Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 600486 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1650 på: Januar 22, 2014, 08:19:29 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2543655/Calgliari-owner-Cellino-steals-march-race-takeover-Championship-Leeds.html

Skal Cellino kuppe Leeds?

Takeoveren kommer nok på plass etter 31. januar er jeg redd.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1651 på: Januar 22, 2014, 08:28:00 »
Ikke veldig positiv lesning i dag i YEP.
Ærre` mulig at dette virkelig ryker...?

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-deal-s-still-all-up-in-air-1-6388006

Stakkars MCD....

Stakkars oss supportere >:(

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1652 på: Januar 22, 2014, 08:44:07 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2543655/Calgliari-owner-Cellino-steals-march-race-takeover-Championship-Leeds.html

Skal Cellino kuppe Leeds?

Takeoveren kommer nok på plass etter 31. januar er jeg redd.

auren

What else is new?

Men vi er vel bra tykkhudet etter å ha blitt herjet med i 10 år nå. Klok av skade har forventningene mine vært bortimot null. Alt annet enn at dette vinduet også renner ut i sanden, er for meg en bombe.

Det kommer vel en uttalelse 1. februar hvor vi ser frem til neste transfervindu.

Er vel en og annen som har lovet og løyet litt disse ti årene.
« Siste redigering: Januar 22, 2014, 08:49:46 av Kato »
 

stian

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1653 på: Januar 22, 2014, 09:17:34 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2543655/Calgliari-owner-Cellino-steals-march-race-takeover-Championship-Leeds.html

Skal Cellino kuppe Leeds?

Takeoveren kommer nok på plass etter 31. januar er jeg redd.

auren


What else is new?

Men vi er vel bra tykkhudet etter å ha blitt herjet med i 10 år nå. Klok av skade har forventningene mine vært bortimot null. Alt annet enn at dette vinduet også renner ut i sanden, er for meg en bombe.

Det kommer vel en uttalelse 1. februar hvor vi ser frem til neste transfervindu.

Er vel en og annen som har lovet og løyet litt disse ti årene.



Vi må bare takke alle reelle og potensielle investorer for at de alltid velger slutten av transfer-vinduene som det ideelle tidspunktet å komme på banen. Da sikrer vi at alle parter blir handlingslammet, at det blir umulig å signe de gode spillerne som er tilgjengelige og at usikkerheten brer seg i trenerapparat, spillergruppe og supportere.

HåvardK

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1654 på: Januar 22, 2014, 09:30:48 »
Latterlig. Og tragisk.

På den ene siden loves det nye signeringer, mens det annonseres at GFH har solgt mesteparten av sitt eierskap i klubben. Så kommer altså dette. Siste rest av illusjoner er i ferd med å forsvinne for min del

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1655 på: Januar 22, 2014, 09:33:10 »
Dette er ikke mindre enn latterlig. Ã… det er forsåvidt ikke noe nytt. Når skal man få stabilitet i denne klubben. Virker nærmest håpløst å få noe som ligner kontinuitet på både det ene å det andre.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1656 på: Januar 22, 2014, 09:47:56 »
Dette er ikke mindre enn latterlig. Ã… det er forsåvidt ikke noe nytt. Når skal man få stabilitet i denne klubben. Virker nærmest håpløst å få noe som ligner kontinuitet på både det ene å det andre.
Sant!
Det som gir ekstra bekymring er at hvis dette bare blir kaos, vinduet blir som de foregående og at vi er styrket en promille slik som nå, så vil supporterne snart gi opp :( ER kommer til å romme 10 000, og klubben blir enda fattigere....en farlig spiral :(

Cbas10an

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1657 på: Januar 22, 2014, 10:05:37 »
Nå har det jo kommet en børsmelding som sier at 75% er solgt til en engelsk gruppe. Dette må jo være  en låst handel når denne meldingen kommer.
Jeg tror usikkerheten ligger i de resterende 25%.
Dette ordner seg til slutt..
MOT


Joachim

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1658 på: Januar 22, 2014, 10:55:33 »
Sport Capital’s offer to GFH is presently the only one which the Bahraini company has accepted. A bid for United worth a reported £7million was submitted by a group featured ex-Manchester United employee Mike Farnan, former Leeds commercial director Adam Pearson, Welcome to Yorkshire chief executive Gary Verity and United legend Lucas Radebe in mid-November, shortly before Sport Capital agreed to purchase a controlling stake of 75 per cent. Leeds rejected the £7million proposal out of hand.

The rival group remain in the background with their own plan to invest in Leeds, though Farnan said on Twitter on Sunday that a “lock-out” by GFH had given Haigh the right to close out his takeover unhindered. Haigh for his part claimed on Saturday night that this week would bring “good news”.

