Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Steve Evans  (Lest 321694 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #90 på: Oktober 22, 2015, 16:12:00 »
Jeg visste ikke hvem han var før forrige sesong. Han har jo noen opprykk i lavere disvisjoner. Vi får håpe han er sikkelig undervurdert og at dette er århundrets ansettelse!! :)

Fornuften sier meg likevel at dette er en mann som er ansatt fordi Cellino liker ham, han var ledig  og at det blir en billig løsning.

Noen som vet den egenlige grunnen til at han forlot Rotherham den 18. sept???

Han er nok ansatt pga at han er tilgjengelig og at Cellino ønsket en som kunne fyre opp stemninga på banen. Alle som sier at Cellino ikke ansetter eller holder på ansatte som han ikke liker trynet på har jo bommet. Cellino er det ikke lett å bli klok på!
Unnskyld, men hva mener du egentlig her? Syns det er ganske lett å bli klok på Cellino, jeg. Han ansetter og sparker trenere/managere etter innfallsmetoden, og det temmelig ofte.

Jeg mener at INGEN hadde trodd at han ville ansatt en frittalende skotte som er like herlig som han er ærlig.


Jeg ble ikke overrasket nå, og vil ikke bli det neste gang, som sannsynligvis er rundt juletider.

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #91 på: Oktober 22, 2015, 16:36:28 »
Jeg visste ikke hvem han var før forrige sesong. Han har jo noen opprykk i lavere disvisjoner. Vi får håpe han er sikkelig undervurdert og at dette er århundrets ansettelse!! :)

Fornuften sier meg likevel at dette er en mann som er ansatt fordi Cellino liker ham, han var ledig  og at det blir en billig løsning.

Noen som vet den egenlige grunnen til at han forlot Rotherham den 18. sept???

Han er nok ansatt pga at han er tilgjengelig og at Cellino ønsket en som kunne fyre opp stemninga på banen. Alle som sier at Cellino ikke ansetter eller holder på ansatte som han ikke liker trynet på har jo bommet. Cellino er det ikke lett å bli klok på!
Unnskyld, men hva mener du egentlig her? Syns det er ganske lett å bli klok på Cellino, jeg. Han ansetter og sparker trenere/managere etter innfallsmetoden, og det temmelig ofte.

Jeg mener at INGEN hadde trodd at han ville ansatt en frittalende skotte som er like herlig som han er ærlig.


Jeg ble ikke overrasket nå, og vil ikke bli det neste gang, som sannsynligvis er rundt juletider.

Vi får se da...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

GeirO

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #92 på: Oktober 22, 2015, 16:48:41 »
Jeg er klar for Antenucci & Doukara som de to i angrepet, kan bli bra.
MOT

lojosang

Sv:
« Svar #93 på: Oktober 22, 2015, 17:21:19 »
Doukara? Har én god kamp på halvannet år.
- Leif Olav

Eriksen55

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #94 på: Oktober 22, 2015, 17:25:17 »
Vil heller prøve Buckley som spiss i stedet. Går ikke det så kan gjerne Mulhern eller Walters få prøve. Går ikke det kan Doukara få en siste sjanse :)

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #95 på: Oktober 22, 2015, 17:49:36 »
Jeg visste ikke hvem han var før forrige sesong. Han har jo noen opprykk i lavere disvisjoner. Vi får håpe han er sikkelig undervurdert og at dette er århundrets ansettelse!! :)

Fornuften sier meg likevel at dette er en mann som er ansatt fordi Cellino liker ham, han var ledig  og at det blir en billig løsning.

Noen som vet den egenlige grunnen til at han forlot Rotherham den 18. sept???

Han er nok ansatt pga at han er tilgjengelig og at Cellino ønsket en som kunne fyre opp stemninga på banen. Alle som sier at Cellino ikke ansetter eller holder på ansatte som han ikke liker trynet på har jo bommet. Cellino er det ikke lett å bli klok på!
Unnskyld, men hva mener du egentlig her? Syns det er ganske lett å bli klok på Cellino, jeg. Han ansetter og sparker trenere/managere etter innfallsmetoden, og det temmelig ofte.

Jeg mener at INGEN hadde trodd at han ville ansatt en frittalende skotte som er like herlig som han er ærlig.

Jeg husker jeg brukte disse ordene om Cellino også da han først kom. Han viste seg å være verken ærlig eller herlig.

