Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Steve Evans  (Lest 321701 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #120 på: Oktober 26, 2015, 10:29:02 »
Jeg forstår godt dine argumenter og spørsmål, og liker godt at du kommenterer på det.
Den type diskusjon kan jeg godt like.

Jeg bryr meg om fotballfaglig kompetanse, men avsnitt 2 i mitt innlegg peker på at det under rådende omstendigheter (les: Cellinos eierskap), kan være vanskelig å tiltrekke seg "den riktige kandidaten",
og da tenker jeg totalen, som du er inne på (lederegenskaper - og ferdigheter, fotballfaglig kompetanse, teambygging/samarbeid). Og om så var, vil Cellino, som virker å kjøre ganske så "solo"
i sine beslutninger, finne denne kanididaten og dernest gi han de rammebetingelser en slik kar stiller?
Cellino har brukt 36 managere på 22 år i Cagliari, og 6 på knappe 2 år i Leeds, hvor noen virker som "hals-over-hode" beslutninger/ansettelser.

Jeg tror det er temmelig mange gode kandidater, som ville takke høflig nei til å bli manager i Leeds p.t.

Mitt innlegg kan (og bør?) tolkes som at jeg, gitt sesongen så langt og at det er Cellino som styrer, mener
at en managertype ala Evans (slik jeg oppfatter han) kan være en god, men antagelig ganske kortvarig medisin, medisinen mot å unngå nedrykk.

Slik jeg har forstått det er ikke Steve Evans manager i Leeds United. Han er head-Coach. En vesentlig forskjell.
 

Cherry

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #121 på: Oktober 26, 2015, 12:41:43 »
Jeg forstår godt dine argumenter og spørsmål, og liker godt at du kommenterer på det.
Den type diskusjon kan jeg godt like.

Jeg bryr meg om fotballfaglig kompetanse, men avsnitt 2 i mitt innlegg peker på at det under rådende omstendigheter (les: Cellinos eierskap), kan være vanskelig å tiltrekke seg "den riktige kandidaten",
og da tenker jeg totalen, som du er inne på (lederegenskaper - og ferdigheter, fotballfaglig kompetanse, teambygging/samarbeid). Og om så var, vil Cellino, som virker å kjøre ganske så "solo"
i sine beslutninger, finne denne kanididaten og dernest gi han de rammebetingelser en slik kar stiller?
Cellino har brukt 36 managere på 22 år i Cagliari, og 6 på knappe 2 år i Leeds, hvor noen virker som "hals-over-hode" beslutninger/ansettelser.

Jeg tror det er temmelig mange gode kandidater, som ville takke høflig nei til å bli manager i Leeds p.t.

Mitt innlegg kan (og bør?) tolkes som at jeg, gitt sesongen så langt og at det er Cellino som styrer, mener
at en managertype ala Evans (slik jeg oppfatter han) kan være en god, men antagelig ganske kortvarig medisin, medisinen mot å unngå nedrykk.

Slik jeg har forstått det er ikke Steve Evans manager i Leeds United. Han er head-Coach. En vesentlig forskjell.

Godt resonert "berlin", og riktig formulert Kato.....
Så lenge Cellino eier klubben vår , er det HAN som er Manager.
 

berlin

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #122 på: Oktober 26, 2015, 15:12:19 »
Jeg forstår godt dine argumenter og spørsmål, og liker godt at du kommenterer på det.
Den type diskusjon kan jeg godt like.

Jeg bryr meg om fotballfaglig kompetanse, men avsnitt 2 i mitt innlegg peker på at det under rådende omstendigheter (les: Cellinos eierskap), kan være vanskelig å tiltrekke seg "den riktige kandidaten",
og da tenker jeg totalen, som du er inne på (lederegenskaper - og ferdigheter, fotballfaglig kompetanse, teambygging/samarbeid). Og om så var, vil Cellino, som virker å kjøre ganske så "solo"
i sine beslutninger, finne denne kanididaten og dernest gi han de rammebetingelser en slik kar stiller?
Cellino har brukt 36 managere på 22 år i Cagliari, og 6 på knappe 2 år i Leeds, hvor noen virker som "hals-over-hode" beslutninger/ansettelser.

Jeg tror det er temmelig mange gode kandidater, som ville takke høflig nei til å bli manager i Leeds p.t.

