Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 329098 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

baste

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #750 på: April 07, 2014, 12:48:14 »
http://footballleagueworld.com/2014/04/07/leeds-united-line-up-gianfranco-zola-as-new-manager/?

Tja...Zola trur æ e ett godt alternativ. McDermott skal ha gred for framgang i sist kamp. Men 0 poeng hjelp ikke

PÃ… fotballsendingene med Torstvedt og co, Lo de og sa at det aldri kunne være kjedelig å holde med Leeds.

MOT

Promotion 2010

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #751 på: April 07, 2014, 14:42:47 »
Mitt tips er Gianfranco Zola.

Nicola Galasso‏@AbeSardo·3 t
@sport_simon @PhilHayYEP @DuckerTheTimes not in good relationship at all... zola wasn't even granted a "goodbye" when kicked out of cagliari

LUFC_Whites‏@LUFC_Whites·2 t
@sport_simon @AbeSardo @PhilHayYEP @DuckerTheTimes Whilst I get that impression I also get the impression he is a man that doesn't forget.

Nicola Galasso‏@AbeSardo·2 t
@sport_simon @LUFC_Whites @PhilHayYEP @DuckerTheTimes he's able to change his mind, re-change it and then change it again, sometimes...

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ian Baird

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #752 på: April 07, 2014, 15:25:47 »
Blir nok aldri helt kvitt koplingen Leeds - Chelsea.

Men, alltid moro å synge den Chelsea-sangen... i nedgangstidene som evt vil komme en gang med Zola som sjef.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Cannavaro

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #753 på: April 07, 2014, 16:31:54 »
Laudrup er et veldig bra alternativ syns jeg. Har heller ikke glemt hva Curbishley gjorde med Charlton, selv om han har vært litt ute av det de siste åra. Sannsynlig blir det en italiener med koblingene Cellino har.
MFLU - Miracles For Leeds United

Gufrias

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #754 på: April 07, 2014, 16:42:22 »
Vår nye manager kommer til å hete Massimo Cellino. Hvem han hyrer til å være syndebukk gjenstår å se.
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #755 på: April 07, 2014, 17:01:19 »
Vår nye manager kommer til å hete Massimo Cellino. Hvem han hyrer til å være syndebukk gjenstår å se.

Jeg tror dessverre at du traff den berømte spikeren der.
Super Leeds since 1968

Woody

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #756 på: April 07, 2014, 17:55:17 »
Vår nye manager kommer til å hete Massimo Cellino. Hvem han hyrer til å være syndebukk gjenstår å se.

Blir i hvertfall kontinuitet på manager sida d  ::) ::)a
LIFE IS LEEDS

Sølvreven

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #757 på: April 07, 2014, 19:01:17 »
Leste akkurat nå at Cellino ikke kommer til å kaste bort penger på en ny manager, så conehead blir nok et år til.  :o
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

p0ndus

  • Gjest
Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #758 på: April 07, 2014, 19:55:27 »
Bra at han ikke vil kaste bort penger på ny manager, fornøyd med at han da sikkert vil investere med kløkt i en ny manager i stedet.

B_Ød

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #759 på: April 07, 2014, 20:41:25 »
Zola???....
...da kommer jubelen til å stå i taket ja...han har jo hanket inn hele 6 poeng mer enn sittende manager. Kan bare anta at han har hatt hakket bedre arbeidsforhold også.
Dette kan da vel ikke dere forum-medlemmer mene er all verden?

Snakk om enkel tankegang og fremstilling!
Oi..jaja.
Ups & Ups!!

Hobben

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #760 på: April 07, 2014, 23:22:46 »
Cellino sa til Sky at han ønsker å beholde BMcD.

Jeg har alltid likt Massimo ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Rogaland Whites

Ronald

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #761 på: April 08, 2014, 10:41:37 »
Før eller siden blir det et skifte, men kor mykje kan en ny mann gjøre i de siste kampene? Personlig syns eg forslaget om Laudrup er veldig interessant.
MEN, kor mange poeng trenger man for å overleve? Pleier å gi en umiddelbar kortsiktig effekt å bytte manager, så det KAN vere lurt å bytte i akkurat rett tidspunkt for å overleve.....

SveinArve

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #762 på: April 08, 2014, 11:00:17 »
Min favoritt til å bli den neste manageren, når den tid kjem, er Roberto Di Matteo.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Ian Baird

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #763 på: April 08, 2014, 11:19:31 »
Vår nye manager kommer til å hete Massimo Cellino. Hvem han hyrer til å være syndebukk gjenstår å se.