Neither Sport Capital nor GFH made any comment last night.


http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-takeover-deadlock-needs-to-be-broken-1-6388482
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Furu


Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

Blank_File

Sv:
« Svar #1661 på: Januar 22, 2014, 11:40:43 »
Jeg tenker også at da er det slutt for meg som aktiv fan hvis noe sånt skulle skje.

LeifMorten

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1662 på: Januar 22, 2014, 11:40:59 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2543655/Calgliari-owner-Cellino-steals-march-race-takeover-Championship-Leeds.html

Skal Cellino kuppe Leeds?

Takeoveren kommer nok på plass etter 31. januar er jeg redd.

auren

Blir Cellino ny eier vil det framstille Bates som en barnehageonkel.
 

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1663 på: Januar 22, 2014, 11:50:06 »
Nå har det jo kommet en børsmelding som sier at 75% er solgt til en engelsk gruppe. Dette må jo være  en låst handel når denne meldingen kommer.
Jeg tror usikkerheten ligger i de resterende 25%.
Dette ordner seg til slutt..
Men hvis Haigh&co nå eier 75%, så har jo de makta over klubben?GHF skal sitte igjen med 10%, vel da blir det 15% igjen å krangle om. Selv denne idioten av en italiener kan jo ikke ødelegge all verden hvis han eier 15%? Hvis han skal ha aksjemajoriteten i klubben, så man han jo kjøpe ut dette av Haigh&co?
Ber til samtlige guder at Haigh&co nå eier 75% ;)

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1664 på: Januar 22, 2014, 11:51:39 »
Nå har det jo kommet en børsmelding som sier at 75% er solgt til en engelsk gruppe. Dette må jo være  en låst handel når denne meldingen kommer.
Jeg tror usikkerheten ligger i de resterende 25%.
Dette ordner seg til slutt..
Men hvis Haigh&co nå eier 75%, så har jo de makta over klubben?GHF skal sitte igjen med 10%, vel da blir det 15% igjen å krangle om. Selv denne idioten av en italiener kan jo ikke ødelegge all verden hvis han eier 15%? Hvis han skal ha aksjemajoriteten i klubben, så man han jo kjøpe ut dette av Haigh&co?
Ber til samtlige guder at Haigh&co nå eier 75% ;)

Den dealen med Haigh er sikkert gått i dass. Så da blir det vel han som heleier da

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1665 på: Januar 22, 2014, 11:55:29 »
Nå har det jo kommet en børsmelding som sier at 75% er solgt til en engelsk gruppe. Dette må jo være  en låst handel når denne meldingen kommer.
Jeg tror usikkerheten ligger i de resterende 25%.
Dette ordner seg til slutt..
Men hvis Haigh&co nå eier 75%, så har jo de makta over klubben?GHF skal sitte igjen med 10%, vel da blir det 15% igjen å krangle om. Selv denne idioten av en italiener kan jo ikke ødelegge all verden hvis han eier 15%? Hvis han skal ha aksjemajoriteten i klubben, så man han jo kjøpe ut dette av Haigh&co?
Ber til samtlige guder at Haigh&co nå eier 75% ;)

Den dealen med Haigh er sikkert gått i dass. Så da blir det vel han som heleier da

Det tror jeg ikke, HVIS det har kommet børsmelding om at en ny engelsk gruppe eier 75%. I så fall har noen med viten og vilje villedet børsen....står ikke noe om børsmelding her da...
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-takeover-deadlock-needs-to-be-broken-1-6388482
« Siste redigering: Januar 22, 2014, 12:01:03 av DenHviteYeboah »

Furu

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1666 på: Januar 22, 2014, 12:11:35 »
Fra artikkelen jeg viste til:

It had been announced that 75 percent would be sold to a consortium of British investors (Sport Capital) led by United managing director David Haigh.

However, it now seems that Sardinian entrepreneur Cellino has hijacked the deal and is set to take over the club.

According to La Gazzetta dello Sport he could be just hours away from closing the deal and is awaiting a confirmation fax.

