Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 603822 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1800 på: Januar 26, 2014, 17:27:07 »
Imponerende. Fem linjer med intetsigende piss. Haigh kunne like godt holdt tyst.

Tipper det går i orden når lånevinduet stenger. Ikke noe stress.

Det er jeg uenig i.  Dersom de sitter i forhandlingene eller situasjonen av en eller grunn er helt låst - så er det vanskelig å informere mer presist.

Jeg kunne tenkt meg at han serverte dette på lufc sin side og ikke på Twitter og dermed gjør det ørlite mer offisielt, men forstår at han ikke kan gå ut med noe.  Ingenting er klart før alt er klart.

Tror du må lese Enriques innlegg i lys av tidligere tweets fra Haigh (bla-bla good news tomorrow, next week, soon etc. ...)

Haighs siste " Good news next week" varsel går jo som kjent ut på dato i dag....... :(

Ja Jon, jeg er jo enig i det.  Jeg har lest alt sammen. Twitter egner seg ikke for ofisiell informasjon om klubben.  Er det noe nytt, er det vanskelig, forsinkelser etc. bør det komme to linjer på hjemmesiden.  Hvis man sitter fastlåst i vanskelige forhandlinger er selvsagt dette veldig vanskelig, men kommer det et lite livstegns så vet vi at det jobbes med saken og at Gale Mattias ikke har tatt over enda.

Vi krysser fingre og tær, Erik.
Jon R.

Gufrias

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1801 på: Januar 26, 2014, 17:48:20 »
Nå ryktes det på FB at vi er nødt til å selge Byram pga finansielle problemer. Noen som kjenner til dette nærmere?
Ikke annet enn at rykter om at den Bahraini baserte banken ikke vil spytte inn mer penger i klubben, noe som kobles opp mot et rykte om at Byram kan bli solgt, forutsatt at ryktene om at  nye TOMA muligens er i ferd med å kollapse, stemmer. Mao nærmest bankers at dette vil skje. Vi er jo tross alt Leeds United.   :o
Ville klubben da si nei til å selge McCormack for 3,5 millioner pund?
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1802 på: Januar 26, 2014, 19:09:10 »
Nå ryktes det på FB at vi er nødt til å selge Byram pga finansielle problemer. Noen som kjenner til dette nærmere?
Ikke annet enn at rykter om at den Bahraini baserte banken ikke vil spytte inn mer penger i klubben, noe som kobles opp mot et rykte om at Byram kan bli solgt, forutsatt at ryktene om at  nye TOMA muligens er i ferd med å kollapse, stemmer. Mao nærmest bankers at dette vil skje. Vi er jo tross alt Leeds United.   :o
Ville klubben da si nei til å selge McCormack for 3,5 millioner pund?

Ingen fare. De fleste pessimistene har fortalt oss at dette ikke blir avgjort før transfervinduet stenger.
Jon R.

Gufrias

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1803 på: Januar 26, 2014, 19:49:20 »
Nå ryktes det på FB at vi er nødt til å selge Byram pga finansielle problemer. Noen som kjenner til dette nærmere?
Ikke annet enn at rykter om at den Bahraini baserte banken ikke vil spytte inn mer penger i klubben, noe som kobles opp mot et rykte om at Byram kan bli solgt, forutsatt at ryktene om at  nye TOMA muligens er i ferd med å kollapse, stemmer. Mao nærmest bankers at dette vil skje. Vi er jo tross alt Leeds United.   :o
Ville klubben da si nei til å selge McCormack for 3,5 millioner pund?

Ingen fare. De fleste pessimistene har fortalt oss at dette ikke blir avgjort før transfervinduet stenger.
Jon da! Det heter ikke pessimisme, det er reinspikka realisme.

Akkurat som det er helt naturlig å realistisk slutte seg til at klubben har økonomiske problemer selv om den ikke trengte penger for to dager siden, da den hadde et konkret bud på Ross.
Hekta på Leeds siden 1974

HåvardK

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1804 på: Januar 26, 2014, 22:10:39 »
Nå ryktes det på FB at vi er nødt til å selge Byram pga finansielle problemer. Noen som kjenner til dette nærmere?
Ikke annet enn at rykter om at den Bahraini baserte banken ikke vil spytte inn mer penger i klubben, noe som kobles opp mot et rykte om at Byram kan bli solgt, forutsatt at ryktene om at  nye TOMA muligens er i ferd med å kollapse, stemmer. Mao nærmest bankers at dette vil skje. Vi er jo tross alt Leeds United.   :o

Ville klubben da si nei til å selge McCormack for 3,5 millioner pund?

