Skrevet av Emne: Nye leedsunited.no  (Lest 54332 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

grana

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #120 på: Juni 11, 2012, 13:30:36 »
Enig i at det begynner å gå seg til! Det eneste jeg ikke klarer å vende meg til er den sorte bakgrunnsfargen sin starter der bakgrunnsbildet slutter.. Er det ikke mer naturlig med hvitt på en Leeds-side? Får LSK/Moss-assosiasjonen med den gul/sorte kombien som kommer til syne helt nederst på forumsiden...

Promotion 2010

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #121 på: Juni 11, 2012, 20:33:03 »
Fordi jeg er veldig glad i dette forumet må jeg være ærlig. Jeg kan så langt ikke se en eneste reell forbedring med nye Leeds United.no. Alvorligst er at brukervennligheten blitt dårligere sett ift den gamle løsningen. Jeg registerer at det jobbes fortløpende med forbedringer men så langt er det tommelen ned fra meg dessverre.  :-[

Henger meg på den. 100 % av min tid her inne brukes på forumet, og det er dessverre blitt mindre brukervennlig. Jeg skjønner selvsagt at man trenger plass til nyheter og sosiale medier, men for en die hard fans som meg, og mange andre på forumet, er det forumet som er det klart viktigste.

auren

Helt enig! Et tungvindt og burkeruvennlig forum kreve mer av en stakkar.... for at man gidder å logge seg på.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Erik_

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #122 på: Juni 11, 2012, 22:41:40 »
Huff. Ikke spesielt imponert. Ønsker meg en mindre slitsom bakgrunn (les: helhvitt). Ser virkelig ikke poenget med å ha et bilde av Bremner, når man knapt kan se hodet hans. :o

auren

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #123 på: Juni 11, 2012, 22:54:58 »
Vet ikke om dette er nevnt før, men sideantallet i en tråd står i hvitt der man er aktiv (OK forsåvidt), men de andre sidene står i en gråfarge som knapt er mulig å se. Her bør disse sidene få en annen farge.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tobbe9210

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #124 på: Juni 11, 2012, 23:26:44 »
Likte det gamle designet bedre. Føler at dette på mange måter er et skritt tilbake.
Leksvik whites

Leedsfan

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #125 på: Juni 12, 2012, 00:09:25 »
Likte det gamle designet bedre. Føler at dette på mange måter er et skritt tilbake.

Jeg synes også at dette var et steg tilbake, ser hjemmesnekra ut. Så langt en dårlig investering utseendemessig.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #126 på: Juni 12, 2012, 08:43:23 »
Den gamle var klart bedre etter hva jeg føler. Litt mer fancy hjemmeside bør faktisk man se på. For denne ser ut som er på Bates budsjett

flynn

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #127 på: Juni 12, 2012, 08:51:44 »
Jeg er dessverre nødt til å si meg enig med en del kritiske røster. Jeg vet ikke helt bakgrunnen for at man byttet hverken system eller design, men synes vel ikke at det nye (spesielt designet) hverken føles eller fungerer bedre.
Mange har pirket på detaljer så det skal jeg la ligge, men i sum mener jeg denne endringen faktisk forringer opplevelsen av å bruke hjemmesiden generelt og forumet spesielt.

Det plager meg å være kritisk til jobb som gjøres av dere som holder på med dette både dag og natt, til oss mer passive medlemmers store glede. Men, jeg føler samtidig at det er enda dårligere gjort av meg å bare holde kjeft...

flynn

job

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #128 på: Juni 12, 2012, 09:27:06 »
Likte det gamle designet bedre. Føler at dette på mange måter er et skritt tilbake.
+1
Marching on together!                               Siden 1970

Svend Anders

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #129 på: Juni 12, 2012, 09:42:32 »
Som dere ser så har Idium gjennom helgen lagt forumet over i designet i stedet for i iframe. I prinsippet betyr det at forumet nå er akkurat slik det var tidligere, det er bare bakgrunnen som er annerledes. Vi leter etter et bedre bakgrunnsbilde, og når vi har funnet det så kan vi også tilpasse fargene på forumet.

Og kanskje for å gjenta meg selv; vi måtte over på ny løsning. Den forrige løsningen var utdatert, ubrukelig - og som nevnt; vi ville legge om fokuset til brukernes aktivitet her på forumet og i sosiale medier.

