Kamp: vs Burton @ Elland Road, lørdag 9/9 2017 kl16:00

Started by Bjorn, September 04, 2017, 10:00:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Frode

Får Alioski plassen sin tilbake?  Roofe har vært god, forstår jeg ....

AllWhiteTøyen

Utsolgt mot lille Burton sier litt om at det er buzz i byen rundt laget vårt. Love it!

eros

Her åpner vi lett opp et lag som bestemmer seg for å spille med 10 i forsvar...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sølvreven

Dere som ser/hører kampen. Har vi roet helt ned nå?

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Cannavaro

MFLU - Miracles For Leeds United

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Bye

Det er fortsatt Leeds har desidert mest å by på, men ja, det er nok endel mer avslappet på bana nå. Koser seg der ute, guttene!
Trønder i Bergen!

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sleivind

NT

Skulle gjerne sett en liten innspurt nå og en goal fra Grot

Cannavaro

MFLU - Miracles For Leeds United

Furu

Leeds United   âœ" @LUFC
87' Dallas picks out Roofe in the area, who tries to shoot on the turn, but he scuffs his effort 5-0

2s

Leeds United   âœ" @LUFC
86' Dallas gets to the byline and his cross is tipped over the bar by Bywater 5-0

1s

GeirO

Liker en målforskjell på 12-2. Vi får se om vi holder trykket oppe på tirsdag....
MOT

RoarG

Kom igjen, Leeds. Nå tar vi en sjette scoring. Gjerne i overtida.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Sleivind

Deilig kamp! Litt slapt de siste 20 minuttene, men det overlever jeg  8)

RoarG

Og der var sesongens første hjemmeseier i boks. Og det ganske så ettertrykkelig. Bare å gratulere alle sammen med en hyggelig lørdagsettermiddag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

raggen

VANVITTIG DEILIG SEIER!!!!!!! 5-0!!!!!! OG Lasaogga med 2 mål... helt i ekstase. MOT alle sammen!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sølvreven

Slutt. Litt rart å være litt skuffet over å ikke score ett til når man vinner 5-0, men det kan jeg leve med  ;D ;D

Kato

Sitter fremdeles å lurer på hva det er jeg har sett. Så fullstendig overlegen kan jeg ikke huske å ha sett et lag i championship noen gang.

Hvorfor Nigel Clough fremdeles ut i andre omgang valgte å presse Leeds høyt er for meg fullstendig uforståelig.

Wiedwald gir oss en helt ny dimensjon i frispillingsfasen bakfra. Jeg gleder meg til å se lag som prøver å presse oss høyt på Elland Road.

Ellers er det vel ikke noe annet å si enn at alle var sinnsykt gode. Vi så fullstendig ut som et Premier-League lag. Hvis dette er melodien rykker vi rett opp med god margin.

Sølvreven

Tre av seirene er mot lagene som ligger på de fem nederste plassene, så jeg har fortsatt litt is i magen. Kampen mot Burnley vil gi et ordentlig svar på hvor gode vi egentlig er. Den blir sinnsykt spennende å se  :D

RoarG

Jon R

Fantastisk kamp. Klasse fra a til å. Finner nesten ikke ord for å beskrive dette. Vi mistet mye av trøkket etter at Lasogga gikk ut, men helt greit å sette på cruisekontrollen etter 5-0 med ny kamp på tirsdag. Uten Wood har Thomas Christensens gutter tatt Championship med storm! Hvor skal dette ende???  :) :) :)
Jon R.

palle

Men, men, men... TC har jo ikke erfaring fra Championship-fotball? Dette må jo være ren flaks mot dårlige lag?
...ooo, vi vandrar saman...

Jon R

Quote from: Sølvreven on September 09, 2017, 18:08:59
Tre av seirene er mot lagene som ligger på de fem nederste plassene, så jeg har fortsatt litt is i magen. Kampen mot Burnley vil gi et ordentlig svar på hvor gode vi egentlig er. Den blir sinnsykt spennende å se  :D
I Championship er det relativt høyt nivå på stort sett alle lagene og det finnes ikke enkle kamper i denne divisjonen. Tipper vi jevnlig kommer til å plukke skalper fra storlagene.  :) :)
Jon R.

Sølvreven

Noen som har funnet highlights? Gleder meg til å se målene.

Dennis

Quote from: Jon R on September 09, 2017, 18:11:21
Fantastisk kamp. Klasse fra a til å. Finner nesten ikke ord for å beskrive dette. Vi mistet mye av trøkket etter at Lasogga gikk ut, men helt greit å sette på cruisekontrollen etter 5-0 med ny kamp på tirsdag. Uten Wood har Thomas Christensens gutter tatt Championship med storm! Hvor skal dette ende???  :) :) :)

Promoted by Christmas
Marching on together!

Jon R

Quote from: palle on September 09, 2017, 18:13:32
Men, men, men... TC har jo ikke erfaring fra Championship-fotball? Dette må jo være ren flaks mot dårlige lag?
Helt klart. Ukjent er han også.  >:(
Jon R.

Sølvreven

Quote from: Jon R on September 09, 2017, 18:14:38
Quote from: Sølvreven on September 09, 2017, 18:08:59
I Championship er det relativt høyt nivå på stort sett alle lagene og det finnes ikke enkle kamper i denne divisjonen. Tipper vi jevnlig kommer til å plukke skalper fra storlagene.  :) :)
Håper at du er sannspådd. Jeg unner deg i såfall 7 riktige i lotto også  ;D