Ingen fare. De fleste pessimistene har fortalt oss at dette ikke blir avgjort før transfervinduet stenger.
Jon da! Det heter ikke pessimisme, det er reinspikka realisme.

Akkurat som det er helt naturlig å realistisk slutte seg til at klubben har økonomiske problemer selv om den ikke trengte penger for to dager siden, da den hadde et konkret bud på Ross.
Harselering kan være en morsom øvelse. Hvorfor du velger å gjøre det i akkurat dette tilfellet, hvor jeg rett og slett kun stiller et enkelt spørsmål, er imidlertid litt uklart for meg.

Det er jo ikke helt usannsynlig at klubben kunne si nei til å selge sin nyutnevnte kaptein, som kanskje i tillegg er den spilleren med tettest bånd til klubben, hvis de visste at det ville komme inn bud på Byram.

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1805 på: Januar 26, 2014, 22:18:29 »
Nå ryktes det på FB at vi er nødt til å selge Byram pga finansielle problemer. Noen som kjenner til dette nærmere?
Ikke annet enn at rykter om at den Bahraini baserte banken ikke vil spytte inn mer penger i klubben, noe som kobles opp mot et rykte om at Byram kan bli solgt, forutsatt at ryktene om at  nye TOMA muligens er i ferd med å kollapse, stemmer. Mao nærmest bankers at dette vil skje. Vi er jo tross alt Leeds United.   :o

Ville klubben da si nei til å selge McCormack for 3,5 millioner pund?

Ingen fare. De fleste pessimistene har fortalt oss at dette ikke blir avgjort før transfervinduet stenger.
Jon da! Det heter ikke pessimisme, det er reinspikka realisme.

Akkurat som det er helt naturlig å realistisk slutte seg til at klubben har økonomiske problemer selv om den ikke trengte penger for to dager siden, da den hadde et konkret bud på Ross.
Harselering kan være en morsom øvelse. Hvorfor du velger å gjøre det i akkurat dette tilfellet, hvor jeg rett og slett kun stiller et enkelt spørsmål, er imidlertid litt uklart for meg.

Det er jo ikke helt usannsynlig at klubben kunne si nei til å selge sin nyutnevnte kaptein, som kanskje i tillegg er den spilleren med tettest bånd til klubben, hvis de visste at det ville komme inn bud på Byram.
Harselering er ikke bra, men det må vi nok regne med fra noen på forumet. Opplever vel Jon R som mer spydig enn harselerende ;) i det siste synes jeg han har økt i spydighetsnivå...snart på samme nivå som lojosang ;D

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1806 på: Januar 26, 2014, 22:28:35 »
Da kom det endelig noen ord fra David Haigh, uten at man blir noe særlig klokere om det er noe fremgang å spore i forhold til å avslutte take- over..

David Haigh ‏@haighdavid 1h
In response to the many questions, I'd just like to reassure everyone we are working hard towards completion. 1/3

I've spent the weekend with Salah and we remain as committed as ever to finalising this. 2/3

Thanks everyone for your support and as soon as we have something to update you on, we will do so. You are the club. We never forget this

Jaja, skal vi tippe 1.februar, etter at vi har solgt ett par spillere?

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1807 på: Januar 26, 2014, 22:47:37 »
Da kom det endelig noen ord fra David Haigh, uten at man blir noe særlig klokere om det er noe fremgang å spore i forhold til å avslutte take- over..

David Haigh ‏@haighdavid 1h
In response to the many questions, I'd just like to reassure everyone we are working hard towards completion. 1/3

I've spent the weekend with Salah and we remain as committed as ever to finalising this. 2/3

Thanks everyone for your support and as soon as we have something to update you on, we will do so. You are the club. We never forget this

Jaja, skal vi tippe 1.februar, etter at vi har solgt ett par spillere?

Tipper det kommer en pressemelding i morgen jeg...  ;) ...samt en smiley-twitter fra Salah... MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Erik M

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1808 på: Januar 26, 2014, 23:29:19 »
Nå ryktes det på FB at vi er nødt til å selge Byram pga finansielle problemer. Noen som kjenner til dette nærmere?
Ikke annet enn at rykter om at den Bahraini baserte banken ikke vil spytte inn mer penger i klubben, noe som kobles opp mot et rykte om at Byram kan bli solgt, forutsatt at ryktene om at  nye TOMA muligens er i ferd med å kollapse, stemmer. Mao nærmest bankers at dette vil skje. Vi er jo tross alt Leeds United.   :o

Ville klubben da si nei til å selge McCormack for 3,5 millioner pund?