Mitt innlegg kan (og bør?) tolkes som at jeg, gitt sesongen så langt og at det er Cellino som styrer, mener
at en managertype ala Evans (slik jeg oppfatter han) kan være en god, men antagelig ganske kortvarig medisin, medisinen mot å unngå nedrykk.

Slik jeg har forstått det er ikke Steve Evans manager i Leeds United. Han er head-Coach. En vesentlig forskjell.

Godt resonert "berlin", og riktig formulert Kato.....
Så lenge Cellino eier klubben vår , er det HAN som er Manager.

Fullstendig (og smertelig) klar over det. Det ble jo gjort klart av - og når Cellino trådte inn i klubben.
Det gjør det ikke akkurat lettere.

De "head-coachene" som til nå har fått fyken, har vært rimelig tause ift å si noe om denne relasjonen,
og hvordan det påvirket deres arbeid, kanskje godt hjulpet av en god slump med penger når de har gått ut døra på ER.

Når "trenerne" har blitt ansatt, har de vel sagt noe sånt som at de er komfortable i forhold til sin rolle
og til Cellino. Selvsagt sier de det, ellers ville det vært en vrien start for de.
Det kan sikkert være greit å si ja til Leeds for de som har gjort det (eks McDermott som var der fra før),
da de ikke har særlig å tape på å mislykkes. Ã… få sparken under Cellino skader neppe CV'n deres,
kanskje snarere tvert om, hehe.

Masinga

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #123 på: Oktober 26, 2015, 16:00:18 »
Er vi kommet noe videre med Evans?

På de fire første kampene med Rösler hadde vi 4 uavgjorte og 4-4 i målforskjell.

På de to første kampene med Evans har vi 2 uavgjorte og 2-2 i målforskjell.

Er det et resultat jeg er lei av å se, må det være 1-1.
Masinga, medl.nr. 1250

Runar

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #124 på: Oktober 26, 2015, 16:11:55 »
Forløpig minner dette mye om de første ukene med Warnock.

Mye guts og vilje i de to første kampene, det er mest resten av pakken Evans/Warnock jeg frykter.

Nå kommer det uttalelser ut i pressen om at han fortaste Berardi at han ikke synes han var god nok (vår beste spiller hittil?), men at han var imponert over han sist. Uttalelser agående om at han vil gjøre mer enn Røsler som snakket om å hente en keeper (Røsler visste om skaden i 5 dager før han fikk sparken) Evans har nå visst det i 7 dager, enda er det ikke hentet noen keeper.

Det kommer uttalelser på å heve kvaliteten i gruppen, at for mange spillere ikke er god nok - Helt klart noe sant i det, men liker sjelden sånn uttalelser om en spillergruppe du ikke kjenner til... Evans skal nå ha ansatt sin bror som en del av rekrutteringsavdelingen, ikke at den avdelingen ikke trenger tilskudd, men haste ansettelser på slektskap og ikke kompetanse lukter det surt av.

Det framstår som umoderne i alle deler av organisasjonen, 4-4-2 fokus på "passion", en hovedtrener som har sittet inne, som har en historie for å bli suspendert ofte og som ikke kan holde kjeft om dommere eller noe som helst.

Jeg ser for meg at dette kan bli så erke engelske som Warnock representerte og håper virkelig at jeg fullstendig undervurderer Evans..   
 

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #125 på: Oktober 26, 2015, 18:27:25 »
Er det virkelig så enkelt som å knipse med fingrene, og vips er en ny keeper på plass?

Virkeligheten er neppe sånn.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #126 på: Oktober 26, 2015, 18:33:37 »
Er vi kommet noe videre med Evans?

På de fire første kampene med Rösler hadde vi 4 uavgjorte og 4-4 i målforskjell.

På de to første kampene med Evans har vi 2 uavgjorte og 2-2 i målforskjell.

Er det et resultat jeg er lei av å se, må det være 1-1.

Uwe hadde 4 mnd.. Evans 7 dager.. Utfra rapportene har vi sett bedre ut de siste 2 enn første 10.. Blir spennende å se hvordan vi fremstår på torsdag!

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #127 på: Oktober 26, 2015, 20:31:48 »
Er vi kommet noe videre med Evans?

På de fire første kampene med Rösler hadde vi 4 uavgjorte og 4-4 i målforskjell.

På de to første kampene med Evans har vi 2 uavgjorte og 2-2 i målforskjell.

Er det et resultat jeg er lei av å se, må det være 1-1.

