Kamp: vs Burnley @ Elland Road, lørdag 8/8 2015, klokken 13.30 - norsk tid

Started by Promotion 2010, August 05, 2015, 20:17:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Annesj

23 år er snittet på dagens leedslag. Et par bra overgangsvinduer til blir vi å regne med neste ses.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan


Quote from: eriksen55 on August 08, 2015, 18:10:36
Quote from: Jon R on August 08, 2015, 17:22:22
Quote from: Kontakinte on August 08, 2015, 15:33:23
Quote from: Lexmark on August 08, 2015, 15:17:54
Jeg stoler ikke på Belluschi, ser helst at vi erstatter ham med en inn eller at en unggutt tar opp kampen. Uvøren i endel dueller.
Faen meg det dummeste jeg har hørt hittil i dag! Har vært konge hele kampen frem til denne missen han gjør og den er dessverre avgjørende ???. Det er da nettopp ungutta (våre 2 hobbiter) som slipper frem Burnley på kanten i forkant av målet.

Bellusci er den samme løse kanonen som i fjor. Veksler mellom det glimrende og det helt håpløse. Hvis du bare så en miss fra han gjennom hele kampen må du pusse brillene, balle.  ;)
Han hadde flere misser, som også flere andre hadde! Avgjørende for baklengsmålet sier flere... Ja han var sist i rekken av flere dårlige avgjørelser! Det er ingen som har trukket frem at han ryddet opp etter Bamba 2 ganger, at han hadde 2 vanvittige 40 m pass på lissa til vingene. Løs kanon i dag? Syntes han klarte seg greit! Bamba var dessuten mye nærmere rødt kort! 

Skal innrømme at jeg ser på Bellusci med argusøyne, mest fordi fansen elsker å ta han.
Synes han spiller en bra kamp i dag, om Cooper er bedre er jeg usikker på!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Quote from: Leedsfan on August 08, 2015, 19:11:51

Quote from: eriksen55 on August 08, 2015, 18:10:36
Quote from: Jon R on August 08, 2015, 17:22:22
Quote from: Kontakinte on August 08, 2015, 15:33:23
Quote from: Lexmark on August 08, 2015, 15:17:54
Jeg stoler ikke på Belluschi, ser helst at vi erstatter ham med en inn eller at en unggutt tar opp kampen. Uvøren i endel dueller.
Faen meg det dummeste jeg har hørt hittil i dag! Har vært konge hele kampen frem til denne missen han gjør og den er dessverre avgjørende ???. Det er da nettopp ungutta (våre 2 hobbiter) som slipper frem Burnley på kanten i forkant av målet.

Bellusci er den samme løse kanonen som i fjor. Veksler mellom det glimrende og det helt håpløse. Hvis du bare så en miss fra han gjennom hele kampen må du pusse brillene, balle.  ;)
Han hadde flere misser, som også flere andre hadde! Avgjørende for baklengsmålet sier flere... Ja han var sist i rekken av flere dårlige avgjørelser! Det er ingen som har trukket frem at han ryddet opp etter Bamba 2 ganger, at han hadde 2 vanvittige 40 m pass på lissa til vingene. Løs kanon i dag? Syntes han klarte seg greit! Bamba var dessuten mye nærmere rødt kort! 

Skal innrømme at jeg ser på Bellusci med argusøyne, mest fordi fansen elsker å ta han.
Synes han spiller en bra kamp i dag, om Cooper er bedre er jeg usikker på!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mener han fortsatt er vår løse kanon på dekk!
Lite villig til å gå i dueller, spiller på kanten og over den ..
 

Eriksen55

Quote from: Cherry on August 08, 2015, 19:19:15
Quote from: Leedsfan on August 08, 2015, 19:11:51

Quote from: eriksen55 on August 08, 2015, 18:10:36
Quote from: Jon R on August 08, 2015, 17:22:22
Quote from: Kontakinte on August 08, 2015, 15:33:23
Quote from: Lexmark on August 08, 2015, 15:17:54
Jeg stoler ikke på Belluschi, ser helst at vi erstatter ham med en inn eller at en unggutt tar opp kampen. Uvøren i endel dueller.
Faen meg det dummeste jeg har hørt hittil i dag! Har vært konge hele kampen frem til denne missen han gjør og den er dessverre avgjørende ???. Det er da nettopp ungutta (våre 2 hobbiter) som slipper frem Burnley på kanten i forkant av målet.

