Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Steve Evans  (Lest 320757 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #60 på: Oktober 20, 2015, 21:20:43 »
Var vel noen som lurte på når disse sombrero bildene var tatt....?

Det var vel siste kampen i serien sist sesong, da Leeds hadde besøk av Rotherham. Evans lovet å stille i kortbukse og sombrero hvis Rotherham var på sikker plass før Leeds kampen. Han er i alle fall sporty og holder det han lover....men ....KLOVN!

Uansett, vi er stuck med ham (en liten stund i alle fall)....så han får en sjanse. Er (i likhet med mange andre) litt negativ i utgangspunktet, men men....håpet må vi jo ha....

Problemet er jo nå at ingen managere med et godt rykte vil ha Leeds.


Enig i at oppførselen til Evans var noe unødvendig. Managere bør strengt tatt holde seg unna sånt, selv om  stuntet kan  betegnes som forholdsvis uskyldig.

Den største klovnen har han nå fått som arbeidsgiver.
Super Leeds since 1968

samadhi

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #61 på: Oktober 20, 2015, 21:35:06 »
Selvsagt får han en sjanse.

Det er ikke Steve Evans som er problemet i Leeds. Lovnader om å få styre laget og last say og slikt må man derimot ta med en sekk med salt. Det samme sa Rösler. Han blir helt sikkert lovet det, men selv om Cellino er bannet igjen er det bare en telefon som skal til før laget ser annerledes ut enn hva den sombrerokledte hadde sett for seg.

Jeg tror ikke Cellino har blandet seg særlig inn i laguttak til headcoachene siste året.
Redfearn utelot de fleste av signeringene fra i fjor sommer og satset hardt på sine egne unggutter.

Rosler fikk ganske bra armslag i sommer og jeg er ikke i tvil om at de fleste som kom inn var hans egne spillere. De fleste var engelske og både Horton (kjenning av keepertrener Harris), Adeyemi og Dallas var galme kjente for Uwe. Han var også klar på foretrakk 4-3-3 da han fikk jobben, og det var jo også dette vi spilte under hans ledelse. Mulig at Wootton fremfor Byram i helga kom fra Cellino, men ingen kan komme å si at Byram har gjort seg fortjent til å starte etter sin innsats så langt i år.
At Rosler fikk sparken skyldes en blanding av mangel på resultater og tolmodighet.

På meg virket det som at Cellino hadde stor tro på Rosler og ga han sjansen til å skape sitt eget Leeds. Derfor veldig skuffende synes jeg at han ikke fikk mer en 2 mnd av sesongen før Cellino sparket han.
Synes det er synd at ikke klubben kan jobbe sammen om problemene og prøve å fikse det som er her i stedet for å alltid håpe på at quickfix med skifte av manager skal løse det hele - uten at den forrige fikk en skikkelig sjanse.
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #62 på: Oktober 20, 2015, 21:45:56 »
Var vel noen som lurte på når disse sombrero bildene var tatt....?

Det var vel siste kampen i serien sist sesong, da Leeds hadde besøk av Rotherham. Evans lovet å stille i kortbukse og sombrero hvis Rotherham var på sikker plass før Leeds kampen. Han er i alle fall sporty og holder det han lover....men ....KLOVN!

Uansett, vi er stuck med ham (en liten stund i alle fall)....så han får en sjanse. Er (i likhet med mange andre) litt negativ i utgangspunktet, men men....håpet må vi jo ha....

Problemet er jo nå at ingen managere med et godt rykte vil ha Leeds.


Enig i at oppførselen til Evans var noe unødvendig. Managere bør strengt tatt holde seg unna sånt, selv om  stuntet kan  betegnes som forholdsvis uskyldig.

Den største klovnen har han nå fått som arbeidsgiver.

Evans bekrefter på pressekonferansen at stuntet var for CHARITY og at selv Redders gravde dypt i lomma!

https://m.youtube.com/watch?v=uPfnDAZe9gA&feature=youtu.be

Jeg liker ham allerede!

