Skrevet av Emne: Rykter og ønsker om hvem som overtar Leeds United (Titanic)  (Lest 93646 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Annesj

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #210 på: April 02, 2013, 12:06:48 »
Kanke skjønne at O`leary skal være så gjevt.  ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

nord

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #211 på: April 02, 2013, 12:11:03 »
O´Leary har havt  martyr rollen i mange år.

Vi betaler stadigvæk for overforbruket fra dengang  >:(
 

Kato

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #212 på: April 02, 2013, 12:20:46 »
Yorkshire Post:

Redfearn is well regarded by the club’s hierarchy, as is the title-winning under-18 coach and former promotion-winning captain Richard Naylor, who will also be considered for the newly-vacant position.
 

Kato

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #213 på: April 02, 2013, 12:22:35 »
Vet de ikke er nevnt, men Neil Lennon eller Strachan kunne fått skuta på rett kjøl igjen.

Sjeleglad for at Strachan er opptatt med Skottland-jobben.
 

Joe Jordan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #214 på: April 02, 2013, 12:24:07 »
Vet egentlig ikke hvem av disse jeg ville valgt. Poyet? Det viktigste er egentlig at det denne gangen tenkes langsiktig og ikke minst at det spyttes inn en BETYDELIG sum for å få opp kvaliteten i stallen. Vi har i lengre tid kvittet oss med OK spillere og byttet de ut med (i beste fall) middelmådigheter.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

eggus

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #215 på: April 02, 2013, 12:46:29 »
Solskjær hadde vært kanon! :)
Hm..ja! Klart, sterke scum koblinger der som sikkert er litt problematiske..når han i tillegg gjentatte ganger har sagt at det er hans store drøm å være manager for dem en gang i framtida.
Men han er vel eneste norske alternativet vi kan slenge fram, etter at Solbakken gikk på rævva i høst(sjøl om jeg personlig har sans for mannen).
 

Sydhagen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #216 på: April 02, 2013, 13:02:55 »
Yorkshire Post:

Redfearn is well regarded by the club’s hierarchy, as is the title-winning under-18 coach and former promotion-winning captain Richard Naylor, who will also be considered for the newly-vacant position.

Naylor har gjort gode ting med u18-laget og er en mann jeg har litt tro på.
Men tror igjen at det blir litt for tidlig for Naylor og han bør få fortsette det gode arbeidet som han gjør nå.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #217 på: April 02, 2013, 13:09:27 »
Vi trenger en sterk mann som takler media på en positiv måte. Og som ihvertfall ikke slakter egne spillere offentlig. En med klare visjoner, og egenskap til å få spillerne til å tro på det han sier.
Videre er det viktig at han har backinga fra eiersiden bak seg og blir gitt de midlene han trenger for å få skuta på rett kjøl.

McVallister

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #218 på: April 02, 2013, 13:15:12 »
 O`Leary skal vel ikke ha all skyld. Ridsdale styrte skuta og kjøpte og betalte i "hytt og vær".  Oleary var flink med de unge gutta som fikk prøve seg og det er siste gang vi oppnådde noe. Ja, penger ble brukt men.  Han hadde vel ikke suksess i Villa og i Midtøsten kan jeg ikke historien. Han har ytret ønske om å komme tilbake. Han kjenner klubben og er sulten:) Tror han er et like godt valg som de andre kandidatene. Appleton. McDermott, Hughes håper ikke!  Til nød ta til takke med O`Neill såfremt han ikke bruker all tid på å løse krimgåter.  Han er visstnok rene Sherlock Holmes  på fritida. Kanskje kan  han "løse" problemene til Leeds:)

Sydhagen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #219 på: April 02, 2013, 14:43:08 »
Noen på twitter som ønsker seg Derek Adams (Ross County) som manager.
Har ikke hørt om han før, men har gjort bra ting med Ross County.

Er han med på den betting listen?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #220 på: April 02, 2013, 14:58:46 »
Ser jo også at Appleton er nevnt. Funket vel ikke helt i Blackpool eller Blackburn.. Han var visst tilstede på kampen i går. Noen som vet noe om han?