Ingen fare. De fleste pessimistene har fortalt oss at dette ikke blir avgjort før transfervinduet stenger.
Jon da! Det heter ikke pessimisme, det er reinspikka realisme.

Akkurat som det er helt naturlig å realistisk slutte seg til at klubben har økonomiske problemer selv om den ikke trengte penger for to dager siden, da den hadde et konkret bud på Ross.
Harselering kan være en morsom øvelse. Hvorfor du velger å gjøre det i akkurat dette tilfellet, hvor jeg rett og slett kun stiller et enkelt spørsmål, er imidlertid litt uklart for meg.

Det er jo ikke helt usannsynlig at klubben kunne si nei til å selge sin nyutnevnte kaptein, som kanskje i tillegg er den spilleren med tettest bånd til klubben, hvis de visste at det ville komme inn bud på Byram.
Harselering er ikke bra, men det må vi nok regne med fra noen på forumet. Opplever vel Jon R som mer spydig enn harselerende ;) i det siste synes jeg han har økt i spydighetsnivå...snart på samme nivå som lojosang ;D

Hva har egentlig realisme (eller pessimisme som optimister kaller det) med football supporting å gjøre?? Det er lett å bli frustrert hjemme i stua når resultatene går mot oss. Men alle som har opplevd å vandre fra Leeds sentrum mot Elland Road og synge "MOT", "who are you?" og "We are wourld famous.." på stadion vet at det handler om urealistisk og evigvarende optimisme - or not??
« Siste redigering: Januar 27, 2014, 12:15:22 av Erik M »
 

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

fjellhaugen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1810 på: Januar 27, 2014, 08:51:27 »
hvor er tråden;
NYE EIERE - gud og hvermann som er med i et konsortium....

vi skal fortsatt eiers 25% av GFHC
et konsortium av 3 forskjellige konsortium skal kjøpe 75%, hvorav mafiaen er 1/3, styreformann sitter i 1/3 og salah? i den siste tredjedel?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1811 på: Januar 27, 2014, 08:52:41 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/farnan-group-set-for-fresh-leeds-united-bid-1-6398024

Med dette konkluderer jeg at også dette årets transfervindu er kjørt.

Denne sagaen er garantert ikke over denne uken.

Fredag er deadline day.

Det endte med to lån inn, får håpe det ikke ender i katastrofe andre veien. Om vi ikke selger, så har vi ihvertfall stoppet den lekkasjen. Men det spørs vel om Byram og Ross er hvit på fredag.
« Siste redigering: Januar 27, 2014, 09:01:52 av Kato »
 

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1812 på: Januar 27, 2014, 08:58:18 »
Bare å skrinlegge noe mer overgangsrykter ja. Sirkus leeds ser ikke ut til å gå av plakaten med det første.  ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sølvreven

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1813 på: Januar 27, 2014, 09:30:07 »
Ja da får vi gratulere Leeds med ny verdensrekord i takeover farse. Vi har jammen holdt på noen år nå uten å få en eier som er villig å satse  >:(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1814 på: Januar 27, 2014, 10:47:41 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1815 på: Januar 27, 2014, 10:50:00 »
EX- Scum eier klinger ikke godt i mine ører av en eller annen grunn...
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sydhagen

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1816 på: Januar 27, 2014, 10:51:39 »
Dette overgangsvinduet glemmer jeg.
Det som er det viktige for fremtiden til Leeds nå er at vi får inn noen skikkelige eiere som har litt grunker i banken.
Viss det tar litt ekstra tid å få inn en slik eier så la det gjøre det.

Føler egentlig at Haigh er en bra mann for Leeds med tanke på fremtiden.
Han har gjort en bra jobb siste året med begrensede midler og håper at han nå får kjøpt Leeds med litt mer pengesterke folk i ryggen. Da blir det bra greier.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1817 på: Januar 27, 2014, 11:07:57 »
Dette overgangsvinduet glemmer jeg.
Det som er det viktige for fremtiden til Leeds nå er at vi får inn noen skikkelige eiere som har litt grunker i banken.
Viss det tar litt ekstra tid å få inn en slik eier så la det gjøre det.

