Skrevet av Emne: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, 8/1 2011, kl 13.45 = Offisielt  (Lest 94740 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Masinga

Hvordan det enn går i omkampen, en fantastisk prestasjon av Leeds på Emirates! Vi fortsetter trenden fra i fjor. Leeds kan hamle opp med de beste når man bestemmer seg for det.

Jeg frykter at omkampen på Elland Road blir som den mot Tottenham i fjor. Men Bates er nok fornøyd med fullt hus og penger i kassa.
Masinga, medl.nr. 1250

testo

I know ;)

Stod mellom en 4-er eller en 5-er. Han var den klart svakeste av våre spillere og selv om han ble sliten på slutten og ble herjet med av Walcott, så kan han ikke få plusspoeng for det vel?

Litt match-stats som viser at vi skal være godt fornøyd med at det bare ble uavgjort:

Arsenal   Team Name   Leeds United
71%   Possession   29%
1   Goals   1
9   Shots On Target   3
11   Shots Off Target   4

7   Blocked Shots   0
11   Corners   2
14   Fouls Conceded   16
1   Offsides   1
2   Yellow Cards   2
0   Red Cards   0


auren




 Arsenal              Leeds United

23(13)    Shots (on Goal)    6(2)
11    Fouls    15
11    Corner Kicks    2
1    Offsides    1
63%    Time of Possession    37%
2    Yellow Cards    2
0    Red Cards    0
3    Saves    9


Jeg går ut ifra at de to som registrerte disse to statestikkene var enige om at det ble 1-1 :D
« Siste redigering: Januar 09, 2011, 22:16:28 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jarle

I know ;)

Stod mellom en 4-er eller en 5-er. Han var den klart svakeste av våre spillere og selv om han ble sliten på slutten og ble herjet med av Walcott, så kan han ikke få plusspoeng for det vel?

Litt match-stats som viser at vi skal være godt fornøyd med at det bare ble uavgjort:

Arsenal   Team Name   Leeds United
71%   Possession   29%
1   Goals   1
9   Shots On Target   3
11   Shots Off Target   4

7   Blocked Shots   0
11   Corners   2
14   Fouls Conceded   16
1   Offsides   1
2   Yellow Cards   2
0   Red Cards   0


auren




 Arsenal              Leeds United

23(13)    Shots (on Goal)    6(2)
11    Fouls    15
11    Corner Kicks    2
1    Offsides    1
63%    Time of Possession    37%
2    Yellow Cards    2
0    Red Cards    0
3    Saves    9


Jeg går ut ifra at de to som registrerte disse to statestikkene var enige om at det ble 1-1 :D


aldri i verden at det var 71/29
Det er tallene når BArcelona har ballen hele kampen... og e andre løper i mellom i 90 min.

Jeg var redd det skulle se slik ut mot Arsenal.. men den gang ei. 60/40 kan jeg gå med på at det var... Men bortsett fra siste 20 var det helt jevnspilt.

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Jeg var der, hadde club level-billetter.. slapp all kø og satt i et deilig stort rom med tilgang på drikke før kampen. Jeg satt på første rad og hadde leeds-supporterne under meg. Helt fantastisk følelse å endelig få se Leeds live. I pausen var det gratis øl og ingen kø til toalettet (for damer vel og merke!) Kampen var svært underholdende, leedsrop runget over hele stadion.

Kasper var god, Howson hadde gode returløp, Gradel og Watt kom seg betraktelig i 2.omgang. Becchio fikk det ikke helt til men han var alene på topp og hadde verdensklasses forsvarsspillere rundt seg. Hadde en stor sjanse og klarte seg fint. Litt surt å få straffen imot, men Arsenal fortjente spillmessig et mål! Nå tar vi dem hjemme! :-)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

berlin

Hvordan det enn går i omkampen, en fantastisk prestasjon av Leeds på Emirates! Vi fortsetter trenden fra i fjor. Leeds kan hamle opp med de beste når man bestemmer seg for det.

Jeg frykter at omkampen på Elland Road blir som den mot Tottenham i fjor. Men Bates er nok fornøyd med fullt hus og penger i kassa.

