Skrevet av Emne: Spiller: Liam Cooper  (Lest 118096 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Xern

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #180 på: August 10, 2017, 16:19:49 »
Det er jo både en tydelig strategi og en sikkerhet i å gi Cooper ny kontrakt nå; han går ikke gratis, og vi har en midstopper i backup/rotasjon. Det skal ikke gis bort spillere ser det ut til, særlig ikke med så mange utskiftninger, og det er godt å se.
Jeg er nesten helt 100% sikker på at Cooper kommer til å danne stopperpar i lag med Jansson denne sesongen. Og jeg tror det blir bra.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Bye

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #181 på: August 10, 2017, 16:47:07 »
Ikke Pennington/Jansson altså? I så fall har jeg også undervurdert Cooper; for jeg syns ikke han var på høyde med Bartley og/eller Jansson de kampene han spilte i fjor, men det er mulig han har kommet seg med ny trener osv.
Trønder i Bergen!

Xern

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #182 på: August 10, 2017, 16:56:05 »
Ikke Pennington/Jansson altså? I så fall har jeg også undervurdert Cooper; for jeg syns ikke han var på høyde med Bartley og/eller Jansson de kampene han spilte i fjor, men det er mulig han har kommet seg med ny trener osv.
Han var ikke på høyde med Bartley og Jansson de få gangene han spilte ifjor - men det er noe med det å få spille flere kamper på rad, og det å få tillit og kjenne at man har litt frie tøyler, heller enn at man vet an blir kastet på benken om man gjør en feil. Se Andreas Lie i Aafk, som var helt grusom første sesongen som førstevalg på keeperplass, mens han denne sesongen har imponert stort. Har bokstavelig gått fra å holde pusten hver gang ballen var på egen banehalvdel, til å ha troen på sisteskansen. Samme skjedde vel med Green utover sesongen ifjor, at tilliten var med å løfte. Samt at også Wood ble vanvittig god. Med tanke på det, så skjønner jeg godt at Cooper ikke spilte strålende de kampene han spilte ifjor - er jo noe med samspill på banen også, som kun kommer gjennom minutter i lag på banen, tenker jeg da.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #183 på: August 10, 2017, 19:02:47 »
Han har 80 kamper bak seg, så har fått vist seg frem en god del. Kanskje får han en ny vår? Jeg tror ikke det. Men en veldig god spiller å ha rundt og i laget.

Kickthemdown

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #184 på: August 10, 2017, 19:12:49 »
Det er jo både en tydelig strategi og en sikkerhet i å gi Cooper ny kontrakt nå; han går ikke gratis, og vi har en midstopper i backup/rotasjon. Det skal ikke gis bort spillere ser det ut til, særlig ikke med så mange utskiftninger, og det er godt å se.
Jeg er nesten helt 100% sikker på at Cooper kommer til å danne stopperpar i lag med Jansson denne sesongen. Og jeg tror det blir bra.
Jeg er 100% sikker på at du tar feil. Både det med at han spiller fast og at det blir bra. Vi bør og skal sikte høyere enn Cooper for å rykke opp. Samme gruppen som Dallas, Sakho, Antonsson - Sikkert veldig hyggelige karer og habile fotballspillere men bare ikke gode nok til å spille fast for at vi skal ta det neste steget. Meget kapabel squad-player er Cooper.


Ove

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #185 på: August 10, 2017, 19:39:57 »
Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal mene.

Når Cooper kom til klubben synes jeg det var helt topp. I fjor var det helt forferdelig nårhan spilte midtstopper, og nå er han valgt til kaptein. Attpåtil spilt godt i de siste kampene.   Kanskje han vokser med oppgavene ?
« Siste redigering: August 10, 2017, 19:41:38 av Ove »
 

Frode

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #186 på: August 11, 2017, 08:26:10 »
Kunne ha endt i en ny Tom Lees historie dersom vi hadde sluppet ham for småpenger. Tror han kan bli viktig fremover.
 