Føler egentlig at Haigh er en bra mann for Leeds med tanke på fremtiden.
Han har gjort en bra jobb siste året med begrensede midler og håper at han nå får kjøpt Leeds med litt mer pengesterke folk i ryggen. Da blir det bra greier.

Enig i det. Virker som han er en ordentlig Leeds-mann. Og vi trenger det. På den annen side er jeg noe usikker på hvor kapitalsterk disse gutta er. Til syvende og sist må det investeres mer enn det som har vært gjort om vi skal opp.

Håper alle disse øvrige ryktene om mafiososer og United-folk i kulissene bare er et spill for galleriet, og en kamp om de siste kronene.

Det vi først og fremst trenger er stabilitet, og ikke 30 eiere med ulike oppfatninger. GFH var ikke det vi trengte på lang sikt, i og med at de aldri hadde noen langsiktige planer med oss.

Oppkjøpsrykter bidrar til uro. Nå er vi der igjen.

Få lukket dette, gjøre oss ferdig med sesongen (en sesong vi aldri rykker opp uansett), planlagt litt langsiktig, og bruke sommeren til å planlegge opprykk.

Nå har McDermott prøvd og feilet litt, byttet til sine spillere, og forberede alt på opprykk neste sesong. Med ryddige og langsiktige eiere på plass.
 

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1818 på: Januar 27, 2014, 11:09:22 »
Dette overgangsvinduet glemmer jeg.
Det som er det viktige for fremtiden til Leeds nå er at vi får inn noen skikkelige eiere som har litt grunker i banken.
Viss det tar litt ekstra tid å få inn en slik eier så la det gjøre det.

Føler egentlig at Haigh er en bra mann for Leeds med tanke på fremtiden.
Han har gjort en bra jobb siste året med begrensede midler og håper at han nå får kjøpt Leeds med litt mer pengesterke folk i ryggen. Da blir det bra greier.


Litt pengesterke folk holder ikke. Skal Leeds opp og aller helst kjempe om noe edelt. Ja da må det en meget pengesterk mann. Og den mannen gidder da ikke å være bak Haigh som jeg har mista all sympati med.

Sleivind

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1819 på: Januar 27, 2014, 17:40:55 »
Da kom det endelig noen ord fra David Haigh, uten at man blir noe særlig klokere om det er noe fremgang å spore i forhold til å avslutte take- over..

David Haigh ‏@haighdavid 1h
In response to the many questions, I'd just like to reassure everyone we are working hard towards completion. 1/3

I've spent the weekend with Salah and we remain as committed as ever to finalising this. 2/3

Thanks everyone for your support and as soon as we have something to update you on, we will do so. You are the club. We never forget this

Jaja, skal vi tippe 1.februar, etter at vi har solgt ett par spillere?

Jeg er sur og gretten om dagen, altfor lange og mange dager på jobb, i tillegg gjør Leeds det dårlig. I den forbindelse vil jeg gjerne legge inn et nytt tips i denne overgangssagaen.

Skal vi tippe den blir gjennomført 1.september?

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1820 på: Januar 28, 2014, 10:17:04 »
Har pipen til Mc Dermott fått en annen lyd? Kanskje det er andre og mer aktuelle ivestorer på banen?

Tidligere denn måneden ga han uttrykk for at Haigh og company var de rette folkene for Leeds United og at de ville klubben det aller beste!

Nå sier han følgende:
"This football club now is in a place where it has to go and be looked after by the right people in the right hands. Whoever that might be, that’s so important for this club; our club."

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-get-the-takeover-done-mcdermott-1-6400785
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jostein.

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1821 på: Januar 28, 2014, 16:32:48 »
Helt forgjævlig tragisk hele takeover sagaen
Leeds Carajo!

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1822 på: Januar 28, 2014, 16:47:40 »
Helt forgjævlig tragisk hele takeover sagaen
Lett å tenke sånn i uforutsigbarhetens og utålmodighetens frustrasjon....

Dette ordner seg!  :)
Jon R.

Mortenha

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1823 på: Januar 28, 2014, 17:03:05 »
Tror det er egentlig bedre at det blir nye eiere frem mot neste overgansvindu. Hvis det hadde skjedd nå så er jeg redd for at det hadde blitt noen haste kjøp som ikke hadde lønne seg. Spillerene ville kanskje blitt usikker og fortsatt med å prestere dårlig. Så det er bedre å satse på at det blir nye eiere til sommeren.