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #96 på: Oktober 22, 2015, 18:18:49 »
Vil heller prøve Buckley som spiss i stedet. Går ikke det så kan gjerne Mulhern eller Walters få prøve. Går ikke det kan Doukara få en siste sjanse :)

Walters har jeg ingen tro på lenger. Fra å være på benken (av og til) til A-laget, sliter han nå benken for reservene.

Tipper at han blir frigitt når kontrakten utløper.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #97 på: Oktober 22, 2015, 18:58:51 »
Vil heller prøve Buckley som spiss i stedet. Går ikke det så kan gjerne Mulhern eller Walters få prøve. Går ikke det kan Doukara få en siste sjanse :)

Walters har jeg ingen tro på lenger. Fra å være på benken (av og til) til A-laget, sliter han nå benken for reservene.

Tipper at han blir frigitt når kontrakten utløper.

Sier seg hva jeg mener om Doukara da  :) Jeg aner ikke hvordan han har gjort det i år, men ser Mulhern putter jevnt og trutt!  For all del, ingenting hadde vært bedre enn om Doukara hadde storspilt og bøtta inn mål  :)

GeirO

Sv:
« Svar #98 på: Oktober 22, 2015, 22:06:25 »
Doukara? Har én god kamp på halvannet år.
Det er fortid. Har ikke vært dårlig hele tiden. Jeg ser potensialet.
MOT

Jon R

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #99 på: Oktober 22, 2015, 23:00:43 »
Steve Evans har alt å bevise.

Bortsett fra å kaste blod i garderoben (sikkert gjort i går), så er absolutt ingenting av det han så langt har sagt om sport noe som beroer meg. Heldigvis har han ikke sagt så veldig mye.

Dog kred for 2 spisser i går.

Se kampen Kato. Noe bemerkelsesverdig har skjedd. Imponerende tempo, intensitet og bevegelse. Vi vinner dueller og andreballer. Kort og godt Heavy metal football.
Jon R.

stian

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #100 på: Oktober 22, 2015, 23:21:54 »
Håper Evans viser seg å være en bra manager, men det spiller egentlig ingen rolle. Alle gode managere har dårlige perioder (Alex Ferguson, Wenger, Nils Arne Eggen etc) og under Cellino blir det sparken umiddelbart om man går på 5-6 tap. Skulle vi slumpe til å gjøre det bra i en periode vil det før eller senere ende opp i eg salig rør uansett. Ingen grunn til optimisme før Cellino er ute, og vi kan fort befinne oss lenger ned i divisjonssystemet før det blir et faktum.

Jeg har kjøpt en god flaske Taittinger champagne som jeg kommer til å ha liggende og sprette når Cellino forlater klubben.

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #101 på: Oktober 23, 2015, 08:21:21 »
Steve Evans har alt å bevise.

Bortsett fra å kaste blod i garderoben (sikkert gjort i går), så er absolutt ingenting av det han så langt har sagt om sport noe som beroer meg. Heldigvis har han ikke sagt så veldig mye.

Dog kred for 2 spisser i går.

Se kampen Kato. Noe bemerkelsesverdig har skjedd. Imponerende tempo, intensitet og bevegelse. Vi vinner dueller og andreballer. Kort og godt Heavy metal football.

Har ikke sett kampen selv, men blir ekstra positiv når jeg ser kommentarer fra dere her inne som har sett kampen.  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #102 på: Oktober 23, 2015, 09:30:45 »
Steve Evans har alt å bevise.

Bortsett fra å kaste blod i garderoben (sikkert gjort i går), så er absolutt ingenting av det han så langt har sagt om sport noe som beroer meg. Heldigvis har han ikke sagt så veldig mye.

Dog kred for 2 spisser i går.

Se kampen Kato. Noe bemerkelsesverdig har skjedd. Imponerende tempo, intensitet og bevegelse. Vi vinner dueller og andreballer. Kort og godt Heavy metal football.

Høres bra ut. Men husk, slik blir det når man kaster blod i garderoben. Skal ikke være negativ etter en sånn prestasjon, men vi får se over tid.

4-4-2, enkelt, sideforskyvning, direkte spillestil, 2 spisser, masse energi. Medisinen der vi er nå. Så spørs det om vi ikke må utvikle noe mer enn det over tid.

Jeg tror typer som Botaka og Buckley blir skadelidende av det vi gjør nå. Utpregede kantspillere vil lide i denne formasjonen. Dallas blir banker fremover, men ikke som rendyrket kantspiller.
 

