Skrevet av Emne: Nye leedsunited.no  (Lest 54143 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Nye leedsunited.no
« på: Mai 31, 2012, 18:45:59 »
Vi jobber det neste døgnet (forhåpentligvis ikke lenger) med å legge om til nye websider for dere. Det vil innebære at vi går over på en helt ny løsning for sidene, mens forumet beholder innholdet, men "pakkes inn" slik at det sitter ok i det nye designet.

Det kan bli perioder hvor websiden eller forumet er midlertidig nede, bær over med det så blir det bedre til slutt.

Når nye sider er klare ønsker vi selvfølgelig å høre konstruktive tilbakemeldinger på både inntrykk og feil dere opplever.

Svend Anders

Torpe-do

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #1 på: Mai 31, 2012, 18:48:01 »
Gleder meg til å se hvordan det blir! :)

Bolsen

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #2 på: Mai 31, 2012, 18:51:04 »
Artig, da ere hvertfall noe nytt på gang. Hehe

Leedsgutt

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #3 på: Mai 31, 2012, 18:54:51 »
ny sesong,nyespillere (?) ,nymanager,ny drakt, ny eier (?) , ny leedsunited.no og NY START !

ALT BLIR NYTT ! :d

Gufrias

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #4 på: Mai 31, 2012, 19:33:27 »
ny sesong,nyespillere (?) ,nymanager,ny drakt, ny eier (?) , ny leedsunited.no og NY START !

ALT BLIR NYTT ! :d
Nytt håp?
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #5 på: Mai 31, 2012, 19:49:50 »
Vi jobber det neste døgnet (forhåpentligvis ikke lenger) med å legge om til nye websider for dere. Det vil innebære at vi går over på en helt ny løsning for sidene, mens forumet beholder innholdet, men "pakkes inn" slik at det sitter ok i det nye designet.

Det kan bli perioder hvor websiden eller forumet er midlertidig nede, bær over med det så blir det bedre til slutt.

Når nye sider er klare ønsker vi selvfølgelig å høre konstruktive tilbakemeldinger på både inntrykk og feil dere opplever.

Svend Anders

Da blir det morsomt å lese om overtagelse på TWITTER mens man googler seg frem til et Canadisk Leeds-forum som jubler!!!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

4ever arcticwhite

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #6 på: Mai 31, 2012, 20:06:41 »
Vi jobber det neste døgnet (forhåpentligvis ikke lenger) med å legge om til nye websider for dere. Det vil innebære at vi går over på en helt ny løsning for sidene, mens forumet beholder innholdet, men "pakkes inn" slik at det sitter ok i det nye designet.

Det kan bli perioder hvor websiden eller forumet er midlertidig nede, bær over med det så blir det bedre til slutt.

Når nye sider er klare ønsker vi selvfølgelig å høre konstruktive tilbakemeldinger på både inntrykk og feil dere opplever.

Svend Anders

... og så akkurat nå som det er så spennende....
The future's so White I've got to wear shades 8)

Tobbe9210

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #7 på: Mai 31, 2012, 20:17:16 »
Gleder meg!
Leksvik whites

RoarG

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #8 på: Mai 31, 2012, 20:19:39 »
Hadde litt trøbbel i sted med å logge inn, så det er grunnen. Tør dere dette nå, midt oppi take over rykteflommen?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #9 på: Juni 01, 2012, 13:58:48 »
Grattis med nye sider  ;D
Ups & Ups!!

Leedsgutt

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #10 på: Juni 01, 2012, 15:53:08 »
ny sesong,nyespillere (?) ,nymanager,ny drakt, ny eier (?) , ny leedsunited.no og NY START !

ALT BLIR NYTT ! :d
Nytt håp?
nytt,nytt og nytt ! ;)

DenHviteYeboah

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #11 på: Juni 01, 2012, 17:28:07 »
Likte ikke skrifttypen,men det går seg vel til.....

GeirO

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #12 på: Juni 01, 2012, 17:39:58 »
Likte ikke skrifttypen,men det går seg vel til.....

Ser ikke i farta hva som er nytt utover skrifttypen.
MOT

Tom S

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #13 på: Juni 01, 2012, 18:23:54 »
Likte ikke skrifttypen,men det går seg vel til.....

Skrifttypen var forferdelig, tviler på at det går seg til....
COME ON LEEDS !!

Sleivind

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #14 på: Juni 01, 2012, 18:53:29 »
Likte ikke skrifttypen,men det går seg vel til.....

Skrifttypen var forferdelig, tviler på at det går seg til....

Det er jo ikke noe nytt her, hvis dette er de nye sidene altså, heller en slapp oppussing?  ::)

Robert

Sv: Re: Nye leedsunited.no
« Svar #15 på: Juni 01, 2012, 19:53:19 »
Nye sidene er ikke kommet ennå

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

DW

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #16 på: Juni 01, 2012, 20:22:56 »
Vil gjerne ha den gamle skrifttypen tilbake...Uleselig..nesten..