Bellusci er den samme løse kanonen som i fjor. Veksler mellom det glimrende og det helt håpløse. Hvis du bare så en miss fra han gjennom hele kampen må du pusse brillene, balle.  ;)
Han hadde flere misser, som også flere andre hadde! Avgjørende for baklengsmålet sier flere... Ja han var sist i rekken av flere dårlige avgjørelser! Det er ingen som har trukket frem at han ryddet opp etter Bamba 2 ganger, at han hadde 2 vanvittige 40 m pass på lissa til vingene. Løs kanon i dag? Syntes han klarte seg greit! Bamba var dessuten mye nærmere rødt kort! 

Skal innrømme at jeg ser på Bellusci med argusøyne, mest fordi fansen elsker å ta han.
Synes han spiller en bra kamp i dag, om Cooper er bedre er jeg usikker på!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mener han fortsatt er vår løse kanon på dekk!
Lite villig til å gå i dueller, spiller på kanten og over den ..


Forrige sesong gjorde han det! La han få sjansen under ny manager til å vise hva han kan.. Hva skal man si om Bamba da, han var nære rødt i dag.. Cook hadde også noen sene smeller! Bellusci hadde en unødvendig holding og 4-5 småfeil.. Verken noe bedre eller verre enn mange andre!

Lucas the Kop Cat

Fantastisk opplevelse igjen å være tilstede på ER. Står  i 90 min med en tåre i øyekroken og en vegg av lyd bak meg fra North Stand. Mye bra på banen og fantastisk scoring av Ante. Wood med flere gode muligheter. Burde fått hull på byllen allerede i første kamp så ikke han blir nok en storscorer som kommer til klubben og mislykkes.

Promotion 2010

Quote from: Lucas the Kop Cat on August 08, 2015, 20:19:57
Fantastisk opplevelse igjen å være tilstede på ER. Står  i 90 min med en tåre i øyekroken og en vegg av lyd bak meg fra North Stand. Mye bra på banen og fantastisk scoring av Ante. Wood med flere gode muligheter. Burde fått hull på byllen allerede i første kamp så ikke han blir nok en storscorer som kommer til klubben og mislykkes.

Morsomt å se deg i mål i pausen, Lucas. Men du kunne vel ha slengt deg istedet for å slippe inn mål på mål mot den lille gutten!  ;)

Ha en fiiin kveld!  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

God oppsummering:

@PhilHayYEP: Compelling game today. Tactics worked and the players knew what they were doing. Loads of potential in this team.



Regner jo med at vi får grå dager også, men med denne innsatsen og Røslers gameplan så ser dette bra ut!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

@WALMOT3: Leeds United 1 v 1 Burnley FULL 1st Half #LUFC  http://t.co/Eyvi3uHkOs

@WALMOT3: Leeds United 1 v 1 Burnley FULL 2nd Half #LUFC http://t.co/Fg5Le4Mhc0

:)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

gudme

Beste jeg har sett av Leeds siden 2003, må si Røsler har gjort en kjempe jobb med gutta. Og vi kommer til å bli bedre utover sesongen. MOT  ;D godt fornøyd med en vanskelig åpningskamp. Blir tur  3 oktober på familien her. ;)
LEEDS 4 EVER

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

AndyMathie

Quote from: Promotion 2010 on August 08, 2015, 21:48:36
Noen her som bommet på Berardi?

http://www.hitc.com/en-gb/2015/08/08/berardi-shows-leeds-teammate-wootton-hes-up-for-the-fight-with-i/


85% pasningssikkerhet!!!

Tapte aldri ballen!!!

