Skrevet av Emne: Kamp vs Huddersfield Town@John Smith’s Stadium søndag 5.02.17 kl. 13.00 TV-kamp  (Lest 29735 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nord

Link på nettet ?
 

RoarG

Svenskedrakter igjen :) ?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ove

Vieira har åpnet veldig bra. Vinner mange dueller men pasningskvaliteten hans må opp flere hakk.
 

Sølvreven

Vieira jobber som en helt i dag  ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Hallgeir *

Knallhardt press mot ballfører. Det liker jeg!
Super Leeds since 1968


Ankerjon15

Fin start på kampen, kjemper utrolig bra.

SirOlsen

Faen i blodsvarte helvete!! Get har problemer i området her, og Eurosport Norge fant ut at det skulle ramle ut nå!
-SirOlsen-

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Overspilt på midten der. Farlig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Barba

Jeg ser egentlig bare dødballer som en trussel, så vi får passe oss for det, evt slike da. Selvfølgelig måtte de spille seg til en gigantsjanse akkurat da jeg konkluderte. Bra redning heldigvis. 1-1 i sjanser, Hudds sin størst.
Barba - MOT

Tobbe9210

Gutta er tent idag!
Leksvik whites

RoarG

Stygg tabbe av Jansson.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

jaha...hva nå...
Ups & Ups!!

Hallgeir *

Stygg tabbe av Jansson.

Dessverre enda verre av Berardi.  :(
Super Leeds since 1968

Trondjo

1-0. Den må Berardi ta store deler av ansvaret for
 

Myhre10

Flere balltap og feilpasninger siste minuttene som straffet seg til slutt!

RoarG

Tabbe nr. 2 av Jansson. Skal ikke ut å takle der. Nå har Hudds fått kampen inn i sitt spor. Oppoverbakke nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

testo

Stygg tabbe av Jansson.

Var vel Bridcutt i forkant som forårsaka situasjonen der Pontus forsøkte å rydde opp.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sleivind

Nå er vi på etterskudd over hele banen!

Ankerjon15

Surt, men dette er ikke umulig.

Kickthemdown

Savner Cherlie Taylor.. Berardi gir oss lite offensivt og når han i tillegg feilier defensivt....

Ã… de ser jo mye mer skummel fremover enn oss. Full fart fremover ikke det omstendelige suppa vi koker på.

Kato

Tabbe nr. 2 av Jansson. Skal ikke ut å takle der. Nå har Hudds fått kampen inn i sitt spor. Oppoverbakke nå.

Tull og tøv. Jansson må ut og rydde.opp etter katastrofespill på venstrebacken.
 

RoarG

Stygg tabbe av Jansson.

Var vel Bridcutt i forkant som forårsaka situasjonen der Pontus forsøkte å rydde opp.
Poenget er at Jansson forlater det rommet i midten som Brown dukker opp i.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SirOlsen

Puh... klarte på et magisk vis å få tilbake Eurosport. Trakk ut strømmen av Getboksen, tok ut Sim kortet og ventet ca 10 sekunder. Satte i strømmen igjen, lot boksen få bote og slo på. Ventet til den var på, og deretter satte inn Sim kort. Da kom signalene på denne kanalen tilbake (i fall noen skulle slite med det samme)
-SirOlsen-

RoarG

Tabbe nr. 2 av Jansson. Skal ikke ut å takle der. Nå har Hudds fått kampen inn i sitt spor. Oppoverbakke nå.

Tull og tøv. Jansson må ut og rydde.opp etter katastrofespill på venstrebacken.
Tull og tøv. Han skal ikke forlate rommet i midten.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

testo

Stygg tabbe av Jansson.

Var vel Bridcutt i forkant som forårsaka situasjonen der Pontus forsøkte å rydde opp.
Poenget er at Jansson forlater det rommet i midten som Brown dukker opp i.

Ja greit nok det men

Jaaaaadaaaaa WOOOOOOOOOD
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

roaldv


Ankerjon15


Myhre10

Woooody, herlig