Non-nonsens!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #63 på: Oktober 20, 2015, 22:04:26 »
Achievements

Stamford
United Counties League Premier Division: 1996-97, 1997–98

Boston United
Conference National: 2001-02
Southern League Premier Division: 1999-2000; runners-up 1998-99

Crawley Town
Conference Premier: 2010-11
Football League Two: promotion 2011-12

Rotherham United
Football League One: play-off winners 2013-14
Football League Two: runners-up 2012-13



Veldig bra dette og spesielt de siste 5 årene!   :)
« Siste redigering: Oktober 20, 2015, 22:07:00 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #64 på: Oktober 20, 2015, 22:14:58 »
Achievements

Stamford
United Counties League Premier Division: 1996-97, 1997–98

Boston United
Conference National: 2001-02
Southern League Premier Division: 1999-2000; runners-up 1998-99

Crawley Town
Conference Premier: 2010-11
Football League Two: promotion 2011-12

Rotherham United
Football League One: play-off winners 2013-14
Football League Two: runners-up 2012-13



Veldig bra dette og spesielt de siste 5 årene!   :)

4 opprykk på rad?? Og forrige sesong så klarte han å holde Rham oppe. Særdeles sterke resultater!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #65 på: Oktober 20, 2015, 22:30:11 »
Synes Evans' svar på pressekonferansen var både fine og morsomme. Vinner han kamper blir han sittende. Så enkelet er det og da vil alle oss like han.

Det er vel rundt 10% sjanse for dette...
MOT

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #66 på: Oktober 20, 2015, 23:43:27 »
Jeg visste ikke hvem han var før forrige sesong. Han har jo noen opprykk i lavere disvisjoner. Vi får håpe han er sikkelig undervurdert og at dette er århundrets ansettelse!! :)

Fornuften sier meg likevel at dette er en mann som er ansatt fordi Cellino liker ham, han var ledig  og at det blir en billig løsning.

Noen som vet den egenlige grunnen til at han forlot Rotherham den 18. sept???

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #67 på: Oktober 21, 2015, 12:28:35 »
Jeg visste ikke hvem han var før forrige sesong. Han har jo noen opprykk i lavere disvisjoner. Vi får håpe han er sikkelig undervurdert og at dette er århundrets ansettelse!! :)

Fornuften sier meg likevel at dette er en mann som er ansatt fordi Cellino liker ham, han var ledig  og at det blir en billig løsning.

Noen som vet den egenlige grunnen til at han forlot Rotherham den 18. sept???

Han er nok ansatt pga at han er tilgjengelig og at Cellino ønsket en som kunne fyre opp stemninga på banen. Alle som sier at Cellino ikke ansetter eller holder på ansatte som han ikke liker trynet på har jo bommet. Cellino er det ikke lett å bli klok på!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #68 på: Oktober 21, 2015, 14:45:06 »
Jeg visste ikke hvem han var før forrige sesong. Han har jo noen opprykk i lavere disvisjoner. Vi får håpe han er sikkelig undervurdert og at dette er århundrets ansettelse!! :)

Fornuften sier meg likevel at dette er en mann som er ansatt fordi Cellino liker ham, han var ledig  og at det blir en billig løsning.

Noen som vet den egenlige grunnen til at han forlot Rotherham den 18. sept???

Han er nok ansatt pga at han er tilgjengelig og at Cellino ønsket en som kunne fyre opp stemninga på banen. Alle som sier at Cellino ikke ansetter eller holder på ansatte som han ikke liker trynet på har jo bommet. Cellino er det ikke lett å bli klok på!
Unnskyld, men hva mener du egentlig her? Syns det er ganske lett å bli klok på Cellino, jeg. Han ansetter og sparker trenere/managere etter innfallsmetoden, og det temmelig ofte.

flynn

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #69 på: Oktober 21, 2015, 16:15:53 »
OK. Når Redfearn fikk jobben hadde jeg store forventninger. Når Rõsler dukket opp enda større. Med Evans finnes det absolutt ingen positive forventninger whatsoever i mitt hode. Det føles som et bra utgangspunkt.

bring em on!

flynn

GeirO

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #70 på: Oktober 21, 2015, 16:56:00 »
Cellino prøver sitt beste, bruker endel penger, er en kynisk personalleder, betaler for lite skatt, men den store svakheten er jo at han er GRUSOMT utålmodig.

