Skrevet av Emne: KAMP: vs NOTTINGHAM FOREST, tirsdag 20/3 2012 kl 20:45, Elland Road.  (Lest 72222 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andersen

Skal bli spennende å se hvem som starter i neste kamp? Er det overhodet noen av spillerene som fortjener skryt i kveld !

viking

Assa jeg har vært Leeds fan siden jeg var liten gutt, frelst av å se Yeboahs mål mot Liverpool.

Men herregud, nå gjør det så vondt, assa, jeg er klar over at ting går opp og ned, men herrefred.  Vi kommer aldri opp. Ã… fytti faen, det er så trist. Makter jeg å komme meg opp i morgen? Nå har jeg vært med på to nedrykk, et opprykk, en CL semifinale og en bra UEFA cup run som var bra, men jesus. Dette gjør så utrolig vondt. Jeg tror vi tar en Sheffield Wednsday, vi blir her forever. Nå er vi ikke lengre en stor klubb, vi er bare...å fy, det sier helt stopp.

Eldre garde med noe oppmuntring?

tja, jeg sitter her og venter på en skåring til leeds, det er da rikelig med tid igjen
7-6 til Leeds, altså ;D?


vinner vi 7-6 så kysser jeg skoa dine ;D ;D
Vinner vi 7-6 så kysser jeg hva som helst....og da snakker vi tunge
 

Bites Yer Legs

Er vi verdens eneste lag som ikke får overtaket når vi henter inn 1-3 til 3-3?
KEEP FIGHTING!!

Hobben

Hvem er denne McCleary?! føler noen ganger at enkelte spillere har sine beste kamper i karrieren mot oss...

Hadde forest satt innJimmy Floyd H hadde også han scoret 3-4 mål. Send forsvaret til Blue Square... Før vi ender der.
Rogaland Whites

Tobb

Denne gjengen er ikke verdige drakta...

men,

we all love leeds....................
 

RoarG

Dette går jo bare på spillernes moral og holdninger. Skremmende dårlig.. Dæsken Warnock har litt av en jobb foran seg  :o
Enig. Spillerne har ikke de holdningene og den moralen som skal til for å spille i Leeds. Selg hele hurven, om noen da vil ha dritten. Skaff folk med stake, Warnock.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leknes

Trist, men vi får et nytt forsøk neste sesong.

Joe Jordan

Jøje meg, tenk å sitte ringside på ER i kveld. Som å stå på perrongen og se toget dra. Må forsøke å bite tennene sammen og forberede seg på ny sesong i wankership, uten Snoddy ihvertfall...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
MARCHING ON TOGETHER!!

Støtter den

SupALeedS

Takk gud for at vi ikke kommer til PL det hadde vært enda flauere
Alex

job

...and we've had our ups and downs, ups and downs...

MOT
Marching on together!                               Siden 1970

Hallgeir *

Svikter dessverre når det gjelder som mest. Men neste sesong er det blanke ark (for vi har vel ikke Clayton, White eller Snodgrass da). Trist at folk skal måtte oppleve denne kampen på Elland Road dog. Synes synd på de tilreisende.

Husker 0-4 hjemme mot Arsenal. Vi ble kontret i senk, men vi tapte mot et fantastisk lag. Likevel var det tungt å svelge der og da.

Dette derimot....  :( 
Super Leeds since 1968

auren

Får vi et Paynter hat-trick??

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Somma27

3-7

Rotor

MOT

job

???????????????????
Marching on together!                               Siden 1970

GeirO

Heldigvis får vi ikke minuspoeng for denne kampen (selv om vi fortjener det).
Gi oss en bortekamp,da.
MOT

Bites Yer Legs

7
KEEP FIGHTING!!

Leif Egil

3-7 FLAUESTE jeg har vært med på - Utrolig at det i det hele tatt er mulig!!!
 

The Magnificents

Får vi et Paynter hat-trick??

auren

klart det ... ligg i lufta :)
Leeds Leeds Leeds!!

auren

7-3!!!!!

Marching on together!!!

Nesten som jeg vurderer Leeds-drakt på jobb i morgen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Mats-

  • Gjest
Akkurat Thom, det er va dette er, det er f**kin' embarrassing!

Stephenjazz

3-7 FLAUESTE jeg har vært med på - Utrolig at det i det hele tatt er mulig!!!
Hvor var du da vi tapte mot Histon, Hereford og Cheltenham?
Det blir aldri umoderne å vinne

Andersen

Tenker NW har begynt planleggingen av nytt lag , etter denne kampen , ny sesong nye muligheter.

viking

"Embarrassing"
 

ziganda

Begynner bare å bli komisk.  Muppet show  ;D

raggen

hadde ikke warnock akkurat signert så hadde jeg vært 100% på at dette hadde vært hans siste kamp som manager for Leeds med ett slikt resultat
Forever Leeds United!!!!!!!!

DenHviteYeboah

Overraskende resultat, men skal vi være ærlige så har ikke stallen kvaliteten som skal til for å rykke opp.En annen ting er at KB skulle gitt Grayson fyken lenge før jul.Denne kampen må vi se forbi,total kollaps.Dette skjedde jo flere ganger under Larry.Nei, det må kjøpes kvalitet-snarveier går ikke!

GeirO

Når slapp vi inn sju mål på ER sist?
MOT

Pheriox

Har blitt avslørt på total mangel på fart i forsvar på flere av de siste målene. Det kan vi takke Grayson for. Naturligvis må Leeds framover i banen, og det forsterker problemet, men likevel.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014