Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 603725 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #750 på: Februar 20, 2013, 18:28:58 »
Sorry karer. De måtte bort. Ikke gjør det igjen.  :P
Ã…ffer det? dette er noe av det beste jeg har sett i Leedsdrakt på lenge... ;D
Gledesdreper ::)

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #751 på: Februar 20, 2013, 18:34:29 »

Gledesdreper  Moderator.
Sånn. Der fikk jeg rettet jeg opp en stygg feil i innlegget ditt.  Du trenger ikke å takke meg da det er "jobben" min.  :)
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #752 på: Februar 20, 2013, 18:46:16 »
Vi vil ha pupp Vi vil ha pupp Vi vil ha pupp Vi vil ha pupp Vi vil ha pupp  Vi vil ha pupp

Erik_

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #753 på: Februar 20, 2013, 18:51:16 »
Tipper lojosang fryktet at mobilregningen til enkelte ville gå "tits up". :o

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #754 på: Februar 20, 2013, 20:31:56 »
http://m.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-funds-already-in-position-gfh-1-5428412

Positive nyheter hopper dere elegant over.   ;)



GFH Capital inject new seven-figure sum into Leeds United

Feb 20, 2013 276


related stories
Leeds & Liverpool fans taste two sides of the FA Cup in one Dubai barLeeds' Dubai fans greet takeover with 'cautious optimism'

score centre
Premier LeagueLa LigaSerie ABundesligaChampions LeagueLive Matches
EXCLUSIVE: Ahead of Leeds United’s Championship fixture with Blackpool, a game that has been promoted with specially discounted tickets to attract fans back to Elland Road, it has been revealed that new owners GFH Capital have today also injected an additional “seven-figure sum” into the club.
 
Responding to questions about the investment bank’s long-term commitment to the club, currently sitting 13th in the Championship, a source close to GFH in Dubai confirmed to Sport360 that this significant new investment is to “stabilise the club’s cash position”.
 
GFH Capital’s ownership of Leeds has come under the microscope in recent days, with suggestions in the media that the Dubai-based, Bahrain-owned Islamic investment bank are already considering selling their stake in the wake of funding issues.
 
However, these claims have been strenuously repudiated by GFH, and they have since restated their desire to seek additional investment to pursue their long-term vision for the club.
 
Leeds face Blackpool tonight with hopes of reaching the play-offs fast receding. Discontent amongst the fans, however, has been going in the opposite direction, with calls for manager Neil Warnock’s head combining with disquiet about GFH Capital’s financial muscle.
 
Tonight’s “Watch Leeds 4 Less” initiative, the first of two games that are being heavily discounted, is one sign GFH have at least begun to address fans’ concerns. According to early estimates, it seems that the attendance will be approaching 24,000 – some 4,500 up on comparable league fixtures in recent weeks.
 
GFH Capital acquired the club in December last year, bringing to an end Ken Bates’ controversial eight-year reign at Elland Road.
 
This new investment would appear to underline the cashflow issues that necessitated the sale of stars such as Robert Snodgrass and Jonny Howson in recent transfer windows.

« Siste redigering: Februar 20, 2013, 22:20:04 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #755 på: Februar 20, 2013, 23:47:30 »
Sorry karer. De måtte bort. Ikke gjør det igjen.  :P
Ã…ffer det? dette er noe av det beste jeg har sett i Leedsdrakt på lenge... ;D
Gledesdreper ::)

ManU-stoff og pupper finner du plenty av på nett. Prøv en side som heter "google.com"  :)
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #756 på: Februar 21, 2013, 00:03:55 »
Sorry karer. De måtte bort. Ikke gjør det igjen.  :P
Ã…ffer det? dette er noe av det beste jeg har sett i Leedsdrakt på lenge... ;D
Gledesdreper ::)

ManU-stoff og pupper finner du plenty av på nett. Prøv en side som heter "google.com"  :)

Søk på "your dads a cunt and so are you"...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #757 på: Februar 22, 2013, 09:33:38 »
http://www.gulf-daily-news.com/NewsDetails.aspx?storyid=347947&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Overskudd for GFH i 2012.

Men hva menes med dette:
"This is due to income generated from the Leeds United football club investment and others."

Suger de penger ut av Leeds United?
« Siste redigering: Februar 22, 2013, 09:35:14 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #758 på: Februar 22, 2013, 10:10:48 »
http://www.gulf-daily-news.com/NewsDetails.aspx?storyid=347947&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Overskudd for GFH i 2012.