Dette er mitt utg.pkt også, det er vanskelig å "overraske" Arsenal igjen, men det kan jo skje.....
Uansett, en flott fest for oss Leeds-supportere. En fest som vi ønsker skal bli hverdagskost etterhvert.  ;)

Promotion 2010

On coming within a minute of inflicting what would only have been Arsenal's second FA Cup defeat on home soil during Arsene Wenger's 15 years as manager, Bruce added: "We were so close but, if we had been offered a draw before the game then we would have taken it.


http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/Leeds-United-will-learn-the.6685054.jp


Fin artikkel!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

On coming within a minute of inflicting what would only have been Arsenal's second FA Cup defeat on home soil during Arsene Wenger's 15 years as manager, Bruce added: "We were so close but, if we had been offered a draw before the game then we would have taken it.


http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/Leeds-United-will-learn-the.6685054.jp


Fin artikkel!  :)

Kampfiksing?

















 ;)


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

On coming within a minute of inflicting what would only have been Arsenal's second FA Cup defeat on home soil during Arsene Wenger's 15 years as manager, Bruce added: "We were so close but, if we had been offered a draw before the game then we would have taken it.


http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/Leeds-United-will-learn-the.6685054.jp


Fin artikkel!  :)

Det var faktisk MIGHTY LEEDS UNITED som var "det andre laget" som har slått Arsenal på hjemmebane i cupen under Wenger:

"12 months on from knocking Manchester United out of the competition, United made their first ever visit to the Emirates to take on an Arsenal side who had not been beaten at home in the FA Cup since Leeds had knocked them out at Highbury in 1997."


Rod Wallace var vel målskårer!

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

On coming within a minute of inflicting what would only have been Arsenal's second FA Cup defeat on home soil during Arsene Wenger's 15 years as manager, Bruce added: "We were so close but, if we had been offered a draw before the game then we would have taken it.


http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/Leeds-United-will-learn-the.6685054.jp


Fin artikkel!  :)

Det var faktisk MIGHTY LEEDS UNITED som var "det andre laget" som har slått Arsenal på hjemmebane i cupen under Wenger:

"12 months on from knocking Manchester United out of the competition, United made their first ever visit to the Emirates to take on an Arsenal side who had not been beaten at home in the FA Cup since Leeds had knocked them out at Highbury in 1997."


Rod Wallace var vel målskårer!

 ;D

Det stemmer, Wallace skåret. Jeg var på den kampen og omtrent 5000 fans gikk bananas. Stor opplevelse,
rett før så jeg Leeds-Arsenal 0-0 i serien, møtte de 2 ganger påm under en uke.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Evig Pint

Jeg var der, hadde club level-billetter.. slapp all kø og satt i et deilig stort rom med tilgang på drikke før kampen. Jeg satt på første rad og hadde leeds-supporterne under meg. Helt fantastisk følelse å endelig få se Leeds live. I pausen var det gratis øl og ingen kø til toalettet (for damer vel og merke!) Kampen var svært underholdende, leedsrop runget over hele stadion.

Kasper var god, Howson hadde gode returløp, Gradel og Watt kom seg betraktelig i 2.omgang. Becchio fikk det ikke helt til men han var alene på topp og hadde verdensklasses forsvarsspillere rundt seg. Hadde en stor sjanse og klarte seg fint. Litt surt å få straffen imot, men Arsenal fortjente spillmessig et mål! Nå tar vi dem hjemme! :-)

Var det du som satt ved siden av meg? :D
Marching on together

swixyz

MOT

Trulsaren

Lurer på om det er noen som har video av kampen liggende på PC? Er interessert i den, og regner med andre også er det.

For the record: hadde også likt å fått tak i Leeds-Norwich 2009 (2-1)...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Jeg var der, hadde club level-billetter.. slapp all kø og satt i et deilig stort rom med tilgang på drikke før kampen. Jeg satt på første rad og hadde leeds-supporterne under meg. Helt fantastisk følelse å endelig få se Leeds live. I pausen var det gratis øl og ingen kø til toalettet (for damer vel og merke!) Kampen var svært underholdende, leedsrop runget over hele stadion.