Ok, nå psyker vi oss opp. I dag kommer første seier, så følger en hel haug med seire, og vi rykker opp og blander oss inn i toppen av PL. Og Evans blir geniforklart!
MOT

Jon R

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #71 på: Oktober 21, 2015, 23:32:11 »
Bra start i ny jobb. Ferdig snakka!
Jon R.

Superfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #72 på: Oktober 21, 2015, 23:36:48 »
Tror dette kan bli bra

Blank_File

Sv:
« Svar #73 på: Oktober 22, 2015, 00:48:37 »
Utrolig bra med en positiv start. For inderlig håpe at det varer. Jeg er veldig redd for konsekvensene av at vi eventuelt faller under streken i den situasjonen Cellino har satt oss i.

AndyMathie

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #74 på: Oktober 22, 2015, 00:52:03 »
Etter å  ha fundert i noen dager har jeg kommet fram til at Evans er akkurat det Leeds trenger pr dags dato. En head coach som er non nonsense og kjører en ærlig og rett fram stil. Det blir knall hard jobbing framover og jeg tror at dette laget plukker en god del poeng utover sesongen. Så mange poeng at man aldri skal si aldri når det gjelder play offen.

Jeg trodde at dette kom til å bli året Leeds våknet for fullt under Uwes ledelse. Han skuffet meg enormt etter positive takter i starten. Det ble bare svakere og svakere spill. Guttene spilte uten tempo, guts og rett og slett god gammeldags gritt var helt fraværende. Uansett det er godt å se at vi er i gode hender og at Cellino gjorde dette grepet.

Håper og tror at Evans sitter en del sesonger og at sesongen vår endelig har startet!!! MOT :D

We are Leeds and we are proud of it!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #75 på: Oktober 22, 2015, 03:28:56 »
Etter Steve Evans første dager må jeg si meg veldig fornøyd. Han har kommet inn i et sirkus og etter min mening bare gjort det rette. Gode pressekonferanser og en god kamp i dag. For meg virker han som en no nonesense manager og en som kan få tilbake eet jeg har savnet mest denne sesongen, GUTS , TEMPO OG VILJE!

Er ingenting og si på hans cv som manager i football league. Føler med Uwe hadde vi for kjedlig holdning og for lite tempo. Kjenner jeg virkelig gleder meg til kampen på lørdag mot Bolton.

Håper Steve får signere en spiller på lån av sitt eget valg som kan tilføre noe ekstra. Håper på en spiss , en som kan konkurrere med Ante og Wood og kan pushe nivået opp!
Håper også vi henter inn en god keeper som kan stabilisere bak. Silvestri begynner jeg og bli meget lei av. Håper en Paul Robinson kunne kommet inn som back up og mentor for Marco til vi får en permanent ordning

Vinner han kamper blir han sittende , forhåpentligvis! Vet aldri med den latterlige eieren vår.

Fortsetter Sam Byram slik han gjorde i dag vil det bli som en ny signering for oss. Drømmer tilbake til hans debut sesong og den formen.

Mvh Sindre
Pontus ❤

baste

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #76 på: Oktober 22, 2015, 04:35:33 »
Lov å håpe, bra start på karrieren da


MOT !

Cherry

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #77 på: Oktober 22, 2015, 08:01:17 »
Etter Steve Evans første dager må jeg si meg veldig fornøyd. Han har kommet inn i et sirkus og etter min mening bare gjort det rette. Gode pressekonferanser og en god kamp i dag. For meg virker han som en no nonesense manager og en som kan få tilbake eet jeg har savnet mest denne sesongen, GUTS , TEMPO OG VILJE!

Er ingenting og si på hans cv som manager i football league. Føler med Uwe hadde vi for kjedlig holdning og for lite tempo. Kjenner jeg virkelig gleder meg til kampen på lørdag mot Bolton.

Håper Steve får signere en spiller på lån av sitt eget valg som kan tilføre noe ekstra. Håper på en spiss , en som kan konkurrere med Ante og Wood og kan pushe nivået opp!
Håper også vi henter inn en god keeper som kan stabilisere bak. Silvestri begynner jeg og bli meget lei av. Håper en Paul Robinson kunne kommet inn som back up og mentor for Marco til vi får en permanent ordning

Vinner han kamper blir han sittende , forhåpentligvis! Vet aldri med den latterlige eieren vår.