Jon R

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #103 på: Oktober 23, 2015, 14:06:11 »
Steve Evans har alt å bevise.

Bortsett fra å kaste blod i garderoben (sikkert gjort i går), så er absolutt ingenting av det han så langt har sagt om sport noe som beroer meg. Heldigvis har han ikke sagt så veldig mye.

Dog kred for 2 spisser i går.

Se kampen Kato. Noe bemerkelsesverdig har skjedd. Imponerende tempo, intensitet og bevegelse. Vi vinner dueller og andreballer. Kort og godt Heavy metal football.

Har ikke sett kampen selv, men blir ekstra positiv når jeg ser kommentarer fra dere her inne som har sett kampen.  :)
Ca 60 minutter +
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #104 på: Oktober 23, 2015, 14:33:13 »
Steve Evans har alt å bevise.

Bortsett fra å kaste blod i garderoben (sikkert gjort i går), så er absolutt ingenting av det han så langt har sagt om sport noe som beroer meg. Heldigvis har han ikke sagt så veldig mye.

Dog kred for 2 spisser i går.

Se kampen Kato. Noe bemerkelsesverdig har skjedd. Imponerende tempo, intensitet og bevegelse. Vi vinner dueller og andreballer. Kort og godt Heavy metal football.

Har ikke sett kampen selv, men blir ekstra positiv når jeg ser kommentarer fra dere her inne som har sett kampen.  :)
Ca 60 minutter +

Hele 90 minutter +


Var veldig imponert!


Kraft, alle andreballer vunnet og høy grad av presisjon!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jallar

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #105 på: Oktober 23, 2015, 17:14:24 »
Er positivt overrasket over hva Evans har fått til på få dager. Ser også Bamba er frempå og skryter av Evans. Virker som om han er god på motivasjon. Bamba sier selvtilliten i laget har økt betraktelig etter Evans kom.

Vi er fortsatt ineffektive. Alle kampene jeg har sett denne sesongen har Wood misset på kjempesjanser. Gjelder ikke bare Wood, vi må generelt sett klare å score mer når vi skaper så mye sjanser.

Synes også vi bør styrke forsvaret med 1 super duper god spiller. vi er sårbare der, og synes ofte målene vi får imot virker som om de er "lette".


Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #106 på: Oktober 23, 2015, 23:50:04 »
Progress On First Team Coach Appointment Next Week

Leeds United head coach Steve Evans expects to make progress towards appointing a first team coach to his backroom staff next week.

Former Rotherham United manager Evans was appointed earlier this week at Elland Road to succeed Uwe Rosler and signed a contract running through until the end of the season.

He brought assistant Paul Raynor with him, but has been given permission by Leeds supremo Massimo Cellino to appoint a first team coach to his staff.

Evans already has two specific candidates in mind, but will not have an appointment made before next week.

"We'll hopefully do some work on that next week", he told a press conference, when asked about a first team coach being brought in.

"I think the answer is that we've had limited time on the training ground this week with the travelling and there's probably a couple of guys that are at the forefront of my mind, so I just wanted to run those by the president.

"I'll talk to him on Monday and we'll possibly talk to both guys", Evans added.

Rosler brought in Rob Kelly as his assistant and Julian Darby as first team coach; both were placed on gardening leave by Leeds when Rosler was sacked on Monday, meaning the Whites are currently a body short on the training ground.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #107 på: Oktober 24, 2015, 12:52:51 »
Har nøkterne forventninger til Evans. Egentlig skiter jeg i hans fotballfaglige kompetanse,
og er fornøyd om laget kan vinne såpass mange kamper innen mai - til at vi berger plassen.
Kan komme langt med litt god gammeldags brøling og appellering til primalinstinktet til spillerne i denne divisjonen, i alle fall om målet er ca mid-table.

På lang sikt, derimot, er han neppe "frelseren", men her snakker vi uansett mer om hva som er mulig å få til under nåværende eier. Det er ingenting som tyder på at Cellino har noe peiling på å drive en fotballklubb,
og da er vi på vent.  Det er mulig å være optimist under Cellino, men det er vanskelig. Jeg synes det er vanskelig, og gleder meg egentlig mest over de (få) kampene vil spiller bra og vinner.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #108 på: Oktober 25, 2015, 05:16:22 »
Syns under ledelse av Evans har Byram og Tom Adeyemi sett ut som nye spillere! Spesielt sist nevnte imponerer idag.