SA


Cherry

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #130 på: Juni 12, 2012, 09:45:10 »
Enig i at det begynner å gå seg til! Det eneste jeg ikke klarer å vende meg til er den sorte bakgrunnsfargen sin starter der bakgrunnsbildet slutter.. Er det ikke mer naturlig med hvitt på en Leeds-side? Får LSK/Moss-assosiasjonen med den gul/sorte kombien som kommer til syne helt nederst på forumsiden...

Er d no galt med Moss`å nå...........skal ikke sparke noen som ligger nede - kan nevne at
i helgen var laget i Troms og tapte hederlige 0-1 mot Finnsnes.
Tror d er ett buss-stopp der oppe.... :'(
 

bwirum

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #131 på: Juni 12, 2012, 09:52:36 »
Jeg synes som sagt forumdelen ble bra nå, men om vi skal bruke en så mørk bakgrunn så må sidetallene skrives med en lysere farge.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

bwirum

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #132 på: Juni 12, 2012, 09:54:22 »
Enig i at det begynner å gå seg til! Det eneste jeg ikke klarer å vende meg til er den sorte bakgrunnsfargen sin starter der bakgrunnsbildet slutter.. Er det ikke mer naturlig med hvitt på en Leeds-side? Får LSK/Moss-assosiasjonen med den gul/sorte kombien som kommer til syne helt nederst på forumsiden...

Er d no galt med Moss`å nå...........skal ikke sparke noen som ligger nede - kan nevne at
i helgen var laget i Troms og tapte hederlige 0-1 mot Finnsnes.
Tror d er ett buss-stopp der oppe.... :'(

Tror du må ringe på forhånd om du vil at bussen skal stoppe der...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Jon R

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #133 på: Juni 12, 2012, 11:46:32 »
Det har skjedd noen klare forbedringer de siste dagene . Håper på enda bedre tider rent forummessig.

Oppps...der falt visst hele smileyrekken ut, bortsett fra "gliser" og "rullende tekst" .   ;D
Jon R.

grana

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #134 på: Juni 12, 2012, 14:04:41 »
Enig i at det begynner å gå seg til! Det eneste jeg ikke klarer å vende meg til er den sorte bakgrunnsfargen sin starter der bakgrunnsbildet slutter.. Er det ikke mer naturlig med hvitt på en Leeds-side? Får LSK/Moss-assosiasjonen med den gul/sorte kombien som kommer til syne helt nederst på forumsiden...

Er d no galt med Moss`å nå...........skal ikke sparke noen som ligger nede - kan nevne at
i helgen var laget i Troms og tapte hederlige 0-1 mot Finnsnes.
Tror d er ett buss-stopp der oppe.... :'(

Det er helt klart noe galt med Moss, men jeg skulle ønske det ikke var det! Man kan jo begynne å lure på hva man har gjort galt når man ser hvordan det går med lagene sine for tiden.... Jeg tror derimot ikke å blande fargene vil gjøre ting noe bedre:)

h.b

  • Gjest
Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #135 på: Juni 12, 2012, 14:16:10 »
En ting jeg missliker at når man er inne på en tråd og trykker F5. Da detter man ut av diskusjonen og havner på forumsoversikten igjen

Hobben

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #136 på: Juni 12, 2012, 15:12:51 »
En ting jeg missliker at når man er inne på en tråd og trykker F5. Da detter man ut av diskusjonen og havner på forumsoversikten igjen

ikke hos meg..
Rogaland Whites

kalle_92

  • Gjest
Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #137 på: Juni 12, 2012, 15:23:46 »
En ting jeg missliker at når man er inne på en tråd og trykker F5. Da detter man ut av diskusjonen og havner på forumsoversikten igjen
Dette skjer hos meg også... Kjipt når kamptrådene kommer igjen etterhvert! Kan det være relatert til nettleseren? Jeg bruker Opera.

Leedsulf

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #138 på: Juni 12, 2012, 19:32:09 »
Hos meg skjedde dette tidligere, men ikke nå lenger. Jeg bruker Firefox.

bwirum

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #139 på: Juni 13, 2012, 09:47:25 »
Hos meg står den og leser i evighet.

Når jeg leser tråder står det "Venter på leedsunited.no..." eller en sånn annonseserver av noe slag. Akkurat nå når jeg skriver her står det leedsunited.no...

Edit: Jeg bruker for øvrig Chrome.