Fortsetter Sam Byram slik han gjorde i dag vil det bli som en ny signering for oss. Drømmer tilbake til hans debut sesong og den formen.

Mvh Sindre

Spesielt spennende hva slags spilletyper han sier han vil ha inn- tror det gjelder "jordfresere" ...og det vil jeg virkelig ha!  Hva med å hente Alex Revell som bøttet inn mål for Rotherham , og nå sliter benk i Cardiff...riktig type og sparringspartner for Wood og Ante tror jeg.
Hvis det finnes en bror til Joey Barton, så vil jeg ha en sånn` på midten, alternativ en robust midtstopper - eller ja takk - alle 3!
 

samadhi

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #78 på: Oktober 22, 2015, 08:56:07 »
Håper på noe mer spennende enn Alex Revell.
Scoret 28 mål fordelt på 150 kamper i Rotherham (2 sesonger i L2, 1 i L1 og 1 i CCC)
Scoret 4 mål 24 kamper i Championship før Cardiff hentet hani fjor - der han fulgte opp med 2 mål på 15 kamper.
En stor tanksenter på 32 år. Tviler på at han er bedre enn Wood.

Håper at Steve Evans ser at Leeds United er ett hakk opp fra Roterham og at han også får midler til å hente inn bedre spillere enn de han hadde der.
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #79 på: Oktober 22, 2015, 09:04:59 »
Han sier at han liker Erwin og at han vil komme tilbake fra Bury.
Tipper vi får se han i lagoppstillingen etterhvert.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

AndyMathie

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #80 på: Oktober 22, 2015, 11:07:56 »
Han sier at han liker Erwin og at han vil komme tilbake fra Bury.
Tipper vi får se han i lagoppstillingen etterhvert.

Bra jeg liker også Erwin og syntes det var fryktelig rart at han fikk så lite muligheter under Uwe.
We are Leeds and we are proud of it!

auren

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #81 på: Oktober 22, 2015, 11:39:34 »
Han sier at han liker Erwin og at han vil komme tilbake fra Bury.
Tipper vi får se han i lagoppstillingen etterhvert.

Bra jeg liker også Erwin og syntes det var fryktelig rart at han fikk så lite muligheter under Uwe.

Neppe noen suksess i Bury. Kom inn som innbytter i helga, og fikk med seg siste kvarteret. På tirsdag var han ikke engang på benken. Så slik sett så er det jo bare å kalle ham hjem igjen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #82 på: Oktober 22, 2015, 12:21:28 »
Han sier at han liker Erwin og at han vil komme tilbake fra Bury.
Tipper vi får se han i lagoppstillingen etterhvert.

Bra jeg liker også Erwin og syntes det var fryktelig rart at han fikk så lite muligheter under Uwe.

Neppe noen suksess i Bury. Kom inn som innbytter i helga, og fikk med seg siste kvarteret. På tirsdag var han ikke engang på benken. Så slik sett så er det jo bare å kalle ham hjem igjen...

auren

Han har vært syk i det siste.

Hvis vi skal spille med to spisser fremover så vil jeg han han med. Tidligere når vi har spilt med en spiss har jeg følt at han ikke burde spilt eller kanskje sittet på benken. Derimot nå så burde Doukara og Erwin sitte klar hvis Antenucci og Wood ikke har dagen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #83 på: Oktober 22, 2015, 12:45:48 »
Steve Evans har alt å bevise.

Bortsett fra å kaste blod i garderoben (sikkert gjort i går), så er absolutt ingenting av det han så langt har sagt om sport noe som beroer meg. Heldigvis har han ikke sagt så veldig mye.

Dog kred for 2 spisser i går.
 

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #84 på: Oktober 22, 2015, 12:53:33 »
Steve Evans har alt å bevise.

Bortsett fra å kaste blod i garderoben (sikkert gjort i går), så er absolutt ingenting av det han så langt har sagt om sport noe som beroer meg. Heldigvis har han ikke sagt så veldig mye.

Dog kred for 2 spisser i går.


Eneste som betyr noe er hvordan laget fremstår på banen.
Nå var det vel svært få her inne som såg kampen igår, men utifra rapportene var det veldig bra. Gløden var tilbake i laget.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #85 på: Oktober 22, 2015, 13:14:36 »
Steve Evans har alt å bevise.