Håper og ber til høyere makter om en ny keeper inn
Pontus ❤

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #109 på: Oktober 25, 2015, 09:09:57 »
Har dessverre liten tro på Evans...for meg så er dette litt bedre enn Hockaday nivå....hadde troen på Uwe, men må innrømme at det var mye rart de siste kampene under ham...
Fyren virker jovial og positiv -håper han lykkes ;)

Cherry

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #110 på: Oktober 25, 2015, 10:44:47 »
Har nøkterne forventninger til Evans. Egentlig skiter jeg i hans fotballfaglige kompetanse,
og er fornøyd om laget kan vinne såpass mange kamper innen mai - til at vi berger plassen.
Kan komme langt med litt god gammeldags brøling og appellering til primalinstinktet til spillerne i denne divisjonen, i alle fall om målet er ca mid-table.

På lang sikt, derimot, er han neppe "frelseren", men her snakker vi uansett mer om hva som er mulig å få til under nåværende eier. Det er ingenting som tyder på at Cellino har noe peiling på å drive en fotballklubb,
og da er vi på vent.  Det er mulig å være optimist under Cellino, men det er vanskelig. Jeg synes det er vanskelig, og gleder meg egentlig mest over de (få) kampene vil spiller bra og vinner.


Godt formulert ;)
 

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #111 på: Oktober 25, 2015, 11:16:48 »
Vil gi Evans endel kamper før jeg slaktern. Men jeg er forundra over at Cellino aldri ser ut til å lære. Han vil aldri høre på andre enn seg selv. En mann som Gus Poyet burde være en utstrakt hånd til supporterne og ikke minst en som har ledet et lag på høyere nivå enn hva Evans har gjort.
« Siste redigering: Oktober 25, 2015, 11:18:56 av h.b »

Runar

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #112 på: Oktober 25, 2015, 12:29:02 »
Har nøkterne forventninger til Evans. Egentlig skiter jeg i hans fotballfaglige kompetanse,
og er fornøyd om laget kan vinne såpass mange kamper innen mai
- til at vi berger plassen.
Kan komme langt med litt god gammeldags brøling og appellering til primalinstinktet til spillerne i denne divisjonen, i alle fall om målet er ca mid-table.

På lang sikt, derimot, er han neppe "frelseren", men her snakker vi uansett mer om hva som er mulig å få til under nåværende eier. Det er ingenting som tyder på at Cellino har noe peiling på å drive en fotballklubb,
og da er vi på vent.  Det er mulig å være optimist under Cellino, men det er vanskelig. Jeg synes det er vanskelig, og gleder meg egentlig mest over de (få) kampene vil spiller bra og vinner.



For fotballfaglig kompetanse påvirker ikke muligheten for å skaffe poeng?
 

berlin

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #113 på: Oktober 25, 2015, 13:33:19 »
Har nøkterne forventninger til Evans. Egentlig skiter jeg i hans fotballfaglige kompetanse,
og er fornøyd om laget kan vinne såpass mange kamper innen mai
- til at vi berger plassen.
Kan komme langt med litt god gammeldags brøling og appellering til primalinstinktet til spillerne i denne divisjonen, i alle fall om målet er ca mid-table.

På lang sikt, derimot, er han neppe "frelseren", men her snakker vi uansett mer om hva som er mulig å få til under nåværende eier. Det er ingenting som tyder på at Cellino har noe peiling på å drive en fotballklubb,
og da er vi på vent.  Det er mulig å være optimist under Cellino, men det er vanskelig. Jeg synes det er vanskelig, og gleder meg egentlig mest over de (få) kampene vil spiller bra og vinner.



For fotballfaglig kompetanse påvirker ikke muligheten for å skaffe poeng?


Selvfølgelig.

Dette er en spissformulering fra min side,  basert på det inntrykk jeg har av Steve Evans, og jeg tror jeg fikk frem budskapet.

Det inntrykket er basert på ganske begrenset med skriftlig informasjon om -, videoer og radiointervjuer med Evans. Det er neppe noen som vil beskrive han som stille og sindig, heller da frittalende fyr med masse energi, som han gjerne viser seg frem med. Det trenger ikke gå på tvers av fotballfaglig kompetanse, faktisk kan man hevde at hvordan en manager er som "leder", er en del av det fotballfaglige, om man definerer begrepet bredt.