Killa

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #187 på: August 11, 2017, 08:38:44 »
Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal mene.

Når Cooper kom til klubben synes jeg det var helt topp. I fjor var det helt forferdelig nårhan spilte midtstopper, og nå er han valgt til kaptein. Attpåtil spilt godt i de siste kampene.   Kanskje han vokser med oppgavene ?

Mulig dette har gått meg hus forbi - men er Cooper valgt til kaptein for sesongen...??
Regnet med det bare var midlertidig...?

auren

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #188 på: August 11, 2017, 08:45:33 »
Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal mene.

Når Cooper kom til klubben synes jeg det var helt topp. I fjor var det helt forferdelig nårhan spilte midtstopper, og nå er han valgt til kaptein. Attpåtil spilt godt i de siste kampene.   Kanskje han vokser med oppgavene ?

Mulig dette har gått meg hus forbi - men er Cooper valgt til kaptein for sesongen...??
Regnet med det bare var midlertidig...?

Han var kaptein mot Bolton. Men der manglet Pontus. Klubben har fremdeles til gode å offentliggjøre valget av kaptein. Tipper Pontus får bindet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #189 på: August 11, 2017, 08:52:52 »
Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal mene.

Når Cooper kom til klubben synes jeg det var helt topp. I fjor var det helt forferdelig nårhan spilte midtstopper, og nå er han valgt til kaptein. Attpåtil spilt godt i de siste kampene.   Kanskje han vokser med oppgavene ?

Mulig dette har gått meg hus forbi - men er Cooper valgt til kaptein for sesongen...??
Regnet med det bare var midlertidig...?

Han var kaptein mot Bolton. Men der manglet Pontus. Klubben har fremdeles til gode å offentliggjøre valget av kaptein. Tipper Pontus får bindet.

auren
Er Jansson rette mannen til det? Han har topp innstilling, men virker litt heit i toppen. Litt for ofte suspendert blir han også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #190 på: August 11, 2017, 08:54:40 »
Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal mene.

Når Cooper kom til klubben synes jeg det var helt topp. I fjor var det helt forferdelig nårhan spilte midtstopper, og nå er han valgt til kaptein. Attpåtil spilt godt i de siste kampene.   Kanskje han vokser med oppgavene ?

Mulig dette har gått meg hus forbi - men er Cooper valgt til kaptein for sesongen...??
Regnet med det bare var midlertidig...?

Han var kaptein mot Bolton. Men der manglet Pontus. Klubben har fremdeles til gode å offentliggjøre valget av kaptein. Tipper Pontus får bindet.

auren

Og takk for det.... Ble litt bekymret et øyeblikk over opplysningen om at han var valgt til kaptein. Ikke det at han ikke kunne gjort en grei jobb som kaptein - men jeg har liksom ventet meg noe annet. Og bedre....

Da var det ikke jeg som ikke hadde fulgt med i timen likkavæl da! :-D

Killa

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #191 på: August 11, 2017, 08:56:30 »
Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal mene.

Når Cooper kom til klubben synes jeg det var helt topp. I fjor var det helt forferdelig nårhan spilte midtstopper, og nå er han valgt til kaptein. Attpåtil spilt godt i de siste kampene.   Kanskje han vokser med oppgavene ?

Mulig dette har gått meg hus forbi - men er Cooper valgt til kaptein for sesongen...??
Regnet med det bare var midlertidig...?

Han var kaptein mot Bolton. Men der manglet Pontus. Klubben har fremdeles til gode å offentliggjøre valget av kaptein. Tipper Pontus får bindet.

auren
Er Jansson rette mannen til det? Han har topp innstilling, men virker litt heit i toppen. Litt for ofte suspendert blir han også.

Det kan forsåvidt være et poeng - men tipper den gode Pontus skjerper seg litt med kapteinsbind på armen!
Ikke det at han blir snill gutt sånn over natta kanskje, men at han føler litt mer på ansvaret med den C'en...