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1824 på: Januar 28, 2014, 17:46:00 »
Problemet er jo at det er skapt forventninger...
 

h.b

  • Gjest
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1825 på: Januar 28, 2014, 17:51:48 »
Tror det er egentlig bedre at det blir nye eiere frem mot neste overgansvindu. Hvis det hadde skjedd nå så er jeg redd for at det hadde blitt noen haste kjøp som ikke hadde lønne seg. Spillerene ville kanskje blitt usikker og fortsatt med å prestere dårlig. Så det er bedre å satse på at det blir nye eiere til sommeren.

Tar de gjerne imot nå jeg. For på den måten kan de sondere ut manager problemet og se etter selva klubben og være 100% i jakt på nye spillere til sommeren

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28921
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1826 på: Januar 28, 2014, 18:49:48 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  33m 
In the programme, @salahnooruddin talks about the TO. "Work is continuing a pace towards bringing things to a conclusion."

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  32m 
I know you'll all be reassured to hear that.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  13m 
Expecting Massimo Cellino's group to be at the game tonight. They've not gone away.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  9m 
Cellino's associates were shown round Thorp Arch on Thursday and yesterday. Gianluca Festa was with them. #lufc
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  5m 
My understanding with the Farnan Group is that they still plan to bid this week. Cellino seems to have his foot well in the door though.


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28921
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1827 på: Januar 28, 2014, 18:53:10 »
...og LUST er sinte på 'current owners' (og ikke Haigh for så vidt):

Trust Statement: Rising Concerns at LUFC
 
The board of LUST recognises the concerns its members are raising in numbers regarding the current situation at the club. 
 
The takeover is apparently stalled, there has been a lack of transfer activity and, if what has been reported in the local media is accurate, at least one of Brian McDermott's targets has been blocked by GFH. 
 
What is happening appears to be at odds with what was expected to happen in terms of completing a takeover and supporting the manager - and what was in fact reported by the club as happening - and we fully understand why this has caused confusion and anger among our members.
 
We have spoken to people at the club, including David Haigh, made sure they are fully aware of your concerns, and asked for clarity about what exactly is going on, but we can only ask questions and pass on your comments. We cannot force the club to say anymore than it has.
 
We understand some of the reasons why the club is saying very little at this time, and respect the fact that certain agreements may be in place preventing a more open dialogue with our members and the club's supporters. 
 
However this does little to prevent the anxiety and lack of confidence felt by supporters, players and the management team, and the club should be aware that our members and many other LUFC fans feel that what is happening is detrimental to the club, harmful to our prospects this season and undermining the very good work that has been done before.
 
With this in mind we would ask our ultimate owners, GFH, to clarify to our members and the club's supporters what the position at the club is now - not with platitudes, public relations or with the interests of your investors in mind, but in accordance with the promises you made when you took control of our club from Ken Bates. 
 
The supporters of this club will be here a long time after you have gone. We have respected your right to use our club as an investment and opened our arms in friendship to you. Now is the time for you to respect our right to some honesty and clarity in exchange.

You can hear Trust Chairman, Gary Cooper, on BBC Radio Leeds discussing the situation this morning HERE (2.50.00mins)
Supporters can also join more than 9,000 other Leeds fans and have their voice heard as members of the Leeds United Supporters’ Trust by filling in the form at www.lufctrust.org. Membership is free. Keep checking for updates on www.lufctrust.org, and our Facebook and Twitter pages.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1828 på: Januar 28, 2014, 19:17:52 »
Tror dere ikke GFH har tapt masse penger på Leeds og ønsker ikke å satse mer enn de allerede har gjort. Salget til Sports Capital vil medføre at GFH må realisere et stort tap på Leeds United.

Nå vil de selge til høystbydende for å begrense tapet, noe som er forståelig.

Det eneste jeg ikke helt forstår er hvordan Haigh og Patel mestrer sine "todelte" roller??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #1829 på: Januar 28, 2014, 19:27:32 »
känns som GFH köpt Leeds av endast en anledning och det är att tjäna pengar på affären, hade det funnits det minsta intresse för klubben så säljer man inte inom ett år, dessutom har väl GFH noll koll på att driva en fotbollsklubb så det kanske blir bra ändå men hoppas eventuella nya ägare har leedshjärta och tjänar att de vill driva klubben livslångt, för mig är det inte det viktigaste att det är en ägare som bara pytsar in pengar likt city eler chelsea och även nu på slutet Cardiff, vill ha en ägare som visar sig för fansen, spelarna och tränaren