Hva med Ståle Salvatore, ansette han før Lillestrøm?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #221 på: April 02, 2013, 16:05:19 »
Ser jo også at Appleton er nevnt. Funket vel ikke helt i Blackpool eller Blackburn.. Han var visst tilstede på kampen i går. Noen som vet noe om han?

Hva med Ståle Salvatore, ansette han før Lillestrøm?
Solbakken?hvilken planet er du på?
Herregud-håper han ALDRI blir manager i Leeds,eller Norges landslag!

Gufrias

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #222 på: April 02, 2013, 16:14:51 »
Ser jo også at Appleton er nevnt. Funket vel ikke helt i Blackpool eller Blackburn.. Han var visst tilstede på kampen i går. Noen som vet noe om han?

Hva med Ståle Salvatore, ansette han før Lillestrøm?
Solbakken?hvilken planet er du på?
Herregud-håper han ALDRI blir manager i Leeds,eller Norges landslag!
Solbakken er vel oppnåelig... men ikke ønskelig, etter min mening.
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #223 på: April 02, 2013, 16:20:06 »
Ser jo også at Appleton er nevnt. Funket vel ikke helt i Blackpool eller Blackburn.. Han var visst tilstede på kampen i går. Noen som vet noe om han?

Hva med Ståle Salvatore, ansette han før Lillestrøm?
Solbakken?hvilken planet er du på?
Herregud-håper han ALDRI blir manager i Leeds,eller Norges landslag!
Solbakken er vel oppnåelig... men ikke ønskelig, etter min mening.


Nei, takk. Da reansetter jeg heller Warnock.... ::)
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #224 på: April 02, 2013, 16:31:59 »
Ser jo også at Appleton er nevnt. Funket vel ikke helt i Blackpool eller Blackburn.. Han var visst tilstede på kampen i går. Noen som vet noe om han?

Hva med Ståle Salvatore, ansette han før Lillestrøm?
Solbakken?hvilken planet er du på?
Herregud-håper han ALDRI blir manager i Leeds,eller Norges landslag!

Det var en fleip..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #225 på: April 02, 2013, 16:39:22 »
Ser jo også at Appleton er nevnt. Funket vel ikke helt i Blackpool eller Blackburn.. Han var visst tilstede på kampen i går. Noen som vet noe om han?

Hva med Ståle Salvatore, ansette han før Lillestrøm?
Solbakken?hvilken planet er du på?
Herregud-håper han ALDRI blir manager i Leeds,eller Norges landslag!

Det var en fleip..:)
Hallo-det er 2.april idag ;D

ziganda

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #226 på: April 02, 2013, 17:34:07 »
Regner med kommende ansettelse blir nytt sjølmål fra GFH.  ::)

p0ndus

  • Gjest
Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #227 på: April 02, 2013, 17:40:04 »
Har heller ikke trua på Ståle. Men hva med Røsler som kondis trener og Naylor som manager. Fattigmannsløsning men kan kanskje duge?

Andersen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #228 på: April 02, 2013, 17:42:22 »
For min del kan Readfern/ Naylor styre laget resten av sesongen, trur ikke vi rykker ned , så kan ledelsen finne en manager når sesongen er over . David O`Leary, eller Martin O`Neill ja takk!

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #229 på: April 02, 2013, 17:52:51 »
Har heller ikke trua på Ståle. Men hva med Røsler som kondis trener og Naylor som manager. Fattigmannsløsning men kan kanskje duge?

Kondistrening er bortkasta i fotballverdene. Ihvertfall slik som det drives nå. For der løper man bare langt for å få kondis. Da er det bedre med raske spurter i intervall med ball. For da tar man med se dette til kamp og da er treninga mere kamplikt. Altså holder man ut lenger på en fotballbane

Johrnino

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #230 på: April 02, 2013, 18:35:00 »
Jeg vil ha Steve Bould som ny Leeds- manager.
Han har erfaring i forhold til å drille et pottetett forsvar i løpet av sin spillekarriere.
Han har vært i trenersystemet i Arsenal siden 2001, og har derfor tonnevis med ideer og erfaring i forhold hvordan man klarer å dyrke frem de unge talentene.
Han har vært under vingene til Arsene Wenger, noe som garantert har modnet og formet han som potensiell manager.
Han har i tillegg ikke for stort forventningspress på seg, siden han ikke er en erfaren manager.
Kanskje hadde det blitt en liknende effekt som med Steve Clark i West Brom.