Solid, men var vel aldri noe mer?  ::)


Hadde også et fantastisk innlegg til Wood som Wood burde ha gjort mer ut av. Berardi spilte en meget solid kamp og jeg er super fornøyd med at vi har han. Mye bedre enn Wotton!
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Quote from: AndyMathie on August 08, 2015, 22:47:18
Quote from: Promotion 2010 on August 08, 2015, 21:48:36
Noen her som bommet på Berardi?

http://www.hitc.com/en-gb/2015/08/08/berardi-shows-leeds-teammate-wootton-hes-up-for-the-fight-with-i/


85% pasningssikkerhet!!!

Tapte aldri ballen!!!

Solid, men var vel aldri noe mer?  ::)


Hadde også et fantastisk innlegg til Wood som Wood burde ha gjort mer ut av. Berardi spilte en meget solid kamp og jeg er super fornøyd med at vi har han. Mye bedre enn Wotton!
Berardi er muligens vår mest undervurderte spiller. Har dog mye å gå på offensivt. Skulle ønske han våget å gå på flere overlaps, da han virker å ha en svært brukbar innleggsfot!
Jon R.

Jon R

Quote from: Promotion 2010 on August 09, 2015, 00:18:06
Bambas OPTA-statistikk:

http://www.hitc.com/en-gb/2015/08/08/9-duels-won-12-clearances-sol-bamba-superb-in-season-opener/?

Star man!  :)
Ikke overrasket. Vår mest synlige spiller, men noe smårusk hos han også som trekker ned. Prøver bla å drible av en motstander i egen 16 meter fremfor å beine ballen ut til sikker sone. Kunne blitt baklengs på den...
Jon R.

HåvardK

Quote from: Promotion 2010 on August 08, 2015, 21:48:36
Noen her som bommet på Berardi?

http://www.hitc.com/en-gb/2015/08/08/berardi-shows-leeds-teammate-wootton-hes-up-for-the-fight-with-i/


85% pasningssikkerhet!!!

Tapte aldri ballen!!!

Solid, men var vel aldri noe mer?  ::)
Overrasket over at så mange er kritisk til Berardi. Syns faktisk han var vår mest stabile forsvarsspiller i dag, til tross for vanskelig motstand. Ingen hårreisende tacklinger, og spilte seg fint ut av forsvaret flere ganger. Kunne ønsket meg mer offensiv aktivitet, men han var allikevel mye mer med enn Taylor. Har blitt mye mer disiplinert, noe vi så tegn til på slutten av forrige sesong også.


Kato

Quote from: Jon R on August 09, 2015, 01:35:32
Quote from: AndyMathie on August 08, 2015, 22:47:18
Quote from: Promotion 2010 on August 08, 2015, 21:48:36
Noen her som bommet på Berardi?

http://www.hitc.com/en-gb/2015/08/08/berardi-shows-leeds-teammate-wootton-hes-up-for-the-fight-with-i/


85% pasningssikkerhet!!!

Tapte aldri ballen!!!

Solid, men var vel aldri noe mer?  ::)


Hadde også et fantastisk innlegg til Wood som Wood burde ha gjort mer ut av. Berardi spilte en meget solid kamp og jeg er super fornøyd med at vi har han. Mye bedre enn Wotton!
Berardi er muligens vår mest undervurderte spiller. Har dog mye å gå på offensivt. Skulle ønske han våget å gå på flere overlaps, da han virker å ha en svært brukbar innleggsfot!

Perioden da Burnley kom inn i kampen i første omgang slet han med Kightly. Bra med ball, ikke nevneverdig fart, lite med fremover, fysisk ikke all verden. Mener dette er posisjonen som først og fremst må forsterkes. Liker at Røsler har hentet inn fysikk i Adeyemi og først og fremst Wood. Vi ser klart mer robuste ut enn tidligere.
 

J-R

Bra kamp i går, men historien gjentar seg....
Tar vi ledelsen så får vi en eller to imot, istedet for å punktere kampen eller holde ledelsen helt inn!