4ever arcticwhite

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1667 på: Januar 22, 2014, 12:12:59 »
Nå har det jo kommet en børsmelding som sier at 75% er solgt til en engelsk gruppe. Dette må jo være  en låst handel når denne meldingen kommer.
Jeg tror usikkerheten ligger i de resterende 25%.
Dette ordner seg til slutt..
Men hvis Haigh&co nå eier 75%, så har jo de makta over klubben?GHF skal sitte igjen med 10%, vel da blir det 15% igjen å krangle om. Selv denne idioten av en italiener kan jo ikke ødelegge all verden hvis han eier 15%? Hvis han skal ha aksjemajoriteten i klubben, så man han jo kjøpe ut dette av Haigh&co?
Ber til samtlige guder at Haigh&co nå eier 75% ;)

Den dealen med Haigh er sikkert gått i dass. Så da blir det vel han som heleier da

Det tror jeg ikke, HVIS det har kommet børsmelding om at en ny engelsk gruppe eier 75%. I så fall har noen med viten og vilje villedet børsen....står ikke noe om børsmelding her da...
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-takeover-deadlock-needs-to-be-broken-1-6388482
Her står det om børsmeldingen
http://www.arabianbusiness.com/gulf-finance-house-sells-75-of-leeds-united-535273.html
The future's so White I've got to wear shades 8)

sportcarl1

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1668 på: Januar 22, 2014, 12:15:42 »
jag fattar inte vitsen med att sälja andelar om man är en riktig seriös ägare och det är väl inte första gången på  den  korta tid sedan GF tagit över, gör de det för att de har så dålig ekonomi eller för att göra en vinst och sälja dyrare än vad de köpte för? jag saknar kontinutet i alla led
« Siste redigering: Januar 22, 2014, 12:27:31 av sportcarl1 »
 

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1669 på: Januar 22, 2014, 12:16:45 »
Nå har det jo kommet en børsmelding som sier at 75% er solgt til en engelsk gruppe. Dette må jo være  en låst handel når denne meldingen kommer.
Jeg tror usikkerheten ligger i de resterende 25%.
Dette ordner seg til slutt..
Men hvis Haigh&co nå eier 75%, så har jo de makta over klubben?GHF skal sitte igjen med 10%, vel da blir det 15% igjen å krangle om. Selv denne idioten av en italiener kan jo ikke ødelegge all verden hvis han eier 15%? Hvis han skal ha aksjemajoriteten i klubben, så man han jo kjøpe ut dette av Haigh&co?
Ber til samtlige guder at Haigh&co nå eier 75% ;)

Den dealen med Haigh er sikkert gått i dass. Så da blir det vel han som heleier da

Det tror jeg ikke, HVIS det har kommet børsmelding om at en ny engelsk gruppe eier 75%. I så fall har noen med viten og vilje villedet børsen....står ikke noe om børsmelding her da...
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-takeover-deadlock-needs-to-be-broken-1-6388482
Her står det om børsmeldingen
http://www.arabianbusiness.com/gulf-finance-house-sells-75-of-leeds-united-535273.html
Dette er altså 2 dager siden GHF går ut med dette...hvis de har akseptert et høyere bud fra en annen i tolvte time og selger til en annen enn annonsert...kan man bare gjøre det? etter at man har gått ut offentlig?altså med tanke på innvirkning av aksjekurser...?

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1670 på: Januar 22, 2014, 12:18:15 »
jag fattar inte vitsen med att sälja andelar om man är en riktig seriös ägare och det är väl inte första gången på  den  korta tid sedan GF tagit över, gör de det för att de har så dålig ekonomi eller för att göra en vinst och sälja dyrare än vad de köpte för+ jag saknar kontinutet i alla led
Jeg står foreløpig ved min gamle påstand:
GHF=blakke amatører... ;)

Stephenjazz

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1671 på: Januar 22, 2014, 12:20:54 »
Fra artikkelen jeg viste til:

It had been announced that 75 percent would be sold to a consortium of British investors (Sport Capital) led by United managing director David Haigh.

However, it now seems that Sardinian entrepreneur Cellino has hijacked the deal and is set to take over the club.

According to La Gazzetta dello Sport he could be just hours away from closing the deal and is awaiting a confirmation fax.

Gazzetta får jo the sun til å virke som en seriøs avis i forhold, så ville tatt det med en stor klype salt. Er ingen børshai, men noe sier meg at det er strengt ulovlig å villede en børs med falske børsmeldinger.
Det blir aldri umoderne å vinne

Erik M

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1672 på: Januar 22, 2014, 12:22:04 »
Jeg tror man skal være litt edruelige i forhold til hvilke kilder man setter veldig tillit til.  

Jeg tror dealen er gjort, ref. børsmeldingen.  Grunnen til at det ikke verifiseres på offisielt Leeds hold kan man bare spekulere i - og det er det pressen gjør akkurat nå.  Kanskje dreier det seg om en detalj som betalingsbetingelser, styreplasser.  Da er det kanskje i selgers interesse at det rufses opp litt rykter og usikkerhet - i håp om at kjøper får ut finger'n.

Tror ikke noe på denne italieneren.  GFH ønsker å sitte igjen med en post og kommer ikke til å selge til en galing.
 