Edit 2: Og når jeg skriver et nytt innlegg og lagrer dette, blir jeg kastet ut i forumet. Når jeg redigerer og lagrer kommer jeg tilbake til tråden. Consistency?
« Siste redigering: Juni 13, 2012, 09:49:13 av bwirum »
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

4ever arcticwhite

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #140 på: Juni 15, 2012, 09:17:08 »
Tre ting med forumet nå som jeg håper blir rettet.
1. Siden laster ikke ferdig
Det ene er at siden ikke laster ferdig. Det står "Venter på www.leedsunited.no...", og siden blir ikke ferdig lastet.

Jeg gikk gjennom HTMLkoden for siden, og det er menyen fra den "gamle" siden som skaper problemet. Jeg fjernet alt som hadde med den å gjøre (den vistes ikke uansett) (Det er det som ligger inne i <div >-en med id="topp), og da laster siden fint. Det refereres til noen  bilder der som trolig ikke finnes...)

Så hvis dette fjernes vil siden laste fint.


Dette leder oss litt over på neste punkt;

2. Toppmeny på forumet
Det finnes ingen toppmeny når du er inne på forumet, og det er tungvindt å komme tilbake fra forumet til hovedsiden eller andre sider.
Her skulle det være mulig å sette inn en toppmeny som tilsvarer den vi har på resten av forumet

3. Fargen på sidenumrene / linkene nede på siden

Tallene er alt for mørke, og vises knapt nok, så det er vanskelig å se når du skal noen sider fram/tilbake.
The future's so White I've got to wear shades 8)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #141 på: Juni 15, 2012, 10:00:25 »
...og når man ønsker å svare i en tråd og kliker svar flyttes man ikke automatisk til kommentarfeltet slik det var før, det hadde vært ok om det skjedde synes jeg.

Jeg likte gamleforumet bedre og særlig forumet. Er sikkert mulig å modifisere en del her så jeg håper dette blir fulgt opp.
Yeboahs vitne

Joe Jordan

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #142 på: Juni 18, 2012, 12:56:46 »
Som nevnt står det også bare og spinner til evig tid (venter på leedsunited.no...), siden kommer forsåvidt frem men det er ett eller annet den aldri blir ferdig med å laste inn. Dermed er det "timeglass" hele tiden. Chrome.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

h.b

  • Gjest
Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #143 på: Juni 18, 2012, 13:10:41 »
Unnskyld Billy.
Men det bildet på forsiden av deg suger

euphor9

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #144 på: Juni 18, 2012, 15:21:09 »
Som nevnt står det også bare og spinner til evig tid (venter på leedsunited.no...), siden kommer forsåvidt frem men det er ett eller annet den aldri blir ferdig med å laste inn. Dermed er det "timeglass" hele tiden. Chrome.


Samme skjer hos meg, det gamle forumet er til nå mye bedre enn det nye som bare står å laster.

Leedsgutt

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #145 på: Juni 20, 2012, 13:23:42 »
Dumt å spørre siden vi har en "ryktetråd" ,  men på chelseafc.no, så har de en liten skjerm som kommer med fortløpende rykter om klubben og spillera... tror du vi kan skaffe det også, eller er det altfor lite rykter av oss, siden vi er en "liten" klubb  ?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #146 på: Juni 20, 2012, 15:56:53 »
For å si det pent, hvis vi har brukt penger på "nye leedsunited.no" er bortkastete penger!

Når det ble annonsert at vi skulle få ny hjemmeside så jeg for meg noe slikt; http://liverpool.no/ bare enda bedre!

Leedsfan

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #147 på: Juni 20, 2012, 16:06:58 »
For å si det pent, hvis vi har brukt penger på "nye leedsunited.no" er bortkastete penger!

Når det ble annonsert at vi skulle få ny hjemmeside så jeg for meg noe slikt; http://liverpool.no/ bare enda bedre!

Visuelt er det ingen oppgradering, det hele ser ut som en hjemmesnekra blogg.

Liverpool sin side var mer polished.

Hvor mye har "vi" brukt på denne oppgraderingen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #148 på: Juni 20, 2012, 16:34:12 »
Vi har kanskje landets fineste blekke, men dårligste webside

Leedsulf

Sv: Nye leedsunited.no
« Svar #149 på: Juni 20, 2012, 16:54:28 »
Vi har kanskje landets fineste blekke, men dårligste webside

Dårligste var vel litt feil ordvalg, da kritikken går på utseende/layout og ikke innhold.
Men er enig i at den visuelt kunne blitt hevet litt, da noe i retning av det Rudi linker til, evt Newcastles http://newutd.no/