på at han er blitt husvarm etter det lange skadeavbrekket i fjord og kommer for fult i år.

Tror du har helt rett, er bare ett tids spørsmål før de sniker seg innenfor stengene og ikke utenfor og da vil maleren putte jevnt og godt......

Muleg også eg er litt naivt optimistisk, men eg har ikkje avskreve Paynter heilt. Rart kor mykje tillit og revansjesug kan utrette :)

DanskLeedsGut

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #254 på: Juli 21, 2011, 23:44:10 »
Billy skal nok komme igang i Leeds! Sammen med McCormack!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

HåvardK

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #255 på: Juli 21, 2011, 23:46:31 »
Billy skal nok komme igang i Leeds! Sammen med McCormack!
Ja, andre alternativ har vi ikke - så sjansen får han nok.

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #256 på: Juli 22, 2011, 00:34:05 »
Det virker som om jeg er en av de få som har trua på maleren.Satser på at han er blitt husvarm etter det lange skadeavbrekket i fjord og kommer for fult i år

MOT

Tror du har helt rett, er bare ett tids spørsmål før de sniker seg innenfor stengene og ikke utenfor og da vil maleren putte jevnt og godt......

MOT


TRO er noe faenskap spør du meg... ;)

Troen på Leeds har vi da alltid........................ MOT ::)

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gufrias

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #258 på: Juli 23, 2011, 13:48:14 »
Tonsillitis er vel betennelse i mandlene. Er ikke sikker på at det regnes som en skade?
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #259 på: Juli 23, 2011, 14:01:16 »
Tonsillitis er vel betennelse i mandlene. Er ikke sikker på at det regnes som en skade?

 Nei, han nevnes i oppstillingen mot Wednesday....
Super Leeds since 1968

Glenn K

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #260 på: Juli 23, 2011, 14:03:03 »
Tonsillitis er vel betennelse i mandlene. Er ikke sikker på at det regnes som en skade?

 Nei, han nevnes i oppstillingen mot Wednesday....

jepp..    http://yfrog.com/kilnjunj

SveinArve

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #261 på: August 05, 2011, 21:09:29 »
Billy Paynter.
He only scored against one keeper last year – and if you’re wondering what happened to the only goalkeeper to concede a goal to Billy Paynter in the 2010/11 season, he’s not given up football and gone to live in a monastery or anything. He’s our new number one. Work that one out.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

auren

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #262 på: August 05, 2011, 21:17:15 »
Billy Paynter.
He only scored against one keeper last year – and if you’re wondering what happened to the only goalkeeper to concede a goal to Billy Paynter in the 2010/11 season, he’s not given up football and gone to live in a monastery or anything. He’s our new number one. Work that one out.

 ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kongsmo

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #263 på: August 05, 2011, 21:47:21 »
Billy Paynter.
He only scored against one keeper last year – and if you’re wondering what happened to the only goalkeeper to concede a goal to Billy Paynter in the 2010/11 season, he’s not given up football and gone to live in a monastery or anything. He’s our new number one. Work that one out.

LOL   :D ;D
"SNIFFER"

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #264 på: August 05, 2011, 22:07:07 »
Billy Paynter.
He only scored against one keeper last year – and if you’re wondering what happened to the only goalkeeper to concede a goal to Billy Paynter in the 2010/11 season, he’s not given up football and gone to live in a monastery or anything. He’s our new number one. Work that one out.

 Kun tilfeldigheter.... 8)
Super Leeds since 1968

Per Arne

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #265 på: August 05, 2011, 22:33:02 »
Det virker som om jeg er en av de få som har trua på maleren.Satser på at han er blitt husvarm etter det lange skadeavbrekket i fjord og kommer for fult i år

MOT



En norsk fjord? Hvilken?

 ;)

newsome

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #266 på: August 05, 2011, 22:37:01 »
Skulle "maleren" bare nå opp til anklene på sin navnebror og Leeds sin største spiller gjennom tidene ,så blir han stor!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #267 på: August 06, 2011, 01:19:18 »
Billy Paynter.
He only scored against one keeper last year – and if you’re wondering what happened to the only goalkeeper to concede a goal to Billy Paynter in the 2010/11 season, he’s not given up football and gone to live in a monastery or anything. He’s our new number one. Work that one out.

 ;D LOL

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #268 på: August 06, 2011, 08:47:54 »
Billy Paynter.
He only scored against one keeper last year – and if you’re wondering what happened to the only goalkeeper to concede a goal to Billy Paynter in the 2010/11 season, he’s not given up football and gone to live in a monastery or anything. He’s our new number one. Work that one out.

 ;D LOL





Herlig!!!   ;D
Yeboahs vitne

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #269 på: August 30, 2011, 22:26:56 »
Alt tyder nå på at denne pubspilleren går inn i sin siste natt som Leeds spiller.

Takk for det, makan til møkkaspiller må vi helt til Elding for å finne.