Uwe hadde 4 mnd.. Evans 7 dager.. Utfra rapportene har vi sett bedre ut de siste 2 enn første 10.. Blir spennende å se hvordan vi fremstår på torsdag!

Gjentatte stangskudd, feberredninger av mostanderkeeper, "keepertabber" av vår keeper og målsjanser vi har bommet på, allikevel har vi spilt uavgjort x 2 borte. Dette er ikke vanlig kost når det gjelder Leeds!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #128 på: Oktober 26, 2015, 20:55:42 »
Er det virkelig så enkelt som å knipse med fingrene, og vips er en ny keeper på plass?

Virkeligheten er neppe sånn.

Neppe... men uttalelsene fra Evans om Røsler gir et slikt inntrykk.
 

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #129 på: Oktober 26, 2015, 21:24:30 »
Er glad og se en Manager ikke bare skryte spillerne opp i skyene hele tiden. Og heller sier at noe mangler. Med Uwe var vi god i alle kampene ifølge han selv.

Evans tror jeg besitter stort engasjement og får beskjeden frem til guttene.
Akkuratt nå trenger vi tempratur og tempo på banen og det gir Evans. Vinner han mot neste kamp nå så får vi alle et stort løft.
Pontus ❤

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #130 på: Oktober 27, 2015, 22:18:21 »
@WYSdaily: Evans: "Dare i say it we're overloaded with players who aren't going to play if i'm picking the team so there may need to be some movement."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #131 på: Oktober 28, 2015, 14:19:30 »
@WYSdaily: Evans: "Dare i say it we're overloaded with players who aren't going to play if i'm picking the team so there may need to be some movement."

betyr dette at det ikke er så vanlig i Leeds at headcoach "picks the team" mon tro?
Ups & Ups!!

auren

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #132 på: Oktober 28, 2015, 15:12:11 »
Han skal ha for herlig selvironi  :D

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 7m7 minutes ago 
Evans had dinner with Cellino last night but says they didn't discuss the ban. "The only thing I know is I ate more than him." #lufc


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #133 på: Oktober 28, 2015, 21:09:31 »
@PhilHayYEP: Evans talked about about how Leeds have been playing. Said they were using "containing football" before he arrived. Now more attacking.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #134 på: Oktober 28, 2015, 21:11:15 »
@PhilHayYEP: Spoke to Liam Cooper earlier: "I read the manager tell the press that the home record's a disgrace. We all agree with him." #lufclive
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #135 på: Oktober 28, 2015, 21:12:21 »
@APOPEY: Evans says players are "buzzing at the fact that it feels more like a traditional English battling football club which #lufc is famous for."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #136 på: Oktober 28, 2015, 21:45:37 »
@APOPEY: Evans says players are "buzzing at the fact that it feels more like a traditional English battling football club which #lufc is famous for."

Back to the future...?

Evans minner så mye om Warnock at jeg gremmes....
 

samadhi

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #137 på: Oktober 29, 2015, 07:47:11 »
@APOPEY: Evans says players are "buzzing at the fact that it feels more like a traditional English battling football club which #lufc is famous for."

Back to the future...?

Evans minner så mye om Warnock at jeg gremmes....

Veldig mye som er likt så langt ja.
Begge snakker mest om passion og sin kjærlighet til klassisk 4-4-2.
Begge med ønske om å gjøre Elland Road til fortress og ang spillerstall uttalte Steve Evans i går;
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
Evans still adamant that Leeds need new players. "There's some talented players here but we need cream on the coffee."
Warnock snakket vel stadig om "icing on the cake" som manglet i sin spillerstall.

Håpet er selvsagt at Evans har en mye bedre spillerstall tilgjengelig enn det NW hadde,
også må vi håpe at Evan har en mer tiltalende spillestil og taktiske kunnskaper enn sin forgjenger.
marching on together,
derudaf forever...

auren

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #138 på: Oktober 29, 2015, 08:06:28 »
Fotballen utvikler seg. Selv Don Revie ville fått som hatten passet med sin klassiske 4-4-2 og aggressive grisefotball-stil.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #139 på: Oktober 29, 2015, 19:29:58 »
@APOPEY: Evans says players are "buzzing at the fact that it feels more like a traditional English battling football club which #lufc is famous for."

Back to the future...?

Evans minner så mye om Warnock at jeg gremmes....