Vi kommer vel til å lære å kjenne han bedre etter hvert.


Runar

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #114 på: Oktober 25, 2015, 13:47:00 »
Det er forskjell på fotballfaglig kompetanse og leder ferdigheter, mulig det er det du prøver å beskrive...

Jeg bare reagerte på at du ikke bryr deg i hvilken fotball faglig kompetanse hovedtreneren til Leeds har.
 

berlin

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #115 på: Oktober 25, 2015, 16:13:43 »
Jeg forstår godt dine argumenter og spørsmål, og liker godt at du kommenterer på det.
Den type diskusjon kan jeg godt like.

Jeg bryr meg om fotballfaglig kompetanse, men avsnitt 2 i mitt innlegg peker på at det under rådende omstendigheter (les: Cellinos eierskap), kan være vanskelig å tiltrekke seg "den riktige kandidaten",
og da tenker jeg totalen, som du er inne på (lederegenskaper - og ferdigheter, fotballfaglig kompetanse, teambygging/samarbeid). Og om så var, vil Cellino, som virker å kjøre ganske så "solo"
i sine beslutninger, finne denne kanididaten og dernest gi han de rammebetingelser en slik kar stiller?
Cellino har brukt 36 managere på 22 år i Cagliari, og 6 på knappe 2 år i Leeds, hvor noen virker som "hals-over-hode" beslutninger/ansettelser.

Jeg tror det er temmelig mange gode kandidater, som ville takke høflig nei til å bli manager i Leeds p.t.

Mitt innlegg kan (og bør?) tolkes som at jeg, gitt sesongen så langt og at det er Cellino som styrer, mener
at en managertype ala Evans (slik jeg oppfatter han) kan være en god, men antagelig ganske kortvarig medisin, medisinen mot å unngå nedrykk.
« Siste redigering: Oktober 25, 2015, 16:18:08 av berlin »

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #116 på: Oktober 25, 2015, 17:34:46 »
Kan noen fortelle meg hvorfor ikke Steve Evans innehar fotballfaglig kompetanse, eller begrenset sådan? Bare fordi han er tjukk og skotsk trenger ikke å bety at han ikke kan sakene sine!

Noen som vet om Steve innehar andre kvaliteter enn å være stor i kjeften?


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #117 på: Oktober 25, 2015, 18:21:15 »
Kan noen fortelle meg hvorfor ikke Steve Evans innehar fotballfaglig kompetanse, eller begrenset sådan? Bare fordi han er tjukk og skotsk trenger ikke å bety at han ikke kan sakene sine!

Noen som vet om Steve innehar andre kvaliteter enn å være stor i kjeften?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg vet ikke om han ikke innehar fotball kompetanse, akkurat som jeg ikke vet om han er en god leder... Han framstår som den "vanlige" Championship manageren, der 4-4-2 og "klage" på troppen er den klassiske medisinen.

Det opplever jeg som en rute jeg er lei, som jeg ikke har tro på og som ikke har gitt noen klubber grunnlag for å bygge suksess.

Misforstå meg rett, en klubb må alltid se på muligheten på å forsterke spillerstallen, men jeg er dørgende lei der nye hovedtrenere skal ha nye spillere og fokusere på det utad.

Jobben er å trene og forbedre de 20 du har, da er det der fokuset må være, spesielt når du har vært i jobben i 6 dager...
 

berlin

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #118 på: Oktober 25, 2015, 20:00:41 »
Kan noen fortelle meg hvorfor ikke Steve Evans innehar fotballfaglig kompetanse, eller begrenset sådan? Bare fordi han er tjukk og skotsk trenger ikke å bety at han ikke kan sakene sine!

Noen som vet om Steve innehar andre kvaliteter enn å være stor i kjeften?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Greie spørsmål, Leedsfan. Man skal ikke skue hunden på hårene, ...øh..kremt.

Det finnes noen som kan fortelle deg det, men jeg tviler på om den/de leser på dette forumet, eller i det hele tatt kan norsk. Jeg tviler på om du finner noen som kan si noe vettugt om det på waccoe også.

At dette er starten på noe "Don Revie-aktig" for Evans, gir høye odds vil jeg tro.

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #119 på: Oktober 25, 2015, 22:16:57 »
@PhilHayYEP: The thing that reassured me today was that Evans seemed to see what the rest of us were seeing. At least knows what he has to fix. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973