Lucas the Kop Cat

Quote from: Promotion 2010 on August 08, 2015, 21:06:54
Quote from: Lucas the Kop Cat on August 08, 2015, 20:19:57
Fantastisk opplevelse igjen å være tilstede på ER. Står  i 90 min med en tåre i øyekroken og en vegg av lyd bak meg fra North Stand. Mye bra på banen og fantastisk scoring av Ante. Wood med flere gode muligheter. Burde fått hull på byllen allerede i første kamp så ikke han blir nok en storscorer som kommer til klubben og mislykkes.

Morsomt å se deg i mål i pausen, Lucas. Men du kunne vel ha slengt deg istedet for å slippe inn mål på mål mot den lille gutten!  ;)

Ha en fiiin kveld!  8)
Viktig å la kommende storscore få blod på tann, vet du....

baste

Utrolig bra stemning på Elland Road. Min datter er helt frelst.
At vi ikke vant irriterer meg, men synes uansett æ fikk se ett Leeds lag som har noe på gang.

Nesten 28000 på kamp, hadde håpet på mer. Dette va rått


MOT

sportcarl1

Quote from: baste on August 09, 2015, 11:17:16
Utrolig bra stemning på Elland Road. Min datter er helt frelst.
At vi ikke vant irriterer meg, men synes uansett æ fikk se ett Leeds lag som har noe på gang.

Nesten 28000 på kamp, hadde håpet på mer. Dette va rått


MOT
vi förlorade nog några tusen pers på att matchen tv sändes av sky
 

p0ndus

I fjor ble vi nr 15 og spiller uavgjort mot et nedrykkslag fra PL, selv om Burnley sikkert har mistet noen spillere siden sist sesong, så er dette fortsatt et bra lag , og vurderer derfor resultatet som godkjent.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Greit referat fra en som så kampen...


Leeds 1 - 1 Burnley: Travels of a Leeds fan.

8/8/2015


By Andrew Butterwick

No matter how poorly we performed last season and no matter how much turmoil off the field corroded my Teflon support for the mighty whites it's amazing what the summer break can do to inject dangerous amounts of optimism into my willing veins.

Adam Pearson appears to have done the impossible and kept the mad Italian locked in a cupboard all summer and away from the media whilst Uwe Rosler has impressed with his steely organisation and preparation for the new season culminating in the impressive victory against Everton in the final pre season game. Add to that a decent session in the transfer market where none of our crown jewels were sold off, unless you count Steve Morison, coupled with some decent acquisitions and unusually things on Planet Leeds look remarkably positive as we start another campaign in the championship. Could this actually be the dawn of a new era at the Theatre of Hope? Time will tell.
The Happy Chocker and the Quiet One were on board as I gunned the car towards South Leeds for the lunchtime televised kick off on Sky Sports Leeds. The excitement and anticipation of another season of ups and downs increased as we parked the car and joined the stream of fans swarming down Elland Road in glorious sunshine to the famous old Stadium. Would Dallas start? Would Berardi or Bellusci see red? Would the 4.3.3 system work? All questions eagerly debated as we refreshed ourselves ready for the game. As an aside we amused ourselves counting the number of fans who had "misjudged" the sizing of the new figure hugging Kappa replica shirts.

Rosler had replaced Doukara with Dallas much to the approval of the majority of fans congregating in the bar. There were also league debuts for Wood and Adeymi. Burnley, fresh from their dalliance with Premier League, had a strong team despite losing Shackell, Ings and Trippier over the summer. Nearly 28,000 fans were inside Elland Road as the game kicked off in a cacophony of raucous noise that generated a nerve tingling atmosphere. It was good to be back even though it was a lunchtime kick off.

Leeds started brightly feeding on the vociferous home support but it was Burnley who had the first shy at goal as Jutkiewicz tried a spectacular overhead kick that drifted over Silvestri's bar. Leeds were on fire though as Dallas capitalised on excellent work from Byram down the right to rifle a stinging shot at Burnley's goal that had the visiting goalie Heaton scrambling the ball over the bar. Bamba got booked in the aftermath by the fussy referee as the decibel levels reached new heights from the optimistic home support. Leeds were pressing the Clarets hard and unsettling the Lancastrians with Rosler's high tempo tactics. Bellusci fizzed a shot in from 25 yards on 20 minutes as Leeds tried to convert their pressure into that oh so vital opening goal. Burnley drew breath and slowly began to ease them selves into the game. Kightly fired a shot far too close to Silvestri's post for my liking quickly followed by both Vossen and Jutkiewicz testing the Italian goalies reflexs with goalbound shots. As the half drew to a close Bamba missed the best chance of the match after his back post header found the wrong side of the post.