Dennis

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #192 på: August 11, 2017, 09:03:39 »
Syns ikke Coopers tid så langt har vitnet om en trygg stopper. Kapteinsbåndet han stadig bærer er definitivt basert på kvaliteter på utsiden av grasset.

Har likevel lyst å gi Cooper en ny sjanse med nytt trenerteam. Frode nevner Tom Lees; mange spillere blomstrer under andre trenere og lag.
Marching on together!

Killa

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #193 på: August 11, 2017, 09:09:07 »
Syns ikke Coopers tid så langt har vitnet om en trygg stopper. Kapteinsbåndet han stadig bærer er definitivt basert på kvaliteter på utsiden av grasset.

Har likevel lyst å gi Cooper en ny sjanse med nytt trenerteam. Frode nevner Tom Lees; mange spillere blomstrer under andre trenere og lag.

Godt poeng! Håper dette stemmer ift Cooper også, han virker jo som en likandes kar i alle fall! :-)
Uansett kaptein eller ikke.

Kato

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #194 på: August 11, 2017, 09:18:57 »
Syns ikke Coopers tid så langt har vitnet om en trygg stopper. Kapteinsbåndet han stadig bærer er definitivt basert på kvaliteter på utsiden av grasset.

Har likevel lyst å gi Cooper en ny sjanse med nytt trenerteam. Frode nevner Tom Lees; mange spillere blomstrer under andre trenere og lag.

Jeg er enig med deg. En svale gir ingen sommer. Cooper har tidligere vært mildt sagt opp og ned. Han må bevise over tid. Nå fikk Cooper/Pennington mye skryt etter søndag. Begge gjorde en fin figur, men vi hadde klare problemer i luftrommet i egen boks. Nå spilte Bolton veldig direkte, kanskje mer enn de fleste vi møter. Men i seierens glans, er jeg litt bekymret for hva vi leverer av duellspill der inne. Forhåpentligvis blir det bedre med Pontus Jansson.

For Coopers del er de problemene litt urovekkende da duellspillet skal være hans styrke.
 

roaldv

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #195 på: August 19, 2017, 21:07:57 »
Synes Cooper var stor i dag, ved siden av Pontus! Det er ikke gitt at Pennington tar tilbake plassen igjen når han er tilbake. Det er lov å utvikle seg, også for midtstoppere, og det virker som om Liam vokser med oppgaven :)

Lundewhites

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #196 på: August 19, 2017, 21:20:42 »
Synes Cooper var stor i dag, ved siden av Pontus! Det er ikke gitt at Pennington tar tilbake plassen igjen når han er tilbake. Det er lov å utvikle seg, også for midtstoppere, og det virker som om Liam vokser med oppgaven :)
Enig! Pontus var heldigvis bedre i dag en de to første kampene, men spilte 2 fiolin bak Copper.  Bunnsolid og styrer laget sitt veldig bra.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

raggen

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #197 på: August 19, 2017, 22:07:53 »
Cooper har vokst med kapteinsbindet.. er bare og ta hatten av for det han har vist til nå
Forever Leeds United!!!!!!!!

Jon R

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #198 på: August 20, 2017, 12:49:16 »
Med tillit kommer selvtillit? Ta med en defensiv organisering som må være den beste vi har hatt på veldig mange år. Ny solid kamp av en nyrestaurert Cooper som fremstår som en KAPTEIN med stor K. Jeg fikk gåsehud da Cooper samlet gutta rett etter kampslutt. Det oset lederskap og Togetherness av de bildene!!
Jon R.

baste

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #199 på: August 20, 2017, 14:08:54 »
Med tillit kommer selvtillit? Ta med en defensiv organisering som må være den beste vi har hatt på veldig mange år. Ny solid kamp av en nyrestaurert Cooper som fremstår som en KAPTEIN med stor K. Jeg fikk gåsehud da Cooper samlet gutta rett etter kampslutt. Det oset lederskap og Togetherness av de bildene!!

+1

Cooper har virkelig vokst med oppgaven.

