Skrevet av Emne: KAMP: vs NOTTINGHAM FOREST, tirsdag 20/3 2012 kl 20:45, Elland Road.  (Lest 72231 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raggen

6-3. McClearys 5 (!) mål!

auren

er jo faen meg verre enn noen gang dette her :-\ :'(
Forever Leeds United!!!!!!!!

rober

Herregud.......................

Dette går F******S til helvete! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

God natt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Andersen

Dette svir noe jævlig !

Bites Yer Legs

6-3. McClearys 5 (!) mål!

auren

er jo faen meg verre enn noen gang dette her :-\ :'(

Han har "bare" 4
KEEP FIGHTING!!

Stian l

off, hold mæ hjemme i mårra så æ slipp å skamme mæ ut ! NATTA  :'(

stian94

Assa jeg har vært Leeds fan siden jeg var liten gutt, frelst av å se Yeboahs mål mot Liverpool.

Men herregud, nå gjør det så vondt, assa, jeg er klar over at ting går opp og ned, men herrefred.  Vi kommer aldri opp. Ã… fytti faen, det er så trist. Makter jeg å komme meg opp i morgen? Nå har jeg vært med på to nedrykk, et opprykk, en CL semifinale og en bra UEFA cup run som var bra, men jesus. Dette gjør så utrolig vondt. Jeg tror vi tar en Sheffield Wednsday, vi blir her forever. Nå er vi ikke lengre en stor klubb, vi er bare...å fy, det sier helt stopp.

Eldre garde med noe oppmuntring?

Yngre garde henger seg på den her... Føler det samme... Bortsett fra at jeg ikke husker at vi var gode en gang i tiden.
samme hær, kan ikke huske at vi har vært gode  :(
SJ

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
FY FAEN SÃ… GODE VI ER!! hVORFOR ER VI IKKE I PL?!?!

4ever arcticwhite

PINLIG PINLIG PINLIG
PINLIG PINLIG PINLIG
PINLIG PINLIG PINLIG
PINLIG PINLIG PINLIG
PINLIG PINLIG PINLIG
PINLIG PINLIG PINLIG
PINLIG PINLIG PINLIG
PINLIG PINLIG PINLIG
PINLIG PINLIG PINLIG
The future's so White I've got to wear shades 8)

auren

6-3. McClearys 5 (!) mål!

auren

er jo faen meg verre enn noen gang dette her :-\ :'(

Rettet til 4 mål nå på Sky Sports. Men fanden meg ille gale det også. Skyter som hesten.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Dette går jo bare på spillernes moral og holdninger. Skremmende dårlig.. Dæsken Warnock har litt av en jobb foran seg  :o

p0ndus

  • Gjest
3-6. Du gode. Ingen skal kalle oss medgangssupportere ihvertfall. MOT.

Ozzy96

for min del   kan dei selga heile dritten, ekje verdige å ha leeds drakten på !!!!

Odin

Warnock må bruke ljå for å bli kvitt alt ugresset....

RoarG

Assa jeg har vært Leeds fan siden jeg var liten gutt, frelst av å se Yeboahs mål mot Liverpool.

Men herregud, nå gjør det så vondt, assa, jeg er klar over at ting går opp og ned, men herrefred.  Vi kommer aldri opp. Ã… fytti faen, det er så trist. Makter jeg å komme meg opp i morgen? Nå har jeg vært med på to nedrykk, et opprykk, en CL semifinale og en bra UEFA cup run som var bra, men jesus. Dette gjør så utrolig vondt. Jeg tror vi tar en Sheffield Wednsday, vi blir her forever. Nå er vi ikke lengre en stor klubb, vi er bare...å fy, det sier helt stopp.

Eldre garde med noe oppmuntring?

tja, jeg sitter her og venter på en skåring til leeds, det er da rikelig med tid igjen
7-6 til Leeds, altså ;D?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DW

Skulle vært lørdag og plingefest det her... :-X

Somma27

MARCHING ON TOGETHER!!

ziganda

Andre mann på kort tid som har scoret 4 mot oss. Latterlig!

Mats-

  • Gjest
Denne kampen er oppe der mot:

Cardiff
Hereford

joe

We all love leeds!  

kalle_92

  • Gjest
Svikter dessverre når det gjelder som mest. Men neste sesong er det blanke ark (for vi har vel ikke Clayton, White eller Snodgrass da). Trist at folk skal måtte oppleve denne kampen på Elland Road dog. Synes synd på de tilreisende.