Half Time 0.0. The Urinal philosophers were in positive mood during the half time gents debate. "Dallas doesn't look bad" commented one hardened Leeds fan whilst another thought "midfield looks a bit better than last year, that Adeymi seems OK" High praise indeed from the notoriously hard to please Leeds fans. Bamba and Bellusci were looking strong at the back and we were creating good chances. We just needed to convert a couple?

The 2nd half followed a similar pattern to the first with the referee Mr Friend's whistle in constant use. Arfield received a yellow card on 55 minutes for a classic cynical professional as he dragged back Cook as he galloped away from a Burnley corner with the ball and the visiting defence in disarray. Bastard! Two good chances followed for Leeds though as Mowatt shaved Heaton's post with a thumping drive before Adeymi finished off another sumptuous Leeds move by volleying over from 7 yards. Surely Leeds were going to snatch the lead if they kept this up? Jutkiewicz fired in a low shot that Silvestri did well to cling onto just to temper the building optimism amongst the Leeds hordes.

The game was finely balanced as the hour mark was past. Wood spurned two good chances and Dallas finished off  a good move with decent shot that cannoned off a desperate Burnley leg. 70 minutes gone and both coaches made some substitutions to try and win the game. Sordell and Vokes came on for the Clarets whilst Antenucci replaced the tiring Dallas. The Northern Ireland debutant received a standing ovation from the home crowd. Would this break the deadlock?

On 80 minutes Kightly got a yellow for another cynical foul when Berardi was scampering away into the Burnley half. This time though Leeds did get some reward. The free kick was taken and Leeds set up another attack. The ball was cleared but only to Berardi who headed the ball back to Antenucci. The Italian turned smartly and ran at the retreating Burnley defence before jinking inside and curling a superb shot into the top corner. Get innnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn! 1.0 Leeds and the place was rocking. Just reward for a combination of perseverance and no little skill from this new look Leeds side. Only 8 minutes left as well. All we need to do now is hold on or even snatch another one?
Picture
Mmmm. 3 minutes later that old saying "you're at your most vulnerable straight after you score a goal" proved true yet again. Boyd danced down the right wing teasing Charlie Taylor before swinging the perfect cross into the Leeds box............ex Leeds loanee Vokes, who else, leaped high and thumped an unstoppable header past Silvestri. 1.1. The pit of my stomach reminded me of the joys of watching Leeds United. Bollox! The Burnley travelling support were in heaven as their favourites snatched a draw from the jaws of defeat.
Picture
Antenucci nearly pinched a winner in added time but the game ended with honours even.
In some ways it felt like a defeat as the fans streamed away from the ground. A draw against a strong Burnley side with good Premier League experience is not the worst result in the world but if only we'd hung on...................... Bamba was my man of the match closely followed by Byram who just gets better every game. Dallas had a promising debut with some nice touches and some much needed width to the Leeds team. Adeymi looked solid in the holding midfield role. Wood worked hard up front and with a bit of luck could have finished with two goals. All in all a decent performance in an entertaining game in which Leeds played some lovely football at times. It seems light years since the awful opening game last year when Wackaday's team meekly succumbed to Millwall.

Next up Donny away in the cup. A good chance for Leeds to progress to the next round?

Can't Wait.

MOT.

http://www.weallloveleeds.co.uk/
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: baste on August 09, 2015, 11:17:16
Utrolig bra stemning på Elland Road. Min datter er helt frelst.
At vi ikke vant irriterer meg, men synes uansett æ fikk se ett Leeds lag som har noe på gang.