Borge

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #17 på: Juni 01, 2012, 22:20:07 »
Synes det var greit å lese. Muligens litt rotete med et bilde i bakgrunnen som tar noe av oppmerksomheten...?
Borge

DenHviteYeboah

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #18 på: Juni 01, 2012, 22:29:26 »
Næ, irriterer meg mer og mer over skrifttypen :(
Det er jo slik type skrift folk bruker på bryllupsinvitasjoner..... :(

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #19 på: Juni 01, 2012, 22:46:00 »
Bare jeg som sliter meg lang tid å loade siden? I tillegg så skjer det mye rart i Opera, i hvertfall her. Noen andre som har opplevd noe annet / lignende?

sportcarl1

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #20 på: Juni 01, 2012, 23:00:07 »
otroligt fin websida, önskar vi kunde ha något liknande i sverige, bra jobbat!
 

Svend Anders

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #21 på: Juni 02, 2012, 00:31:41 »
Dette var ikke så lett å få til en fredags kveld når ikke support er tilgjengelig :-)

Første forsøk fikk med hele siden, men ikke forumet i den nye løsningen. Vi forsøker igjen om ikke lenge. Takk for tålmodigheten!

SA

Tobbe9210

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #22 på: Juni 02, 2012, 00:41:48 »
Synes det var greit å lese. Muligens litt rotete med et bilde i bakgrunnen som tar noe av oppmerksomheten...?

+1
Leksvik whites

Svend Anders

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #23 på: Juni 02, 2012, 01:04:09 »
Og DER ser det kanskje ut til å virke - både nytt design OG forum der det skal ligge.

Vi tar litt skjønnhetsfeil etter helgen når vi har testet litt forskjellig. Dersom dere opplever feil er det fint om dere sier ifra, enten i tråden her eller på mail til meg. Da vil jeg gjerne at dere kopierer URL'en feilen skjedde på, og hvilken nettleser dere bruker (Explorer, Firefox, Chrome, osv).

Klar over at det er ny skrifttype på forumet, vi er lydhøre på endringer men er blitt anbefalt denne.

SA

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #24 på: Juni 02, 2012, 10:08:28 »
Regner med at produktet ikke er ferdig, mye å gripe fatt i, jeg har problemer med innlogging både på pc og iphone og siden ser uferdig ut, men utgangspunktet ser greit ut. Forumet bør også kunne maksimeres, slik det er nå er det veldig lite brukervennlig når man må skrolle både på forumet og på forsiden for å komme seg nedover!

Promotion 2010

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #25 på: Juni 02, 2012, 10:18:36 »
Hjelpe meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvorfor skal jeg skrålle med to tre forskjellige sånne på siden og under (hva de nå heter) for å få øye på forumet?

Jeg har klaget min nød for at jeg får så mye tull øverst på sidene hver gang jeg bytter side (LUSCOS-logo, innloggingsdetaljer og en haug med sticky-tråder) Nå ligger Forumet oppå et bilde jeg ikke ser og jeg må dra i alle kanter for å få med meg innholdet.

Dette må vel være utrolig lite brukervennlig?

For hver side jeg er inne på ser jeg verken toppmeny eller noen for navigasjonsmulighet uten å skrålle frem og tilbake.

For å skrive dette innlegget måtte jeg srkålle opp på to vinduer for å finne igjen det blanke skjemaet.

Vær så snill å la forumet fylle et vanlig vindu! Ikke ha en haug med død-plass! Det er jo som en av Graysons spillertropper dette!  :o

Regner med at det er Bates som har stelt i stand dette også.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #26 på: Juni 02, 2012, 10:23:29 »
 ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #27 på: Juni 02, 2012, 10:43:28 »
Vet at SA jobber iherdig med saken, mulig vi går tilbake til gammelt forum i en periode (timer/dager, til over helgen?) til ting er ordnet opp i, ha tålmodighet, utgangspunktet er jo bra men tar vel litt tid å få alt på plass!
« Siste redigering: Juni 02, 2012, 14:30:59 av Rudi G. »

Svend Anders

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #28 på: Juni 02, 2012, 11:05:48 »
Hei folkens, takk for fortsatt tålmodighet og innspill. Vi har gått midlertidig tilbake til gammel løsning slik at forumet fungerer gjennom helgen. Vi trenger tilgang og hjelp fra Webhuset og de ser ut til å ha stengt i helgen. Så vi følger opp dette på mandag.

Forum-designet er "ribbet" mens vi venter, men funksjonene skal være der.

Jeg satt til 02.00 i natt og da fungerte ting endelig, da jeg sto opp var forumet "forsvunnet". Det skal selvfølgelig ikke være så dårlig og tregt som dere har opplevd de siste timene. Problemene er først og fremst knyttet til domene-endringen. Når vi legger over den øvrige siden så "klikker" forumet.

Designmessig har flere av dere allerede spilt inn frustrasjon over at man må scrolle i to vinduer for å se forumet, vi tar med denne til utviklerene - men først jobber vi med domene/hosting-løsning.
Resten av den nye websiden fungerer som den skal ser det ut til.

SA

Goal Happy

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #29 på: Juni 02, 2012, 12:27:11 »
Er det laget med CMS eller codet? Ville vært bedre å bruke joomla eller drupal til sidene da de har en "moderne" design, det lille jeg så av den nye siden virket som et steg tilbake.
For å sette det litt på spissen, den så ut som en hjemmeside fra 90 tallet  :P