Gufrias

Assa jeg har vært Leeds fan siden jeg var liten gutt, frelst av å se Yeboahs mål mot Liverpool.

Men herregud, nå gjør det så vondt, assa, jeg er klar over at ting går opp og ned, men herrefred.  Vi kommer aldri opp. Ã… fytti faen, det er så trist. Makter jeg å komme meg opp i morgen? Nå har jeg vært med på to nedrykk, et opprykk, en CL semifinale og en bra UEFA cup run som var bra, men jesus. Dette gjør så utrolig vondt. Jeg tror vi tar en Sheffield Wednsday, vi blir her forever. Nå er vi ikke lengre en stor klubb, vi er bare...å fy, det sier helt stopp.

Eldre garde med noe oppmuntring?
Jeg hadde samme følelsen på 80-tallet, da vi prøvde ut de fleste posisjonene i 2. divisjon unntatt opprykksplassene. Jeg tok feil, og en merittert manager med fortid i Sheffield ga oss opprykk og ligagull. Jeg garanterer ikke at det vil skje igjen, men ser ingen grunn til å gi opp håpet  :)
Hekta på Leeds siden 1974

raggen

Assa jeg har vært Leeds fan siden jeg var liten gutt, frelst av å se Yeboahs mål mot Liverpool.

Men herregud, nå gjør det så vondt, assa, jeg er klar over at ting går opp og ned, men herrefred.  Vi kommer aldri opp. Ã… fytti faen, det er så trist. Makter jeg å komme meg opp i morgen? Nå har jeg vært med på to nedrykk, et opprykk, en CL semifinale og en bra UEFA cup run som var bra, men jesus. Dette gjør så utrolig vondt. Jeg tror vi tar en Sheffield Wednsday, vi blir her forever. Nå er vi ikke lengre en stor klubb, vi er bare...å fy, det sier helt stopp.

Eldre garde med noe oppmuntring?

tja, jeg sitter her og venter på en skåring til leeds, det er da rikelig med tid igjen
7-6 til Leeds, altså ;D?


vinner vi 7-6 så kysser jeg skoa dine ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

AlwaysLeedsUnited95

Nei fyy faen, dette orker jeg faen ikke lenger...

Natta!

Kato

Da kan vi vel slå fast en gang for alle at det ikke blir noe play-off denne sesongen heller.
 

Perik

Hvem er denne McCleary?! føler noen ganger at enkelte spillere har sine beste kamper i karrieren mot oss...

The Magnificents

HAHAHAHAHAHAH!! (ironisk)
Leeds Leeds Leeds!!

4ever arcticwhite

Warnock må bruke ljå for å bli kvitt alt ugresset....
Tror man trenger noe som er sterkere enn det man får kjøpt på Felleskjøpet for å bli kvitt ugress og råte i stallen.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Boos

Hadde vi hatt en stall med minst mulig leie-soldater. Og Bates tok dette ltt mere serriøst hadde vi vært på Play-off allerede....

Skal vel bli en ny sesong i Championship...

Skla ikke gå ann å slippe inn så mange mål!!!

auren

Kom igjen. Få ett mål til da, slik at vi får et like fint resultat som mot Preston!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Assa jeg har vært Leeds fan siden jeg var liten gutt, frelst av å se Yeboahs mål mot Liverpool.

Men herregud, nå gjør det så vondt, assa, jeg er klar over at ting går opp og ned, men herrefred.  Vi kommer aldri opp. Ã… fytti faen, det er så trist. Makter jeg å komme meg opp i morgen? Nå har jeg vært med på to nedrykk, et opprykk, en CL semifinale og en bra UEFA cup run som var bra, men jesus. Dette gjør så utrolig vondt. Jeg tror vi tar en Sheffield Wednsday, vi blir her forever. Nå er vi ikke lengre en stor klubb, vi er bare...å fy, det sier helt stopp.

Eldre garde med noe oppmuntring?

tja, jeg sitter her og venter på en skåring til leeds, det er da rikelig med tid igjen
7-6 til Leeds, altså ;D?

mja, heller 2 mål seier, tenker jeg 8-6

spilte ikke pompey mot royals en kamp sånn ca 7-5 i pl ?