Nesten 28000 på kamp, hadde håpet på mer. Dette va rått


MOT

Steike, var det du  :D
Jaja, vi får ta igjen å hilse senere  ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

NT

Liten tvil om at Bellusci har meldt seg av når Vokes stiger til værs, men hva med Silvestri ? Utagbert skrives det, vel det blir slik når han ikke står i ro når headingen går. Sjekk repeat og se han rygger inn mot mål, er definitivt i ubalanse og får ikke reagert på headingen fra 8 meter. Hans felt/fotarbeid er altfor ustabilt. Ingen matchvinner, spent på de kommende kamper :-\

AndyMathie

Quote from: Ennte on August 10, 2015, 14:11:52
Liten tvil om at Bellusci har meldt seg av når Vokes stiger til værs, men hva med Silvestri ? Utagbert skrives det, vel det blir slik når han ikke står i ro når headingen går. Sjekk repeat og se han rygger inn mot mål, er definitivt i ubalanse og får ikke reagert på headingen fra 8 meter. Hans felt/fotarbeid er altfor ustabilt. Ingen matchvinner, spent på de kommende kamper :-\


Silvestri er uten tvil ligaen beste keeper. Italienske spillere er våre beste spillere ref Silvestri, Antenucci og Belluschi. 3 av de beste og er veldig fornøyd med at vi har alle 3. Synes du vi heller skulle ha spilt med Turnbull i mål?!
We are Leeds and we are proud of it!

B_Ød

Quote from: AndyMathie on August 10, 2015, 14:16:22
Quote from: Ennte on August 10, 2015, 14:11:52
Liten tvil om at Bellusci har meldt seg av når Vokes stiger til værs, men hva med Silvestri ? Utagbert skrives det, vel det blir slik når han ikke står i ro når headingen går. Sjekk repeat og se han rygger inn mot mål, er definitivt i ubalanse og får ikke reagert på headingen fra 8 meter. Hans felt/fotarbeid er altfor ustabilt. Ingen matchvinner, spent på de kommende kamper :-\


Silvestri er uten tvil ligaen beste keeper. Italienske spillere er våre beste spillere ref Silvestri, Antenucci og Belluschi. 3 av de beste og er veldig fornøyd med at vi har alle 3. Synes du vi heller skulle ha spilt med Turnbull i mål?!

Kan ikke si meg helt enig her...keeper er grei nok, men ellers rykende uenig  :)
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Quote from: Ennte on August 10, 2015, 14:11:52
Liten tvil om at Bellusci har meldt seg av når Vokes stiger til værs, men hva med Silvestri ? Utagbert skrives det, vel det blir slik når han ikke står i ro når headingen går. Sjekk repeat og se han rygger inn mot mål, er definitivt i ubalanse og får ikke reagert på headingen fra 8 meter. Hans felt/fotarbeid er altfor ustabilt. Ingen matchvinner, spent på de kommende kamper :-\


Velkommen som skribent på forumet!  ;)


Flere feil før baklengsmålet:
Hvorfor fikk Boyd gå forbi Mowatt på linjen og hvorfor ble ikke backen fulgt av samme mann?

???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Quote from: B_Ød on August 10, 2015, 14:58:07
Quote from: AndyMathie on August 10, 2015, 14:16:22
Quote from: Ennte on August 10, 2015, 14:11:52
Liten tvil om at Bellusci har meldt seg av når Vokes stiger til værs, men hva med Silvestri ? Utagbert skrives det, vel det blir slik når han ikke står i ro når headingen går. Sjekk repeat og se han rygger inn mot mål, er definitivt i ubalanse og får ikke reagert på headingen fra 8 meter. Hans felt/fotarbeid er altfor ustabilt. Ingen matchvinner, spent på de kommende kamper :-\


Silvestri er uten tvil ligaen beste keeper. Italienske spillere er våre beste spillere ref Silvestri, Antenucci og Belluschi. 3 av de beste og er veldig fornøyd med at vi har alle 3. Synes du vi heller skulle ha spilt med Turnbull i mål?!

Kan ikke si meg helt enig her...keeper er grei nok, men ellers rykende uenig  :)

Advarsel: Ikke vift med den røde kluten foran oksen!

Her skal man ikke komme med noen form for kritikk av våre elskede italienere.... ;)
Super Leeds since 1968