Veldig mye som er likt så langt ja.
Begge snakker mest om passion og sin kjærlighet til klassisk 4-4-2.
Begge med ønske om å gjøre Elland Road til fortress og ang spillerstall uttalte Steve Evans i går;
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
Evans still adamant that Leeds need new players. "There's some talented players here but we need cream on the coffee."
Warnock snakket vel stadig om "icing on the cake" som manglet i sin spillerstall.

Håpet er selvsagt at Evans har en mye bedre spillerstall tilgjengelig enn det NW hadde,
også må vi håpe at Evan har en mer tiltalende spillestil og taktiske kunnskaper enn sin forgjenger.

"Icing no the cake" var Graysons mantra.
Jon R.

enur

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #140 på: Oktober 29, 2015, 22:56:50 »
gillar inte detta bytet men beredd ge evans en fair chans och inte börja döma honom efter en match

Samme her (også etter tre kamper), men det er uansett et faktum at Evans, rent poengmessig, ikke har startet noe bedre enn de andre managerne som har fått prøvd seg under Cellinos regime.,
« Siste redigering: Oktober 29, 2015, 23:01:52 av enur »
____________
enur

Marching on together

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #141 på: Oktober 29, 2015, 23:44:12 »
@PhilHayYEP: Evans: "You need a voice on the pitch. Some of these young lads are very quiet. They're scared to say good morning to their mate." #lufc





Pest eller kolera!


Hva er vitsen med å si hei til den syvende manageren på ett års tid!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #142 på: Oktober 30, 2015, 00:54:13 »
Nytt lys tent. ( Fulham).
Falmet. (Bolton)
Sluknet. ( Blackburn).

Same shit, new wrapping.
Jon R.

Eriksen55

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #143 på: Oktober 30, 2015, 05:23:07 »
Noen spillere må ta seg sammen hvis dem vil ha en fremtid i Leeds. Han Mener vi trenger 5- 6 nye spillere... Da er vi igang igjen!

Orker ikke mer. Får magesår av det her!

sportcarl1

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #144 på: Oktober 30, 2015, 10:39:46 »
Nytt lys tent. ( Fulham).
Falmet. (Bolton)
Sluknet. ( Blackburn).

Same shit, new wrapping.
bägge bortmatcherna var godkända förutom möjligtvis resultaten. handlar om så små marginaler stolparna är ju inte våra bästa vänner tex hade adeyemi 2  i stolpen mot Bolton, däremot Blackburnmatchen var en besvikelse helt klart och går inte förklara bort
 

willum

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #145 på: Oktober 30, 2015, 10:49:01 »
Steve Evans on 20 Oct: “I’ve never been the sort to go in and say I want 5 or 6 new players."

29 Oct: "We need 5 or 6 new players"

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #146 på: Oktober 30, 2015, 11:32:17 »
Steve Evans on 20 Oct: “I’ve never been the sort to go in and say I want 5 or 6 new players."

29 Oct: "We need 5 or 6 new players"
Ja hva skal man si..?
Kampen i går viste med all tydelighet at psykologi er særdeles viktig i foppall! Det går faktisk an å komme tilbake etter en slik marerittstart, men det kreves en sterk psyke hos alle, og ikke minst VILJE!
Evans evner ikke å få spillerne til å ville noe >:( i går bare løp de rundt og prøvde halvveis >:(
Cellino er ikke det eneste problemet i klubben. Det finnes ikke en vinnerkultur lenger, det er greit å bli pissa på i kamp etter kamp. Jeg tror det hadde stilt seg annerledes hvis vi hadde hatt en respektert trener- en som alle så opp til og rett og slett hadde griserespekt for. Klovnen Evans har ingen respekt overhodet, og jeg kan være enig i at Cellino er skyld i mye av dette med sine hyppige ansettelser av middelmådigheter. Etter min mening er faktisk troppen bedre enn i fjor, men hva hjelper vel det? Leeds United er for stor for Evans, det går i en liten klubb hvor det er null press og alle hører ukritisk på manageren sier. Dessverre ser ikke jeg noen ende på problemene....det eneste som kan redde oss er en respektert manager og at vi beholder de beste spillerne i januar, hvis ikke går dette rett ned i L1 >:(

auren

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #147 på: Oktober 30, 2015, 11:38:49 »
Steve Evans on 20 Oct: “I’ve never been the sort to go in and say I want 5 or 6 new players."