Sydhagen

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #200 på: August 20, 2017, 14:13:10 »
Ikke for å ta fra Cooper noe. Han har vært utrolig god i de første kampene.
Men tror vi skal tilegne TC litt av æren for dette. Han har organisert laget på en fantastisk måte. Vi blir ikke svakere selv om vi skifter på forsvaret, og skifter i den bakre firer har vi jaggu hatt i alle kampene så langt!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #201 på: August 20, 2017, 14:24:30 »
Har vært negativ til Cooper, med god grunn mener jeg.

I år har han tatt flere steg. Han er solid og trygg. Rett og slett vært klasse. Unner han det og håper det fortsetter. Han har nok verdsatt høyt i spillergruppe og klubb da han blir valgt som kaptein uten å være et klart førstevalg som stopper. Mener vi har 3 bra stoppere og en svært lovende unggutt. Håper dem blir satset på og at Cooper kniper ene stopperplassen. Viktig å ha lojale slitere med stort klubbhjerte. Et stort pluss at han er britisk også.

Kontakinte

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #202 på: August 20, 2017, 15:35:21 »
Har vært negativ til Cooper, med god grunn mener jeg.

I år har han tatt flere steg. Han er solid og trygg. Rett og slett vært klasse. Unner han det og håper det fortsetter. Han har nok verdsatt høyt i spillergruppe og klubb da han blir valgt som kaptein uten å være et klart førstevalg som stopper. Mener vi har 3 bra stoppere og en svært lovende unggutt. Håper dem blir satset på og at Cooper kniper ene stopperplassen. Viktig å ha lojale slitere med stort klubbhjerte. Et stort pluss at han er britisk også.
Skriver under på den  :)

Bromancer

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #203 på: August 20, 2017, 15:43:08 »
Har vært negativ til Cooper, med god grunn mener jeg.

I år har han tatt flere steg. Han er solid og trygg. Rett og slett vært klasse. Unner han det og håper det fortsetter. Han har nok verdsatt høyt i spillergruppe og klubb da han blir valgt som kaptein uten å være et klart førstevalg som stopper. Mener vi har 3 bra stoppere og en svært lovende unggutt. Håper dem blir satset på og at Cooper kniper ene stopperplassen. Viktig å ha lojale slitere med stort klubbhjerte. Et stort pluss at han er britisk også.
Skriver under på den  :)

Jeg også, men mener at vi likevel bør få inn en stopper til!

gulle

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #204 på: August 20, 2017, 16:01:01 »
håper Cooper fortsetter storspillet.
Se for dere at cooper får samme progresjonen som wood hadde. ;D
For 2 år siden hadde jeg gitt bort wood for å slippe lønnsutgifter på han
Nå er det synd at han drar, selv for 15mill.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Frode

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #205 på: September 13, 2017, 10:08:38 »
Noe nytt om skaden?
 

Sydhagen

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #206 på: September 13, 2017, 10:31:10 »
Noe nytt om skaden?

TC sa etter kampen at Cooper er klar til helgen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Frode

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #207 på: September 13, 2017, 10:53:04 »
Noe nytt om skaden?

TC sa etter kampen at Cooper er klar til helgen.
Thanks
 

Jon R

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #208 på: September 13, 2017, 18:00:10 »
Noe nytt om skaden?

TC sa etter kampen at Cooper er klar til helgen.
Et øyeblikk trodde jeg det stod at Cooper har vært så god at TC sa etter kampen at han er klar for å bli helgen.  ;D

St Cooper. Pre Mortem.
Jon R.

Sydhagen

Sv: Spiller: Liam Cooper
« Svar #209 på: September 13, 2017, 18:12:25 »
Noe nytt om skaden?

TC sa etter kampen at Cooper er klar til helgen.
Et øyeblikk trodde jeg det stod at Cooper har vært så god at TC sa etter kampen at han er klar for å bli helgen.  ;D

St Cooper. Pre Mortem.
Etter sesongen blir hele gjengen helgener


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."