Men hva menes med dette:
"This is due to income generated from the Leeds United football club investment and others."

Suger de penger ut av Leeds United?



Penger som ikke finnes? Dette er av regnskapsmessige hensyn. Inntekter er inntekter, og må rapporteres uansett. Hva inntekten er, sier ikke dette noe om. Net profit = Inntekter - totalkostnader. Hva angår GFHC sitt  Leeds-regnskap, så er nok dette ganske rødt vil jeg tro.

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #759 på: Februar 22, 2013, 10:14:11 »
Kan vel også være at de mener at verdien på Leeds United er høyere enn den prisen de betalte?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #760 på: Februar 22, 2013, 10:29:07 »
Kan vel også være at de mener at verdien på Leeds United er høyere enn den prisen de betalte?

Det kan nok hende. Men det sies vel at slike eiendeler skal føres etter virkelig verdi, altså markedspris. Og hva er egentlig det? Markedspris? Og det er vel det GFHC har gjort. Kan vanskelig se at en økning i verdien i Leeds kan resultatføres så kort tid etter oppkjøp.

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #761 på: Februar 22, 2013, 11:11:28 »
Eller at det ikke er GFH sine penger som er blitt brukt til å kjøpe Leeds, men at GFH er et "skalkeskjul" for en gruppe investorer. Og at de har fått en sum for denne jobben.

blir mye spekulasjoner...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #762 på: Februar 22, 2013, 11:14:57 »
Eller at det ikke er GFH sine penger som er blitt brukt til å kjøpe Leeds, men at GFH er et "skalkeskjul" for en gruppe investorer. Og at de har fått en sum for denne jobben.

blir mye spekulasjoner...

BATES ?  :o
Ups & Ups!!

J-R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #763 på: Februar 22, 2013, 12:18:47 »
Eller at det ikke er GFH sine penger som er blitt brukt til å kjøpe Leeds, men at GFH er et "skalkeskjul" for en gruppe investorer. Og at de har fått en sum for denne jobben.

blir mye spekulasjoner...

BATES ?  :o
LOL  :D  :D

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #764 på: Februar 22, 2013, 15:35:42 »
Bates bestemte jo hvem han ville selge til.....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #765 på: Februar 23, 2013, 00:22:12 »
For ordens skyld...

Duncan Castles‏@DuncanCastles
Understand there have been further talks this week over a new takeover of Leeds United. #LUFC http://sulia.com/my_thoughts/54237170-d44b-40a1-a808-5dd125e2d3d6/?source=twitter …
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #767 på: Februar 24, 2013, 09:52:53 »
Ifølge Duncans siste tweet kan det skje noe ganske snart

Sitat
According to sources, a Share Purchase Agreement was drawn up between the two parties last week in preparation for a scheduled completion meeting.

Duncan Castles‏@DuncanCastles
Leeds United sale talks advance as GFH seeks cash. #LUFC http://sulia.com/my_thoughts/2d800f23-4535-4c8e-ad08-c183a951fc48/?source=twitter …


Leeds United sale talks advance as GFH seeks cash. #LUFC

Leeds United manager, Neil Warnock could soon find himself working for a third set of owners in one season. The Championship club are close to being taken over for the second time in a little over two months after a round of negotiations between the current owners, Gulf Finance House, and a consortium fronted by the former Hull City chairman Adam Pearson. According to sources, a Share Purchase Agreement was drawn up between the two parties last week in preparation for a scheduled completion meeting.

The transaction for a majority shareholding could be completed this week. Pearson, who plans to take day-to-day control after any takeover, will buy a percentage of the shares himself, but principal funding comes from a Saudi Arabian investor.

The Saudi interest in Leeds is long-standing with efforts made to purchase the club before GFH gained control. A wealthy American businessman, Preston Haskell, came close to completing a deal for Leeds last year but backed out when Bates attempted to change the terms of the investment.

GFH, a Bahraini bank, bought Leeds from Ken Bates in late December. Leeds United said yesterday that the club ‘continues to be interested in appropriate co-investment and have been approached by various third parties’ but would ‘not confirm or comment on the nature of any such conversations or the participants involved’.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #768 på: Februar 24, 2013, 11:04:21 »
Gjesp...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #769 på: Februar 24, 2013, 16:52:38 »
Ifølge Duncans siste tweet kan det skje noe ganske snart

According to sources, a Share Purchase Agreement was drawn up between the two parties last week in preparation for a scheduled completion meeting.