Bortsett fra å kaste blod i garderoben (sikkert gjort i går), så er absolutt ingenting av det han så langt har sagt om sport noe som beroer meg. Heldigvis har han ikke sagt så veldig mye.

Dog kred for 2 spisser i går.


Det får så være. Ser ihvertfall ut til at det han har sagt til Byram og Adeyemi funket, så får vi håpe det fortsetter og ikke var et engangstilfelle at dem var gode i går. Begge har underprestert voldsomt i år. Har ikke hørt han uttale så mye ift taktikk ol. Men ordet passion, running and fighting går igjen og det liker jeg å høre. Klarer han å få gutta til å jobbe ræva av seg hver eneste gang dem har på seg drakta, samtidig som vi klarer å score mer enn vi slipper inn så er jeg fornøyd  ;) :)
« Siste redigering: Oktober 22, 2015, 13:17:14 av eriksen55 »

Blank_File

Sv:
« Svar #86 på: Oktober 22, 2015, 14:06:21 »
Passion, running and fighting er jo det alle sier. Spesielt briter. Det funket og i går og jeg håper det fortsetter, men er som Kato ikke beroliget av det han sier. Han snakker som en blanding av en supporter og Dave Hockaday.

Det er en rar ting at han ser ut til å ha hatt en umiddelbar effekt på Sam Byram. Det skurrer litt i mine øyne i forhold til Røsler.

Eriksen55

Sv:
« Svar #87 på: Oktober 22, 2015, 14:46:30 »
Passion, running and fighting er jo det alle sier. Spesielt briter. Det funket og i går og jeg håper det fortsetter, men er som Kato ikke beroliget av det han sier. Han snakker som en blanding av en supporter og Dave Hockaday.

Det er en rar ting at han ser ut til å ha hatt en umiddelbar effekt på Sam Byram. Det skurrer litt i mine øyne i forhold til Røsler.

Er nok ikke bare britisk det. Se Klopp, Guardiola for å nevne noen.  Forskjellen på Klopp og Evans og maaange andre britiske managere er at dem klarer å sette løpskraft, innsats og vilje inn i system og samtidig spille bra fotball... tviler på at Evans er helt der  :)

Innsats slår talent hver gang  ;)
« Siste redigering: Oktober 22, 2015, 14:48:11 av eriksen55 »

Annesj

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #88 på: Oktober 22, 2015, 15:16:34 »
Passion, running and fighting er jo det alle sier. Spesielt briter. Det funket og i går og jeg håper det fortsetter, men er som Kato ikke beroliget av det han sier. Han snakker som en blanding av en supporter og Dave Hockaday.

Det er en rar ting at han ser ut til å ha hatt en umiddelbar effekt på Sam Byram. Det skurrer litt i mine øyne i forhold til Røsler.

Ã… ikke bare Byram. Dallas var en helt annen utgave igår også. Det samme forsåvidt med Adyemi etter det jeg har lest. Effekten til Evans får vi vel bare bekreftet med tia. Men igår virka det som et totalt forandret leedslag mtp innsats og trøkk.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #89 på: Oktober 22, 2015, 15:47:13 »
Jeg visste ikke hvem han var før forrige sesong. Han har jo noen opprykk i lavere disvisjoner. Vi får håpe han er sikkelig undervurdert og at dette er århundrets ansettelse!! :)

Fornuften sier meg likevel at dette er en mann som er ansatt fordi Cellino liker ham, han var ledig  og at det blir en billig løsning.

Noen som vet den egenlige grunnen til at han forlot Rotherham den 18. sept???

Han er nok ansatt pga at han er tilgjengelig og at Cellino ønsket en som kunne fyre opp stemninga på banen. Alle som sier at Cellino ikke ansetter eller holder på ansatte som han ikke liker trynet på har jo bommet. Cellino er det ikke lett å bli klok på!
Unnskyld, men hva mener du egentlig her? Syns det er ganske lett å bli klok på Cellino, jeg. Han ansetter og sparker trenere/managere etter innfallsmetoden, og det temmelig ofte.

Jeg mener at INGEN hadde trodd at han ville ansatt en frittalende skotte som er like herlig som han er ærlig.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.