29 Oct: "We need 5 or 6 new players"
Ja hva skal man si..?
Kampen i går viste med all tydelighet at psykologi er særdeles viktig i foppall! Det går faktisk an å komme tilbake etter en slik marerittstart, men det kreves en sterk psyke hos alle, og ikke minst VILJE!
Evans evner ikke å få spillerne til å ville noe >:( i går bare løp de rundt og prøvde halvveis >:(
Cellino er ikke det eneste problemet i klubben. Det finnes ikke en vinnerkultur lenger, det er greit å bli pissa på i kamp etter kamp. Jeg tror det hadde stilt seg annerledes hvis vi hadde hatt en respektert trener- en som alle så opp til og rett og slett hadde griserespekt for. Klovnen Evans har ingen respekt overhodet, og jeg kan være enig i at Cellino er skyld i mye av dette med sine hyppige ansettelser av middelmådigheter. Etter min mening er faktisk troppen bedre enn i fjor, men hva hjelper vel det? Leeds United er for stor for Evans, det går i en liten klubb hvor det er null press og alle hører ukritisk på manageren sier. Dessverre ser ikke jeg noen ende på problemene....det eneste som kan redde oss er en respektert manager og at vi beholder de beste spillerne i januar, hvis ikke går dette rett ned i L1 >:(

Ingen managere kan redde oss. Cellino må ut! Han er verre enn Bates. Det ser du vel??

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Carl Fisker

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #148 på: Oktober 30, 2015, 12:18:18 »
Steve Evans on 20 Oct: “I’ve never been the sort to go in and say I want 5 or 6 new players."

29 Oct: "We need 5 or 6 new players"
Ja hva skal man si..?
Kampen i går viste med all tydelighet at psykologi er særdeles viktig i foppall! Det går faktisk an å komme tilbake etter en slik marerittstart, men det kreves en sterk psyke hos alle, og ikke minst VILJE!
Evans evner ikke å få spillerne til å ville noe >:( i går bare løp de rundt og prøvde halvveis >:(
Cellino er ikke det eneste problemet i klubben. Det finnes ikke en vinnerkultur lenger, det er greit å bli pissa på i kamp etter kamp. Jeg tror det hadde stilt seg annerledes hvis vi hadde hatt en respektert trener- en som alle så opp til og rett og slett hadde griserespekt for. Klovnen Evans har ingen respekt overhodet, og jeg kan være enig i at Cellino er skyld i mye av dette med sine hyppige ansettelser av middelmådigheter. Etter min mening er faktisk troppen bedre enn i fjor, men hva hjelper vel det? Leeds United er for stor for Evans, det går i en liten klubb hvor det er null press og alle hører ukritisk på manageren sier. Dessverre ser ikke jeg noen ende på problemene....det eneste som kan redde oss er en respektert manager og at vi beholder de beste spillerne i januar, hvis ikke går dette rett ned i L1 >:(
Vil du bytte manager igjen, Yeboah?

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #149 på: Oktober 30, 2015, 12:20:43 »
Steve Evans on 20 Oct: “I’ve never been the sort to go in and say I want 5 or 6 new players."

29 Oct: "We need 5 or 6 new players"
Ja hva skal man si..?
Kampen i går viste med all tydelighet at psykologi er særdeles viktig i foppall! Det går faktisk an å komme tilbake etter en slik marerittstart, men det kreves en sterk psyke hos alle, og ikke minst VILJE!
Evans evner ikke å få spillerne til å ville noe >:( i går bare løp de rundt og prøvde halvveis >:(
Cellino er ikke det eneste problemet i klubben. Det finnes ikke en vinnerkultur lenger, det er greit å bli pissa på i kamp etter kamp. Jeg tror det hadde stilt seg annerledes hvis vi hadde hatt en respektert trener- en som alle så opp til og rett og slett hadde griserespekt for. Klovnen Evans har ingen respekt overhodet, og jeg kan være enig i at Cellino er skyld i mye av dette med sine hyppige ansettelser av middelmådigheter. Etter min mening er faktisk troppen bedre enn i fjor, men hva hjelper vel det? Leeds United er for stor for Evans, det går i en liten klubb hvor det er null press og alle hører ukritisk på manageren sier. Dessverre ser ikke jeg noen ende på problemene....det eneste som kan redde oss er en respektert manager og at vi beholder de beste spillerne i januar, hvis ikke går dette rett ned i L1 >:(
Vil du bytte manager igjen, Yeboah?
Ja, jeg ville aldri ha Evans! "Hockaday "ansettelse av Cellino-håpløst!