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1673 på: Januar 22, 2014, 12:22:47 »
Fra artikkelen jeg viste til:

It had been announced that 75 percent would be sold to a consortium of British investors (Sport Capital) led by United managing director David Haigh.

However, it  ;)now seems that Sardinian entrepreneur Cellino has hijacked the deal and is set to take over the club.

According to La Gazzetta dello Sport he could be just hours away from closing the deal and is awaiting a confirmation fax.

Gazzetta får jo the sun til å virke som en seriøs avis i forhold, så ville tatt det med en stor klype salt. Er ingen børshai, men noe sier meg at det er strengt ulovlig å villede en børs med falske børsmeldinger.

Nemlig, tror GHF er alvorlig ute å kjøre hvis de har villedet børsen...

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1674 på: Januar 22, 2014, 12:24:25 »
Ro dere ned. Dette ordner seg.
Jon R.

Cbas10an

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1675 på: Januar 22, 2014, 12:28:56 »
Nå har det jo kommet en børsmelding som sier at 75% er solgt til en engelsk gruppe. Dette må jo være  en låst handel når denne meldingen kommer.
Jeg tror usikkerheten ligger i de resterende 25%.
Dette ordner seg til slutt..
Men hvis Haigh&co nå eier 75%, så har jo de makta over klubben?GHF skal sitte igjen med 10%, vel da blir det 15% igjen å krangle om. Selv denne idioten av en italiener kan jo ikke ødelegge all verden hvis han eier 15%? Hvis han skal ha aksjemajoriteten i klubben, så man han jo kjøpe ut dette av Haigh&co?
Ber til samtlige guder at Haigh&co nå eier 75% ;)

Den dealen med Haigh er sikkert gått i dass. Så da blir det vel han som heleier da

Det tror jeg ikke, HVIS det har kommet børsmelding om at en ny engelsk gruppe eier 75%. I så fall har noen med viten og vilje villedet børsen....står ikke noe om børsmelding her da...
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-takeover-deadlock-needs-to-be-broken-1-6388482
Her står det om børsmeldingen
http://www.arabianbusiness.com/gulf-finance-house-sells-75-of-leeds-united-535273.html
Dette er altså 2 dager siden GHF går ut med dette...hvis de har akseptert et høyere bud fra en annen i tolvte time og selger til en annen enn annonsert...kan man bare gjøre det? etter at man har gått ut offentlig?altså med tanke på innvirkning av aksjekurser...?


Man kan ikke gå ut med en slik melding dersom det ikke er sikkert at det skjer.
Man kan tenke seg at SAS kommer med en pressemelding om at dem har inngått avtale om kjøp av 500 nye fly fra Airbus. Dette medfører at kursen til Airbus går opp noe. Da kan man ikke senere kjøpe disse flyene fra en annen flyprodusent.

Det er nok bare formaliteter som gjenstår for at takeover er gjennomført.
MOT


Joachim

Jon R

Sv:
« Svar #1676 på: Januar 22, 2014, 12:29:18 »
Jeg tenker også at da er det slutt for meg som aktiv fan hvis noe sånt skulle skje.

Tull og tøys. Slikt kan man ikke bestemme seg for. 10 år som Leeds United supporter under Bates regime og fortsatt alive and kicking beviser at klubben sitter plantet i ryggmargen og sjela di.  Du er dessverre dømt til dette, til døden skiller dere ad.
Jon R.

Frode

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1677 på: Januar 22, 2014, 12:38:43 »
Ro dere ned. Dette ordner seg.
Håper. Men det ordner seg vel 31. januar. Så puster vi lettet ut og "glemmer" at det ikke ble tid til forsterkninger. Livet som Leeds supporter gjør oss til mestere i "worst case" scenarioer.
 

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1678 på: Januar 22, 2014, 13:17:00 »
Jeg tenker også at da er det slutt for meg som aktiv fan hvis noe sånt skulle skje.

Tull og tøys. Slikt kan man ikke bestemme seg for. 10 år som Leeds United supporter under Bates regime og fortsatt alive and kicking beviser at klubben sitter plantet i ryggmargen og sjela di.  Du er dessverre dømt til dette, til døden skiller dere ad.

Amen
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv:
« Svar #1679 på: Januar 22, 2014, 13:25:34 »
Jeg tenker også at da er det slutt for meg som aktiv fan hvis noe sånt skulle skje.

Tull og tøys. Slikt kan man ikke bestemme seg for. 10 år som Leeds United supporter under Bates regime og fortsatt alive and kicking beviser at klubben sitter plantet i ryggmargen og sjela di.  Du er dessverre dømt til dette, til døden skiller dere ad.

Mange av oss som i et øyeblikk kan tro at dette er et giftemål. Men det er det ikke. Det er en del av oss, som armer og bein.