HELT korrekt.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Joe Jordan

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #764 på: April 08, 2014, 11:28:57 »
Vår nye manager kommer til å hete Massimo Cellino. Hvem han hyrer til å være syndebukk gjenstår å se.

HELT korrekt.

Det er nok mer sannhet i akkurat dét enn mange vil ta innover seg ja.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

raggen

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #765 på: April 08, 2014, 12:36:39 »
Er nok derfor han velger og la bmc sitte,slik at cellino styrer det meste og håper bmc trekker seg
Forever Leeds United!!!!!!!!

B_Ød

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #766 på: April 08, 2014, 12:54:48 »
Er nok derfor han velger og la bmc sitte,slik at cellino styrer det meste og håper bmc trekker seg

i så fall er jo det en strålende måte å starte festen på....  :D
Ups & Ups!!

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje


SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #770 på: April 09, 2014, 01:02:43 »
Di Matteo , jeg er skeptisk ! Var styggt det han fikk til i West Brom...

Gjorde det godt i chelsea men der hadde han et drømmelag!
Pontus ❤

Kato

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #771 på: April 09, 2014, 07:40:02 »
Di Matteo , jeg er skeptisk ! Var styggt det han fikk til i West Brom...

Gjorde det godt i chelsea men der hadde han et drømmelag!


Tar Di Matteo 8 dager i uka. Milevis foran alt vi har slitt med de siste ti årene.
 

Leedsfan

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #772 på: April 09, 2014, 10:09:07 »
Inntil videre burde Naylor ta over og la de som er villig til å løpe distansen ut få spille..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

stian

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #773 på: April 09, 2014, 11:30:02 »
Jeg har hele tiden vært positiv til McD, men nå må det (dessverre) gjøres noe. Jeg tipper det kommer en manager som har et navn i Italia/Europa: di Matteo, Zola, Laudrup, Ranieri, Ince etc.

Det positive med å ha en utenlandsk eier er at vi unngår de svake engelske managerne somfår sparken i klubb etter klubb.

Sydhagen

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #774 på: April 09, 2014, 11:42:38 »
Jeg har hele tiden vært positiv til McD, men nå må det (dessverre) gjøres noe. Jeg tipper det kommer en manager som har et navn i Italia/Europa: di Matteo, Zola, Laudrup, Ranieri, Ince etc.

Det positive med å ha en utenlandsk eier er at vi unngår de svake engelske managerne somfår sparken i klubb etter klubb.

Viktig poeng!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

jallar

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #775 på: April 09, 2014, 11:57:32 »
Er ikke snart Solskjær ledig for nye oppdrag?


Kato

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #776 på: April 09, 2014, 11:59:17 »
Jeg har hele tiden vært positiv til McD, men nå må det (dessverre) gjøres noe. Jeg tipper det kommer en manager som har et navn i Italia/Europa: di Matteo, Zola, Laudrup, Ranieri, Ince etc.

Det positive med å ha en utenlandsk eier er at vi unngår de svake engelske managerne somfår sparken i klubb etter klubb.

Viktig poeng!

Slutt på stol-leken. Finn kompetente managere på kontinentet.
 

berlin

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #777 på: April 09, 2014, 12:31:31 »
For å prøve å svare på spørsmålet:  Ingen anelse, spesielt etter at MC nå er den som bestemmer (hvis det ikke blir mer tullball rundt eierskapet da). Er TL helt ute av bildet, mon tro? Eller ligger det an til at de kjøper ut GFH sine 25%?

Hvis TL er i bildet, kan det være MC rådfører seg med de, skjønt det er umulig å si.
Hva tenker MC? Hvordan ser han på det å ha tilgang til høy kompetanse om engelsk fotball, kultur og tenkemåte, eller skiter han i det? Det gjelder på mange plan.  I'll do it my way.

Hva tenker han i såfall om manageren? En italiener, som snakker samme språk som han, og som tenker og er litt italiensk? Kanskje. Det ville ikke overrasket meg.

Leeds United - never boring - except for that happening on the pitch.
« Siste redigering: April 09, 2014, 12:42:19 av berlin »

Jon R

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #778 på: April 09, 2014, 13:17:52 »
Inntil videre burde Naylor ta over og la de som er villig til å løpe distansen ut få spille..

Gibbs....
Jon R.

Kontakinte

Sv: Hvem blir ny manager?
« Svar #779 på: April 09, 2014, 14:12:50 »
Inntil videre burde Naylor ta over og la de som er villig til å løpe distansen ut få spille..

Gibbs....
+1 Joneballe