Det negative er vel at Arsenal mest sannsynligvis ikke slipper han. Bould blir sett på den mest sannsynlige arvtageren etter Wenger, og han kommer mest sannsynligvis til å bli overtalt til å bli ved sin post.

Får vi i tilfelle Bould tror jeg at det kan bli en kursendring der klubben må fokusere på en spillestil, og en ungdomspolitikk som mest sannsynligvis hadde passet eiernes lommebok. Over tid vil en slik satsing gi resultater. 
 

Sydhagen

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #231 på: April 02, 2013, 18:43:14 »
Har heller ikke trua på Ståle. Men hva med Røsler som kondis trener og Naylor som manager. Fattigmannsløsning men kan kanskje duge?

Kondistrening er bortkasta i fotballverdene. Ihvertfall slik som det drives nå. For der løper man bare langt for å få kondis. Da er det bedre med raske spurter i intervall med ball. For da tar man med se dette til kamp og da er treninga mere kamplikt. Altså holder man ut lenger på en fotballbane

Akkurat slik som Eggen gjorde det i RBK.
Han kjørte høyt tempo på treningene, og alltid med ball.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

LeifMorten

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #232 på: April 02, 2013, 19:10:32 »
Hva med Michael Owen. Han vil jo bli manager. Kan ikke bli verre enn de to siste som har hatt jobben.
 

Sleivind

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #233 på: April 02, 2013, 19:18:39 »
Tipper at det ikke kommer noen avklaring på managerspørsmålet før i midten av juli en gang. Noen som tør å vedde i mot?

DenHviteYeboah

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #234 på: April 02, 2013, 19:20:04 »
Hva med Michael Owen. Han vil jo bli manager. Kan ikke bli verre enn de to siste som har hatt jobben.
Hughes eller Souness hadde vært enda værre ;D

DenHviteYeboah

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #235 på: April 02, 2013, 19:22:02 »
Tipper at det ikke kommer noen avklaring på managerspørsmålet før i midten av juli en gang. Noen som tør å vedde i mot?
Med de evneveike amatørene som eier klubben, så kan alt skje...helt lotto faktisk :(
Tør ikke vedde imot noenting :o

Tobbe9210

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #236 på: April 02, 2013, 19:31:02 »
Jeg sier ikke neitakk til Hughes eller O'Neill, imponerende CV'r begge to. Ikke verdens mest underholdende fotball osv. men så befinner vi oss også på et nivå hvor underholdende fotball ofte ikke er oppskriften på suksess.

Nei, det fungerte ikke under Warnock, jeg ser det argumentet. Og ja, Hughes og O'Neill står kanskje for noe av det samme som Warnock. Men får vi en av de to må jeg si meg middels fornøyd. Det viktigste er uansett at de blir støttet opp økonomisk.
Leksvik whites

Annesj

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #237 på: April 02, 2013, 20:45:56 »
Blir det O,neill eller Hughes så gir jeg rett å slett opp.  ???
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Stifler

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #238 på: April 02, 2013, 21:01:47 »
Blir det O,neill eller Hughes så gir jeg rett å slett opp.  ???

Herregud.... Om vi faar en av dem er vi heldige, etter min mening.
-Nr 2 er den første taperen-

Eriksen55

Sv: Rykter om hvem som overtar Leeds United (Titanic)
« Svar #239 på: April 02, 2013, 21:13:11 »
Blir det O,neill eller Hughes så gir jeg rett å slett opp.  ???

Herregud.... Om vi faar en av dem er vi heldige, etter min mening.

Heldige??

Oneill kan jeg tåle, men Hughes?? Hva har han oppnådd.. Enten slutter han for å gå til en "bedre" klubb for så og ende med sparken... Se på hva han har fått av penger, hva han har handlet inn og resultatene han har skapt! Et stort rungende NEI fra meg!