Kasper var god, Howson hadde gode returløp, Gradel og Watt kom seg betraktelig i 2.omgang. Becchio fikk det ikke helt til men han var alene på topp og hadde verdensklasses forsvarsspillere rundt seg. Hadde en stor sjanse og klarte seg fint. Litt surt å få straffen imot, men Arsenal fortjente spillmessig et mål! Nå tar vi dem hjemme! :-)

Var det du som satt ved siden av meg? :D





Hehe., det vet jeg ikke!? Satt ved siden av kjæresten min. I grå jakke og hestehale. You tell me, satt du ved siden av meg!? ;)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Kickthemdown

Sitt meg her og sitt meg der. Man sitter ned når man spiser middag med familien og når man er i kirka. Men på fotballkamp ???

 :P

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Når man har "sitteplasser" på et nøytralt område hvor alle sitter er det dumt om JEG på første rad står ;)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

lojosang

Når man har "sitteplasser" på et nøytralt område hvor alle sitter er det dumt om JEG på første rad står ;)

Pfft! Du tåler da litt oppmerksomhet?  ::)
- Leif Olav

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, 8/1 2011, kl 13.45 = Offisielt
« Svar #648 på: Februar 26, 2011, 13:08:27 »
Oppmerksomhet, ja. Et hardt slag i bakhode, nei!  :P
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Evig Pint

Sv: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, 8/1 2011, kl 13.45 = Offisielt
« Svar #649 på: Februar 28, 2011, 16:14:47 »
Jeg var der, hadde club level-billetter.. slapp all kø og satt i et deilig stort rom med tilgang på drikke før kampen. Jeg satt på første rad og hadde leeds-supporterne under meg. Helt fantastisk følelse å endelig få se Leeds live. I pausen var det gratis øl og ingen kø til toalettet (for damer vel og merke!) Kampen var svært underholdende, leedsrop runget over hele stadion.

Kasper var god, Howson hadde gode returløp, Gradel og Watt kom seg betraktelig i 2.omgang. Becchio fikk det ikke helt til men han var alene på topp og hadde verdensklasses forsvarsspillere rundt seg. Hadde en stor sjanse og klarte seg fint. Litt surt å få straffen imot, men Arsenal fortjente spillmessig et mål! Nå tar vi dem hjemme! :-)

Var det du som satt ved siden av meg? :D





Hehe., det vet jeg ikke!? Satt ved siden av kjæresten min. I grå jakke og hestehale. You tell me, satt du ved siden av meg!? ;)

Ja det kan fort stemme det! Jeg satt i hvert fall også på club level, første rad rett ovenfor Leedsfansen, og hadde et norsk kjærestepar ved siden av meg. Satt selv med en "venn" av meg som er Arsenal fan. Når vi fikk billetter "blant hjemmefansen" var jeg jo innstilt på å ta det rolig, ikke synge og i hvert fall ikke juble hvis vi skåret. Fikk høre fra noen andre vi reiste med at vi risikerte å bli kastet ut hvis de fant ut at vi var Leedsfans. I tillegg hadde vi to skinheads rett bortenfor oss igjen, sånne du ikke vil treffe i en mørk bakgate.. Målet var å ha et rolig og anonymt forhold til dem.

Meeen, klarte selvsagt ikke å holde meg, å hang over gjerdet når vi fikk straffe.. Gikk opp for meg hva jeg holdt på med, å ba en stille bønn om at ingen hadde reagert på det.  :P Husker jeg tenkte "nå holder jeg kjeft hvis vi skårer.. sitt stille!!". I det ballen gikk imål gikk det opp for meg at 60-70 % på club level også var Leedsfans (inkludert de to småskumle skinheadsene), og jublet som f.. så da var det bare å hive seg på! Resten av kampen kunne jeg synge med. Kjekt å havne rett ovenfor Leedsfansen, og blant så mange Leedsfans, når jeg var innstilt på å kun ha hjemmefans rundt meg. Hjemmefansen var forøvrig ubrukelige, og gjorde ingenting utav seg.
Et av høydepunktene var når min kamerat (Arsenal-fanen - ikke heeelt edru) oppgitt brølte ut "Er jeg alene her eller??", over middels skuffet over sine medfans. ;D ;D
Marching on together