Og Haigh i The Sun er visst enig :)


Sitat
JON HARRISON‏@harrjma

@AndrewHaigh what are your thoughts on Mr Castles most recent article on #lufc? Including possible takeover in the next couple of weeks?

Andrew Haigh‏@AndrewHaigh

@harrjma Spot on.


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #770 på: Februar 24, 2013, 16:57:33 »

At det er ting i gjære, er tydelig:
Phil Hay‏@PhilHayYEP
@ephemeraljoy @duncancastles can only go on what I've been told. GFH says it'll sell 30%, at least 2 parties want 51%+. How it'll end...pass


 

Phil Hay‏@PhilHayYEP
@ephemeraljoy @duncancastles my understanding is that Steve Parkin is central to the Yorks bid. Saudi interest is separate.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

John I

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #771 på: Februar 24, 2013, 20:09:55 »
Spennende å se hvem som i så fall kommer inn som nye eiere. 

http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=31513
Marching on together

Woody

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #772 på: Februar 24, 2013, 20:20:25 »
Spennende å se hvem som i så fall kommer inn som nye eiere. 

http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=31513
OmA.Person og folk fra Saudi Arabia som virkelig har PENG kjem på bana, så kan det vel hende at vi før første gang på lang tid kan glede oss til eit overgangsvindu :)
LIFE IS LEEDS

GeirO

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #773 på: Februar 24, 2013, 20:39:43 »
Hvis GFH sier nei til andeler over 50% tror jeg dette blir en laaaang historie over mange måneder....
MOT

4ever arcticwhite

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #774 på: Februar 24, 2013, 21:06:39 »
Spennende å se hvem som i så fall kommer inn som nye eiere. 

http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=31513
OmA.Person og folk fra Saudi Arabia som virkelig har PENG kjem på bana, så kan det vel hende at vi før første gang på lang tid kan glede oss til eit overgangsvindu :)
Jeg har gledet meg til mange av de siste overgangsvinduene jeg......
Har derimot ikke gledet meg like mye etter overgangsvinduene.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Woody

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #775 på: Februar 24, 2013, 21:20:09 »
Spennende å se hvem som i så fall kommer inn som nye eiere. 

http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=31513
OmA.Person og folk fra Saudi Arabia som virkelig har PENG kjem på bana, så kan det vel hende at vi før første gang på lang tid kan glede oss til eit overgangsvindu :)
Jeg har gledet meg til mange av de siste overgangsvinduene jeg......
Har derimot ikke gledet meg like mye etter overgangsvinduene.
Om ovennevnte skulle komme på bana så er det vel eit litt meir realistisk håp? Slik situsjonen har vore siste åra så har det vel vore som å tru på julenissen.
LIFE IS LEEDS

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #776 på: Februar 24, 2013, 21:28:48 »
Spennende å se hvem som i så fall kommer inn som nye eiere. 

http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=31513
OmA.Person og folk fra Saudi Arabia som virkelig har PENG kjem på bana, så kan det vel hende at vi før første gang på lang tid kan glede oss til eit overgangsvindu :)
Jeg har gledet meg til mange av de siste overgangsvinduene jeg......
Har derimot ikke gledet meg like mye etter overgangsvinduene.
Har ikke gledet meg til et eneste overgangsvindu de 5 siste årene....hadde litt håp i januar, men det ble jo samme gamle leksa.Flere påstår at vi er styrket...jaja kanskje det samme som en mann på 100 kg som legger på seg 35 gram...

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #777 på: Februar 24, 2013, 21:48:20 »
Spennende å se hvem som i så fall kommer inn som nye eiere. 

http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=31513
OmA.Person og folk fra Saudi Arabia som virkelig har PENG kjem på bana, så kan det vel hende at vi før første gang på lang tid kan glede oss til eit overgangsvindu :)
Jeg har gledet meg til mange av de siste overgangsvinduene jeg......
Har derimot ikke gledet meg like mye etter overgangsvinduene.
Har ikke gledet meg til et eneste overgangsvindu de 5 siste årene....hadde litt håp i januar, men det ble jo samme gamle leksa.Flere påstår at vi er styrket...jaja kanskje det samme som en mann på 100 kg som legger på seg 35 gram...

For et fantastisk ordspill..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Svend Anders

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #778 på: Februar 25, 2013, 06:52:42 »
Tror det skjer ting på eierfronten ganske snart.


Sent from my iPhone using Tapatalk

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #779 på: Februar 25, 2013, 08:07:06 »
Tror det skjer ting på eierfronten ganske snart.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pearson&co? Jeg har tro på ham...
Hva tror du SA?